The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
met 3 spitsen spelen :8:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:
Tripplexxx Wrote:Nee op zich heelt dat wel weer :lol: Al had meneer Cisse een gecompliceerde beenbreuk.
Was zowieso verstandig om er een spits bij te halen, op een gegeven moment moesten er zelfs 2 middenvelders in de spits.

Naja, ze hadden vaak Mellor en/of Siname-Pogolle erin staan, twee talenten, maar nog niet klaar voor het grote werk. Dus zolang Cissé nog gecompliceerd zit te doen is het duidelijk dat Morientes/Baros hét spitsenduo zal zijn, als Cissé fit is vraag ik me af hoe hij dit luxeprobleem gaat oplossen....

Ja inderdaad, als er grote wedstrijden waren dan stond vaak Kewell in de spits. Cisse is er nog wel even uit voorlopig en als hij weer fit is, tja...dan heeft meneer Benitez een echt luxeprobleem.
Wel leuk voor Morientes dat hij waarschijnlijk zaterdag zn debuut kan maken thuis tegen Manchester United. er zijn mindere tegenstanders om mee te beginnen :roll:
Reply
Quote:Ajax heeft zojuist via een persbericht bekendgemaakt dat de overgang van Wesley Sonck naar Borussia
Mönchengladbach rond is gekomen. Sonck maakt per direct de overstap naar de club van Dick Advocaat. Hij is tot het einde van het seizoen verhuurd. Indien de Duitse club zich weet te handhaven in de hoogste divisie neemt het Sonck voor een vastegesteld bedrag definitief over. Als de club degradeert kan het alsnog afzien van de transfer. Een transfersom is door Ajax niet bekendgemaakt.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
'Van Gaal onomstreden nummer één bij AZ'

13/1/2005 9 :02

AZ ziet in Louis van Gaal de ideale opvolger van Co Adriaanse, zo meldt het AD. De Alkmaarders zouden Van Gaal een mooie aanbieding hebben gedaan en hem een paar dagen de tijd hebben gegeven om na te denken over het aanbod. Pas als Van Gaal nee zegt, benadert AZ andere kandidaten.
De voormalige coach en technisch directeur van Ajax wilde niet ingaan op de vermeende interesse maar liet wel weten volgend seizoen weer als trainer/coach actief te zullen zijn. 'Het liefst werk ik straks in Engeland, Nederland of Duitsland. Daar ga ik over nadenken. Ik zal toch tegen een aantal mogelijkheden nee moeten zeggen en dat is in bepaalde gevallen best moeilijk.'

Van Gaal stapte eind oktober 'in het belang van de club' op als technisch directeur bij Ajax. Hij kon niet leven met het verschil van inzicht over de uitvoering van het technische beleid en zijn bevoegdheden. De Amsterdammer was ruim een jaar daarvoor wederom in het belang van de club aangetreden, ook al wist hij toen al dat hij het liefste op het veld zou staan.

De lobby voor Van Gaal begon al toen Adriaanse AZ tijdens de winterstop weten dat hij geen contractverlenging wilde, maar wel wist wie hem het beste zou kunnen opvolgen. 'Ik bemoei me er verder niet mee, maar Louis van Gaal is mijn ideale opvolger. Alleen dan wordt AZ er beter van. Louis is een betere trainer dan ik', aldus Adriaanse.


Bah van gaal naar az?!
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:'Van Gaal onomstreden nummer één bij AZ'

Bah van gaal naar az?!

Ik zie dat niet echt als een probleem. De spelers weten dan waar ze aan toe zijn, want Louis is een trainer van dezelfde soort als Co. Rechtlijnig, streng en duidelijk en een tikkeltje autoritair. Ik denk dat het de beste keuze is, maar ik vrees dat ie niet komt, ook al zal het salaris niet een probleem zijn voor Ome Dirk. Louis gaat liever naar een grote Engelse of Duitse club.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
In Engeland zit niemand op van Gaal te wachten, zijn manier van trainen zitten ze daar echt niet op te wachten, in Duitsland zou hij wel kunnen slagen.

Maar bij AZ zal hij wel een vorstelijk salaris krijgen van Dhr. Scheringa, dus ik geef az een goede kans, hij schijnt vanochtend al te tekenen volgens mart smeets.
Bangkok resident.
Reply
AZ past wel bij Van Gaal denk ik. Verder wat Rico zegt denk ik ook. Ik Duitsland heeft hij misschien wel kans van slagen maar in Engeland zit er niemand op hem te wachten. Laat hem maar mooi bij AZ tekenen, ik denk dat dat wel goed is voor AZ en het Nederlands voetbal.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
In de jacht op een ervaren centrale verdediger heeft Feyenoord z'n licht opgestoken bij Liverpool, waar de overbodige Stéphane Henchoz kan vertrekken.
Volgens The Guardian kan Henchoz (30) voor twee jaar tekenen bij Feyenoord. De Rotterdamse club is echter niet de enige club die zich wil verzekeren van de diensten van de Zwitser. Glasgow Rangers heeft ook zijn zinnen gezet op de international, wiens contract bij Liverpool aan het einde van het seizoen afloopt. Daarnaast wordt Henchoz in verband gebracht met Bolton Wanderers en Southampton.

'Ik weet nog niet waar ik ga spelen', vertelde Henchoz tegen de BBC. 'Mijn zaakwaarnemer is nog in gesprek met verschillende clubs. Het hangt allemaal af hoe de onderhandelingen gaan.'

Feyenoord staat voor het vastleggen van een andere centrale verdediger. De Rotterdamse club is in onderhandeling met de Amerikaanse proforganisatie MLS, die de transferrechten bezit op Cory Gibbs. De Amerikaanse verdediger, die in 2001 bij het Duitse Sankt Pauli zijn Europese debuut maakte, is afkomstig van Dallas Burn. Op het trainingskamp van Feyenoord heeft Gibbs de technische staf overtuigd.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Paauwe zeg maar dag met je handje, zeg maar dag! [Image: eviltongue.gif]
Reply
Juventus legt geschorste Mutu vast

12/1/2005 23:36

Juventus heeft zich versterkt met Adrian Mutu. Opvallend en verrassend, omdat de Roemeense aanvaller een wereldwijde schorsing van zeven maanden uitzit.
Mutu werd eerder dit seizoen betrapt op het gebruik van cocaïne, waarna hij zijn schorsing kreeg opgelegd. De aanvaller werd bovendien nog eens ontslagen door zijn club Chelsea.

De schorsing van Mutu loopt op 18 mei van dit jaar af. Eventueel zou hij dan nog de laatste twee competitieduels voor Juventus in actie kunnen komen.

Mutu, die voor vijf jaar tekende bij de Oude Dame, speelde overigens al eerder in Italië. De 26-jarige aanvaller kwam uit voor Internazionale, Verona en Parma.


hmm ook wel apart
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quote:hmm ook wel apart

Hoezo?? Hij is transfervrij en heeft toch wel aangetoond een flink balletje te kunnen trappen. Is inmiddels aan het afkicken, en anders heeft Juve nog wel een of ander middeltje... :roll:
Reply
Yzeren Henkie Wrote:
Quote:hmm ook wel apart

Hoezo?? Hij is transfervrij en heeft toch wel aangetoond een flink balletje te kunnen trappen. Is inmiddels aan het afkicken, en anders heeft Juve nog wel een of ander middeltje... :roll:

Hij was ook niet verslaafd, volgens mij. Hij had op een feestje een keertje een lijntje gedaan, dat was alles.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:AZ klopt Spurs in strijd om Pius Ikedia

13/1/2005 16:03

AZ heeft de eerste versterking voor volgend seizoen al binnen. Pius Ikedia komt komende zomer transfervrij over van RBC Roosendaal, dat hem huurt van Ajax, waar zijn contract afloopt. De watervlugge aanvaller tekende voor drie jaar in Alkmaar.
Tottenham Hotspur was ook serieus geïnteresseerd in de Nigeriaan. De club van Martin Jol wilde hem zelfs in de winterstop naar White Hart Lane halen maar daar wilde RBC, dat strijdt tegen degradatie, niet aan meewerken. 'Gezien de huidige situatie hebben we Ikedia nog veel te hard nodig in de rest van de competitie', legde technisch directeur Rob Meppelink uit.

Ikedia is ondanks een schorsing en blessureleed aan verreweg zijn meest trefzekere seizoen bezig. De kleine dribbelaar scoorde al vier keer in negen competitieduels. In de vijf voorgaande seizoenen kwam hij nooit verder dan één goal per jaargang.

Mede door zijn gebrek aan rendement slaagde Ikedia niet bij Ajax. Hij speelde als rechtsbuiten af en toe aardig maar veroverde nooit voor langere tijd een basisplaats. Bij FC Groningen en RBC kreeg hij meer vrijheid en liet hij zien dat hij moeilijk af te stoppen is.

Altijd leuk voor op de bank Wink
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Die Ikedia had toch al lang en breed getekend bij AZ!?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:Amerikanen op proef bij SC Heerenveen

Dit keer geen Scandinaviërs maar twee Amerikanen komen op proef bij SC Heerenveen. Eind januari zullen Jeff Park (22) en en Michael Bradley (17) op proef komen. De eerste genoemde komt in de Major League Soccer uit voor Dallas Burns, terwijl de laatst genoemde jonkie actief is bij Metro Stars Jersey.

De derde Amerikaan die een optie was voor de Friezen, heet Gory Gibbs. De international heeft echter eerst stage gelopen in Rotterdam bij Feyenoord. Trainer Ruud Gullit is erg onder de indruk en een contract lijkt snel te komen.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=16784">http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=16784</a><!-- m -->

Tsja, weer es wat anders dan een Scandinaviër en misschien is dit wel de nieuwe trend. Wanneer komen de Canadezen, Inuït en Groenlanders?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
*HOP*

na de namen hypia, christanval, zwaanswijk (alsjeblieft niet), gibbs, contra en die zwitser die niet wilde komt dan nu een hardnekkig gerucht uit een wel heeeeeel andere hoek. maar wederom een aansprekende naam: :| (eer dat de commentator z'n naam hep uitgesproken, istie de bal al kwijt...)

Quote:17-01-2005: 'Feyenoord contracteert deze week Kroaat Neretljak'
[Bron: FR-Fans.nl]


Ook wij worden moedeloos van alle geruchten rondom Feyenoord, maar toch vonden wij het volgende nieuws (ingestuurd door Kristijan) het vermelden waard.

Op de website sportnet.hr staat namelijk te lezen dat Mato Neretljak van Hajduk Split deze week een 3-jarig contract bij Feyenoord gaat tekenen. De 25-jarige linksbenige verdediger, die in Split een aflopend contract heeft, zou 250.000 euro kosten.

Neretljak heeft 6 interlands en 1 goal voor Kroatië achter zijn naam staan. Hij kan zowel centraal als linsback spelen. Hij staat bekend om zijn goede mentaliteit en fysieke kracht, maar kan bovendien goed koppen. Verder kan er over Neretljak gezegd worden dat hij een zeer sobere verdediger is.

Hajduk heeft de centen hard nodig om het grootste Kroatische talent Niko Kranjcar van aartsrivaal Dinamo Zagreb over te nemen voor 1,5 miljoen euro. Vandaar dat de Kroaten Neretljak graag willen verkopen.

elk nadeel hep z'n voordeel; er is interesse voor paauwe. voor wie? VOOR PAAUWE! :waf:
Reply
Ja, ik las ergens dat een paar Duitse clubs onderin de Bundesliga (samen met Smolarek naar Dortmund?) en een Engelse club belangstelling hadden.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Feyenoord heeft t druk...

Quote:'Feyenoord nagenoeg rond met Zweedse rechtsback'

18/1/2005 8 :43

Feyenoord hoopt dinsdag twee nieuwe verdedigers te presenteren. De Rotterdamse club is nagenoeg rond met Cory Gibbs en Alexander Östlund.
De komst van Gibbs was al aangekondigd. De Amerikaanse centrale verdediger trainde de laatste weken op proef mee met de selectie van coach Ruud Gullit. En de international deed dat naar tevredenheid van de technische staf.

Östlund werd maandag al in Rotterdam gekeurd, meldt het Algemeen Dagblad. De 26-jarige Zweedse international is afkomstig van Hammarby IF. Tijdens Euro 2004 kwam hij één wedstrijd in actie, tegen Nederland moest hij vooral Arjen Robben hinderlijk voor de voeten lopen.

Hammarby en Feyenoord zijn het nog niet eens over een afkoopsom van de geblokte twaalfvoudig international, maar de gesprekken verkeren in een vergevorderd stadium.

Met Östlund en Gibbs komt het aantal verdedigers dat Feyenoord in de winterstop heeft gehaald op vier. Eerder legde de club al Ivan Bandalaovski en André Bahia vast.
Reply
Kleine Jan Wrote:'Feyenoord nagenoeg rond met Zweedse rechtsback'

Östlund werd maandag al in Rotterdam gekeurd, meldt het Algemeen Dagblad. De 26-jarige Zweedse international is afkomstig van Hammarby IF. Tijdens Euro 2004 kwam hij één wedstrijd in actie, tegen Nederland moest hij vooral Arjen Robben hinderlijk voor de voeten lopen.

Hammarby en Feyenoord zijn het nog niet eens over een afkoopsom van de geblokte twaalfvoudig international, maar de gesprekken verkeren in een vergevorderd stadium.

[Image: ostlund_alexander.jpg]
gebrekige techniek maar spijkerhard zeggen ze. nou vooruit, het mot maar. :8:
Reply
waf Wrote:
Kleine Jan Wrote:'Feyenoord nagenoeg rond met Zweedse rechtsback'

Östlund werd maandag al in Rotterdam gekeurd, meldt het Algemeen Dagblad. De 26-jarige Zweedse international is afkomstig van Hammarby IF. Tijdens Euro 2004 kwam hij één wedstrijd in actie, tegen Nederland moest hij vooral Arjen Robben hinderlijk voor de voeten lopen.

Hammarby en Feyenoord zijn het nog niet eens over een afkoopsom van de geblokte twaalfvoudig international, maar de gesprekken verkeren in een vergevorderd stadium.

[Image: ostlund_alexander.jpg]
gebrekige techniek maar spijkerhard zeggen ze. nou vooruit, het mot maar. :8:

Ach veel slechter dan nu kan het niet worden..

Misschien moeten ze John de Wolf, Henk Fraser en John Metgod eens polsen!
Reply
geef nou maar toe dat je bang bent voor deze houthakker. :razz:
Reply
waf Wrote:geef nou maar toe dat je bang bent voor deze houthakker. :razz:

Nou nee, ik heb hem nog nooit zien voetballen, het schijnt dat hij tijdens het EK in Portugal, Arjen Robben af moest stoppen, maar ik heb toen niet echt op hem gelet.
Reply
Zweden: Andreas Isaksson; Alexander Östlund, Andreas Jakobsson, Olav Mellberg, Teddy Lucic; Mattias Jonson, Anders Svensson, Tobias Linderoth, Frederik Ljungberg; Zlatan Ibrahimovic, Henrik Larsson.

In mijn EK-kladjes zie ik nergens Ostlund staan. Ik vraag me af of hij misschien geblesseerd was bij aanvang van het EK, of dat hij gewoon geen basisspeler was. De niet-fitte Lucic had ik staan als rechtsback, en eventueel zou de rechtsmid Nilsson een linie zakken waardoor er plaats was voor Wilhelmsson op het middenveld. Ergens staat me wel bij dat ze problemen hadden op de back-posities (zo zie je ook geen Edman in die opstelling) dus Ostlund zal wel geblesseerd zijn geweest. Het lijkt me een speler die geen problemen heeft met de Bobsons van deze wereld. Jammer voor deze Senseo, want die had net Bandalovski aangetrokken, in de hoop dat die een basisplek zou veroveren. Maarja, Ostlund is er nog niet (verg. Basto).
Reply
Senseo Wrote:Alexander Östlund

In mijn EK-kladjes zie ik nergens Ostlund staan.

:roll:

Dit zal dan de opstelling geweest zijn van de wedstrijd tegen Nederland, de enige wedstrijd die hij gespeeld heeft op het EK.... Maar dat was ook al te lezen in het bericht dat Kleine Jan plaatste.... :|
Reply
Hij had in ieder geval niets in te brengen tegen Robben, werd continue voorbij gelopen. Dit is echter geen schande en op deze wedstrijd kun je hem dan ook niet beoordelen, want zeg nu eerlijk wie wordt er op het moment niet aan alle kanten voorbij gelopen door Robben?! Ben wel benieuwd hoe de verdediging van Feyenoord er nu uit gaat komen te zien en vooral hoe ze het gaan doen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Vind hem er wel gevaarlijk uitzien :oops:
Aiolos unleash your torn
Reply
Zoals eerder in een ander topic vermeld!!... het is een super verdediger, een aanwinst voor het nederlands voetbal! Past goed bij Feyenoord naar mijn mening! Waf... succes ermee!
The Vikings are still on their way!!!
Reply
Quote:'Murcia wil Anastasiou morgen nog vastleggen'
18-01-2005 14:09:43 La Verdad

Murcia wil Yannis Anastasiou mogelijk nog morgen over laten komen van Ajax, weet de Spaanse krant La Verdad ons vandaag te melden. De aanvaller is bij de Amsterdammers derde keus, na Ryan Babel en Angelos Charisteas.

Een vertegenwoordiger van de Spaanse club liet weten dat de Griek zelf het enige vraagteken is. Ajax zou akkoord willen gaan met een onbekende transfersom, maar of de oud-Roda JC'er zelf wil is onduidelijk. Verwacht wordt volgens het dagblad, dat er morgen meer duidelijk wordt over dit bericht.

Ernstige teenblessure Rosales; mist 'Utrecht'
18-01-2005 14:23:41

Ajax is niet geheel ongeschonden teruggekomen aan het volgens de technische staf toch succesvolle trainingskamp in Zuid-Afrika. Pienaar en Trabelsi raakten licht geblesseerd, terwijl Rosales juist een ernstig kwetsuur opliep en waarschijnlijk samen met Galásek het duel met FC Utrecht mist.

Mauro Rosales is tijdens de laatste training ernstig aan zijn teen geblesseerd geraakt. De Argentijnse sensatie werd geraakt op zijn voet en moest het veld verlaten. De medische staf heeft besloten de hele voet in te tapen. In Amsterdam moet duidelijk worden hoe lang zijn herstel duurt. Duidelijk is dat de kans klein is dat de Olympisch kampioen het uitduel met FC Utrecht haalt.

Ook Steven Pienaar en Hatem Trabelsi zijn geblesseerd. De klachten van het duo zijn echter niet ernstig. Tomas Galásek werkte in Zuid-Afrika aan zijn herstel. Waarschijnlijk is de Tsjechische aanvoerder binnen een week weer helemaal fit. Zondag bij Utrecht staat Johnny Heitinga waarschijnlijk nog op zijn plek.

Tis allebei van voetbalzone.nl, dus niet helemaal betrouwbaar, maar dit biedt perspectief voor Utrecht en is een dompertje voor Koeman.
Ik denk dat ipv Rosales dan de Ridder zal spelen...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Ik denk dat ipv Rosales dan de Ridder zal spelen...

Ik denk Babel. In oefenwedstrijden verving hij Rosales en kwam van rechts!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Voor de SC Heerenveen-fans:

Jos Hooiveld op proef bij Livingston. Jos Hooiveld, die in 2001 van Emmen naar Heerenveen kwam, mag van sc Heerenveen naar een andere club op zoek.

Ach, veel pijn zal het Heerenveen niet doen.
Mijn gras is groener
Reply


Forum Jump: