The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Rutten blijft bij PSV. Vind ik (als één van de weinigen) goed nieuws. Cocu nog een jaartje rijpen en dan voor de leeuwen. Verder gaan ze doorselecteren qua keepers, op het middenveld en in de spits. Ook al helemaal mee eens. Hoop wel dat Engelaar blijft want dat blijft een prima regisseur als je der 2 bijtertjes bijzet op het middenveld in plaats van zelfde types als Bakkal.

Hutchinson -> Schaars
Isaksson -> Vorm
Berg -> El Hamdaoui (:razzSmile (als nr. 10, Toivonen spits tot Reis terug is)
Bouma -> Mathijsen

En dan heb je weer een elftal dat kampioen kan spelen.

maar kan psvee deze gasten naar eindhoven krijgen?

hamdaoui wil naar spanje, mathijsen zal vanwege cl wel ajakkes verkiezen (als hij al naar nl wil). bovendien wil doedelzak weg.

Ik denk dat na Schaars en Vorm het potje wel leeg is. Er schijnt nu 5 miljoen te besteden te zijn.

Als Dzsudzsak gaat (zie mijn post iets hiervoor, ik geloof niet dat er veel interesse zal zijn) heb je sowieso geld om Assaidi of Mertens (ik hoop de laatste) te halen en misschien nog wel wat over voor een extra spelers. Als je Dzsudzsak kunt verkopen en er Mertens+een spits voor kunt terugkopen moet je dat mi. zeker doen.

Ik had veel van Dzsudzsak verwacht in de seizoensontknoping, maar mijn god wat is die door de mand gevallen. Ik zie m al aankomen in de Primera Division of Premier League met dat spel. Undecided

dat ben ik wel met je eens, ik vond dat doedzak wel erg veel credits krijgt hier in nl. ik vind hem in veel te veel wedstrijden onzichtbaar. ik zie in de kuip echt liever ryo. mertens is wel een leuke opvolger idd, maar die is duur hoor....
Reply
Quote:'Dzsudzsák vertrekt bij PSV en wordt ploeggenoot Roberto Carlos'
Woensdag, 18 mei 2011 om 12:06
Balázs Dzsudzsák laat PSV achter zich en vertrekt deze zomer naar Rusland. De Hongaar heeft volgens Sport-Express zijn ja-woord gegeven aan de directie van Anzhi Makhachkala en zou in de aankomende Russische transferperiode naar Dagestan verhuizen. De huidige nummer vier van de Premjer Liga (die ook Roberto Carlos op de loonlijst heeft staan) heeft een riant salaris voor de linkspoot in petto, aangezien Suleyman Kerimov eigenaar van de club is.

De politicus van Verenigd Rusland heeft een vermogen van circa dertien miljard euro en is tevens van plan om 145 miljoen te investeren in de club, wat onder meer betekent dat er een nieuw stadion met een capaciteit van veertigduizend stoeltjes komt te staan. Kerimov, die doorgaans miljoenen schenkt aan liefdadigheidsinstellingen, zei twee weken geleden nog ongeveer dertig miljoen te willen spenderen aan transfers deze zomer.

Pablo Aimar (Benfica), Andrea Caracciolo (Brescia), Gennaro Gattuso (AC Milan) en Igor Semshov (Dynamo Moskou) werden reeds genoemd, maar Dzsudzsák lijkt de eerste aanwinst te gaan worden. Hij moet in het Dinamo Stadion de concurrentie aangaan met onder andere Mbark Boussoufa. “Het is tijd voor verandering. Eerder wilde ik daar nog niet over praten, maar het is mogelijk dat ik wegga bij PSV”, tekende Nemzeti Sport dinsdag al op uit de mond van Dzsudzsák. Mogelijk wordt er in de loop van de week meer duidelijk.

Lijkt me niet dat hij dat doet, aangezien het dan meteen einde carriere is.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Dzsudzsak is wel een ouderwetse broodvoetballer, ik sluit dit niet uit.

Zou voor PSV ook mooi zijn. Enerzijds omdat dan nu al duidelijkheid komt over zijn vertrek zodat er nog vervangers te kiezen zijn en anderzijds omdat zo'n club natuurlijk best bereid is de hoofdprijs te betalen.

15 miljoen voor vragen, 12,5 miljoen beuren na onderhandelingen, 10 miljoen daarvan naar Utrecht voor Mertens en Vorm en de ander 2,5 miljoen bovenop het transferbudget van 5 miljoen dat er nu is. Heb je nog 7,5 miljoen voor Schaars en een spits. Hammetje kost 5 miljoen toch? Zou je Schaars voor 2,5 kunnen hebben? :-k :razz:
Reply
je moet blijven hopen, maar ook als je 12,5 voor doedelzak betaalt ben je wat mij betreft gewoon gestoord.

wilde je een middenveld met engelaar en schaars eigenlijk? ik vind dat schaars stilstaat in zijn ontwikkeling. engelaar is achteruit gegaan als je het mij vraagt.
Reply
waf Wrote:je moet blijven hopen, maar ook als je 12,5 voor doedelzak betaalt ben je wat mij betreft gewoon gestoord.

wilde je een middenveld met engelaar en schaars eigenlijk? ik vind dat schaars stilstaat in zijn ontwikkeling. engelaar is achteruit gegaan als je het mij vraagt.

Tsja.. productiefste speler van de eredivisie. Daar mag best zoiets voor betaald worden. Maar gezien de transferbedragen die PSV gemiddeld bedingt zal het wel bij 8 miljoen max. blijven.

Ik vind Engelaar-Schaars in beginsel een prima controlerend blok (met Toivonen als nummer 10 tot op heden) ja.

Het probleem was de afgelopen maanden naar mijn mening niet Engelaar zelf, maar eerder het elftal waar hij niet inpaste. Met een bijtertje naast hem kan Engelaar prima. Met het duo Hutchinson-Bakkal erbij wordt het teveel van hetzelfde op je middenveld.

Feit is helaas wel dat Engelaar is afgebrand door het publiek. Iedere foute pass van hem wordt meteen breed uitgemeten, dat bevordert zijn presteren natuurlijk niet meer. Misschien moet helaas wel geconcludeerd worden dat de combi Engelaar-PSV geen goede meer is. Maar als ik Twente was zou ik hem meteen halen als opvolger van Janssen. Misschien kan PSV dan De Zeeuw halen en dan is het cirkeltje rond. Undecided
Reply
Peter Wrote:15 miljoen voor vragen, 7,5 miljoen beuren na onderhandelingen, 2,5 miljoen naar zaakwaarnemer, speler en voormalige clubs, 4,5 miljoen naar de post 'Lopende Schulden'. Kun je voor het restbedrag van 0,5 miljoen Schaars, Mertens, Vorm en el Hamdaoui halen? :-k :razz:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Anderlecht geeft komst Dries Mertens op’
Posted on09 mei 2011.

Anderlecht gaat geen poging meer wagen om Dries Mertens weg te halen bij FC Utrecht. De Belgische topclub zag in Mertens de ideale opvolger van de in de winter vertrokken Mbark Boussouffa, maar zou niet bereid zijn om de vraagprijs van naar verluidt zes miljoen euro te betalen.

Anderlecht voegde zich na de winterse transferperiode bij het rijtje clubs dat interesse zou hebben in de diensten van Dries Mertens. De Belgische international zag eerder een transfer naar Ajax afketsen vanwege de hoge vraagprijs die Utrecht voor de buitenspeler verlangde. Anderlecht hoopte komende zomer Mertens terug te halen naar België, maar haakt nu vanwege de hoge vraagprijs af.

Lijkt mij niet dat ze minder aan PSV zullen vragen, dus hou je nog maar 4 over voor Vorm waarvan ik eigenlijk verwacht dat ze wel meer willen hebben.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Laatste geruchten:
Dzsudzsak -> verweggistan 9 miljoen
Assaidi -> PSV 5 miljoen
Reply
Peter Wrote:Laatste geruchten:
Dzsudzsak -> verweggistan 9 miljoen
Assaidi -> PSV 5 miljoen

Velthuizen is een goedkopere oplossing, want die mag toch voor een habbekrats weg uit Spanje? Verder ben ik niet zo'n fan van Schaars, ik zou lekker voor Toornstra gaan. Dost in de spits en Assaidi als vervanger voor Doedzak.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Dat gat van minimaal 20 miljoen bij PSV zal toch ook gedicht moeten worden, dus dat rekenwerk van x miljoen te kunnen investeren omdat er x miljoen binnengekomen is door verkochte spelers is een beetje voorbarig lijkt me.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Dat gat van minimaal 20 miljoen bij PSV zal toch ook gedicht moeten worden, dus dat rekenwerk van x miljoen te kunnen investeren omdat er x miljoen binnengekomen is door verkochte spelers is een beetje voorbarig lijkt me.

Ik vertrouw de info van Thijs Slegers altijd wel, heb nog zelden tot nooit gezien dat zijn info niet klopte.
Reply
(Novum) - De kans is groot dat Feyenoord Ryo Miyaichi kwijtraakt. De 18-jarige Japanner krijgt in de voorbereiding op het nieuwe seizoen de kans om zich bij Arsenal te bewijzen, liet trainer Arsène Wenger donderdag weten. De Londense club verhuurde Miyaichi het afgelopen halfjaar aan Feyenoord, waar hij een prima indruk achterliet.

De goede prestaties van Miyaichi in Rotterdam zijn ook Wenger niet ontgaan. "Hij zal zich in de voorbereiding bij ons aansluiten", meldde de trainer op een persconferentie in aanloop naar de afsluitende competitiewedstrijd tegen Fulham. "We zullen zien of klaar is voor dit niveau en vragen een werkvergunning voor hem aan. We zijn zeer onder de indruk van hem."

Feyenoord maakte er geen geheim van Miyaichi graag nog een jaartje te willen huren. De vleugelaanvaller was in twaalf wedstrijden voor de Rotterdamse club drie keer trefzeker. Arsenal zou er ook voor kunnen kiezen het talent aan een andere club uit te lenen.
Reply
Altintop naar Madrid, wtf zijn ze aan het doen daar? cry
Reply
Peter Wrote:Rutten blijft bij PSV. Vind ik (als één van de weinigen) goed nieuws. Cocu nog een jaartje rijpen en dan voor de leeuwen. Verder gaan ze doorselecteren qua keepers, op het middenveld en in de spits. Ook al helemaal mee eens. Hoop wel dat Engelaar blijft want dat blijft een prima regisseur als je der 2 bijtertjes bijzet op het middenveld in plaats van zelfde types als Bakkal.

Hutchinson -> Schaars
Isaksson -> Vorm
Berg -> El Hamdaoui (:razzSmile (als nr. 10, Toivonen spits tot Reis terug is)
Bouma -> Mathijsen

En dan heb je weer een elftal dat kampioen kan spelen.

Je meent toch niet serieus dat je El Hamdaoui bij PSV wil zien rondlopen? Die gast is gewoon een rotte appel. Het is allemaal hosanna als het goed loopt, maar o wee als het even tegen zit en meneer moet op de bank zitten. Dan komt de ware aard naarboven en zie je hoeveel hij echt waard is; helemaal niets. En wel het onderste uit de kan halen, tot aan het belachelijke toe, bij z'n contractbespreking. Dat is z'n goed recht, maar wees dan ook een vent als het wat minder gaat. Niemand bij PSV zit op dat mannetje te wachten hoor.
Reply
Overdune Wrote:Altintop naar Madrid, wtf zijn ze aan het doen daar? cry

Die stond gewoon nog niet eens basis bij Bayern en als hij erin stond was hij nog niet eens opvallend. cry
Haal dan Robben terug.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Telegraaf: PSV wil Gomes terughalen
---

Jezus, wat verschrikkelijk dit soort suggestieve journalistiek. Oh PSV zoekt een keeper, oh Gomes mag weg bij Spurs, oh 1+1 is weer een stukje in onze krant volgekliederd. PSV wil ook Messi, Ozil en Rooney. PSV kan zoveel willen. Xtragaap4de

Allen totaaaal onhaalbaar. Gomes komt zeker weer in NL ballen voor een hongerloontje vergeleken met de Premier League? Undecided
Reply
wat heeft hij een punten verkwanseld voor Spurs dit seizoen zeg.

Afg. weekend zelfs gedegradeerd tot de bank....
Reply
Heb hem anders ook veel punten zien pakken. De top gaat hij nooit meer halen, maar die kan echt nog wel bij een subtopper in een topcompetitie zijn zakken vullen.
Reply
Dat is waar, hij heeft alleen de laatste weken/maanden veel "errors" gehad, maar heeft tot februari en ook vorig seizoen goed gekeept. Begon het 1e jaar wat minder, daarna echt wel een van de betere van de Premier League.
Reply
Peter Wrote:Telegraaf: PSV wil Gomes terughalen
---

Jezus, wat verschrikkelijk dit soort suggestieve journalistiek. Oh PSV zoekt een keeper, oh Gomes mag weg bij Spurs, oh 1+1 is weer een stukje in onze krant volgekliederd. PSV wil ook Messi, Ozil en Rooney. PSV kan zoveel willen. Xtragaap4de

Allen totaaaal onhaalbaar. Gomes komt zeker weer in NL ballen voor een hongerloontje vergeleken met de Premier League? Undecided

Hoezo is dit suggestieve journalistiek? Misschien is het gewoon waar. Waarom kan PSV niet de wil hebben om Gomez terug te halen?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
'Na Cruijff ook Hiddink commissaris bij Ajax'
20 mei '11 21:43 door Jolmer de Jong

Foto

PSV ziet Guus Hiddink graag als klankbord, maar de bondscoach van Turkije is op weg toe te treden tot de raad van commissarissen van Ajax. Voor de Amsterdammers is zou dit een tweede aansprekende naam betekenen. Eerder stemde Johan Cruijff toe met een zetel in de RvC.

De geruchten zongen al langer rond en nu lijkt Hiddink daadwerkelijk een functie in de ArenA te krijgen, meldt althans VI. De keuze van de Achterhoeker voor Ajax zou een klap in het gezicht zijn van PSV. Directeur Tiny Sanders zei eerder in het Eindhovens Dagblad dat de bondscoach van Turkije bereid is vaker te spreken met de PSV-clubleiding.

"Er zal geen sprake zijn van regelmaat, omdat Guus de komende tijd nog té actief is met zijn werkzaamheden voor de Turkse bond", sprak Sanders. "De toezeggingen die Guus nu gedaan heeft, zijn op dit moment het maximaal haalbare voor PSV. Het is heel erg prettig voor de club dat zo iemand bereid is om regelmatig met ons van gedachten te wisselen."

Hiddink gaf afgelopen dinsdag al wel aan geen formele functie te ambiëren bij PSV.

Dat zou ik echt een goede zet vinden...
The great old Ludwig von...
Reply
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:Telegraaf: PSV wil Gomes terughalen
---

Jezus, wat verschrikkelijk dit soort suggestieve journalistiek. Oh PSV zoekt een keeper, oh Gomes mag weg bij Spurs, oh 1+1 is weer een stukje in onze krant volgekliederd. PSV wil ook Messi, Ozil en Rooney. PSV kan zoveel willen. Xtragaap4de

Allen totaaaal onhaalbaar. Gomes komt zeker weer in NL ballen voor een hongerloontje vergeleken met de Premier League? Undecided

Hoezo is dit suggestieve journalistiek? Misschien is het gewoon waar. Waarom kan PSV niet de wil hebben om Gomez terug te halen?

Uiteraard is het waar dat PSV Gomes wil. Zoals het ook waar is dat PSV Messi, Ozil en Rooney wil.

Als de televaag 2 seconden had nagedacht hadden ze kunnen weten dat al die spelers onhaalbaar zijn. Dat Gomes mogelijk weg mag bij de Spurs en PSV een keeper zoekt maakt hem niet opeens haalbaar en met kul moet je je krant niet willen vullen.
Reply
Peter Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:Telegraaf: PSV wil Gomes terughalen
---

Jezus, wat verschrikkelijk dit soort suggestieve journalistiek. Oh PSV zoekt een keeper, oh Gomes mag weg bij Spurs, oh 1+1 is weer een stukje in onze krant volgekliederd. PSV wil ook Messi, Ozil en Rooney. PSV kan zoveel willen. Xtragaap4de

Allen totaaaal onhaalbaar. Gomes komt zeker weer in NL ballen voor een hongerloontje vergeleken met de Premier League? Undecided

Hoezo is dit suggestieve journalistiek? Misschien is het gewoon waar. Waarom kan PSV niet de wil hebben om Gomez terug te halen?

Uiteraard is het waar dat PSV Gomes wil. Zoals het ook waar is dat PSV Messi, Ozil en Rooney wil.

Als de televaag 2 seconden had nagedacht hadden ze kunnen weten dat al die spelers onhaalbaar zijn. Dat Gomes mogelijk weg mag bij de Spurs en PSV een keeper zoekt maakt hem niet opeens haalbaar en met kul moet je je krant niet willen vullen.

Dat is geen suggestieve journalistiek, dat is gewoon de realiteit en dus nieuws. De Telegraaf wekt niet de suggestie dat PSV Gomez terug wil, ze vermelden dat dit de wens van PSV is. Heeft dus niks te maken met de haalbaarheid. Die vergelijking met Messi e.d. gaat natuurlijk nergens over. Gomez heeft bij PSV gekeept, had het naar zijn zin en heeft geen lekkere periode achter de rug. Ik zou het als ik PSV was ook proberen. Niet geschoten is altijd mis.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Theo Janssen heeft met Ajax een akkoord bereikt over een contract voor twee seizoenen. Hoewel de handtekeningen nog gezet moeten worden, lijkt niets de overeenkomst meer in de weg te staan. Janssen, die in Amsterdam al een medische keuring met goed gevolg doorstond, wordt bij Twente losgeweekt voor de gelimiteerde transfersom van ruim drie miljoen euro.

Janssen is duidelijk over zijn beweegredenen. 'Ik wil weer kampioen worden', vertelt hij aan De Telegraaf. 'De Oranje-international verwacht met de Amsterdammers volgend seizoen opnieuw concurrentie van Twente te krijgen. 'FC Twente is een topclub. Ik denk dat ze er volgend jaar in de top weer bij staan.'

Janssen is Michel Preud'homme, zijn trainer dit seizoen bij Twente, dankbaar. 'Toen ik daar binnenkwam, speelde ik controlerend. Onder Michel Preud’homme heb ik meer vrijheid gekregen. Hij zei vanaf de eerste dag: Jij wordt de beste speler van de eredivisie Mooi toch?'

Overigens wacht met de op handen zijnde ondertekening van het akkoord voor Janssen een saillant debuutduel. Tijdens de aftrap van volgend seizoen staan Twente en Ajax opnieuw tegenover elkaar, net als dit seizoen in de titelontknoping en de bekerfinale, in strijd om de Johan Cruijff-schaal.

Als vervanger van Janssen heeft Twente diverse opties. Onder anderen Kevin Strootman van FC Utrecht en Feyenoorder Georginio Wijnaldum zijn in beeld. Laatstgenoemde beschikt in Rotterdam over een medio 2012 aflopende verbintenis. Feyenoord is drukdoende het contract met de middenvelder annex aanvaller te verlengen in de hoop hem te behouden voor de Rotterdamse club en een transfervrije aftocht volgend jaar te voorkomen.
Reply
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:Telegraaf: PSV wil Gomes terughalen
---

Jezus, wat verschrikkelijk dit soort suggestieve journalistiek. Oh PSV zoekt een keeper, oh Gomes mag weg bij Spurs, oh 1+1 is weer een stukje in onze krant volgekliederd. PSV wil ook Messi, Ozil en Rooney. PSV kan zoveel willen. Xtragaap4de

Allen totaaaal onhaalbaar. Gomes komt zeker weer in NL ballen voor een hongerloontje vergeleken met de Premier League? Undecided

Hoezo is dit suggestieve journalistiek? Misschien is het gewoon waar. Waarom kan PSV niet de wil hebben om Gomez terug te halen?

Uiteraard is het waar dat PSV Gomes wil. Zoals het ook waar is dat PSV Messi, Ozil en Rooney wil.

Als de televaag 2 seconden had nagedacht hadden ze kunnen weten dat al die spelers onhaalbaar zijn. Dat Gomes mogelijk weg mag bij de Spurs en PSV een keeper zoekt maakt hem niet opeens haalbaar en met kul moet je je krant niet willen vullen.

Dat is geen suggestieve journalistiek, dat is gewoon de realiteit en dus nieuws. De Telegraaf wekt niet de suggestie dat PSV Gomez terug wil, ze vermelden dat dit de wens van PSV is. Heeft dus niks te maken met de haalbaarheid. Die vergelijking met Messi e.d. gaat natuurlijk nergens over. Gomez heeft bij PSV gekeept, had het naar zijn zin en heeft geen lekkere periode achter de rug. Ik zou het als ik PSV was ook proberen. Niet geschoten is altijd mis.

Niet zo naief. Het gaat zoals Derksen net bij VI zegt: Gomes heeft zijn zaakwaarnemer te kennen gegeven dat hij na de Spurs (2 miljoen netto per jaar) nu eens echt zijn zakken wil gaan vullen.

Overigens werd ook genoemd dat PSV Hamdoui en Schaars wil halen. Dat vind ik goed nieuws. Enig probleem is dat Lens en Hamdoui elkaar niet meer blijken te liggen.

Ook eens met Derksen wat Rutten betreft.. iedereen vind Isaksson, Manolev, Marcelo, Bouma, Pieters, Hutchinson, Engelaar en Berg om diverse redenen waardeloze spelers.. Rutten wordt met dat zooitje 'waardeloze' spelers gewoon 3e nipt achter de eerste twee en opeens kan hij er niets van. Ligt het nou aan de spelers of aan Rutten? Als ze allemaal waardeloos zijn was PSV wel onder Feyenoord geeindigd.
Reply
Peter Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:Telegraaf: PSV wil Gomes terughalen
---

Jezus, wat verschrikkelijk dit soort suggestieve journalistiek. Oh PSV zoekt een keeper, oh Gomes mag weg bij Spurs, oh 1+1 is weer een stukje in onze krant volgekliederd. PSV wil ook Messi, Ozil en Rooney. PSV kan zoveel willen. Xtragaap4de

Allen totaaaal onhaalbaar. Gomes komt zeker weer in NL ballen voor een hongerloontje vergeleken met de Premier League? Undecided

Hoezo is dit suggestieve journalistiek? Misschien is het gewoon waar. Waarom kan PSV niet de wil hebben om Gomez terug te halen?

Uiteraard is het waar dat PSV Gomes wil. Zoals het ook waar is dat PSV Messi, Ozil en Rooney wil.

Als de televaag 2 seconden had nagedacht hadden ze kunnen weten dat al die spelers onhaalbaar zijn. Dat Gomes mogelijk weg mag bij de Spurs en PSV een keeper zoekt maakt hem niet opeens haalbaar en met kul moet je je krant niet willen vullen.

Dat is geen suggestieve journalistiek, dat is gewoon de realiteit en dus nieuws. De Telegraaf wekt niet de suggestie dat PSV Gomez terug wil, ze vermelden dat dit de wens van PSV is. Heeft dus niks te maken met de haalbaarheid. Die vergelijking met Messi e.d. gaat natuurlijk nergens over. Gomez heeft bij PSV gekeept, had het naar zijn zin en heeft geen lekkere periode achter de rug. Ik zou het als ik PSV was ook proberen. Niet geschoten is altijd mis.

Niet zo naief. Het gaat zoals Derksen net bij VI zegt: Gomes heeft zijn zaakwaarnemer te kennen gegeven dat hij na de Spurs (2 miljoen netto per jaar) nu eens echt zijn zakken wil gaan vullen.

Overigens werd ook genoemd dat PSV Hamdoui en Schaars wil halen. Dat vind ik goed nieuws. Enig probleem is dat Lens en Hamdoui elkaar niet meer blijken te liggen.

Ook eens met Derksen wat Rutten betreft.. iedereen vind Isaksson, Manolev, Marcelo, Bouma, Pieters, Hutchinson, Engelaar en Berg om diverse redenen waardeloze spelers.. Rutten wordt met dat zooitje 'waardeloze' spelers gewoon 3e nipt achter de eerste twee en opeens kan hij er niets van. Ligt het nou aan de spelers of aan Rutten? Als ze allemaal waardeloos zijn was PSV wel onder Feyenoord geeindigd.

Probeer nou eens te lezen Peter. Het gaat hier niet om mijn naïviteit, het gaat om jouw typering dat het suggestieve journalistiek is. Nogmaals, niemand heeft hier over haalbaarheid. Niet de Telegraaf, ik niet. Het is gewoon feitelijke berichtgeving en dus prima journalistiek.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Het is pas prima journalistiek als zoiets in redelijkheid denkbaar is. Dat van die site's als voetbalzone zulke optelsommetjes op de site zetten is prima, maar van een krant als de Telegraaf verwacht ik wel wat meer realiteitszin.
Reply
Peter Wrote:Het is pas prima journalistiek als zoiets in redelijkheid denkbaar is. Dat van die site's als voetbalzone zulke optelsommetjes op de site zetten is prima, maar van een krant als de Telegraaf verwacht ik wel wat meer realiteitszin.

Het is in realiteit in ieder geval een stuk denkbaarder dan de onrealistische voorbeelden die jij aanhaalt. Los van het feit dat PSV wellicht helemaal geen geld heeft is het, in theorie, een stuk goedkoper om Gomes terug te halen dan om Messi, Otzi of Rooney naar PSV te laten komen. En transfergeruchten heten niet voor niets geruchten. Dat Christiano Ronaldo naar Man. City gaat voor 150 miljoen is ook een gerucht, en ook al kan (de eigenaar van) Man. City dat best betalen, ik geloof er niets van dat hij daar naartoe wil en gaat.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Jonathan Reis vertrekt wellicht bij PSV. De Braziliaanse aanvaller heeft voor 1 mei geen nieuwe aanbieding gekregen van de Eindhovenaren en is nu transfervrij. 'We hebben niets gehoord, de optie is niet gelicht. Jonathan is dus transfervrij', zo spreekt de belangenbehartiger van de geblesseerde aanvaller.

'Het klopt dat Jonathan momenteel transfervrij is, maar hij weet dat hij op een nieuw contract kan rekenen. Binnenkort ga ik naar Brazilië of komen hij en zijn zaakwaarnemer hierheen om de puntjes op de i te zetten', zo luidde de reactie van technisch manager Marcel Brands.

Zaakwaarnemer Renato de Moura Ricardo wil echter nog van niets weten. 'Volgens mij heb je voor een verlenging toch echt twee partijen nodig. Jonathan is dus transfervrij en we zullen opnieuw gaan bekijken wat voor zijn toekomst het beste is'.

Lekker handig van PSV zeg om die optie niet te lichten. Gaan ze er nu zomaar van uit dat Reis toch blijft?
Het zou Reis niet sieren als hij niet een aanbieding van PSV afwacht na alles wat ze voor hem hebben gedaan overigens.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ik begreep gister van de snor dat PSV de optie wilde lichten, maar 11 dagen te laat was.

Het kan ook zijn dat PSV de optie niet wilde lichten, maar hem een andere aanbieding wilde doen, met andere voorwaarden (lijkt me sterk).

Nu is hij dus transfervrij en kan zich bij iedereen aanbieden, al zullen de meeste clubs wachten tot hij weer helemaal fit is.



Volgens dezelfde bron zou Wynaldum de keuze hebben uit Twente, PSV en Everton.

Feyenoord wil hem deze zomer verkopen, tenzij er een nieuw contract getekend wordt.

De opbrengst gaat voor het grootste deel naar de investeerders van de talentenpool(s).
Reply


Forum Jump: