The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
waf Wrote:ik had nog nooit van hem gehoord. :Big Grin

Paar jaar geleden ging Vincent van de Berg van Heerenveen naar Arsenal. Bij Heerenveen veelal bankzitter en invaller en kreeg geen (jeugd)contract aangeboden. Bij een toernooi waar de tweede garnituur een kans was hij de grote uitblinker en stond net die dag een scout van Arsenal langs de lijn.....
Vrij verkeer van werknemers is dan prima: Hij zou al meteen terug naar Spijkenisse, maar nu kwam Arsenal en tussendoor en 2 jaar later alsnog naar Spijkenisse.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ik heb inmiddels begrepen dat dit wel een wat groter talent is dan vincent van den berg.

stormachtige ontwikkeling, een van de betere spelers in oranje onder 16.
Reply
Quote:Inter aast naast coach Benítez ook op spits Kuijt
06/06/2010 14:28

Het lijkt slechts een kwestie van dagen dat Rafael Benítez aantreedt bij Internazionale als opvolger van José Mourinho. Dirk Kuijt volgt mogelijk in het spoor van de Spaanse coach.Na de mislukte pogingen Guus Hiddink en Fabio Capello te verleiden tot een overstap naar Milaan richtte Inter de aandacht op Benítez. De Spanjaard, die afgelopen week in goed overleg (en met een forse afkoopsom van 3,5 miljoen euro) na zes jaar afscheid nam van Liverpool, is de belangrijkste kandidaat. 'Ja, het klopt', zei Inter-voorzitter Massimo Moratti tegen Corriere dello Sport. 'We neigen naar hem. De komende dagen valt de beslissing.'

De verwachting is dat de onderhandelingen met Benítez op diens vakantieadres op Sardinië maandag worden afgerond en dat de Spaanse trainer dinsdag wordt voorgesteld in Giuseppe Meazza. Hij wordt de opvolger van Mourinho, die na het veroveren van de Champions League verhuisde naar Real Madrid. Met de beoogde komst van Benítez vallen ook de namen van enkele spelers die de Spanjaard mee zou willen nemen van Anfield naar Giuseppe Meazza. Naast de Argentijn Javier Mascherano zou Dirk Kuijt op het verlanglijstje staan. Inter wil naar verluidt voor het tweetal bijna veertig miljoen euro neertellen.

Sorry, maar ik vind Dirk nou niet echt een spits voor de Italiaanse competitie. In Engeland is hij prima op zijn plek en in, bijvoorbeeld, Duitsland zou hij met zijn Ausdauer ook nog wel terecht kunnen. Ik verwacht ook niet dat Benitez daar zomaar ineens heel aanvallend gaat spelen met Inter.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Kuijt in Milan? Nee, dat lijkt me ook niet echt een goede competitie voor hem. Een KlaasJan die feitelijk niet eens echt kan voetballen die kan daar redelijk een Inzaghi spelen, een ibrahimofiets die een pure solist is kan als enige aanvaller daar ook wel aan de bak, maar een pure teamspeler als Kuijt? Nee, als durkie slim is blijft ie lekker waar ie is.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Goran Popov -> Dynamo Kiev.

Wordt een transfersom genoemd in het geruchtencircuit van tussen de 1,5M en 2M.
Oekrainse media weten te melden dat het $ 7M zou zijn.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Chiro N'Toko maakt mogelijk de overstap naar Vitesse, zo meldt Omroep Gelderland. De centrale verdediger beleefde een goed seizoen met AGOVV Apeldoorn en maakt mogelijk de overstap naar Arnhem.

Informeel is er al contact geweest tussen Vitesse en AGOVV over N'Toko. Vitesse beschikt echter momenteel niet over geld om spelers vast te leggen. Zelfs voor N'Toko, die AGOVV transfervrij kan verlaten, is er geen geld. N'Toko speelde de afgelopen drie seizoenen voor de Apeldoorners. Daarin kwam de verdediger uit Congo tot 95 competitieduels voor de Blauwen. De eerstedivisionist zag al diverse spelers vertrekken.

Oeiii... transfervrij en nog te duur... Je zou bijna in lachen uitbarsten.
Greene is ook al te duur. Calimero
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Mukkus Wrote:Goran Popov -> Dynamo Kiev.

Wordt een transfersom genoemd in het geruchtencircuit van tussen de 1,5M en 2M.
Oekrainse media weten te melden dat het $ 7M zou zijn.....

Serieuze bronnen schijnen nu 3Mio te melden. Leuk bedrag voor een speler, die niet in de plannen van Jans voorkomt en evt. transfervrij zou mogen vertrekken ivm zijn salaris van 400k. Heerenveen blij, Popov blij en Dynamo Kiev nu ook nog even blij.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Jonathan Reis terug in Eindhoven
18 juni 2010

Het Eindhovens Dagblad meldt dat Jonathan Reis donderdagavond is teruggekeerd in Eindhoven. Vandaag zal hij met zijn zaakwaarnemer om de tafel gaan met Marcel Brands. De technisch manager: "Reis verdient een tweede kans, vinden wij. Als we beiden een goed gevoel aan dit be­zoek overhouden, willen we graag verder met elkaar. [...] We zullen samen met hem een plan opstellen, op basis waarvan we verder kunnen gaan.”

Als de eerste gesprekken goed verlo­pen, sluit Reis zich volgende week donderdag tijdens de eerste trai­ning al aan bij de spelersgroep.

=D> [-o<
Dit is nou wat PSV nodig heeft. Een topspits (voor eredivisiebegrippen) die geen cent kost. En nou maar hopen dat ie wat geleerd heeft.
Reply
Hij heeft geleerd mooie rechte lijntjes te maken, me dunkt.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:Een topspits (voor eredivisiebegrippen)

waar baseer je dit op dan? :roll:
Reply
Dat is toch overduidelijk Waf?
Totaal 37 wedstrijden 4 goals.

Dat is toch een 1 op 9!! :yeah:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Quote:Hofs vertrekt naar Cyprus
Uitgegeven: 18 juni 2010 11:43
Laatst gewijzigd: 18 juni 2010 11:37
ARNHEM - Nicky Hofs verlaat Vitesse. De middenvelder vertrekt naar AEL Limassol uit Cyprus waar hij een tweejarig contract tekent. Dat meldde de voetbalclub uit Arnhem vrijdag. De 27-jarige Hofs komt uit de jeugdopleiding van Vitesse en werd prof in 2001. Halverwege het seizoen 2004-2005 verhuisde hij naar Feyenoord. In 2008 keerde hij terug bij zijn oude club. ''Het is voor Vitesse erg jammer dat Nicky, een echte Arnhemmer uit de eigen jeugdopleiding, vertrekt. Maar we gunnen hem deze nieuwe uitdaging van harte'', aldus interim-manager Ted van Leeuwen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Kut, ik heb hem regelmatig tegen de muur willen zetten afgelopen jaar maar hij was wel de aanjager in Vitesse. Maar goed, wel een 'mannetje' die zich belangrijker vond dan hij vaak was.
Hopelijk kan men nu eindelijk eens een team opzetten dat draait....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
gelukkig heb ik voorafgaand aan de laatste wedstrijd van dit seizoen de kleine shinji en dirk nog even op de foto gezet met nicky! collector item!
Reply
Marshall Wrote:Dat is toch overduidelijk Waf?
Totaal 37 wedstrijden 4 goals.

Dat is toch een 1 op 9!! :yeah:

Ik heb nooit begrepen waarom overal de statistiek wedstrijd/goals als maatstaf wordt genomen. Speelminuten/goals.. daar zou naar gekeken moeten worden! Van die 37x is Reis zo'n 30x invaller geweest. Is gewoon een klasbak, 3 maatjes beter dan Koef of Toivonen (als spits).. dat kan (kon) zelfs een blinde op iedere training zo zien. Ook in de beperkte speelminuten in PSV 1 heeft hij al best wat van zijn potentieel laten zien.
Reply
Peter Wrote:
Marshall Wrote:Dat is toch overduidelijk Waf?
Totaal 37 wedstrijden 4 goals.

Dat is toch een 1 op 9!! :yeah:

Ik heb nooit begrepen waarom overal de statistiek wedstrijd/goals als maatstaf wordt genomen. Speelminuten/goals.. daar zou naar gekeken moeten worden! Van die 37x is Reis zo'n 30x invaller geweest. Is gewoon een klasbak, 3 maatjes beter dan Koef of Toivonen (als spits).. dat kan (kon) zelfs een blinde op iedere training zo zien. Ook in de beperkte speelminuten in PSV 1 heeft hij al best wat van zijn potentieel laten zien.

statistieken vind ik ook maar bijzaak, maar als het echt zo''n klasbak was geweest en 3 maatjes beter dan koef en als zelfs een blinde dat kan zien, dan is het nogal vreemd dat hij slechts 7x in de basis heeft gestaan.

ik ken hem niet, ik weet niet zo goed tot waar hij in staat is, maar als ik vraag waar jij op baseert dat het een klasbak is kun je bepaald niet overtuigen.
Reply
hier dan:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=IrTelYazteQ[/youtube]

grappig vind ik dat reclamekadertje dat onder in beeld verschijnt: "Huisdier benodigdheden?....." :Big Grin
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
zodat we een objectieve vergelijking kunnen maken:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=m1LdvKiTQuU[/youtube]
Reply
Een vergelijking tussen (pak m beet) 300 minuten Reis-speeltijd en 30000 :wink: minuten Koevermans-speeltijd vind ik niet reeel.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
het is van 1 seizoen dus 3000 minuten misschien maar geen 30 000
Reply
Quote:Overbodige Wielaert irriteert Ajax met salariseisen
19/06/2010 13:13

Ajax wil Rob Wielaert snel slijten, maar zijn salariseisen vormen voor FC Groningen het struikelblok. Omdat hij bij trainer Martin Jol nergens meer op hoeft te rekenen, hoopt én verwacht de Ajax-leiding dat Wielaert bereid is in te leveren.

In Amsterdam verdient de overbodige verdediger zes ton, terwijl hij in Groningen genoegen moet nemen met 2,5 ton. Intern is bij Ajax al lichte irritatie ontstaan over zijn handelwijze.

Eerder ketsten gesprekken van FC Groningen met Arnold Kruiswijk - die nu naar SC Heerenveen vertrekt - ook al af op de wensen van de speler. 'Wij hebben veel opties op ons lijstje staan', aldus Henk Veldmate, technisch manager van FC Groningen, tegen Voetbal International. 'Duidelijk is dat aankopen moeten passen in ons salarishuis.'

FC Groningen heeft nog altijd interesse in de diensten van Daley Blind, maar zit in de wachtkamer. 'Het is duidelijk wat wij willen', vervolgde Veldmate. 'Wij zijn zeer te spreken geweest over Daley, maar eerst moet Ajax kijken hoe het de posities in de defensie in wil vullen. Daarbij zijn ze misschien ook afhankelijk van wat er gebeurt op het WK, dus wij wachten voorlopig nog geduldig af.'

dus je bent geirriteerd als iemand niet bereid is 3,5 ton in te leveren? :crazy:

laat ajakkes lekker zelf die 3,5 ton bijlappen. hebben ze nog steed 2,5 winst.
Reply
Ach geirriteerd mag je zijn als een overbodige speler niet weg wil en jij het salaris moet doorbetalen. Ze moeten alleen niet naar buiten toe zeiken, ze hebben zelf een overbodige speler gehaald met een te hoog salaris en een te lang contract.

Wielaard een 2e bogarde? Lekker geld pakken en trainen met de jeugd? Kan mij voorstellen dat je aan het einde van je carriere toch vooral wilt spelen en niet alleen voor het geld kiest? Snap overigens ook wel dat je voor 3,5 ton verschil nog lekker een jaartje blijft zitten waar ie nu zit.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Mwah, geef mij 350.000,- en ik ga ook zonder problemen met jeugdspelertjes een balletje trappen op een verlaten grasveldje in Amsterdom...

Overigens Claudemir ook weg bij Vitas... Blijft weinig over zo:
Claudemir naar Kopenhagen, Hofs naar Limasol, Santi Kolk naar ADO of Duitsland (?), Verhaegh naar Augsburg, Onur Kaya naar Charleroi....

En daar blijft het niet bij: :|
Vitesse is deze zomer niet van plan om transfers willens en wetens tegen te houden. Iedereen mag vertrekken uit Arnhem, mits daar de juiste prijs tegenover staat.
De eredivisionist zag Paul Verhaegh en Nicky Hofs in de afgelopen weken al weg gaan en de club hoopt dat het daar niet bij blijft. Ook met Santi Kolk, Piet Velthuizen en Dalibor Stevanovic wil Vitesse geld verdienen. Daarnaast mag Frank van der Struijk vertrekken.
"Iedereen mag weg als daar de juiste condities tegenover staan", zegt voorzitter Maasbert Schouten tegenover Omroep Gelderland. Volgens de preses passen de uitgaven aan spelerssalarissen en premies niet bij de huidige inkomsten van de club. Op salarissen moet worden bezuinigd, terwijl Schouten de premies helemaal wil afschaffen. In plaats daarvan moet er een bonus komen die afhankelijk is van de eindklassering.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
1e verstandige wat ze daar in jaren doen; schoon schip maken. Ze halen echt wel een aantal redelijke vervangers die met een schone lei kunnen beginnen, niet geheel onbelangrijk in Hillywood.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Laten we het hopen. En ach, aan de andere kant, je ziet dit WK wat het brengt als je een team bouwt van onbekende spelers; die willen wel. Terwijl een aantal spelers die denken dat ze de wereld zijn er de kantjes van af lopen. Wat dat betreft goed dat Hofs, Claudemir, evt Nilsson en vd Struijk opzouten. Kolk daarentegen had ik graag gehouden...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ook sterke geruchten van onder andere iemand die echt dicht bij het vuur zit dat Heracles in gesprek is geweest met Veldhuizen.
Maar die kans dat hij komt is in mijn ogen nihil. Anyway, zolang Pasveer maar vertrekt want anders gaan er vervelende taferelen volgen. Tig keer liever onze local Telgenkamp op goal.
Reply
Velthuizen gaat naar Duitsland toe... Köln of Schalke...
Reply
Piet Felthausen!

Wat blijft er nog over bij Vitesse? Veel spelers gaan weg en veel gehuurde spelers zijn al vertrokken.
Ben benieuwd welke spelers ze gaan aantrekken of wordt het Jong Vitesse volgend jaar?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ben trouwens wel onder de indruk dan FC Groningen een speler als Dusan Tadic heeft heeft weten te strikken.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Trouwens Harry, hoe zit het met de financiële huishouding bij NEC? Rob Toussaint was eens onze commerciële directeur maar vertrok daarna naar zijn grote liefde NEC. Nu komt hij terug bij ons als commercieel directeur, dan krijg ik toch snel het idee dat dit met zijn loonstrookje te maken moet hebben...

En ik hoor ook eindelijk wat positievere geluiden omtrent het nieuwe stadion, zelfs ik als pessimist begin structureel kansen te zien \Big Grin/
Reply


Forum Jump: