The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Aan de ene kant jammer voor ADO en de eredivisie, maar toch ook fantastisch voor zo'n jongen dat hij ineens in Engeland speelt en zich daar mss zelfs in de kijker van grotere clubs kan spelen.
Reply
Conform de opleiding spelersmakelaar bij de KNVB:


1.
De waarde van een speler heeft met diverse factoren te maken, die factoren bepalen de waarde.
o.a.
-Prestaties
-Leeftijd
-Contractduur
-Salaris
-Opleiding

Tevens wordt er gekeken naar de markt en prijs in spelers die enige vergelijking tonen met de speler van wie de waarde bepaald moet worden.


2.
De vraagprijs is volledig afhankelijk van deze waarde, maar wordt uiteindelijk bepaald door de verkopende partij, deze prijs kan (veel) hoger of lager zijn dan de waarde die bij 1. aan een speler toegekend is. Om problemen met de waardebepaling en de vraagprijs te voorkomen wordt vaak een transferclausule in het contract opgenomen waar doorgaans ook een minumum- en/of een maximimbedrag in staan.
Reply
Overdune Wrote:Aan de ene kant jammer voor ADO en de eredivisie, maar toch ook fantastisch voor zo'n jongen dat hij ineens in Engeland speelt en zich daar mss zelfs in de kijker van grotere clubs kan spelen.

Eens. Verhoek speelt al z'n hele leven bij ADO, zit tegen z'n top en verdient een stap vooruit. Ik ben benieuwd hoe hij zich staande gaat houden in de Championship.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Maar aangezien dit het Transfer-topic is: van de vi-site...

Quote:Forest en ADO akkoord over transfersom Verhoek
08/08/2011 11:53

Wesley Verhoek heeft zondag tegen Vitesse zijn laatste wedstrijd voor ADO Den Haag gespeeld. De aanvaller maakt zich op voor de overstap naar Nottingham Forest. De 24-jarige Verhoek stond in de belangstelling van meer clubs. Vooral van de andere kant van de Noordzee was er enthousiasme over de Haagse aanvaller. Glasgow Rangers, Fulham en Aston Villa waren in de markt, maar het is Nottingham Forest dat Verhoek gaat inlijven. De club van manager Steve McClaren bereikte een akkoord met ADO Den Haag over een afkoopsom. Verhoek, die graag in Engeland wil spelen, vertrekt later vandaag naar Nottingham. Op het programma staan een medische keuring en onderhandelingen over het contract.

Als Immers nou ook nog vertrekt kakt het 'Sturm und Drang'-voetbal van ADO behoorlijk in, vrees ik.

De noodzaak om Immers te verkopen is veel minder groot. Verhoek was een lastige jongen in de groep, tegen z'n top, mocht (moest) weg. Immers niet. Groeit nog, heeft 3 jarig contract en mag niet weg. Met Rado, Toornstra en Immers heeft ADO straks een heerlijk middenveld. Alleen nog een spits...

Btw, de alg directeur heeft net z'n functie neergelegd, wat me niet verbaast. Vd Kallen regeert en Manders was juist iemand met een eigen toon. Dat botst zoals verwacht.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Verhoek blijft bij ADO, na 1 dag al heimwee. Mooi kut voor z'n portemonnee en die van Ado(weg 2 milj.). Nu zullen ze eerder geneigd zijn Immers te verpatsen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Verhoek blijft bij ADO, na 1 dag al heimwee. Mooi kut voor z'n portemonnee en die van Ado(weg 2 milj.). Nu zullen ze eerder geneigd zijn Immers te verpatsen.


Gvdgdvgdv...^!%$#&$#@#$

Kut groenteboer.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
centre court Wrote:Verhoek blijft bij ADO, na 1 dag al heimwee. Mooi kut voor z'n portemonnee en die van Ado(weg 2 milj.). Nu zullen ze eerder geneigd zijn Immers te verpatsen.

Wat een mietje! Ik denk dat ze Verhoek alsnog proberen te verpatsen aan AZ en zo Heerenveen voor te zijn (i.v.m. Beerens). Misschien kan Beerens dan naar Forest. :Big Grin
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
centre court Wrote:Verhoek blijft bij ADO, na 1 dag al heimwee. Mooi kut voor z'n portemonnee en die van Ado(weg 2 milj.). Nu zullen ze eerder geneigd zijn Immers te verpatsen.

Wat een mietje! Ik denk dat ze Verhoek alsnog proberen te verpatsen aan AZ en zo Heerenveen voor te zijn (i.v.m. Beerens). Misschien kan Beerens dan naar Forest. :Big Grin

Ik denk dat Twente hier achter zit. Ruiz naar Tottenham, Verhoek naar Enschede??
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
centre court Wrote:Verhoek blijft bij ADO, na 1 dag al heimwee. Mooi kut voor z'n portemonnee en die van Ado(weg 2 milj.). Nu zullen ze eerder geneigd zijn Immers te verpatsen.

Wat een mietje! Ik denk dat ze Verhoek alsnog proberen te verpatsen aan AZ en zo Heerenveen voor te zijn (i.v.m. Beerens). Misschien kan Beerens dan naar Forest. :Big Grin

Ik denk dat Twente hier achter zit. Ruiz naar Tottenham, Verhoek naar Enschede??

Dat is ook geen onwaarschijnlijke constructie. Ben wel benieuwd wat Ruiz op gaat brengen. 6, 7 miljoen? :-k
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
ik vind dit toch wel heel opmerkelijk hoor. ik geloof niks van dat heimwee verhaal. hij zal op de valreep idd een ander aanbod hebben gehad, ik vermoed zelf gewoon vitesse.

en ado wil 4 mio voor immers. haha.

die manders weet wel veel van krediet en kredietwaardigheid. zou hij zich niet kunnen vinden in het beleid van die oplichter kallen? dat lijkt mij het meest waarschijnlijk.
Reply
waf Wrote:ik vind dit toch wel heel opmerkelijk hoor. ik geloof niks van dat heimwee verhaal. hij zal op de valreep idd een ander aanbod hebben gehad, ik vermoed zelf gewoon vitesse.

en ado wil 4 mio voor immers. haha.

die manders weet wel veel van krediet en kredietwaardigheid. zou hij zich niet kunnen vinden in het beleid van die oplichter kallen? dat lijkt mij het meest waarschijnlijk.

Vitesse of Twente wordt het denk ik. Kan goed zijn dat vd Brom Verhoek uit dit engelse avontuur heeft gepraat met een mooie zak Georgische duiten.

Manders was alg. directeur en moest het beleid maken. vd Kallen is RVC lid en moet controleren. vd Kallen heeft echter overal schijt aan, dus ook aan de mening van Manders. Manders wilde bv niet dat Steijn nu al hoofdcoach werd. Kallen heeft z'n zin doorgedrukt. Dan heb je aan Manders dus een verkeerde. Niet slim van de RVC want nu zit je zonder directeur en als ADO een ding nodig heeft, dan is het iemand die dat zooitje ongeregeld op kantoor in het stadion aanstuurt.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
EJR Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
centre court Wrote:Verhoek blijft bij ADO, na 1 dag al heimwee. Mooi kut voor z'n portemonnee en die van Ado(weg 2 milj.). Nu zullen ze eerder geneigd zijn Immers te verpatsen.

Wat een mietje! Ik denk dat ze Verhoek alsnog proberen te verpatsen aan AZ en zo Heerenveen voor te zijn (i.v.m. Beerens). Misschien kan Beerens dan naar Forest. :Big Grin

Ik denk dat Twente hier achter zit. Ruiz naar Tottenham, Verhoek naar Enschede??

Dat is ook geen onwaarschijnlijke constructie. Ben wel benieuwd wat Ruiz op gaat brengen. 6, 7 miljoen? :-k

Als Ruiz geen clausule heeft - mag het hopen voor Twente - gaat ie wrs meer dan 10 mio opbrengen. Dan gaat Fer naar Twente en heeft Feyenoord centjes om een behoorlijk bod op Immers te doen. Aangezien ik Derijck (limiteerde transfersom van 750k) en Verhoek nog zie vertrekken, mag Immers echt alleen voor de jackpot weg. En dat is 4-5 mio.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Feyenoord gaat voor Immers echt nooit meer dan 1,5 miljoen betalen hoor. Dat is ie simpelweg niet waard, ook niet als Fer voor 5 miljoen wordt verkocht. Dan zullen ze op zoek gaan naar een alternatief voor rond 1 miljoen euro(schone?).
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Feyenoord gaat voor Immers echt nooit meer dan 1,5 miljoen betalen hoor. Dat is ie simpelweg niet waard, ook niet als Fer voor 5 miljoen wordt verkocht. Dan zullen ze op zoek gaan naar een alternatief voor rond 1 miljoen euro(schone?).

Tsja, wat is ie waard? Weet ik nog wel een leuke discussie over. ;-)

Stel ADO verkoopt Immers voor 1,5 mio en hij speelt 2 jaar lang de pannen van de kuip en wordt verkocht voor 10 mio, was ie dan nu al niet meer waard? Immers is waard waar ADO genoegen mee neemt. En voor 1,5 mio gaat Immers niet weg kan ik je verzekeren. Feyenoord moet reëel zijn. Als je 4-5 mio voor Fer vangt dan mag een speler die op dit moment minimaal gelijkwaardig is hetzelfde kosten, zeker als deze speler nog een 3 jarig contract heeft. En als Feyenoord niet meer dan 1,3 mio kan besteden, kan het idd beter bij NEC gaan shoppen.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/174823/Immers_wil_voor_13_miljoen_naar_Feyenoord.html">http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... noord.html</a><!-- m -->
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:
centre court Wrote:Feyenoord gaat voor Immers echt nooit meer dan 1,5 miljoen betalen hoor. Dat is ie simpelweg niet waard, ook niet als Fer voor 5 miljoen wordt verkocht. Dan zullen ze op zoek gaan naar een alternatief voor rond 1 miljoen euro(schone?).

Tsja, wat is ie waard? Weet ik nog wel een leuke discussie over. ;-)

Stel ADO verkoopt Immers voor 1,5 mio en hij speelt 2 jaar lang de pannen van de kuip en wordt verkocht voor 10 mio, was ie dan nu al niet meer waard? Immers is waard waar ADO genoegen mee neemt. En voor 1,5 mio gaat Immers niet weg kan ik je verzekeren. Feyenoord moet reëel zijn. Als je 4-5 mio voor Fer vangt dan mag een speler die op dit moment minimaal gelijkwaardig is hetzelfde kosten, zeker als deze speler nog een 3 jarig contract heeft. En als Feyenoord niet meer dan 1,3 mio kan besteden, kan het idd beter bij NEC gaan shoppen.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/174823/Immers_wil_voor_13_miljoen_naar_Feyenoord.html">http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... noord.html</a><!-- m -->

ejr, feyenoord is reeel. feyenoord heeft een reeel voorstel gedaan en dat is door ado afgewezen. prima, dan is het dus klaar. fijn. bedankt tot ziens. ik vind jou totaal niet reeel. immers is op dit moment helemaal niet minimaal gelijkwaardig aan fer en zal dat ook niet worden. bovendien is hij ouder, is hij tot zijn 20ste amateur geweest en heeft hij vorig jaar aangetoond niet heel slim te zijn. immers gaat nooit over twe jaar verkocht worden voor 10 mio, en als je daar al van overtuigd bent dan moet je afspreken dat je wilt meedelen in de winst. dan kom je er heus uit.

feyenoord wist dat immers een afsrpaak had met ado. ado betwist die afspraak of legt hem anders uit. prima, maar dan spelen wij dus geen rol meer. dat is een zaak tussen immers en ado. voor 4 mio heb je nooit een deal.

als feyenoord 4 mio voor fer krijgt gaat er trouwens 1 mio naar de talentpool. dan hebben we eventueel 3 mio te besteden. als je dat gaat uitgeven aan immers dan wordt je sportief minder en financieel ga je er nauwelijks op vooruit. kun je dus beter fer houden.

(trouwens, als immers over twee jaar verkocht wordt voor 10 mio zegt dat niets over zijn huidige waarde. dan is hij meer waard geworden in de periode dat hij speelde voor de mooiste club van het land :razz: )
Reply
Dugarry Wrote:Conform de opleiding spelersmakelaar bij de KNVB:


1.
De waarde van een speler heeft met diverse factoren te maken, die factoren bepalen de waarde.
o.a.
-Prestaties
-Leeftijd
-Contractduur
-Salaris
-Opleiding

Tevens wordt er gekeken naar de markt en prijs in spelers die enige vergelijking tonen met de speler van wie de waarde bepaald moet worden.


2.
De vraagprijs is volledig afhankelijk van deze waarde, maar wordt uiteindelijk bepaald door de verkopende partij, deze prijs kan (veel) hoger of lager zijn dan de waarde die bij 1. aan een speler toegekend is. Om problemen met de waardebepaling en de vraagprijs te voorkomen wordt vaak een transferclausule in het contract opgenomen waar doorgaans ook een minumum- en/of een maximimbedrag in staan.

De spelersmakelaar, die ik gesproken heb zal deze opleiding gevolgd hebben. Iemand nog vragen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Dugarry Wrote:Conform de opleiding spelersmakelaar bij de KNVB:


1.
De waarde van een speler heeft met diverse factoren te maken, die factoren bepalen de waarde.
o.a.
-Prestaties
-Leeftijd
-Contractduur
-Salaris
-Opleiding

Tevens wordt er gekeken naar de markt en prijs in spelers die enige vergelijking tonen met de speler van wie de waarde bepaald moet worden.


2.
De vraagprijs is volledig afhankelijk van deze waarde, maar wordt uiteindelijk bepaald door de verkopende partij, deze prijs kan (veel) hoger of lager zijn dan de waarde die bij 1. aan een speler toegekend is. Om problemen met de waardebepaling en de vraagprijs te voorkomen wordt vaak een transferclausule in het contract opgenomen waar doorgaans ook een minumum- en/of een maximimbedrag in staan.

De spelersmakelaar, die ik gesproken heb zal deze opleiding gevolgd hebben. Iemand nog vragen?

ja, hoe kan het, dat je het nu nog niet snapt? als die makelaar die jij gesproken hebt deze opleiding heeft gevolgd, wil dat dan zeggen dat hij dit dus snapt? kan het zijn dat die makelaar die jij hebt gesproken het wel snapt, en jij het niet snapt, maar dat jij alleen maar denkt dat je het snapt?

(punt 2: de vraagprijs kan veel hoger of lager zijn dan de waarde. vervolgens wordt in de volgende zin wederom een onderscheid gemaakt tussen waardebepaling en vraagprijs).
Reply
Samuel Eto'o neigt nu toch naar een transfer naar Anzhi Makhachkala. De aanvaller van Internazionale komt er maar niet uit met de Italianen en de Russen willen hem maar al te graag hebben. Met een jaarsalaris van 28,75 miljoen euro kan de Kameroener riant leven in Dagestan. Momenteel is hij maar ook Inter druk in gesprek met Anzhi over een mogelijke overstap; uiterlijk donderdag maakt Eto’o zijn definitieve beslissing wereldkundig


:eeeek:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dat is een salaris van 2.4miljoen euro per maand, 78767 euro per dag, 3282 euro per uur, 54 euro per minuut en dus een kleine euro per seconde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Oftewel slapend rijk worden.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hi this is Fergie

Hi Mr Ferguson this is Martin van Geel from Feyenoord.



Ajax fired you? We all live in a yellow submarine, yellow submarine, yellow submarine.

No jokes about my name please Sir

Allright let's talk business or women

Haaheehaa, we need your help Sir

Ok, what does it take and what does it give?

Well you buy Lex Immers from ADO because you are the manager of a dreamclub for € 800.000 sign him to a juniorcontract and then you immediately sell him to us for an undisclosed sum of € 1.300.000 calling it a rental agreement.
The difference we split Sir

How much would that be in pounds?

About the same because of London riots

Ok Martin do you still have my swissbank account number?

I prefer taking the Cypriot route this time around sir Alec.

Ok. By the way when do we have to step into the Fer bidding against the Mustardmen?

Just wait a couple of weeks sir Alec. Let's tease them Tukkers a little bit more.

I love your southern accent Martin! How's your wife doing and the Legioen. We could certainly use those brave men here now. And that Mulder, he looks as dumb as van der Sar, is it something? Come on Martin let's sing: You neeeeeever walk alone

Well Sir if you do not mind in remembrance of Jhonny Hoes I prefer Hand in Hand Comrades

Het werd stil aan de andere kant van de lijn toen Martin met zijn zuidelijke accent het hand in hand kameraden inzette:

Hand in hand kameraden hand in hand voor Feyenoord1 geen woooooorden maar daaaaaden leve Feyenoord1
Reply
Pieters mss naar Newcastle, PSV denkt erover na. Ik vind het te snel. Verder lees ik dat PSV geen spelers gekocht heeft die NU de titel moeten brengen. Dan lijkt het me niet te verkopen als ze Pieters nu de deur uit doen en is het belachelijk dat ze er überhaupt over nadenken! En dan daarna Moisander kopen voor 5 mio zeker. :crazy: Investeer dat dan deels in een verbeterde aanbieding voor Pieters.
Reply
Overdune Wrote:Pieters mss naar Newcastle, PSV denkt erover na. Ik vind het te snel. Verder lees ik dat PSV geen spelers gekocht heeft die NU de titel moeten brengen. Dan lijkt het me niet te verkopen als ze Pieters nu de deur uit doen en is het belachelijk dat ze er überhaupt over nadenken! En dan daarna Moisander kopen voor 5 mio zeker. :crazy: Investeer dat dan deels in een verbeterde aanbieding voor Pieters.

Pieters naar de PL. Das een lachertje. Pieters is niveau middenmoot eredivisie.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Timothy Derijck naar PSV, goede zaak. Nu nog die engelaar weg en een goeie spits erbij.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Derijck... te klein voor het tafelkleed lijkt me.
Reply
_Tampie Wrote:Derijck... te klein voor het tafelkleed lijkt me.

Daar kan EJR beter over oordelen, maar ik vond het vorig seizoen wel een personality bij ADO. Lijkt mij gewoon een hele goede aankoop. Opbouwend niet zo sterk als Moisander, maar verdedigend en koppend een stuk verder.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Hij is iig een koopje. Nu inderdaad die slome duikelaar nog weg (ik dacht even dat hij eindelijk gepasseerd was vandaag maar hij was blessé) en gaan.
Reply
_Tampie Wrote:Derijck... te klein voor het tafelkleed lijkt me.

Eens. Alhoewel PSV met aankopen als Strootmans en Wijnaldum allang geen tafelkleed meer is. Derijck is een prima mandekker, sterke kopper (verdedigend), maar alleen met een sterke centrale verdedigende middenvelder voor hem (Rado). Als Derijck te veel ruimte voor zich heeft, heeft ie het lastig. Ben erg benieuwd hoe hij het voetballend redt bij PSV en gun hem het allerbeste.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Overdune Wrote:Pieters mss naar Newcastle, PSV denkt erover na. Ik vind het te snel. Verder lees ik dat PSV geen spelers gekocht heeft die NU de titel moeten brengen. Dan lijkt het me niet te verkopen als ze Pieters nu de deur uit doen en is het belachelijk dat ze er überhaupt over nadenken! En dan daarna Moisander kopen voor 5 mio zeker. :crazy: Investeer dat dan deels in een verbeterde aanbieding voor Pieters.

Bod 7M pond (8M euro) binnen bij PSV. Meteen accepteren en Matavz ophalen in Groningen. Pieters dreigde toch al bankzitter te worden door de opmars van Tamata. Bouma kan ook linkback spelen en als back up centraal is Derijck al bijna gratis overgenomen van ADO.
Reply
Peter Wrote:
Overdune Wrote:Pieters mss naar Newcastle, PSV denkt erover na. Ik vind het te snel. Verder lees ik dat PSV geen spelers gekocht heeft die NU de titel moeten brengen. Dan lijkt het me niet te verkopen als ze Pieters nu de deur uit doen en is het belachelijk dat ze er überhaupt over nadenken! En dan daarna Moisander kopen voor 5 mio zeker. :crazy: Investeer dat dan deels in een verbeterde aanbieding voor Pieters.

Bod 7M pond (8M euro) binnen bij PSV. Meteen accepteren en Matavz ophalen in Groningen. Pieters dreigde toch al bankzitter te worden door de opmars van Tamata. Bouma kan ook linkback spelen en als back up centraal is Derijck al bijna gratis overgenomen van ADO.


Matavz, heerlijke spits. Wat maakte die ze makkelijk zeg tegen ADO gisteren.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply


Forum Jump: