The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Moker! Wrote:Als het jouw cluppie was dan was jij ook gaan mekkeren...ik vind dat hij wel een goed punt heeft. Helemaal als we in europa wat willen betekenen (uefa-coefficienten) vind ik dat de KNVB daar rekening mee moet houden...het is toch alleen maar goed als we het goed doen in europa! Ook voor PSV!

Hoe moet de KNVB daar dan rekening mee houden? PSV, Ajax, Twente en Heerenveen kunnen na een Europees duel op donderdag moeilijk elke keer allemaal thuis tegen RKC spelen de zondag erop.

Twente speelt die donderdag net als Ajax Europees, alleen hoeven ze iets minder te reizen. Nou nou, als zo'n vliegtuigreisje (beetje slapen en relaxen) er al voor zorgt dat je niet van Twente kunt winnen.
Reply
Volgens Bild gaan er geruchten in Berlijn dat Hertha BSC Marko Pantelic terug wil halen in de winterstop. Nu coach Lucien Favre er weg is, met wie Pantelic het absoluut niet kon vinden, hopen velen dat hij weer terugkeert bij de club. Pantelic in een reactie op de geruchten: 'Ik heb nu een andere club en daarom wil ik niet ingaan op dit soort speculaties. Maar in voetbal is alles mogelijk. Wie had er immers gedacht dat Joe Simunic of ik na het laatste, succesvolle Hertha seizoen nu ergens anders zouden spelen.'

'Of het me pijn doet om te zien hoe het nu gaat met Hertha? Natuurlijk. Hertha zit in mijn hart. Ik wil er uberhaupt niet over nadenken dat de club zou kunnen degraderen. Ik ben een positief mens en heb er vertrouwen in dat mijn vrienden in Berlijn erin slagen in de hoogste divisie te blijven.'
Reply
Ben benieuwd of er deze winter nog iemand geinteresseerd is in Honda. Sinds sluiten transfermarkt niet meer gescoord. Was het dan toch een hype? Denk dat VVV iig kan fluiten naar zn 10 miljoen.
Reply
Wrs heeft ie al ergens getekend (PSV?)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Wrs heeft ie al ergens getekend (PSV?)

Tsja denk dat hij wel iets toevoegt aan PSV op de plek van Bakkal en Afellay kan opvolgen als die nog ooit verkocht wordt, maar vind ook dat hij in de zomer wel erg gehypet is. Nooit 10M voor betalen.
Reply
Ooow die :-" !

Het kan snel gaan, van Adriaanse naar Ulderink in een week!

Volgens het regionale medium RTV Oost is Andries Ulderink voor NEC de droomkandidaat om de vrijgekomen positie van coach in te gaan vullen. Die functie is vacant nadat Dwight Lodeweges twee weken geleden zijn contract bij NEC besloot in te leveren.

Inmiddels heeft NEC zich officieel gemeld bij de trainer van eerstedivisionist Go Ahead Eagles. Het contract van Ulderink bij de Jupiler League-club loopt echter pas aan het einde van dit seizoen af.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
NEC aast op Ricky v/d B.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:NEC aast op Ricky v/d B.

Laat je in ieder geval niet misleiden met de verhalen uit Waalwijk en Den Haag want in Almelo heeft hij zich best goed gedragen.
Heerlijke speler, lekker fanatiek en continue aan het 'zuigen' bij de tegenstander. Doet zo nu en dan wel domme dingen en dat zul je er ook niet meer uitkrijgen bij hem.

Ik vind echter wel dat het wat zegt dat NEC nu al aast op zulke spelers. Met alle respect voor Ricky niet het niveau speler wat NEC nastreeft lijkt mij. Ga dan achter Garcia-Garcia aan die weg moet bij Groningen, dat is pas een klasbak..
Reply
Nou ik heb meer het idee dat iedereen op dit moment (door de upswing van vorig jaar) denkt dat NEC een standaard subtopper is maar wij hebben gewoon maar de 12e begroting van de eredivisie en hebben afgelopen jaar precies 25.000 euro winst gemaakt en dat voornamelijk dankzij dat uitstekende jaar 2008. Daardoor 3.1M meer dan begroot uit transfers gehaald en natuurlijk extra inkomsten door europees voetbal. NEC kan het de huidige capaciteit van het stadion (etc etc etc) maximaal 13M per jaar aan inkomsten genereren en heeft 15M per jaar aan kosten (vandaar dat uitbreiding zo belangrijk is). Het verschil moet elk jaar gedicht worden uit extra inkomsten (meestal uit transfers dus).

NEC's doelstelling is de afgelopen 3 jaar niks anders als de play-offs halen (linker rijtje dus), dat zegt genoeg lijkt me. Als je een subtopper bent (Groningen/Utrecht/Heerenveen) heb je als doelstelling plek 4 of 5 lijkt me.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ajax troeft Man Utd en AC Milan af in strijd om Boilesen'
23/11/2009 08:18

Nicolai Boilesen speelt vanaf januari voor Ajax, meldt Ekstra Bladet. De zeventienjarige verdediger komt over van Brøndby IF, waar zijn contract aan het eind van dit kalenderjaar afloopt.

In de Deense krant bevestigde een opgeluchte Boilesen zijn transfer. 'Ik ben blij dat er duidelijkheid is over mijn toekomst. Het zal een spannende uitdaging zijn om bij Ajax te spelen.'

In eigen land wordt de Deen gezien als een van de grootste talenten. Onder meer Manchester United, AC Milan en AS Monaco volgden de afgelopen tijd de verrichtingen van Boilesen.

Ajax heeft met Boilesen al een akkoord bereikt over een contract voor drieënhalf jaar. Alleen over de opleidingsvergoeding moeten de Amsterdammers nog onderhandelen met Brøndby IF.


Ik ben benieuwd...
The great old Ludwig von...
Reply
Ongeloofwaardige titel. NL-clubs zijn echt niet in staat ManU of Milan af te troeven als die clubs zo'n jongen echt willen hebben. Hooguit heeft die jongen al jaren een poster van Frank de Boer boven zn bed en zelf een voorkeur voor Ajax, maar als ManU hem dan een miljoentje meer salaris biedt gaat ie lekker daar ballen. :-k

Maar ben ook benieuwd.
Reply
Hij is vorig jaar wel al op verkennend bezoek geweest bij ManU, op aanvraag van Sir Alex.....
Reply
Peter Wrote:Ongeloofwaardige titel. NL-clubs zijn echt niet in staat ManU of Milan af te troeven als die clubs zo'n jongen echt willen hebben. Hooguit heeft die jongen al jaren een poster van Frank de Boer boven zn bed en zelf een voorkeur voor Ajax, maar als ManU hem dan een miljoentje meer salaris biedt gaat ie lekker daar ballen. :-k

Maar ben ook benieuwd.

Onzin! Een verstandige speler weet dat hij zich veel beter kan ontwikkelen bij een club waar hij ook daadwerkelijk speelminuten maakt. In Nederland kom je gewoon aan meer speelminuten, zowel in de MM-competitie als in Europa. Als hij echt zo goed is komen die miljoenen vanzelf.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Peter Wrote:Ongeloofwaardige titel. NL-clubs zijn echt niet in staat ManU of Milan af te troeven als die clubs zo'n jongen echt willen hebben.

Djuricic (januari 2010) en Sulejmani hebben bewust voor Heerenveen gekozen en niet voor de grote europese ploegen, die ook bleangstelling hadden.

Foto hieronder zegt wel voldoende:
Djuricic op de tribune bij een wedstrijd van Manchester United (op uitnodiging, trainingsstage) met in zijn rug de heer Mourinho. Kon naar o.a. naar Manchester, maar heeft in overleg met zijn ouders en zijn zaakwaarnemer besloten om eerst een kleinere stap te maken.
[Image: 291ztzm.jpg]
Djuricic wordt gezien als het grootste talent van de Balkan, daar gaan zelfs vergelijkingen op met ene meneer Messi. Veel europese ploegen zaten achter hem aan, maar toch kiest hij voor Nederland. In dit geval Heerenveen.

Dus jouw opmerking gaat niet helemaal op. Nog steeds zijn nederlandse clubs in staat dit soort spelers aan te trekken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Ongeloofwaardige titel. NL-clubs zijn echt niet in staat ManU of Milan af te troeven als die clubs zo'n jongen echt willen hebben. Hooguit heeft die jongen al jaren een poster van Frank de Boer boven zn bed en zelf een voorkeur voor Ajax, maar als ManU hem dan een miljoentje meer salaris biedt gaat ie lekker daar ballen. :-k

Maar ben ook benieuwd.

Onzin! Een verstandige speler weet dat hij zich veel beter kan ontwikkelen bij een club waar hij ook daadwerkelijk speelminuten maakt. In Nederland kom je gewoon aan meer speelminuten, zowel in de MM-competitie als in Europa. Als hij echt zo goed is komen die miljoenen vanzelf.

Dan nog kan hij beter bij ManU tekenen en zich laten verhuren aan Ajax. Als bv. bij Kerlon nu of Alex bij PSV.

@Fabian -> kan best, maar mss is hij gewoon gewogen en te licht bevonden dan? Lijkt me sterk als een NL-club (voordat iedereen weer vind dat ik t zeg om Ajax af te branden) nog topclubs uit Europa af kan troeven als het om uitzonderlijk goede spelers gaat.

@Mukkus -> zie stukje Fabian. Hadden die topclubs al een contract voor m klaarliggen? Zelfs 12-jarigen met groot talent plukken ze overal weg. Een zeldzaamheid dat iemand vele miljoenen laat lopen en tekent bij een club die je straks alleen voor de hoofdprijs wil laten gaan. Dat jongens als Pranjic, Berg en Elia zo moeilijk wegkwamen lijkt me geen reclame bij het opnieuw met langjarige contracten proberen aan te trekken van talent.
Reply
Dat Pranjic zo moeilijk weg kwam, kwam door Pranjic (en zijn zaakwaarnemer Lerby) zelf. Die ging een contract in Munchen onderteken terwijl Heerenveen nog helemaal niet met Bayern in gesprek was...
Heerenveen had zelf nog moeilijker kunnen doen, door hem aan zijn conract te houden, zodat hij met 2 contracten zat. Hij is gewoon te gretig geweest.

Wie zegt dat er een contract moet klaarliggen? In het geval van Djuricic heeft hij Manchester United afgezegd, waarna volgens het gerucht Manchester United ook aan hem Heerenveen heeft aangeraden. daarnaast heeft Djuricic dezelfde zaakwaarnemer als Sulejmani.
Sommige talenten willen liever op 18-jarige leeftijd speelminuten maken in een redelijk serieuze competitie, dan een paar jaar rondlopen in een jeugdopleiding van een europese topclub. Djuricic komt hier meteen bij de A-selectie, in Manchester zou ie in de jeugdopleiding komen. Jonge spelers die een goede carriereplanning voor ogen hebben en niet uit zijn op snel geld verdienen kunnen nog steeds voor een nederlandse club kiezen. Het lukt AZ ook om de 'derde keeper' van Argentinië te halen. Heerenveen haalt Djuricic, wat volgens de kenners een uitzonderlijk talent is. Hij kon o.a. naar een handjevol clubs uit de europese topcompetities, waaronder Man. Utd dus, maar ook Bayern Munchen, Chelsea, Arsenal, Inter en clubs uit Frankrijk en Spanje (volgens de geruchten).
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Dat Pranjic zo moeilijk weg kwam, kwam door Pranjic (en zijn zaakwaarnemer Lerby) zelf. Die ging een contract in Munchen onderteken terwijl Heerenveen nog helemaal niet met Bayern in gesprek was...
Heerenveen had zelf nog moeilijker kunnen doen, door hem aan zijn conract te houden, zodat hij met 2 contracten zat. Hij is gewoon te gretig geweest.

Wie zegt dat er een contract moet klaarliggen? In het geval van Djuricic heeft hij Manchester United afgezegd, waarna volgens het gerucht Manchester United ook aan hem Heerenveen heeft aangeraden. daarnaast heeft Djuricic dezelfde zaakwaarnemer als Sulejmani.
Sommige talenten willen liever op 18-jarige leeftijd speelminuten maken in een redelijk serieuze competitie, dan een paar jaar rondlopen in een jeugdopleiding van een europese topclub. Djuricic komt hier meteen bij de A-selectie, in Manchester zou ie in de jeugdopleiding komen. Jonge spelers die een goede carriereplanning voor ogen hebben en niet uit zijn op snel geld verdienen kunnen nog steeds voor een nederlandse club kiezen. Het lukt AZ ook om de 'derde keeper' van Argentinië te halen. Heerenveen haalt Djuricic, wat volgens de kenners een uitzonderlijk talent is. Hij kon o.a. naar een handjevol clubs uit de europese topcompetities, waaronder Man. Utd dus, maar ook Bayern Munchen, Chelsea, Arsenal, Inter en clubs uit Frankrijk en Spanje (volgens de geruchten).

Pranjic mss niet, maar over het algemeen zie je wel dat spelers steeds minder makkelijk wegkomen bij de subtoppers. Vroeger was het heel normaal dat iemand van Groningen of Twente naar Ajax of PSV ging, nu is dat schier onmogelijk.

Maar als je door ManU gekocht wordt, dik salaris, en verhuurd aan Heerenveen voor 2 jaar dan speel je toch evenveel als nu? Alleen een miljoentje per jaar meer op de bank. Als de topclubs een jongen echt willen doen ze biedingen (incl. verhuur aan een NL-club ofzo als die speler dat perse wil) waar geen enkele NL-club ook maar bij in de buurt kan komen. Een nieuwe Messi kan een NL-club niet halen. Iemand die misschien als alles meezit zo goed kan worden wel. Tenzij Heerenveen al een ManU-clausule heeft moeten opnemen ofzo.
Reply
gittermaster Wrote:Ajax troeft Man Utd en AC Milan af in strijd om Boilesen'
23/11/2009 08:18

Nicolai Boilesen speelt vanaf januari voor Ajax, meldt Ekstra Bladet. De zeventienjarige verdediger komt over van Brøndby IF, waar zijn contract aan het eind van dit kalenderjaar afloopt.

In de Deense krant bevestigde een opgeluchte Boilesen zijn transfer. 'Ik ben blij dat er duidelijkheid is over mijn toekomst. Het zal een spannende uitdaging zijn om bij Ajax te spelen.'

In eigen land wordt de Deen gezien als een van de grootste talenten. Onder meer Manchester United, AC Milan en AS Monaco volgden de afgelopen tijd de verrichtingen van Boilesen.

Ajax heeft met Boilesen al een akkoord bereikt over een contract voor drieënhalf jaar. Alleen over de opleidingsvergoeding moeten de Amsterdammers nog onderhandelen met Brøndby IF.


Ik ben benieuwd...

Hij komt, hij komt...........

Quote:Ajax contracteert jeugdspeler Boilesen
AMSTERDAM - Ajax heeft de Deense jeugdspeler Nicolai Boilesen gecontracteerd. Dat maakte de Amsterdamse club woensdag bekend. De 17-jarige verdediger ondertekende een contract tot medio 2013.

Boilesen wordt toegevoegd aan de jeugdopleiding van Ajax. De linkspoot is afkomstig van Brondby IF en speelt voor Denemarken onder 19.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Dzsudzsak -> Real Madrid ?
Reply
Peter Wrote:Dzsudzsak -> Real Madrid -> wisselspeler
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Peter Wrote:Dzsudzsak -> Real Madrid ?


Logisch nadat ze eerder Robben hebben verkocht.... :crazy:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Bij Real Madrid is natuurlijk niks logisch. Dzsudzsak is wel 30 wedstrijden meer inzetbaar per seizoen dan Robben, dus wat dat betreft is er iets voor te zeggen.

Qua niveau zal hij niet meekunnen, al is het beter dan Drenthe die nu wel eens op linkshalf/buiten loopt.
Reply
Suarez -> Chelsea.

Voorcontract is al getekend zonder dat Ajax het wist. Niet netjes van Chelsea en Luis.
Reply
Chelsea mag met de huidige stand van zaken helemaal niemand kopen tot 1 januari 2011.
Is dus totale onzin.

Over die transfer ban heeft ook Hitler nog wat te zeggen trouwens:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nRjNBkKktlc[/youtube]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Iets minder stellig mag wel: ik neem tenminste niet aan dat je bij de ondertekening of onderhandelingen aanwezig bent geweest. Je bron is een NL krant maar dat zegt me allemaal niet zo veel. Als het zo zou zijn, vind ik het nog steeds niet zo erg, zo lang Chelsea maar dikke pieken betaalt.
Daarnaast: wil Suarez niet lekker naar een warm land en met name naar een club als Barcelona?
Reply
Bumme Wrote:Chelsea mag met de huidige stand van zaken helemaal niemand kopen tot 1 januari 2011.
Is dus totale onzin.

Over die transfer ban heeft ook Hitler nog wat te zeggen trouwens:
[youtube]
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=nRjNBkKktlc">http://www.youtube.com/watch?v=nRjNBkKktlc</a><!-- m -->[/youtube]

Die transferban is opgeschoven, de komende periode mag Chelsea dus wel transfers doen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Bumme Wrote:Chelsea mag met de huidige stand van zaken helemaal niemand kopen tot 1 januari 2011.
Is dus totale onzin.

Over die transfer ban heeft ook Hitler nog wat te zeggen trouwens:
[youtube]
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=nRjNBkKktlc">http://www.youtube.com/watch?v=nRjNBkKktlc</a><!-- m -->[/youtube]

Die transferban is opgeschoven, de komende periode mag Chelsea dus wel transfers doen.

Ze hebben die ban toch aangevochten? Wat als het hoger beroep wordt afgewezen? Geld de ban dan voor de periode 2010-2012? Of voor 2009-2011 en gaan alle transfers dan niet door? :k
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Hoef Wrote:Iets minder stellig mag wel: ik neem tenminste niet aan dat je bij de ondertekening of onderhandelingen aanwezig bent geweest. Je bron is een NL krant maar dat zegt me allemaal niet zo veel. Als het zo zou zijn, vind ik het nog steeds niet zo erg, zo lang Chelsea maar dikke pieken betaalt.
Daarnaast: wil Suarez niet lekker naar een warm land en met name naar een club als Barcelona?

De Telegraaf is niet de bron, maar Engelse media rond Chelsea.

Als Suarez een warm land zou willen zou hij wel in Portugal zn carriere zijn begonnen ipv bij FC Groningen. Vind Chelsea nog niet zo'n gekke club voor hem. Kalou en Anelka vind ik niet echt zoveel beter dat Suarez geen kans maakt op een basisplaats. Bij bv. Barcelona ben je zeker bankzitter achter Messi en Zlatan.

Zou wel oliedom zijn van Chelsea als ze gewoon lekker doorgaan met eerst spelers benaderen en dan pas de clubs, maar toch zou het me niet verbazen.
Reply
het zijn berichten die bij fonseca vandaan komen. die fonseca heeft bij mij al voldoende duidelijk gemaakt dat hij voornamelijk bezig is voor zijn eigen belang.

kennelijk wil hij wat beweging in de markt en gaat hij hard roepen dat chelsea sneuarez wil en al contact met hem heeft opgenomen. dit kan allemaal buiten sneuarez omgaan, maar het kan net zo goed dat sneuarez na het verlies tegen utrecht fonseca gevraagd heeft eens interesse te polsen.
Reply
Bij Inter mislukte Arnautovic op weg naar FC Twente
16/12/2009 08:53

Het avontuur van Marko Arnautovic bij Internazionale lijkt na een half jaar al stuk te lopen. 'De verhouding tussen José Mourinho en Marko is geen ideale meer.'

'Het is zaak om snel een oplossing te vinden', vertelt Rob Groener, zaakwaarnemer van de twintigjarige Oostenrijker aan het AD. 'We gaan de mogelijkheden nu op een rij zetten, maar omdat Marko na de winterstop hoe dan ook aan voetballen wil toekomen ligt het voor de hand dat hij bij Inter zal vertrekken. Geen van de partijen heeft baat bij de huidige situatie.'

De Italiaanse koploper huurt de aanvaller van FC Twente, daarom lijkt een terugkeer naar Enschede de meest logische oplossing. De Tukkers dachten Arnautovic in eerste instantie te verkopen aan Chelsea, maar een voetblessure voorkwam die overgang. Internazionale voelde wel voor een overname, maar wilde hem door de genoemde kwetsuur liever eerst een jaar huren.

'Die blessure was een probleem en Inter is een topclub met een brede en kwaliteitsrijke selectie. Je moet van goeden huize komen om je daar tussen te spelen', weet Groener. 'Marko kwam niet verder dan vriendschappelijke duels en potjes met het tweede. Dat frustreerde hem, maar hij wist waar hij aan begon.' Doordat er forse irritatie is ontstaan tussen Arnautovic en coach Mourinho lijkt het avontuur van de aanvaller in Milaan al ten einde.

--

Interessant.. Twente heeft die miljoenen toch alweer gestoken in Ruiz? Als ze na de winter met Stoch-Arnautovic-Ruiz gaan spelen wordt Twente nog heel veel beter dan ze nu al zijn.
Reply


Forum Jump: