The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vitesse
#61
Marshall Wrote:En inderdaad maakt VI nu ook melding van de geruchtenstroom rondom de twee grootste Georgische talenten:

Quote:Bij zijn aanstelling afgelopen maandag in Arnhem liet de Georgiër weten slechts een paar dagen nodig te hebben om zichtbare veranderingen door te voeren. Hoewel hem dat in de perszaal op enkele lachers van de journalisten kwam te staan, lijkt hij daadwerkelijk daad bij woord te gaan voegen. De Georgische talenten Giorgy Chanturia (Barcelona) en Valeri Kazaishvili (Chelsea), beiden zeventien jaar, lijken de Europese topclubs op huurbasis voor Gelderland te gaan verruilen

Maar ik geloof er niet in dat 17 jarigen je kampioen kunnen maken. Hoe groot talent ze ook zijn. Op elk niveau is dat zo. Wij hebben de aanvoerder van Zwolle A1 nu bij ons voetballen. Hij kan absoluut wel goed voetballen, maar het heeft nog wel even tijd nodig om in de hoofdklasse met volwassen kerels te voetballen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#62
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:Komt ie: Pantelic...... Dat zou een leuke stunt zijn.

Vitesse wil kampioen worden Gitter.

Nu niet doen dat Pantelic er niks van kon. Ik vind dat hij best nog wel belangrijk voor Ajax is geweest. Alleen kwam hij met veel te veel bombarie binnen, dat was niet slim van hem.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#63
kuiper Wrote:Maar ik geloof er niet in dat 17 jarigen je kampioen kunnen maken. Hoe groot talent ze ook zijn. Op elk niveau is dat zo. Wij hebben de aanvoerder van Zwolle A1 nu bij ons voetballen. Hij kan absoluut wel goed voetballen, maar het heeft nog wel even tijd nodig om in de hoofdklasse met volwassen kerels te voetballen.

Er wordt ook nergens gesproken over dat die talenten een kampioenschap gaan brengen. Er worden enkele 'grotere' namen gehaald en er wordt veel geld gestoken in trainings- en opleidingsfaciliteiten.
Oftewel deze 17jarigen worden voor het geld aangetrokken voor een lucratieve verkoop over een paar jaar. De grotere namen moeten het elftal gaan maken.

Wat ik alleen nooit begrijp, los even van Vitesse, is waarom een team niet veel meer op transfervrije of gehuurde spelers stuurt? Er zijn zoveel voetballers in Europa die transfervrij mogen vertrekken. Als je daar een goede database van hebt en bijhoudt dan kun je toch met beperkte middelen enorme mogelijkheden creeeren? Ook gehuurde spelers kunnen veel brengen.
Een Feyenoord, een Vitesse (zonder de komst van deze financierder) en een AZ kunnen toch prima hele leuke transfervrije spelers aantrekken uit andere competities?
Ik stuurde daar bij veel voetbalmanagement games altijd op bij de lagere teams. Hierdoor speelde je ineens mee in de top en kon je uiteindelijk financieel meer gaan doen. En ja, uiteraard is de voetballerij IRL heel anders dan een game maar toch laten veel ploegen dat soort mogelijkheden teveel liggen volgens mij.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#64
Quote:Volgens Zwitserse media zou ervaren aanvaller Alexander Frei de eerste aankoop voor Vitesse moeten worden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#65
Quote:'Afonso Alves eerste aanwinst van Vitesse'
Gepubliceerd op 19-08-2010, 19:04 door Robin Lieftink.
Volgens de NOS is Afonso Alves de eerste aanwinst van Vitesse. De inmiddels rijke Gelderse club zou in verregaande onderhandeling zijn met de 29-jarige Braziliaan. Alves was eerder bij sc Heerenveen al actief in de eredivisie. De spits was toen goed voor maar liefst 45 doelpunten in 39 wedstrijden. Een jaar later was Alves goed voor tien doelpunten in de Premier League.

Zou mooi zijn om hem weer op de Nederlandse velden te zien.


Een andere mogelijke aankoop van Vitesse gaat voorlopig niet door:

Quote:Vitesse zal zich waarschijnlijk toch niet gaan versterken met Giorgi Chanturia. Dat meldt Omroep Gelderland. Het 17-jarige talent van FC Barcelona krijgt vanwege zijn leeftijd geen werkvergunning van het Centrum Werk en Inkomen (CWI).

Mensen van buiten de Europese Unie komen in Nederland niet in aanmerking voor een werkvergunning als zij jonger dan achttien jaar zijn. Het duurt echter nog even voordat Chanturia die leeftijd bereikt heeft. Op 11 april 2011 viert de jongeling zijn achttiende verjaardag.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#66
Tsja, Alves... Ene kant geweldig, andere kant een lastig joch.
Krijg ie in ieder geval een kans om zich opnieuw te bewijzen. Alleen een aankoop voor de toekomst is dit niet met z'n 29,5 jaartjes.
Nou ja, als hij komt en gaat scoren.........
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#67
Quote:Vitesse niet bezig met Alves en Pantelic
20 augustus 2010

Nu er een overvloed aan euro’s in Arnhem is, wordt Vitesse in verband gebracht met verschillende spelers. Zo zouden de Gelderlanders een oogje hebben op voormalig SC Heerenveen-goalgetter Afonso Alves en oud-Ajacied Marko Pantelic. Technisch directeur Ted van Leeuwen van Vitesse spreekt deze berichten echter tegen.

"Ik wil niet ingaan op allerlei namen, maar zie wel dat veel mensen hun spelers aan ons proberen te linken. We zijn echter niet met de genoemde spelers bezig", aldus Van Leeuwen. Vitesse is sinds afgelopen maandag eigendom van de rijke Georgiër Merab Jordania. Bij zijn presentatie beloofde de Oost-Europeaan binnen drie dagen nieuwe spelers binnen te halen, maar vooralsnog is er geen transfernieuws uit de Gelderse hoofdstad te melden. Donderdag liet Vitesse op de eigen website weten dat het wel volop bezig is met het inlijven van nieuwe spelers.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#68
D'r zingen nu ondertussen zoveel namen rond; Frei, Kaladze, Raikovic, Matic...
Gewoon rustig afwachten maar denk ik... Alleen jammer dat de eerste belofte al niet nagekomen wordt.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#69
Vitesse heeft aangeboden om Sulejmani, Blind en Aissatti over te nemen met betaling 100% salaris.
Gaat om huur voor 1 jaar.
Reply
#70
Strikkie erom \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#71
Daar zou ik geeneens ontevreden mee zijn. Blind is een leuk talent, Sulejmani komt niet aan bod bij Jol maar kan veel brengen en Aissatii... tsja, laten we die er dan maar bij nemen.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#72
Marshall Wrote:Tsja, Alves... Ene kant geweldig, andere kant een lastig joch.
Krijg ie in ieder geval een kans om zich opnieuw te bewijzen. Alleen een aankoop voor de toekomst is dit niet met z'n 29,5 jaartjes.
Nou ja, als hij komt en gaat scoren.........

Is een 'Twitter-grap' geweest, wat de landelijke media gehaald heeft.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#73
Ik dacht dat na mijn 'Zaki' grap de media iets voorzichter waren geworden. Niet dus...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#74
Huntelaar gesignaleerd in Arnhem...
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#75
Ja, die kwam nog zijn uitgeleende Football Manager van de PS3 ophalen...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#76
Balthazar Wrote:Huntelaar gesignaleerd in Arnhem...

Quote:'Huntelaar gesignaleerd in Arnhem'
20-08-10

In de categorie 'Het moet toch niet gekker worden in de voetballerij' verschijnt er vandaag wel een heel opmerkelijk bericht in de media. Klaas Jan Huntelaar zou gesignaleerd zijn in Arnhem. Waar? Arnhem ja, en niet om gezellig te winkelen met zijn vrouw, maar bij het Gelredome, de thuishaven van het in rijke handen gevallen Vitesse.
AjaxF-side.NL
Het einde van de transferperiode is in zicht. Met nog slechts elf dagen handelstijd neemt de kans op opportunistische paniekbeslissingen bij menig technisch directeur toe. Anonieme bronnen melden vanuit het Arnhemse struikgewas dat Klaas-Jan Huntelaar in het Vitesse-stadion is gesignaleerd. De spits zou opnieuw mogen vertrekken bij zijn huidige werkgever AC Milan. Doordat Vitesse reeds werd overgenomen door Merab Jordania heeft de club flink wat geld te besteden om de selectie voor komend seizoen te versterken.

De Georgische eigenaar van Vitesse lijkt wel te bevallen in Milaan met zijn dik gevulde portemonnee. Kakhaber Kaladze speelt al sinds 2001 voor Milan en lijkt de eerste te zijn die toehapt op de miljoenen uit Arnhem. De Georgische verdediger is een goede bekende van Jordania aangezien de eigenaar van Vitesse vroeger zaakwaarnemer was van de speler.

Ik geloof er helemaal niets van!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#77
Ismaïl Aissati maakt per direct de overstap van Ajax naar Vitesse. De 22-jarige middenvelder geldt als de eerste aankoop van de buitengewoon ambitieuze voorzitter Merab Jordania, die onlangs de belofte deed van de Arnhemmers een absolute topclub te zullen maken. Maandag zullen de Gelderlanders nog meer namen prijsgeven.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#78
zozo, van zulke namen gaan de topclubs sidderen :roll:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#79
:lol: wilde net hetzelfde gaan posten...
Ben nog steeds benieuwd naar die grote aankopen...
The great old Ludwig von...
Reply
#80
Ja zo wordt onze grote held nog de redder van Ajax. Eerst Aissati en straks ook nog Suljmanie en Blind huren. :lol: :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#81
Nou, Blind heb ik toch echt liever bij Ajax hoor dit seizoen...
The great old Ludwig von...
Reply
#82
Ik denk dat hij dan weer te weinig aan spelen toekomt. Laat hem maar mooi elke week bij Vitesse ballen. Zo is hij bij Groningen ook beter geworden.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#83
En volgens Omroep Gelderland is naam numero due Rajkovic.
Laten we wel wezen; voor vItesse beiden leuke spelers maar in het kader van 'grote namen' valt me dit wat tegen (of hebben we er nou zelf gamaakt dat het grote namen zouden zijn?)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#84
Marshall Wrote:En volgens Omroep Gelderland is naam numero due Rajkovic.
Laten we wel wezen; voor vItesse beiden leuke spelers maar in het kader van 'grote namen' valt me dit wat tegen (of hebben we er nou zelf gamaakt dat het grote namen zouden zijn?)

Beiden zijn al meer dan eens onderdeel geweest van de eerste 18 van een selectie die kampioen werd. Het moet echter niet zo zijn dat dit de sterren van je ploeg moeten worden.
Reply
#85
Het zijn iig beiden spelers die Vitesse normaal gesproken niet had kunnen halen, en die Vitesse op dit moment toch echt beter moeten kunnen maken.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#86
Ach ze zullen met die jongens niet zo snel degraderen maar in de top 5 komen ze er ook niet mee. Ik denk dat de supporters al blij zijn dat ze over een half jaar nog bestaan. Die kun je hun enthousiasme niet kwalijk nemen. Die gast pakt 30 miljoen van de gemeente en dan is ie pleitten. 26 miljoen winst in een half jaar. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#87
centre court Wrote:Ach ze zullen met die jongens niet zo snel degraderen maar in de top 5 komen ze er ook niet mee. Ik denk dat de supporters al blij zijn dat ze over een half jaar nog bestaan. Die kun je hun enthousiasme niet kwalijk nemen. Die gast pakt 30 miljoen van de gemeente en dan is ie pleitten. 26 miljoen winst in een half jaar. =D>

Ik denk dat namen als Aissati en Rajkovic bij dit Feyenoord anders niet zouden misstaan. Sluit niet uit dat Vitesse dit jaar al 5e wordt hoor. Zo'n geweldige selecties hebben Twente, AZ en Feyenoord niet. PSV en Ajax zie ik ze zeker nog niet achterhalen. Die worden dit seizoen met grote voorsprong 1 en 2, alleen de volgorde wordt nog heel spannend.
Reply
#88
Mwah, of er moeten echt nog een paar grote namen uit de hoge hoed getoverd gaan worden maar anders worden Rajkovic, Matic, Mellis en Aissatti niet de namen die het "nieuwe" Vitesse naar de top moeten gaan brengen hoor... In ieder geval zijn het geen spelers die hier neergezet worden als 'de sterren van het elftal'. Dat scheelt ook weer in het opbouwen van een team (beter dan wanneer je er 1 of 2 van die Ronaldo types hebt rondlopen). Wel balen dat Kolk en Verhaegh nou weg zijn.

Als ik de selecties bekijk en de wedstrijden van de rest bekijk zal het inderdaad PSV/Ajax worden voor de 1e twee plaatsen. Twente en AZ er kort achter (als AZ gaat draaien staat er best een leuk elftal), Utrecht Feyenoord rond de 5e stek en dan een groep teams van Heerenveen, Groningen, Roda, NAC etc. Op die klassering moet Vitesse de eerste pijlen richten. Als Zjordanie al voor elkaar gaat krijgen wat ie wil zal dat echt niet binnen twee weken of een seizoen gebeuren. Zoiets moet opgebouwd worden.

En uiteraard kan bij de aanhang voorlopig het enthousiasme niet op. Laten we wel zijn: zonder dit hadden over een maand de spelers geen salaris meer gehad.
Wellicht was er dan weer een korte termijn oplossing gekomen maar niks stelselmatigs.
Ik mag in ieder geval hopen dat er een clausule is opgenomen dat bij een verkoop binnen x periode Vitesse een schadevergoeding krijgt om de aangetrokken spelers te kunnen blijven betalen. Maar zo slim zal men toch wel geweest zijn om de negatieve kanten van het verhaal ingedekt te hebben.

Enne CC: Die claim bij de gemeente zal nog wel enkele jaren procedures in beslag nemen hoor. Dus om die te krijgen zal Zjordanie toch echt eerst een paar jaar aan de club verbonden moeten blijven.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#89
volgens mij is het een claim op de provincie toch? ik dacht dat die al binnen was...
Reply
#90
Uitspraak van de Hoge Raad is geweest en heeft Vitesse idd in het gelijk gesteld. Echter de hoogte van deze 'terugstorting' moet nog bepaald worden. GS was al met Vitesse in gesprek over een schikking maar er schijnt nog niks te zijn vastgesteld. Dus dat is nog wel een paar jaar over en weer gesteggel voor dat er uiteindelijk is...

Enne, edit: idd provincie.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: