The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vitesse
#91
De Telegraaf weet te melden dat alledrie de beoogde versterkingen (Rajkovic, Matic en Aissatti) op huurbasis naar Vitesse komen.
Vooral bij de eerste twee geeft dat weer serieuze twijfels over A. de doelstellingen van de nieuwe eigenaar met de club en B. met de spelers en C. de rol van Abramovich in dit verhaal....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#92
Matic is echt een zeer goede voetballer hoor.
maar t is nu eenmaal te druk op het middenveld bij Chelsea
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#93
Bocaloca Wrote:Matic is echt een zeer goede voetballer hoor.
maar t is nu eenmaal te druk op het middenveld bij Chelsea

Yeps, maar als het de doelstelling was om Vitesse naar de top te helpen waren de spelers gekocht, niet gehuurd...
Op deze wijze worden ze dus enkel en alleen gestald in het buitenland om aan speelminuten te komen om de kans op een transfer te kunnen vergroten. Wat dus het idee vergroot dat Abramovich achter dit hele gebeuren steekt. Binnenkort dus nog een paar spelertjes van Chelsea naar Arnhem.
Chelsea 2 is onderweg.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#94
Marshall Wrote:
Bocaloca Wrote:Matic is echt een zeer goede voetballer hoor.
maar t is nu eenmaal te druk op het middenveld bij Chelsea

Yeps, maar als het de doelstelling was om Vitesse naar de top te helpen waren de spelers gekocht, niet gehuurd...
Op deze wijze worden ze dus enkel en alleen gestald in het buitenland om aan speelminuten te komen om de kans op een transfer te kunnen vergroten. Wat dus het idee vergroot dat Abramovich achter dit hele gebeuren steekt. Binnenkort dus nog een paar spelertjes van Chelsea naar Arnhem.
Chelsea 2 is onderweg.

Als Vitesse hiermee Europees voetbal (of meer) zou halen, zou ik daar niet rouwig om zijn als ik jou was. Dan is die golfplaten galmbak tenminste weer eens uitverkocht voor een voetbalwedstrijd i.p.v. voor een popconcert. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#95
Gerben Zonderland Wrote:Als Vitesse hiermee Europees voetbal (of meer) zou halen, zou ik daar niet rouwig om zijn als ik jou was. Dan is die golfplaten galmbak tenminste weer eens uitverkocht voor een voetbalwedstrijd i.p.v. voor een popconcert. :wink:

True, true, maar enige vastigheid creeert het niet. Als er veel van dit soort constructies worden bedacht wordt het als een vrouw die zelfstandig lijnt: jojo! Up and down! Zo spelen we mee voor plaats 4 tot 8 en zo staan we weer bovenaan het rechterrijtje. De club moet een basis van kwalitatieve spelers hebben met her en der gehuurde talenten of toppers. Maar als spelers van het niveau die de basis zou moeten zijn al gehuurd gaan worden.....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#96
Marshall Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Als Vitesse hiermee Europees voetbal (of meer) zou halen, zou ik daar niet rouwig om zijn als ik jou was. Dan is die golfplaten galmbak tenminste weer eens uitverkocht voor een voetbalwedstrijd i.p.v. voor een popconcert. :wink:

True, true, maar enige vastigheid creeert het niet. Als er veel van dit soort constructies worden bedacht wordt het als een vrouw die zelfstandig lijnt: jojo! Up and down! Zo spelen we mee voor plaats 4 tot 8 en zo staan we weer bovenaan het rechterrijtje. De club moet een basis van kwalitatieve spelers hebben met her en der gehuurde talenten of toppers. Maar als spelers van het niveau die de basis zou moeten zijn al gehuurd gaan worden.....

Ach, ook dat vind ik niet eens zo'n probleem. Af en toe wat andere UEFA-deelnemers, of zelfs CL zoals nu met AZ en Twente zorgt ervoor dat het voor goede spelers (zowel Nederlanders als buitenlanders) aantrekkelijk wordt om naar zulke clubs te gaan en zich in de kijker te spelen. Daarom speelt Janko nu bij Twente en niet bij bijvoorbeeld Wolfsburg of Birmingham City. En zolang het niet hele elftallen zijn, zoals die Belgische club met Kongolezen trekt de basis zich op aan zulke spelers.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#97
Marshall Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Als Vitesse hiermee Europees voetbal (of meer) zou halen, zou ik daar niet rouwig om zijn als ik jou was. Dan is die golfplaten galmbak tenminste weer eens uitverkocht voor een voetbalwedstrijd i.p.v. voor een popconcert. :wink:

True, true, maar enige vastigheid creeert het niet. Als er veel van dit soort constructies worden bedacht wordt het als een vrouw die zelfstandig lijnt: jojo! Up and down! Zo spelen we mee voor plaats 4 tot 8 en zo staan we weer bovenaan het rechterrijtje. De club moet een basis van kwalitatieve spelers hebben met her en der gehuurde talenten of toppers. Maar als spelers van het niveau die de basis zou moeten zijn al gehuurd gaan worden.....


Als je elk seizoen zo kan shoppen bij chelsea en misschien ook nog wat spelers uit Rusland, ga je echt niet jojo zijn hoor, maar speel je structureel linkerrijtje( en hoog ook denk ik).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#98
'Jordania wil naast Aissati ook Sulejmani halen bij Ajax'
Maandag, 23 augustus 2010 om 20:45

Merab Jordania wil na Ismail Aissati nog een Ajacied naar Vitesse halen. De nieuwe eigenaar heeft zijn oog laten vallen op Miralem Sulejmani, de duurste speler van de Eredivisie. Volgens Voetbal International wil Jordania de dribbelaar huren en het volledige salaris van de Serviër overnemen.
/

Eerder had West Ham United dezelfde wens, maar toen Sulejmani al in Londen zat bleek dat de dribbelaar niet in aanmerking kwam voor een werkvergunning. De aanvaller keerde daarom terug naar Ajax en viel afgelopen zaterdag nog in tijdens de competitiewedstrijd tegen Roda JC. Mogelijk vertrekt hij nu alsnog uit Amsterdam.

Jordania heeft zoals bekend grootse plannen met Vitesse en haalde bij Chelsea al Slobodan Rajkovic en Nemanja Matic op. Aissati moet de volgende aanwinst worden en hij kan dan gevolgd worden door de 21-jarige Sulejmani. Hij is begonnen aan zijn derde seizoen bij Ajax en kwam tot 45 competitiewedstrijden, waarin hij tien keer scoorde.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#99
En weer een huurling... Als Ajax deze alleen wil verkopen snap ik het hoor maar Sulejmani moet toch ook te koop zijn?!
Of zal er een optie tot koop aan vast zitten? Desondanks wil ik Sulejmani graag hebben! Ik ben nog altijd van mening dat Jol de ontwikkeling van deze speler bewust of onbewust tegenhoudt. Als je zo'n speler hebt zitten moet je geen Pantoffelfiets halen maar hem vertrouwen geven. Sulej en Sua hadden een koningskoppel kunnen worden.

Ik ben geheel voor een team dat door middel van huurlingen en transfervrije spelers het team omhoog helpt maar met deze achtergrond vind ik het door Jordanie een rare beweging. Voordeel is uiteraard wel dat Vitesse bij een plotseling vertrek van deze suikeroom niet ineens torenhoge lasten heeft, simpelweg huurcontract ontbinden en klaar... Maar raar blijf ik het vinden.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
De markt is nog maar efkes open, t is ook wel laat om nog een hoop in beweging te krijgen.

Waarom dan niet huren en het team versterken en gedurende de maanden al versterkingen kopen voor winterstop en zomer? OSmile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Fabian Wrote:Vitesse heeft aangeboden om Sulejmani, Blind en Aissatti over te nemen met betaling 100% salaris.
Gaat om huur voor 1 jaar.

Aissatti is nog niet rond, hij heeft zelf bedenktijd gevraagd.
Dikke Mickey wil heel graag, vooral omdat hij weg wil bij Jol , net als Blind overigens, in wie Fietstas ook nog steeds interesse heeft, zie mijn eerdere bericht.
Reply
Vitesse huurt drie spelers van Chelsea
Uitgegeven: 24 augustus 2010 11:14
Laatst gewijzigd: 24 augustus 2010 11:18
ARNHEM - Vitesse huurt tot het einde van dit seizoen Matej Delac, Nemanja Matic en Slobodan Rajkovic van Chelsea. De eerste aanwinsten van de nieuwe eigenaar Merab Zjordania worden dinsdag medisch gekeurd en daarna gepresenteerd.
© ProShots

De nieuwe spelers trainden dinsdag al mee met Vitesse.

Delac is een achttienjarige Kroatische doelman, die sinds zijn zestiende onder contract staat bij Chelsea.


De afgelopen jaren verdedigde hij het doel van de Kroatische club Inter Zapresic, omdat hij te jong was om te mogen worden ingeschreven door Chelsea.

Optie tot koop

Nemanja Matic is een 22-jarige middenvelder uit Servië, zijn 21-jarige landgenoot Rajkovic werd door Chelsea eerder uitgeleend aan PSV (2007/2008) en FC Twente (2008/2009 en 2009/2010).

Vitesse heeft een optie tot koop afgedwongen op het trio huurlingen.

Ismaïl Aissati is dinsdag overigens nog niet gesignaleerd in Arnhem. De middenvelder van Ajax zou ook op de verlanglijst van Zjordania staan.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Als Ajax nou even wat tempo maakt met Aissati en Sulejmani, kunnen ze zondag al beginnen tegen Feyenoord Icon_twisted
The great old Ludwig von...
Reply
Quote:Delac is een achttienjarige Kroatische doelman, die sinds zijn zestiende onder contract staat bij Chelsea.
Nemanja Matic is een 22-jarige middenvelder uit Servië, zijn 21-jarige landgenoot Rajkovic werd door Chelsea eerder uitgeleend aan PSV (2007/2008) en FC Twente (2008/2009 en 2009/2010).

Vitesse heeft een optie tot koop afgedwongen op het trio huurlingen.

=D> Gelukkig, toch wel! Zijn niet de type spelers die ik verwachtte in eerste instantie (gemiddelde leeftijd zakt hiermee denk ik nog een paar maand Wink) maar zeker voor het huidige Vitesse een grote versterking.
Als Sulejmani nou ook aansluit hebben we op elke linie een versterking. Voorhoede met Nilsson, Sulejmani en Jenner (Kaloglu en Pluim reserves)... Dat zie ik wel zitten.
Moet een linkerrijtje kunnen worden!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
gittermaster Wrote:Als Ajax nou even wat tempo maakt met Aissati en Sulejmani, kunnen ze zondag al beginnen tegen Feyenoord Icon_twisted

Aisatti naar Vitesse inmiddels bevestigd.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:
Bocaloca Wrote:Matic is echt een zeer goede voetballer hoor.
maar t is nu eenmaal te druk op het middenveld bij Chelsea

Yeps, maar als het de doelstelling was om Vitesse naar de top te helpen waren de spelers gekocht, niet gehuurd...
Op deze wijze worden ze dus enkel en alleen gestald in het buitenland om aan speelminuten te komen om de kans op een transfer te kunnen vergroten. Wat dus het idee vergroot dat Abramovich achter dit hele gebeuren steekt. Binnenkort dus nog een paar spelertjes van Chelsea naar Arnhem.
Chelsea 2 is onderweg.

Als Vitesse hiermee Europees voetbal (of meer) zou halen, zou ik daar niet rouwig om zijn als ik jou was. Dan is die golfplaten galmbak tenminste weer eens uitverkocht voor een voetbalwedstrijd i.p.v. voor een popconcert. :wink:

Vol met gasten die de club weer in de stront laten zakken als er 0-1 op het bord staat inderdaad.
Verder blijf ik bij mijn standpunt dat ik liever in de marge van de eerste divisie ploeter dan dat de club verkocht wordt.

Ik zal wel niks toevoegen aan deze discussie maar ik kan er ook niet overuit dat ze in Arnhem zo blij met deze gang van zaken zijn.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:ze in Arnhem zo blij met deze gang van zaken zijn.

Bij Vitesse is het al 15 jaar luchtkasteel na luchtkasteel. Geen geld, maar wel een te grote ambitie. Nu komt er opeens dat geld.......waarmee die ambitie waarheid kan worden. hoe maakt ze echt geen flikker uit. Recettes, sponsoring? Geld van de gemeente / overheid? Geld van een Georgische investeerder? Daar zouden ze zelfs blij zijn als Marcel Boekhoorn er geld in zou steken. ;-)

Ze hebben hun ziel verkocht. Ik kan daar absoluut niet blij mee zijn.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
D'r an met de lippe, ik snap je punt en ben het ook met je eens. Ware het niet dat als deze geldschieter niet was komen opduikelen er halverwege dit seizoen helemaal geen Vitesse meer geweest was.
Er was al sprake van dat deze maand de salarissen niet meer betaald konden worden (en kijk naar de spelers die er staan, die verdienen echt geen miljoenen op jaarbasis...).
Na jarenlange ineenzakking van beleid en resultaten was de laatste strohalm de 30 miljoen claim op de provincie. Vrienden van Vitesse schaamden zich al om die claim te moeten vorderen maar zonder die claim zou de club geen mogelijkheid meer hebben gehad om voort te bestaan. Al jarenlang hield de gemeenschap Vitesse omhoog en het laatste jaar namen de 'Vrienden van Vitesse' die taak over. Nu eindelijk is er een kans gevonden om te blijven bestaan. Vind je het gek dat we blij zijn?
Enige waar we nou op moeten hopen is dat er een injectie gegeven is die niet alleen tijdelijk is maar ook de club op de lange termijn weer gezond en financieel draagvlak geeft.

Waar ik persoonlijk op hoop is dat Vitesse een aantal jaar het speeltje van Jordanie wordt en ondertussen de boel financieel en managementtechnisch weer op de rit krijgt.
Door veranderende economische omstandigheden en het neerzetten van resultaat kan er wellicht weer een goede sponsor gevonden worden en is de cirkel omhoog weer gevonden. Als Jordanie dan over een paar jaar klaar is met Vitesse en vertrekt kan de club de eigen broek weer ophouden. Wellicht een utopie, maar dat is mijn hoop. :beerbros:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik hoop het ook, ook als is Vitesse niet direct mijn club. Ik heb liever dat de Russische maffia geld steekt in voetbalclubs dan de 'arme belastingbetaler'. Het hedendaagse betaalde voetbal hangt toch aan elkaar van louche investeerders, inhalige zaakwaarnemers en voetballers die zich als vee laten verhandelen om ergens anders een paar knaken meer te verdienen. De zogenaamde romantiek van het voetbal is al tientallen jaren een troebele waas die voor de ogen van naieve, idealistische fans en (bonds)bestuurders hangt. Het wordt tijd dat Betaald Voetbal Organisaties hun eigen broek ophouden en als daar geld ingepompt wordt door buitenlandse zakenlieden die graag een speeltje willen hebben, so be it. Het alternatief is een faillisement, afzakken naar het amateurvoetbal en de vergetelheid. Zie Wageningen, VC Vlissingen en nu Top Oss.

Ik vind het al een pluspunt dat deze meneer ooit zelf op niveau gevoetbald heeft en bestuurlijke ervaring bij een voetbalorganisatie heeft.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mukkus Wrote:Ze hebben hun ziel verkocht.

Je slaat wat mij betreft de spijker op zijn kop.

Marshall Wrote:D'r an met de lippe, ik snap je punt en ben het ook met je eens. Ware het niet dat als deze geldschieter niet was komen opduikelen er halverwege dit seizoen helemaal geen Vitesse meer geweest was.

Daarvan ben jij beter op de hoogte dan ik, maar ik krijg tegenwoordig ook het idee dat clubs te snel met een dreigend faillissement 'te koop' lopen omdat het nog benauwder is voor sportieve achteruitgang dan voor een daadwerkelijk faillissement. Misschien zitten we wel op dezelfde gedachtegang. Ik kan mij er als buitenstaander natuurlijk ook niet goed in verplaatsen. Wel zal mijn Heracles-wereld in puin storten als we werden overgenomen door een zakenman. Wellicht zou ik uiteindelijk ook anders gaan redeneren maar het rouwen zal de eerste reactie zijn. Ik geloof niet dat ik in zo'n geval ooit nog weer de fanatieke supporter zal zijn als ik die nu ben.

Gerben Zonderland Wrote:De zogenaamde romantiek van het voetbal is al tientallen jaren een troebele waas die voor de ogen van naieve, idealistische fans en (bonds)bestuurders hangt.

En door de waas zijn de pareltjes amper meer te zien. Maar ze zijn er nog wel degelijk en ik ben er een trotse supporter van. Om een lang voorbeeld kort te houden; afgelopen zomer heeft het bestuur nog een reclamebord verwijderd onder druk van de fanatieke aanhang. Zo kan het dus ook nog.

Wellicht dat ik voor jou een natieve, idealistische fan ben.

Quote:Het wordt tijd dat Betaald Voetbal Organisaties hun eigen broek ophouden en als daar geld ingepompt wordt door buitenlandse zakenlieden die graag een speeltje willen hebben, so be it. Het alternatief is een faillisement, afzakken naar het amateurvoetbal en de vergetelheid. Zie Wageningen, VC Vlissingen en nu Top Oss.

Dan ga ik tig keer liever voor het alternatief. Doet mij denken aan de jaren ’70, toen meende ook de halve wereld dat Heracles geen toekomst meer had en als het niet in zee ging met de gehate buurman uit Enschede (dat maar al te graag wilde fuseren) het snel afgelopen zou zijn met Heracles. De toenmalig voorzitter werd een clublegende door de volgende woorden uit te spreken; “liever een half ei dan een lege dop”. Er werd tijdens een laatste vergadering omtrent de benauwde situatie waarin de club verkeerde benadrukt dat betaald voetbal in Almelo alleen toekomst zou hebben met Heracles en anders niet, daarmee was de kous af.

Het is een stokpaardje van mij Wink
Reply
Oh, maar ik zeg ook nergens dat ik geen respect heb voor zelfvoorzienende, creatieve, relatief kleine clubs die met weinig middelen succes boeken, zoals SC Heerenveen, FC Groningen en Heracles. Dat vind ik namelijk erg knap, vooral als ze van onderuit de eerste divisie omhoog kruipen en dan langzaam telkens beter worden. Alleen komt op een gegeven moment het punt waarop je als club moet beslissen of je, om op een bepaald niveau te blijven misschien bepaalde concessies moet doen aan je 'provinciale clubcultuur' en je 'ziel' moet verkopen aan een geldschieter OF dat je die beide behoudt en daarmee het risico loopt weer af te zakken naar de middenmoot en wellicht de anonimiteit.
Als je de luxe hebt om die keuze te kunnen maken, zoals Vitesse, dan zou ik voor het eerste gaan. Die hebben een lelijke, grote, grijze hut aan de snelweg staan die elke twee weken vol hoort te zitten met supporters die juichen voor hun club en de spelers, waar ze ook vandaan komen en wie ze ook betaalt. Als dat niet was gebeurd had het er somber uitgezien en had die hut binnen nu en een paar jaar misschien alleen zijn deuren geopend voor popconcerten, monstertrucks of het Mega Piraten Festijn. Ook leuk voor de liefhebbers en lucratief voor de exploitant, maar toch niet waar een voetbalstadion primair voor bedoeld is.

Dat Heracles zich zonder geldschieter, fusie of doorstart heeft weten te handhaven en met goede scouting, gelukkige keuzes voor spelers en trainers af en toe een succesje boekt is prachtig voor Almelo, leuk voor het Nederlandse voetbal in het algemeen en een voorbeeld voor veel andere clubs. Desondanks vrees ik voor veel clubs op de (middel)lange termijn als de commercialisering van het betaalde voetbal doorzet.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik speel eerlijk gezegd ook liever met jonge talenten, in Monnikenhuizen voor een klein publiek. Maar dan moet het wel zelfstandig kunnen opereren.
Vitesse is een paar jaar terug gewoon de mist in gegaan na Aalbers. Alles zakte toen in elkaar en ondertussen had men wel een groot stadion en begroting. Dat draai je niet zomaar even om...
(wat mij betreft mag die beschuitbus ook gewoon alleen maar voor concerten ingezet gaan worden...)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Desondanks vrees ik voor veel clubs op de (middel)lange termijn als de commercialisering van het betaalde voetbal doorzet.

De 'grenzen' zijn in ieder geval open nu de topklasse is in gevoerd. Wat ik overigens wel goede zaak vind maar dat terzijde.

Marshall Wrote:Ik speel eerlijk gezegd ook liever met jonge talenten, in Monnikenhuizen voor een klein publiek. Maar dan moet het wel zelfstandig kunnen opereren.
Vitesse is een paar jaar terug gewoon de mist in gegaan na Aalbers. Alles zakte toen in elkaar en ondertussen had men wel een groot stadion en begroting. Dat draai je niet zomaar even om...
(wat mij betreft mag die beschuitbus ook gewoon alleen maar voor concerten ingezet gaan worden...)

Zo te lezen hebben we wel een soortgelijke gedachtegang.

Overigens hoorde ik vorig seizoen iemand in het programma VI roepen (ik kijk het nooit, wilde het een kans geven maar haakte daardoor meteen weer af) dat Pasveer bij Vitesse keepte en ik zag iedereen instemmend knikken. Toenertijd beschouwde ik het als vrezelijk amateuristisch maar misschien was het slechts een blik in de toekomst en krijgen we binnenkort miljoenen geboden :razz:
Reply
n de zoektocht naar een nieuwe spits is Vitesse gestuit op Marcus Pedersen. Het talent van het Noorse Strømsgodset IF staat in de concrete belangstelling van de Arnhemmers en een eerste bod van Vitesse is inmiddels van tafel geveegd, maar volgens Voetbal International zijn de beide partijen momenteel nog in onderhandeling over een transfer.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ben benieuwd, wie de boel erbij naait......vreemd trouwens dat die regel er is, dat er gedoogd wordt en dat de KNVB vervolgens niks doet.

Quote:Vitesse overtreedt regels
Arnhem - Vitesse overtreedt oude KNVB-regels. Die regels stellen dat Nederlandse clubs niet meer dan twee spelers van dezelfde buitenlandse club huren. Op dit moment heeft Vitesse met Nemanja Matic, Slobodan Rajkovic en Matej Delac drie spelers van Chelsea in de selectie.

"Het is een oude regel", zegt Renske Bruinsma, persvoorlichter van de KNVB in Trouw. "Waarvoor in de praktijk een gedoogbeleid wordt gehanteerd; we doen er eigenlijk nooit wat mee. Maar het staat iedereen vrij om de zaak aanhangig te maken bij de tuchtcommissie. In dat geval zullen zij er een oordeel over vellen. Als KNVB zullen we ieder geval niet het initiatief nemen."

Het is dus aan de andere clubs om eventueel een bezwaar in te dienen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik vind het ook een ouderwetse regel. Waarom mag je wel meer spelers van een binnenlandse club huren, zoals bij de constructie Feyenoord-Excelsior? Dat lijkt me meer naar competitievervalsing neigen dan van een buitenlandse. En gezien het principe 'vrij verkeer van personen' van de EU lijkt me deze regel ook niet echt meer van toepassing.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Aissati geschrokken van niveau Vitesse

Ismaïl Aissati is niet te spreken over het niveau dat Vitesse zondag haalde op bezoek bij Feyenoord. De middenvelder maakte in De Kuip zijn eerste speelminuten voor de Arnhemmers, die met 4-0 onderuit gingen.

Vitesse verloor vorige week al op eigen terrein van FC Twente (0-3) en tegen Feyenoord ging het niet veel beter. "Het is niet zoals ik bij Ajax gewend was, nee", reageert hij in het Algemeen Dagblad. "Ik ben geschrokken van het niveau van Vitesse."

"Kortgeleden, toen ik nog voor Ajax speelde en Vitesse op bezoek kwam, durfde de Arnhemse ploeg te voetballen. Vandaag werd er, op het eerste kwartier na, alleen achter Feyenoord aangelopen", gaat Aissati verder. "Er zijn hier heel veel jonge spelers, die in het veld nog weinig praten", noemt hij als één van de oorzaken van het zwakke spel.

Trainer Theo Bos begon in Rotterdam met één aanwinst in de basis, namelijk Nemanja Matic. "Er zijn veel nieuwe jongens bij gekomen, waarvan er enkele nog niet konden meedoen. Al deze spelers inpassen kost tijd. Nu zijn er een tweetal weken voor we de volgende competitiewedstrijd hebben om daar aan te werken."

Tja, wat had je dan gedacht Ismael, even binnen te wandelen bij een kampioenskandidaat? Nog 2 seizoenen wachten jongen Smile
The great old Ludwig von...
Reply
ik ben geschrokken van het niveau van aissatti.
Reply
:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:ik ben geschrokken van het niveau van aissatti.

Ik niet echt. Het is een handig voetballertje, maar heeft te weinig 'body' en weerstandsvermogen. Met dit weer waait hij van het veld, zeker in een 'wervelende' Kuip. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: