The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
het is panneNkoek.
Reply
Maak je meer druk om woorden zoals 'groeiën', 'betekend', etc. Dat doet pas zeer aan de ogen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waf Wrote:het is panneNkoek.

met ketsjup! Undecided
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
PSV.nl
“maar Danko had zaterdag aangegeven dat hij ‘mentaal niet klaar was’ om te spelen tegen RKC Waalwijk.”

--
Dan weet je al wel hoe laat het is. Als je die niet verkoopt gaat ie lopen muiten en heb je der ook niks meer aan. Ben benieuwd naar de transfersom.
Reply
Peter Wrote:Van de zomer zou ik mezelf voor gek hebben verklaard, maar nu denk ik serieus dat Danko toch niet gaat muiten en lekker doorgaat met waar hij mee bezig was.. goed voetballen.

Peter Wrote:Dan weet je al wel hoe laat het is. Als je die niet verkoopt gaat ie lopen muiten en heb je der ook niks meer aan. Ben benieuwd naar de transfersom.

Gaat ie nou wel of niet muiten? Ik weet het niet meer....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ekslem Wrote:Maak je meer druk om woorden zoals 'groeiën', 'betekend', etc. Dat doet pas zeer aan de ogen!

ja mijnheer.
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:het is panneNkoek.

met ketsjup! Undecided

geestig idd. Undecided Undecided Undecided Undecided

djeez, dat jij niet inziet hoe treurig je bent. :|
Reply
Kun jij niet eens ophouden met het quoten van die gast? Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
@ Peter:

:eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek: ::O ::O ::O

WIL JIJ DAT NOOIT MEER DOEN :nono: :nono: :yellow: :yellow:

DAT in ons heilige shirt ](*,)
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Ekslem Wrote:Kun jij niet eens ophouden met het quoten van die gast? Icon_evil

wrom? hebbie em op ignore of zo?
Reply
waf Wrote:djeez, dat jij niet inziet hoe treurig je bent. :|

Dat mag jij doen en dat mag je dan ook heel vaak zeggen.
Zal mij werkelijk aan me kont oxideren, wat jij vindt en denkt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:[Image: 14e17e16-2101-4059-8b9c-635efc897744_Van...irt225.jpg]

O jee.. aan die kop zie je al dat hij niet echt afgetraind meer is. Dead

Valt nog mee dat ie niet even met zn Ajax-tattoo poseert.

Tering wat een plofkop idd. Die gaat vlammen op rechtsbuiten. :crazy:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Box Brother Wrote:
Peter Wrote:Van de zomer zou ik mezelf voor gek hebben verklaard, maar nu denk ik serieus dat Danko toch niet gaat muiten en lekker doorgaat met waar hij mee bezig was.. goed voetballen.

Peter Wrote:Dan weet je al wel hoe laat het is. Als je die niet verkoopt gaat ie lopen muiten en heb je der ook niks meer aan. Ben benieuwd naar de transfersom.

Gaat ie nou wel of niet muiten? Ik weet het niet meer....

PeterVANOCHTEND Wrote:Van de zomer zou ik mezelf voor gek hebben verklaard, maar nu denk ik serieus dat Danko toch niet gaat muiten en lekker doorgaat met waar hij mee bezig was.. goed voetballen.

Vervolgens berichten in de media waaruit blijkt dat hij Fred Rutten, zijn redder, ongelofelijk in de zeik heeft gezet en dan blijkt dus dat Danko toch niks geleerd heeft.

PeterIN REAKTIE DAAROP Wrote:Dan weet je al wel hoe laat het is. Als je die niet verkoopt gaat ie lopen muiten en heb je der ook niks meer aan. Ben benieuwd naar de transfersom.

Of wist jij vanochtend al wat er zich van het weekend binnenskamers bij PSV heeft afgespeeld?
Reply
Het verschil tussen een dwaas en een wijs man is niet dat de wijze zoveel weet, maar dat de dwaas nooit leert.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Legion Wrote:
Peter Wrote:[Image: 14e17e16-2101-4059-8b9c-635efc897744_Van...irt225.jpg]

O jee.. aan die kop zie je al dat hij niet echt afgetraind meer is. Dead

Valt nog mee dat ie niet even met zn Ajax-tattoo poseert.

Tering wat een plofkop idd. Die gaat vlammen op rechtsbuiten. :crazy:

[Image: 71b38ebe-a602-43b7-bd8b-544dfe52b347_Van...ker468.jpg]

Ze hadden beter die zaakwaarnemer kunnen contracteren, die ziet er al iets fitter uit. cry
Reply
Ach, het zoveelste bij Ajax afgeschreven talent dat (op zijn ouwe dag) bij PSV nog wel kan meekomen
May The Schwartz Be With You
Reply
Danko is weg voor de prijs van 5MLN Undecided
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Dus het is Rommeldal bij Ajax en
Andy van de Meyde (met een Ajax Tatoo op zijn kuyt) bij PSV.

Kon dat dit gewoon 5 jaar geleden al kunnen doen? Was veel simpeler en veiliger voor een stel kamelen!
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Danko is weg voor de prijs van 5MLN Undecided

Ik las vanmorgen in het ED hoe Reker bij die 12M kwam:
Transferopbrengst 5,5 miljoen
Minder loonkosten restant contract 3,5 miljoen
Minder afschrijving speler 3 miljoen

--
En boekhoudkundig heeft ie daarmee nog gelijk ook. In de zomer raakte PSV hem aan de straatstenen niet kwijt en leek men die 3M te moeten afschrijven gedurende de resterende contractperiode en 3,5M loon te moeten gaan betalen in die tijd.

Bij Reis gebeurde het tegenovergestelde (leek veel waard in november, werd plotseling betrapt op coke en waardeloos), toen liep de hele PSV-aanhang te balen van de financiele strop. Nu komt er zo'n meevaller en is t weer niet goed. :razz:

Maar goed: Danko weg, Manolev en Pieters voorlopige blessé, Dzsudzsak en Engelaar bepaald niet okselfris. Gaat lekker zo op weg naar de cruciale duels. Who's next?
Reply
waf Wrote:
Bocaloca Wrote:Waffie:

Schaken en Auassar naar Feyenoord wellicht

Denk je dat ze wat kunnen toevoegen?

die schaken is wel een aardige draver, maar wel niveautje slory denk ik.

auassar speelt al een tijd aardig volgens de media, maar ik heb nog nooit op hem gelet.

Ben benieuwd. Kunnen we in ieder geval geen buil aan vallen.
Ik hoop dat Feyenoord nog even bij Sparta gaat shoppen voor Viergever en misschien Falkenburg of Douplan.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/6200594/__FOTO_S_PSV-fans_fel_tegen_Andy__.html">http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... ndy__.html</a><!-- m -->
:Big Grin
Reply
Legion Wrote:
waf Wrote:
Bocaloca Wrote:Waffie:

Schaken en Auassar naar Feyenoord wellicht

Denk je dat ze wat kunnen toevoegen?

die schaken is wel een aardige draver, maar wel niveautje slory denk ik.

auassar speelt al een tijd aardig volgens de media, maar ik heb nog nooit op hem gelet.

Ben benieuwd. Kunnen we in ieder geval geen buil aan vallen.
Ik hoop dat Feyenoord nog even bij Sparta gaat shoppen voor Viergever en misschien Falkenburg of Douplan.

falkenburg is nog niet te betalen. geldt ook voor strootman.

duplan vind ik echt helemaal niks, en ik kan ook niet geloven dat ze die zouden willen hebben.
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:http://www.telegraaf.nl/telesport/voetba...ndy__.html
:Big Grin

andy is niet alleen een beperkte voetballer, ook een beperkte denker. wie laat er nou zo'n tatoo zetten (nog even afgezien van zijn afgrijselijke voorkeur)? en als je al zo'n tatoo hebt, neemt, dan maak je dat toch nooit openbaar?

dit avontuur wordt wss helemaal niks. hoewel het psvee publiek te zachtaardig is om hem gewoon af te serveren.
Reply
waf Wrote:
Legion Wrote:
waf Wrote:
Bocaloca Wrote:Waffie:

Schaken en Auassar naar Feyenoord wellicht

Denk je dat ze wat kunnen toevoegen?

die schaken is wel een aardige draver, maar wel niveautje slory denk ik.

auassar speelt al een tijd aardig volgens de media, maar ik heb nog nooit op hem gelet.

Ben benieuwd. Kunnen we in ieder geval geen buil aan vallen.
Ik hoop dat Feyenoord nog even bij Sparta gaat shoppen voor Viergever en misschien Falkenburg of Douplan.

falkenburg is nog niet te betalen. geldt ook voor strootman.

duplan vind ik echt helemaal niks, en ik kan ook niet geloven dat ze die zouden willen hebben.

Die Strootman was 5 mio meen ik maar Falkenburg geen idee.
In ieder geval Viergever halen
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Quote:Timmer op proef bij Heerenveen
Uitgegeven: 4 maart 2010 08:56
Laatst gewijzigd: 4 maart 2010 11:14

AMSTERDAM - Henk Timmer moet het keepersprobleem van sc Heerenveen oplossen. De Friese club heeft de doelman gepolst om terug te komen op zijn beslissing te stoppen met het spelen van profvoetbal. Timmer is in Heerenveen voor een proeftraining. Bij Heerenveen zijn de keepers Brian Vandenbussche, Kenny Steppe en Martin Lejsal allen geblesseerd. Afgelopen zaterdag verdedigde daarom de negentienjarige Diederik Bangma in het duel met Heracles Almelo (2-1 nederlaag) het doel.

Heerenveen meldt op de clubsite dat de 38-jarige Timmer donderdag een meetraint met de selectie. ''We gaan kijken hoe fit hij is en of hij iets voor ons kan betekenen,’’ legt voorzitter Yme Kuiper uit. Onder welke voorwaarden Timmer eventueel zijn rentree in de eredivisie maakt, is nog onduidelijk. ''Daar moet nog over gesproken worden.’’

Everse
Timmer besloot te stoppen met het spelen van betaald voetbal nadat Feyenoord afgelopen zomer zijn contract niet verlengde en hij geen geschikte nieuwe club vond. De keeper werkte in het verleden bij FC Zwolle samen met Jan Everse, die interim-trainer is bij Heerenveen.

Leuk dat Henk en Heerenveen elkaar kunnen helpen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Danko is weg voor de prijs van 5MLN Undecided

Ik las vanmorgen in het ED hoe Reker bij die 12M kwam:
Transferopbrengst 5,5 miljoen
Minder loonkosten restant contract 3,5 miljoen
Minder afschrijving speler 3 miljoen

--
En boekhoudkundig heeft ie daarmee nog gelijk ook. In de zomer raakte PSV hem aan de straatstenen niet kwijt en leek men die 3M te moeten afschrijven gedurende de resterende contractperiode en 3,5M loon te moeten gaan betalen in die tijd.

Bij Reis gebeurde het tegenovergestelde (leek veel waard in november, werd plotseling betrapt op coke en waardeloos), toen liep de hele PSV-aanhang te balen van de financiele strop. Nu komt er zo'n meevaller en is t weer niet goed. :razz:

Maar goed: Danko weg, Manolev en Pieters voorlopige blessé, Dzsudzsak en Engelaar bepaald niet okselfris. Gaat lekker zo op weg naar de cruciale duels. Who's next?

ga je je alweer indekken Peutertje
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waf Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:http://www.telegraaf.nl/telesport/voetba...ndy__.html
:Big Grin

andy is niet alleen een beperkte voetballer, ook een beperkte denker. wie laat er nou zo'n tatoo zetten (nog even afgezien van zijn afgrijselijke voorkeur)? en als je al zo'n tatoo hebt, neemt, dan maak je dat toch nooit openbaar?

dit avontuur wordt wss helemaal niks. hoewel het psvee publiek te zachtaardig is om hem gewoon af te serveren.

Echt waar maak je je als supporter druk om... Het is een oud ajacied dus het is kut, pfff, PVV stemmers Smile
Overigens denk ik ook dat het een kut aankoop is. Die gast voetbalt al jaren niet meer, duurt minimaal tot einde van het seizoen dat die gast weer op conditie is. Daarnaast lijkt ie me idd ook maar een paar hersencellen te hebben.

Combinatie van blessures Pieters, Manolev en vertrek Reis, Lazovic is allemaal toch niet zo rooskleurig.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Emoties lopen hoog op na nieuws Lazovic en Van der Meyde

Het nieuws over de verkoop van Danko Lazovic en het aantrekken van Andy van der Meyde sloeg bij de PSV fans gisteren in als een bom. Veelal werd met verbazing, ongeloof en soms ook woede gereageerd op het nieuws. Bij het stadion werd onder andere met spandoeken geprotesteerd (bekijk foto's).

Op PSV Netwerk werd een absoluut record gevestigd qua aantal forumreacties, zo'n vier keer meer reacties dan normaal (bekijk statistieken). Meest gebruikte woorden waren achtereenvolgens Lazovic, Meyde, Rutten, Andy, Mandy, supporters en tattoo.

Undecided
Reply
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:http://www.telegraaf.nl/telesport/voetba...ndy__.html
:Big Grin

andy is niet alleen een beperkte voetballer, ook een beperkte denker. wie laat er nou zo'n tatoo zetten (nog even afgezien van zijn afgrijselijke voorkeur)? en als je al zo'n tatoo hebt, neemt, dan maak je dat toch nooit openbaar?

dit avontuur wordt wss helemaal niks. hoewel het psvee publiek te zachtaardig is om hem gewoon af te serveren.

Echt waar maak je je als supporter druk om... Het is een oud ajacied dus het is kut, pfff, PVV stemmers Smile
Overigens denk ik ook dat het een kut aankoop is. Die gast voetbalt al jaren niet meer, duurt minimaal tot einde van het seizoen dat die gast weer op conditie is. Daarnaast lijkt ie me idd ook maar een paar hersencellen te hebben.

Combinatie van blessures Pieters, Manolev en vertrek Reis, Lazovic is allemaal toch niet zo rooskleurig.

Pieters schijnt mogelijk toch erg mee te vallen. Ooijer-Marcellis-Maza-Salcido kan nog net, maar achterin mag er nu echt geen blessure meer bijkomen, want Simons achterin kan echt niet en Vukovic heeft nog te weinig ervaring voor de grote duels.
Reply
Is dat zn chick, Mandy?

@ PSV Calimero
Reply


Forum Jump: