The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Goliath-David......
#1
Wat is het niveau van Ajax bedroevend zeg tot nu toe....

Stekelenburg is goed, maar de rest.....
De Zeeuw is echt om te janken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
Benieuwd of de NOS nu ook eens de stats laat zien. Schoten op goal moet ong. 15-0 zijn denk ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
pas 1-0. Real vraagt erom.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#4
Adder Wrote:Wat is het niveau van Ajax bedroevend zeg tot nu toe....

Stekelenburg is goed, maar de rest.....
De Zeeuw is echt om te janken.

Jaaaa idd. Weg met die kerel voordat ie rood krijgt, stekel de band!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#5
centre court Wrote:Benieuwd of de NOS nu ook eens de stats laat zien. Schoten op goal moet ong. 15-0 zijn denk ik.

16-3 volgens de uefa. Dan zullen ze de 3 terugspeelballen van Real wel meerekenen neem ik aan. Balbezit geven ze als 59-41. Sure.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#6
Anita wil schijnbaar niet dat alleen de Zweeuw dramatisch slecht speelt....
Ik kan me niet voorstellen dat Daley Blind nog slechter is op die plek.


Wat zit ik me te irriteren aan dit drama spel.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#7
Ik vroeg me af wie er eigenlijk in de spits staat bij Ajax, die heb ik namelijk nog niet in beeld gezien en ik schakelde pas naar 3 toen ze al 2 minuten bezig waren.

Edit:... en meteen krijgt Ajax een piepklein (kop)kansje met Sulejmani en de Jong. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#8
Ik vraag me af waarom Jol maar met 7 man speelt. Ik vraag me ook af waarom Real er nog geen 8 heeft gemaakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#9
Adder Wrote:Wat is het niveau van Ajax bedroevend zeg tot nu toe....

Stekelenburg is goed, maar de rest.....
De Zeeuw is echt om te janken.

Nou, en weg is ie! =D>
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
#10
jammer, was erg close vanavond. had meer ingezeten...
The great old Ludwig von...
Reply
#11
maar je hoort ze in blessuretijd nog steeds.. "dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal"
The great old Ludwig von...
Reply
#12
gittermaster Wrote:maar je hoort ze in blessuretijd nog steeds.. "dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal"

nog steeds of voor 't eerst?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
gittermaster Wrote:maar je hoort ze in blessuretijd nog steeds.. "dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal"

Ik wist niet dat jij Spaans kon verstaan... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#14
De Uefa stats houden 't op 35 schoten, het gemiddelde van de andere ploegen vanavond is zo'n 10.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
centre court Wrote:
gittermaster Wrote:maar je hoort ze in blessuretijd nog steeds.. "dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal"

nog steeds of voor 't eerst?
ik heb ze wel meer gehoord hoor...

Maar amn wat was t slecht zeg, echt ongelooflijk.
Ik snap dat je ff onder de indruk bent, maar om nou vervolgens gewoon niet meer te gaan voetballen, elke pass fiut te geven en in te zakken in extreme mate; ik snap t niet.
uiteraard ook kwaliteit van real, maar je moet gewoon proberen om een beetje je eigen spel te gaan spelen
The great old Ludwig von...
Reply
#16
Ach ja, Real is thuis al lastig laat staan uit.
Gewoon thuis met Suarez goals maken.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#17
ik denk ook wel dat Ajax thuis met Suarez gewoon kans maakt om te winnen, maar vanavond was echt waardeloos. Gisteren genoten van twente, vanavond met half oog gekeken na rust
The great old Ludwig von...
Reply
#18
gittermaster Wrote:ik denk ook wel dat Ajax thuis met Suarez gewoon kans maakt om te winnen, maar vanavond was echt waardeloos. Gisteren genoten van twente, vanavond met half oog gekeken na rust

Suarez en Stekelenburg zijn de enige spelers van Ajax die op dit moment het niveau aan kunnen. Van de rest heeft een aantal wel het talent, maar nog niet de ervaring, de 'body' en de durf om, zoals Twente gisteren wel deed, onder de druk van een betere tegenstander uit te komen.
Er was vanavond geen snelheid, geen positiespel en geen creativiteit om ook maar iets te kunnen forceren. De vleugels werden ook niet eens gezocht. Wiel heeft in de hele wedstrijd maar 2 keer de hoekvlag van Real van dichtbij bekeken en Sulejmani heeft maar 1 keer een bal voorgegeven.
Volgens mij heeft de Jong uberhaupt maar een bal of 5 gehad, evenals El Ham.
Snel vergeten deze wedstrijd en blij zijn dat die duikelaar er de volgende keer wel weer bij is, ook al is Milan in de vorm van vanavond ook niet echt makkelijk te verslaan.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#19
gittermaster Wrote:ik denk ook wel dat Ajax thuis met Suarez gewoon kans maakt om te winnen, maar vanavond was echt waardeloos. Gisteren genoten van twente, vanavond met half oog gekeken na rust

Dan moet de verdediging wel op het middenveld aan willen sluiten. Als je linies 40 meter uit elkaar blijven staan dan ben je ook met Suarez een speelballetje van Madrid.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#20
gittermaster Wrote:ik denk ook wel dat Ajax thuis met Suarez gewoon kans maakt om te winnen, maar vanavond was echt waardeloos. Gisteren genoten van twente, vanavond met half oog gekeken na rust


Suarez is goed, maar niet god......
Ze winnen van niemand als ze zo blijven spelen. Suarez krijgt geen bal met dat zootje stumpers achter en om zich heen.
Alleen Stekelenburg was goed( die kreeg ook zoveel te doen, dat hij lekker kon groeien in de pot).
De rest was echt van een schrikbarend, bedroevend niveau......
Wat gitter al eerder zei, je kan onder de indruk zijn, maar dat duurt ff 10 minuten of zo en niet de hele pot.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#21
gittermaster Wrote:ik denk ook wel dat Ajax thuis met Suarez gewoon kans maakt om te winnen, maar vanavond was echt waardeloos. Gisteren genoten van twente, vanavond met half oog gekeken na rust

Haha hij kan zo'n pot in zn 1tje kantelen maar Ajax is zeker nog steeds geen FC Suarez? :p

Ik hoop dat de eredivisieclubs gisteren ook gekeken en eindelijk eens gaan inzien dat iedere club iets kan halen tegen de linkerkant van Ajax.

En ik hoop helemaal dat Bert nu gezien heeft dat je met zo'n huppelende dwerg niet aan kunt komen in Oranje. [-o<
Reply
#22
yeps het was echt drama gisteravond. Real speelde, op de afronding na, natuurlijk ook wel fantastisch maar kreeg daar gewoon de mogelijkheden voor. Het gezamenlijk druk zetten tijdens het opbouwen, aanvallen over de vleugels met opkomende back, feller dan de tegenstander zijn op de bal ik zag het allemaal niet terug gisteravond, terwijl dat normaal de kracht is van ajax. Ik denk dat vertonghen en suarez het verschil niet hadden kunnen maken. Het hele team deed niet wat ze normaal wel doen.

Maar ik ben zo blij dat dit gisteravond was en niet thuis tegen auxerre ofzo. Hier mag je gewoon afgaan, de spelers hebben ervan geleerd (hopelijk) en de volgende keer pakken we gewoon een punt.
Reply
#23
Wat een slechte pot zeg, Real vele malen beter. Alleen Stekelenburg goed genoeg, Ooijer vond ik ook wel sterk.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#24
Gelukkig is het zondag weer jongens tegen jongens-met-Suarez.

Zag ik nou goed dat Ooijer de band omkreeg? Undecided
Commentator zei iets als: 'Ooit niet goed genoeg bevonden toen de lat nog zeer hoog lag'.

Conclusie van deze speelronde CL: Twente kampioen?
Reply
#25
Djabs Wrote:Conclusie van deze speelronde CL: Twente kampioen?

Nonsense natuurlijk. 80% van de eredivisie heeft nog veel te veel ontzag voor Ajax omdat ze al zo lang ongeslagen zijn.

Ben wel erg benieuwd naar Twente-Ajax volgende week.
Reply
#26
Quote:Commentator zei iets als: 'Ooit niet goed genoeg bevonden toen de lat nog zeer hoog lag'.

Wat volgens mij bullshit is. Volgens mij heeft ooijer destijds zelf de keuze gemaakt om weg te gaan aangezien hij zelf vond dat hij niet goed genoeg was.
Reply
#27
dit zijn altijd de verhaaltjes waarvan de media smullen om het op te schrijven. net zoals kindvall de laatste spits van feyenoord was die kon scoren. vinden ze nog altijd leuk.

het kan toch zijn dat je een laatbloeier bent? dat geldt voor zoveel spelers, vooral verdedigers.
Reply
#28
Mac Wrote:
Quote:Commentator zei iets als: 'Ooit niet goed genoeg bevonden toen de lat nog zeer hoog lag'.

Wat volgens mij bullshit is. Volgens mij heeft ooijer destijds zelf de keuze gemaakt om weg te gaan aangezien hij zelf vond dat hij niet goed genoeg was.

Das niet waar. Ooijer heeft eerlijk toegegeven dat ie nog wel een jaartje wilde blijven en baalde dat PSV (Rutten) hem afserveerde. Hij heeft ongelofelijke blunders gemaakt bij PSV, terecht en logisch dat Rutten wat anders wilde. Ik was voor vorig seizoen erg blij dat hij kwam, maar dat werd gedurende het seizoen sterk minder. Je zag gewoon dat hij tekort komt. Mentor op de trainingen ok, maar echt niet meer geschikt om structureel zware duels te ballen.
Reply
#29
Peter Wrote:
Mac Wrote:
Quote:Commentator zei iets als: 'Ooit niet goed genoeg bevonden toen de lat nog zeer hoog lag'.

Wat volgens mij bullshit is. Volgens mij heeft ooijer destijds zelf de keuze gemaakt om weg te gaan aangezien hij zelf vond dat hij niet goed genoeg was.

Das niet waar. Ooijer heeft eerlijk toegegeven dat ie nog wel een jaartje wilde blijven en baalde dat PSV (Rutten) hem afserveerde. Hij heeft ongelofelijke blunders gemaakt bij PSV, terecht en logisch dat Rutten wat anders wilde. Ik was voor vorig seizoen erg blij dat hij kwam, maar dat werd gedurende het seizoen sterk minder. Je zag gewoon dat hij tekort komt. Mentor op de trainingen ok, maar echt niet meer geschikt om structureel zware duels te ballen.

Undecided peter, begrijpt het weer eens niet. lees nog maar eens rustig terug.
Reply
#30
:lol: :lol:

@ Peter: Heeft in dit geval echt niet met alleen Suarez te maken, wat je suggereert, maar ook met het feit dat je uitspeelt tegen Real Madrid en daarnaast gewoon een stuk vorm, onbegrijpelijk. Het komt niet door Suarez dat Enoh, Anita, de Zeeuw, vd Wiel etc geen bal over 3 meter kan goed kan spelen...

Uit tegen PSV zonder Suarez en Verthongen ga ik gewoon uit van een overwinning.

Gisteren was Ajax gewoon echt heel slecht. Gelukkig erg lang geleden dat ik ze zo heb zien speeln en ik beschouw het dan ook als een complete off day, mede door het indrukwekkende stadion en het feit dat je voor t eerst sinds 100 jaar weer eens CL speelt.
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: