The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Alphen
#31
Succes Jasper, effe het hoofdtoernooi halen en dan komen we je alemaal steunen in de 1e ronde tegen Greul Big Grin
Devilder en Vik :|
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#32
Ik hoop dat de livescores morgen al werken. Kunnen we Jasper volgen, 3e partij na 10 uur
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#33
Trouwens in Genua is echt een leuke challenger met oa Starace, Seppi, Ljubicic, Gil, Fognini, Cuevas, Andreev, Gabashvili en jawel hij is weer bezig : Diego Hartfield
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#34
Helaas 1 en 2 eraf :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
hier kort verslagje. over 1e set kan ik kort zijn, ik was helemaal nog niet bezig met de wedstrijd, stond alleen maar om me heen te kijken met veel publiek, lijnrechters, ballenjongens en weet ik het wat. dus daar praten we niet over. 2e set had ik wel wat kansjes, verlies 2x een servicegame na een 30-0 met lelijke punten. Alleen het grote probleem was dat mijn returns voor geen kant lukte, daarom heb ik niet eens een breakpunt kunnen forceren... wel een jongen met potentie, goede service, goede slagen, en mentaal rustig(een duitser heSmile)
Reply
#36
Jammer man, nog futures oid gepland de komende tijd?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
misschien ga ik naar duitsland, maar ja, dan sta je gelijk op tapijt. dus ik moet nog even kijken de komende weken. anders hard aan de fysiek werken en franse geldtoernooien
Reply
#38
Jammer Jappie!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#39
Jammer Jasper. Leuk dat je de kans kreeg om mee te doen in Alphen, maar eigenlijk heb je er weinig te zoeken imo, ondanks dat het een leuke ervaring is. Je hebt na je blessure nog maar weinig gespeeld zag ik, dus die vraag van Ad over futures lijkt me bij deze beantwoord. Eerst maar eens op de Robin Haase manier werken aan je ranking en ritme opdoen lijkt me.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#40
Jasper staat op dit moment slechts 148 van Nederland.
Dat is natuurlijk geen basis om futures te spelen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#41
als alphen een half uur van je huis is, ga je natuurlijk afreizen. en buurs, als je toch bijdehand wil doen, zie je dat ik ook maar 2 toernooien heb staan met nog een opgave daarbij, dus ik sta als k wat meer heb gespeeld weer rond de 50-80.. maar als er in nederland geen a toernooien zijn en ik geen plaatselijk 3 toernooi mag spelen, moet je toch iets andersSmile maar jullie hebben gelijk, ik moet meer potjes spelen op gewoon landelijk niveau..maar als je in trainingen dan gewoon mensen verslaat die top 40 staan, dan mag je je illusies hebben tochWink heel samenhangend verhaal, maar oke Undecided
Reply
#42
Jij hebt voorgaande jaren bewezen dat je bij de beste 70/80 van Nederland hoort, dus dat gaat ook wel goedkomen.
En omdat je weinig gespeeld hebt (vandaar de lage ranking) heeft het weinig zin om het hogerop te proberen.
Eerst goed presteren in de 2 en 3 sterren toernooien lijkt mij.
En natuurlijk ga je in Alphen spelen, als je WC krijgt aangeboden!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#43
klopt helemaal! maar goed, eerst maar een trainingsperiode inlassen. die a toernooien binnen zijn ook drama op een paar na. speel je op beton, of op een indoorhal dat bizar snel is en je alleen maar hoeft te serveren. je zal me wel weer zien bij geldrop sowieso :lol:
Reply
#44
winterperiode is altijd wel balen. helemaal als je een gravelaar bent.

hopelijk doe je volgend jaar weer mee in Emmen en dan zonder blessure!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#45
Zijn er in Zuid-Amerika niet een paar futures op gravel trouwens? :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#46
jazeker.. maar dat vind k nog net wat te gortig voor nu Wink
Reply
#47
Sijsling moeizaam maar net genoeg om van Eysseric te winnen 3-6 7-6 6-1. Middelkoop 1e set verloren tegen Junaid 6-7 maar nu dubbele break voor 5-1. Straks spelen ook Jesse en Robin nog

Waarschijnlijk ga ik vrijdag met Berliner-Jos naar de kwartfinales toe Idea
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#48
Hup Boy!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#49
Justin Eleveld komt zo op de baan tegen 'Jappiesevic killer' Struff
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#50
Eleveld en Middelkoop gaan 't niet redden.

Sergeyev, held van Scholten, wint zijn 1e ronde wel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
Ondertussen gewoon een Nederlandse finale. =D>

Bij winst gaat Schoorel trouwens hard richting top 150. :eeeek:
Reply


Forum Jump: