The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vitesse
Vitesse overtreedt met drie Chelsea-huurlingen KNVB-regels

Met de komst van Chelsea-huurlingen Nemanja Matic, Slobodan Rajkovic en Matej Delac heeft Vitesse zich mogelijk in de nesten gewerkt. Volgens oude KNVB-regels mag een Nederlandse club niet meer dan twee spelers van dezelfde buitenlandse club huren. “Het is een oude regel”, laat Renske Bruinsma, persvoorlichter van de KNVB in Trouw weten.

Bruinsma laat echter weten dat de voetbalbond zelf geen stappen zal ondernemen tegen Vitesse ondanks het bestaan van de regel. “Waarvoor in de praktijk een gedoogbeleid wordt gehanteerd; we doen er eigenlijk nooit wat mee. Maar het staat iedereen vrij om de zaak aanhangig te maken bij de tuchtcommissie. In dat geval zullen zij er een oordeel over vellen. Als KNVB zullen we ieder geval niet het initiatief nemen." Andere clubs kunnen dus een bezwaar indienen bij de voetbalbond.

Van de drie huurlingen speelde Matic zondag mee in de verloren uitwedstrijd bij Feyenoord (4-0). Naast de Serviër kwam ook Ajax-huurling Ismael Aissati in het veld voor de Arnhemmers. Hoogstwaarschijnlijk zal de nieuwe eigenaar Merab Jordania nog voor het sluiten van de transfermarkt enkele spelers aantrekken.
Reply
Goedemiddag Peter! Ook weer wakker? :eten:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Toekomst Vitesse duister na opsporingen FIOD

De FIOD is tijdens zijn onderzoek rond de geldstromen bij Vitesse gestuit op een investeringsbedrijf op de Maagdeneilanden. De fiscale opsporingsdienst heeft bij de KNVB om informatie opgevraagd over de overname van de Gelderse voetbalclub. Dat meldt het AD.
De KNVB maakt zich zorgen om de ontwikkelingen, maar het heeft juridisch weinig middelen

Het investeringsbedrijf, Marindale Trading Ltd., zou het geld verschaffen waarmee de Georgiër Merab Zjordania bezit kreeg over de Arnhemse voetbalclub. Dit investeringsbedrijf werd pas op 14 juli jongstleden geregistreerd op de Maagdeneilanden.
De olie- en vastgoedmagnaat Shalva Chigirinsky zou lijnen hebben naar Marindale Trading, net als zijn broer en zakenpartner Alexander. Deze Alexander is voor zestig procent eigenaar van het bedrijf Snegiri Development, waar ook Chelsea-eigenaar Roman Abramovich voor zestien procent aandelen in heeft.

Volgens goed ingevoerde bronnen is Zjordania slechts als een 'projectleider' aangesteld bij Vitesse. Daarachter stuit de FIOD op een web van bv's en mogelijke investeerders, met de familie Chigirinsky als middelpunt. De dienst gaat na of alle geldstromen fiscaal aan de regels voldoen.

De KNVB maakt zich zorgen over de ontwikkelingen in Arnhem, maar het heeft juridisch weinig middelen. De bond discussieert intern over de mogelijkheden om in Nederland het zogenaamd 'Duitse model' in te voeren. Bij Duitse voetbalclubs blijft 51 procent van de aandelen in bezit van de verenigingsleden, wat een overname zoals die van Vitesse bij voorbaat uitsluit.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
En allemaal weer terug \Big Grin/ \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Lol! Dit zat er natuurlijk in... Maar goed, waar rook is hoeft nog geen vuur te zijn Wink
Als er geen rare zaken gevonden worden zal men niks doen/kunnen. Op zich is het natuurlijk ook wel handig om investeringen te doen met een ander BeeVeeke om risico te spreiden.
Zouden ze net zo goed die constructie rond het KPMG kantoor bij de A9 eens kunnen onderzoeken, ook niet helemaal 100% netjes...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Vitesse denkt aan Zulte-spits Chevalier nu Pedersen te duur is
Dinsdag, 31 augustus 2010 om 12:21

te duur???? =; =; =; =;
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Vitesse heeft opnieuw een speler vastgelegd. Nacer Barazite maakt de gang naar Arnhem. De jonge Nederlandse aanvaller komt over van Arsenal.
Barazite komt bij de Londenaren niet veel aan spelen toe. De twintigjarige speler wist zich onlangs nog in de belangstelling van Glasgow Rangers, terwijl Heracles Almelo deze week dichtbij een akkoord was.
Op het laatste moment heeft de geboren Nijmegenaar Barazite toch voor Arnhem gekozen.
-----


Dit is zeker geen verkeerde speler, maar geen leider... opnieuw geen leidinggevende speler!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Vitesse heeft opnieuw een speler vastgelegd. Nacer Barazite maakt de gang naar Arnhem. De jonge Nederlandse aanvaller komt over van Arsenal.
Barazite komt bij de Londenaren niet veel aan spelen toe. De twintigjarige speler wist zich onlangs nog in de belangstelling van Glasgow Rangers, terwijl Heracles Almelo deze week dichtbij een akkoord was.
Op het laatste moment heeft de geboren Nijmegenaar Barazite toch voor Arnhem gekozen.
-----


Dit is zeker geen verkeerde speler, maar geen leider... opnieuw geen leidinggevende speler!



Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Is Vitesse nu jonge jonkies aan het vervangen door wat oudere jonkies? Het lijkt me juist handiger om ervaren spelers te halen. Beter voor de balans in het team en de ervaring die ze mee brengen. Een Bruggink o.i.d.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Mwah, men is jonge jonkies met talent voor een maximaal niveautje AZ aan het vervangen door jonge talenten met maximaal niveau HSV. Niet slecht in mijn ogen maar inderdaad missen we nog altijd de spelers die het team dragen. Maar die spelers missen we al jaren... Hofs was een speler die dat in potentie in zich had maar die te impulsief was en te veel de ster wilde zijn.
Als een Matic zich ontwikkeld kan hij dat worden maar is het nog niet...

Enne Boca, te duur inderdaad. Als je als club een speler die te koop staat voor 300.000 ineens gaat voorzien van een prijskaartje met 1.300.000 doordat de geruchten gaan dat Vitesse veel geld te besteden zou hebben.... Waarschijnlijk heeft Jordanie hetzelfde gebaar gemaakt als toen Piet zijn absurde salariseisen op tafel legde. :nono:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Quote:Vitesse heeft zich op de laatste dag van de transfermarkt versterkt met de komst van Marcus Pedersen, Guram Kashia en Lareya Kingston. Eerder werd al bekend dat Nacer Barazite van Arsenal werd gehuurd. Dat meldt Vitesse op de eigen officiële website.

Nou, als ze nu geen kampioen worden............ :|
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Allemaal potentieel goede voetballers maar dat is juist het probleem: potentieel. Wel zijn dit spelers die Vitesse zowel in de breedte als binnen de basis versterken. Linkerrijtje moet het minimale doel hiermee zijn
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Quote:Vitesse heeft zich op de laatste dag van de transfermarkt versterkt met de komst van Marcus Pedersen, Guram Kashia en Lareya Kingston. Eerder werd al bekend dat Nacer Barazite van Arsenal werd gehuurd. Dat meldt Vitesse op de eigen officiële website.

Nou, als ze nu geen kampioen worden............ :|

Ze willen over 3 jaar kampioen zijn, niet nu al.

Vorig seizoen werden ze 14e, als ze nu 9e kunnen worden (waarom niet met hun huidige selectie, er doen zoveel drama-teams mee dit jaar) is dat al een sprong van 5 plaatsen. Doen ze dat nog 2x en ze staan daadwerkelijk met de schaal over 3 jaar.

Geen enkele topper komt naar de nummer 14 van Nederland. Als ze nu een stijgende lijn inzetten willen topclubs over 2 jaar misschien wel hun overbodige spelers verhuren aan Vitesse en kunnen ze echt gaan strijden om de titel. Ik sluit het nog steeds zeker niet uit.
Reply
[Image: twordnic.jpg]

:waf:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Het is dus gebleken dat het een blaaskaak is. Op ene zijspoor belande voetballers halen en verder niks!!! Aanstaand weekeind gewoon weer een verliespartij tegen NAC.
Ik heb een droom.
Reply
Mmm, 3 weken van huis geweest voor vakantie maar is weinig veranderd. Nog altijd kommer en kwel bij Vitesse. Supporters beginnen zich zo langzamerhand ook al te roeren. Her en der klinkt het geluid dat als dit nou het verschil is er meer steun was geweest voor het louter spelen met Arnhemse jeugd... Icon_evil
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Mmm, 3 weken van huis geweest voor vakantie maar is weinig veranderd. Nog altijd kommer en kwel bij Vitesse. Supporters beginnen zich zo langzamerhand ook al te roeren. Her en der klinkt het geluid dat als dit nou het verschil is er meer steun was geweest voor het louter spelen met Arnhemse jeugd... Icon_evil

Ik snap je wel (je kent mijn standpunten ook Wink) maar ik lees en hoor dat Vitesse toch wel aardig voetbal speelt, in dat geval zouden de punten vanzelf moeten komen. En een team moet natuurlijk ook groeien. Hoe dan ook, je hebt de 17e plaats in ieder geval overgeheveld.. Dead
Reply
Volgens mij kan er een nieuw hoofdstuk aan Vitesse worden toegevoegd dit seizoen... Ik ben benieuwd of Ferrer de boel aan het spelen krijgt.
Uiteraard geen ervaring maar wel een naam die je niet zomaar naar een clubje als Vitas krijgt. Toch weer frappant dat dit nu ineens kan. Is dit dan zuiver een geldkwestie?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Die gast heeft nog nooit ergens getraind of wel?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Marshall Wrote:Volgens mij kan er een nieuw hoofdstuk aan Vitesse worden toegevoegd dit seizoen... Ik ben benieuwd of Ferrer de boel aan het spelen krijgt.
Uiteraard geen ervaring maar wel een naam die je niet zomaar naar een clubje als Vitas krijgt. Toch weer frappant dat dit nu ineens kan. Is dit dan zuiver een geldkwestie?

Vitesse is gewoon een stageplek van Chelsea. Doet ie het goed dan gaat ie over 2 jaar daarheen, doet ie het niet goed dan wordt hij 'overboord gekieperd'.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Ik verwacht niet dat Ferrer van Vitesse direct naar Chelsea zou gaan. Maar inderdaad is dit natuurlijk wel een leuke 'workshop' voor Ferrer en krijgt ie op deze wijze kans op het grotere werk.
Uiteraard was dit ook al vooropgezet en kwamen de slechte resultaten onze georgier juist goed uit om zo makkelijk Bos te kunnen vervangen.
Maar goed, hoe de lijnen achter de schermen nou precies lopen zal niemand kunnen zeggen maar als die lijnen er verder niet zijn en dit een project van Jordania zelf blijkt te zijn speelt ie het wel geniaal! Nu heeft hij via 'vriendschapsbanden' zowel ingangen bij de jeugdopleiding van Chelsea als die van Barca Notworthy

En Ekslem, inderdaad nog nergens getraind maar wel een grote naam uit de school van Cruyff natuurlijk. Veel minder dan Bos zal het niet zijn en in ieder geval een kans extra om grotere namen naar Arnhem te halen. "Project Vitesse" wordt hiermee door heel wat meer namen als interessant gezien.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: