The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ADO-PSV
#1
ADO Den Haag ontvangt zondag een enigszins gemankeerd PSV in het Kyocera Stadion. De Eindhovenaren, momenteel koploper van de Eredivisie, reizen zonder Orlando Engelaar en Ola Toivonen af naar de Hofstad. De spits en middenvelder namen samen zes treffers voor hun rekening in de eerste drie competitieduels; dat is de helft van de complete PSV-productie.

Zowel Engelaar als Toivonen is ziek en kan zondag niet in actie komen, zo laat PSV een dag voor de wedstrijd zelf weten
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#2
Geen goed nieuws.....

Dan zal het dit wel worden:
Isaksson - Manolev, Maza, Vukovic, Pieters - Hutchinson, Afellay, Bakkal - Lens, Berg, Dzsudzsak

Als Rutten nog steeds niet met Afellay wil spelen zal Ojo erin staan lijkt me. Hij staat in de rangorde boven Wuytens.

Ik verwacht ook zonder Toivonen en Engelaar 1-3.
Reply
#3
Lamme Lennie Wrote:Zowel Engelaar als Toivonen is ziek en kan zondag niet in actie komen, zo laat PSV een dag voor de wedstrijd zelf weten

Mag deze in het taalergernissentopic?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#4
Djabs Wrote:Geen goed nieuws.....

Dan zal het dit wel worden:
Isaksson - Manolev, Maza, Vukovic, Pieters - Hutchinson, Afellay, Bakkal - Lens, Berg, Dzsudzsak

Als Rutten nog steeds niet met Afellay wil spelen zal Ojo erin staan lijkt me. Hij staat in de rangorde boven Wuytens.

Ik verwacht ook zonder Toivonen en Engelaar 1-3.

1 correctie: Marcelo heeft Vukovic uit de basis gespeeld door zijn sterke optreden tegen die Russen.

2 ramadan'ers op het middenveld. Ik ben benieuwd hoe het gaat, eerste puntverlies zou me niet heel erg verbazen. ADO speelt namelijk 4-3-3 en onze backs zijn bepaald niet in vorm gebleken.

Over Toivonen: Liverpool schijnt haar bod verhoogd te hebben naar 10 miljoen pond. Misschien wel een drogreden dus die 'griep'. Vorig jaar scoorde hij 4x in Den Haag, maar toch vind ik het niet erg dat Bakkal gaat spelen. Slimme speler voor dit soort potjes.
Reply
#5
Peter Wrote:1 correctie: Marcelo heeft Vukovic uit de basis gespeeld door zijn sterke optreden tegen die Russen.

:letitallout:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#6
Van mij mag deze wedstrijd afgelast worden door de noodweer.
Reply
#7
:lol:

Hoi EB
Reply
#8
:lol: :lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
#9
Bah, vies weer bij ons.
Reply
#10
1-1

Appi en Derijck
Ik heb een droom.
Reply
#11
inmiddels 2-2, PSV laat het lelijk liggen, nog maar een paar minuten.....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#12
3 doelpunten van ADO
Ik heb een droom.
Reply
#13
Sjaak Wrote:3 doelpunten van ADO
Wel 4 zelfs, goedbeschouwd....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#14
Voorspelbaar puntverlies. ADO is precies zo'n ploeg die PSV niet ligt. 4-3-3, veel strijd en fysiek. En als je dan 2 van je 3 middenvelders mist wordt het per definitie zwaar daar. Dikverdiend punt voor ADO!
Reply
#15
Peter Wrote:Voorspelbaar puntverlies. ADO is precies zo'n ploeg die PSV niet ligt. 4-3-3, veel strijd en fysiek. En als je dan 2 van je 3 middenvelders mist wordt het per definitie zwaar daar. Dikverdiend punt voor ADO!

jezus, jij lult ook alle kanten op. je had toch zo'n sterke bank? en nou mis je opeens 2 van de 3 middenvelders.

natuurlijk is het fysiek daar en natuurlijk kun je tegen puntverlies oplopen bij opportunistisch voetbal. maar voorspelbaar slaat nergens op. je had bovendien 1-2 voorspeld. en psvee moet dat ook gewoon winnen.
Reply
#16
waf Wrote:
Peter Wrote:Voorspelbaar puntverlies. ADO is precies zo'n ploeg die PSV niet ligt. 4-3-3, veel strijd en fysiek. En als je dan 2 van je 3 middenvelders mist wordt het per definitie zwaar daar. Dikverdiend punt voor ADO!

jezus, jij lult ook alle kanten op. je had toch zo'n sterke bank? en nou mis je opeens 2 van de 3 middenvelders.

natuurlijk is het fysiek daar en natuurlijk kun je tegen puntverlies oplopen bij opportunistisch voetbal. maar voorspelbaar slaat nergens op. je had bovendien 1-2 voorspeld. en psvee moet dat ook gewoon winnen.

Ik had 1-2 voorspeld voordat 2 man griep kregen. Daarna (en voor de pot) postte ik hier al dat gelijkspel me niet zou verbazen.

Bakkal en Afellay is idd prima bank, maar die ramadan'ers hebben dit seizoen nog bijna niets gespeeld en zijn gewoon niet topfit nu, ontberen ritme en dat bleek ook duidelijk in de pot. Beiden geen knikker kunnen raken. Dan heb je op je middenveld wel een probleem tegen een fel ADO.
Reply
#17
Peter Wrote:Ik had 1-2 voorspeld voordat 2 man griep kregen. Daarna (en voor de pot) postte ik hier al dat gelijkspel me niet zou verbazen.

dat heet indekken. je roemde de bank van psvee, dus je dekt je onterecht in.

Quote:Bakkal en Afellay is idd prima bank, maar die ramadan'ers hebben dit seizoen nog bijna niets gespeeld en zijn gewoon niet topfit nu, ontberen ritme en dat bleek ook duidelijk in de pot. Beiden geen knikker kunnen raken. Dan heb je op je middenveld wel een probleem tegen een fel ADO.

joh, nou ist weer de schuld van de ramadan. je hebt toch hut-chin-son? en appelvlaai. er passen geen excuses.
Reply
#18
EB Sports Wrote:Bah, vies weer bij ons.

Misschien moet je eens stofzuigen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#19
waf Wrote:
Peter Wrote:Ik had 1-2 voorspeld voordat 2 man griep kregen. Daarna (en voor de pot) postte ik hier al dat gelijkspel me niet zou verbazen.

dat heet indekken. je roemde de bank van psvee, dus je dekt je onterecht in.

Quote:Bakkal en Afellay is idd prima bank, maar die ramadan'ers hebben dit seizoen nog bijna niets gespeeld en zijn gewoon niet topfit nu, ontberen ritme en dat bleek ook duidelijk in de pot. Beiden geen knikker kunnen raken. Dan heb je op je middenveld wel een probleem tegen een fel ADO.

joh, nou ist weer de schuld van de ramadan. je hebt toch hut-chin-son? en appelvlaai. er passen geen excuses.

Afellay heeft sinds vorig seizoen geen duel meer meer dan een kwartiertje mee mogen doen, die mist wedstrijdritme. Speelt op 80% max.. Bakkal is helemaal net terug van een blessure, ook 80%. Hutchinson is iets later terug van blessure, dus laten we zeggen net 100%. Toivonen en Engelaar wegens griep 0%. Ja.. als 4 middenvelders niet topfit zijn kom je ook met een brede bank in de problemen.

Maar zoals gezegd was ook de speelwijze van ADO een probleem. Echt zo'n ploegje wat PSV niet ligt, ook als iedereen fit is krijg je het daar lastig. Toch denk ik dat PSV met Engelaar, Afellay en Toivonen volledig fit op het middenveld nipt gewonnen had.
Reply


Forum Jump: