The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal (Seizoen 7)
#1
:x Ik had nog niet gezien dat het hele topic verdwenen was.
Ik zet hier binnenkort wel weer even het standaard-verhaal in met alle deelnemers, etc.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#2
En verkocht! Weer 6.1 miljoen ontvangen voor mijn 4e keeper. Nu nog een contract af laten lopen en nog 1 overbodige speler verkopen en dan kan ik weer wat kopen. Doet Antidote nog in handeltjes?

Alweer gewonnen (nu van de vorige nummer 2) en 2 punten los van de nieuwe nummer 2 en 4 punten van de nummer 3, 4 en 5. Het begint erop te lijken dat dit weer een wat beter seizoen wordt. De start is in ieder geval veelbelovend.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#3
Jammer dat het transfermarkt zo kut is. 80M op de bank en geen fatsoenlijke speler boven de 90 voor te halen. Dit wordt mijn laatste seizoen. Ik probeer dit seizoen nog kampioen te worden en dan gaan de spelers in de uit verkoop.
Reply
#4
Mijn eerste puntverlies geleden, 1-1. Sta nog steeds eerste, 1 punt los van de nr. 2 en 5 van de nr.3
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#5
Ik weet niet waar het aan ligt, maar mijn spelers hebben het licht weer gevonden, want na weer een winstpotje (0-4 bij een middenmoter) sta ik nog steeds 1e op 4 en 5 punten van de directe concullega's. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#6
Ook ik heb met 4-0 gewonnen, ik sta nu na 7 wedstrijden al langer bovenaan dan het gehele vorige seizoen :roll:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#7
Sta 8e na 7 wedstrijden, valt me nog mee aangezien ik net pas voor de 4e x dit seizoen heb ingelogd...
Reply
#8
Alweer gewonnen! 4-2 deze keer en uiteraard nog steeds aan kop. De concurrentie wint ook, dus er verandert verder niks. Hakkuh
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#9
3-3 gespeeld :eeeek: Doordat de nr.2 verloor loop ik zelfs nog een puntje uit! Vannacht speel ik tegen de kampioen uit mijn vorige divisie Hakkuh
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#10
En nog maar weer es gewonnen (1-2) van een middenmoter. De nummer 2 blijft volgen, maar de rest haakt voorlopig even af. De nummer 3 staat op 8 punten.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#11
4-1 gewonnen, verder niets veranderd bovenin. Door 2 gelijke spelen deze week zal ik de MotW-titel niet met succes verdedigen waarschijnlijk..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#12
3-2 gewonnen, de concurrentie verspeelt punten zodat ik nu 5 punten lossta van de nr.2
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#13
Ik heb wel de 5e wedstrijd gewonnen en ben met een doelsaldo van +10 makkelijk MotW geworden. De verschillen in de stand zijn 4 en 8 punten met de achtervolgers.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#14
Gister 2-1 gewonnen, vandaag 3-0 verloren, mijn eerste nederlaag dit seizoen. Ik heb nu 2 zware potjes voor de boeg, tegen de nr.5 en nr.2...
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#15
na een verliespotje nu een gelijkspel en gezakt naar plaats 2 met 1 punt achter de nummer 1... Sad
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#16
Als blijkt dat je je team mee kan nemen naar IAG 2 dan houd ik dit team aan. Anders mogen jullie straks rustig gaan winkelen in mijn selectie en accepteer ik alle SD-boden. Heb o.a. een keeper van 95/100 die jullie wel zal interesseren en een spits van 92/100.

Ik wacht nog een paar dagen, misschien dat de interesse weer terug komt...
Reply
#17
Door 3 keer winst op rij (0-2, 3-1 en 5-1) en puntverlies bij de concurrentie sta ik weer bovenaan met 4 punten voorsprong. De nummer 3 staat al op 9 punten en Weekwinnaar Forever (=D>) staat 4e op 10 punten. Mijn doelsaldo van +24 lijkt op dit moment voldoende mocht het op een gelijk aantal punten uitdraaien, ooit.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#18
Voorlopig nummer 1 in divisie 1. Nu is het de kwestie van volhouden.
Reply
#19
EB Sports Wrote:Voorlopig nummer 1 in divisie 1. Nu is het de kwestie van volhouden.

=D> :lol: Ik dacht al: Wanneer komt Gloryhunter Nr.1 weer buurten, maar daar was ie al!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#20
Ondanks een zeer matige week (2 nederlagen, 1 gelijkspel en 2 overwinningen) sta ik nog steeds eerste, 3 punten voorsprong op de nrs. 2 en 3.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#21
Matador! Wrote:Als blijkt dat je je team mee kan nemen naar IAG 2 dan houd ik dit team aan. Anders mogen jullie straks rustig gaan winkelen in mijn selectie en accepteer ik alle SD-boden. Heb o.a. een keeper van 95/100 die jullie wel zal interesseren en een spits van 92/100.

Ik wacht nog een paar dagen, misschien dat de interesse weer terug komt...

geef dan maar op. IAG2 staat helemaal los van 1. iedereen mag daar weer opnieuw beginnen
Reply
#22
Na een beschamend 1-0 verlies tegen de nummer laatst (terwijl ik bij de rust al 3-0 voor had moeten staan) weer gewonnen met 2-1 van een middenmoter. Nog steeds 1e, met 1 punt voorsprong op de nummer 2 en 6 op de nummer 3. Forever staat 4e op 11 punten.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#23
:eeeek: Tis stil hier...

Na een maximale week (15 uit 5) sta ik inmiddels weer 9 punten voor op de nummer 2 die ik in de laatste wedstrijd met 0-1 verslagen heb. Ik heb wat talentvolle middenvelders en spitsen aangetrokken, wat grof vuil weggedaan en er lopen ook nog een paar contracten van overtollige spelers af, dus dat ruimt ook weer mooi op.
Smetje van de week is dat mijn nieuwe LM voor de 2e keer in 2 weken een blessure heeft, wederom van 'slechts' 3 wedstrijden, maar achterlijk blijft het.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#24
...vervolg op mijn monoloog:

Na de 3e MotW-prijs van dit seizoen heb ik de trend voortgezet door middel van een 3-1 overwinning op een middenmoter. Ik sta inmiddels 10 en 11 punten voor op de nummers 2 en 3 en 21!! op de nummer 4, dus promotie is sowieso zeker en het kampioenschap ligt binnen handbereik. Forever lijkt linkdead te zijn en staat 9e, terwijl Dre in de divisie boven mij 5e staat, dus met een beetje pech voor hem heb ik volgend jaar weer een 'derby'. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#25
kap met je monoloog, zie je niet dat et spel langzaam niet meer boeit
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#26
Bocaloca Wrote:kap met je monoloog, zie je niet dat et spel langzaam niet meer boeit

Ga jij jezelf even vervelen in de Trekpik- en/of Verslavian-topics? B.v.d.!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#27
Bocaloca Wrote:kap met je monoloog, zie je niet dat et spel langzaam niet meer boeit
Travian boeit al helemaal niet. Daar moet je altijd actief zijn, zelfs tijdens werktijd.
Reply
#28
EB Sports Wrote:
Bocaloca Wrote:kap met je monoloog, zie je niet dat et spel langzaam niet meer boeit
Travian boeit al helemaal niet. Daar moet je altijd actief zijn, zelfs tijdens werktijd.

Hebben ze bij de sociale werkplaats geen Internet of sta je de hele dag achter een draaibank? :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#29
iemand nog spelers hebben van mijn ploeggie ?
Reply
#30
welke ploeg is van jou?
Heb best interesse...

edit: al gevonden.

Ik heb interesse in:
G Willcocks
D Lawrence
J Beresford
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: