The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
#31
Gisteren mailtje gestuurd:

Quote:L.S.

Wordt de deadline voor het toernooi van Indian Wells verschoven,
aangezien de draw pas 7 maart bekend wordt en de 1e ronde pas op 10
maart begint. De deadline zou dan verschoven kunnen worden naar
donderdag 9 maart 22:00.

Met vriendelijke groet,

Juan Zueco

=D>
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
#32
Heeft iemand zin om donderdag ook mijn team in te vullen, ik ben morgen op vakantie. Er is waarschijnlijk wel een internet cafe te vinden maar op vakantie wil ik me daar niet druk om hoeven maken (dat ik precies tussen 21:00 en 22:00 online ben).
Reply
#33
Maar het toernooi begint al op woensdag toch? Dat is mooi, want dan hebben we al wat uitslagen. Is wel ongewoon voor TM.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Nee het toernooi voor de heren begint op vrijdag. Er is dus nog geen enkele uitslag bekend. Dat betekent dus dat ik ook overdag even kan internetten.

De Q's voor de heren zijn op woensdag en donderdag.
Reply
#35
Maar kunnen dan niet beter de deadline op vrijdag leggen? Dan zie je ook nog waar de quali's komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Het is toch prima zo? Het is niet verstandig ook om Q's te nemen, want je krijgt er maar 1 punt extra voor en na 2 winstpartijen zijn ze pas 8 punten waard, en de 2e wedstrijd is tegen een geplaatste speler.
Reply
#37
Je hebt ook wel gelijk, maar als bijvoorbeeld Benneteau of Simon erdoor komt en tegen bijvoorbeeld Gaudio of Coria moet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Ik denk dat in Indian Wells veel meer managers zullen gaan voor topspelers als Federer, Nadal en/of Hewitt en zodoende de teams minder groot zullen worden dan de afgelopen weken.
Het is tenslotte een toernooi waar aardig wat punten te verdienen zijn.
Maar natuurlijk is iedereen vrij in zijn/haar keuze.

Veel suc6 allemaal.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#39
Idd interessant om bij dit toernooi weer de juiste strategie te vinden. Veel punten te verdienen, maar welke topper maakt nou echt vrijwel zeker zijn waarde waar? ben er wel van overtuigd dat een team met allemaal kleine spelers (eindelijk) een keer niet de winnende zal zijn.
maar begrijp ik nou goed dat donderdagavond de Q's wel bekend zijn maar hun plekkies in het schema niet?

P.s. tampie als het nog nodig is wil ik best je team maken hoor, maar zoals je zelf al zei kan je toch ook gewoon donderdag overdag je team maken als je toch geen q's neemt?

laatste vraag gaat over de puntentoekenning, de geplaatste spelers hebben een bye in de 1e ronde, verliezen ze daarop de 2e ronde(en daarmee hun 1e wedstrijd) krijgen ze toch gewoon 1 punt?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
centre court Wrote:laatste vraag gaat over de puntentoekenning, de geplaatste spelers hebben een bye in de 1e ronde, verliezen ze daarop de 2e ronde(en daarmee hun 1e wedstrijd) krijgen ze toch gewoon 1 punt?
Yep. Enigszins een risico dus om geplaatste spelers te nemen, maar in the long run leveren ze toch vaak meer op. Maar dan is het inderdaad de vraag welke topper je nu moet kiezen. Vrijwel iedereen doet mee.

Mijn vraag, wanneer ligt nu de deadline bij MV?
Reply
#41
O, ik zie het al:

Verder: Omdat de loting van Indian Wells pas op dinsdag om 19.00 uur bekend wordt is de tijd dan wel heel kort om een team te maken. De deadline is daarom handiger op vrijdagmiddag 10 maart 16.00 CET. Dat is voor aanvang van de eerste ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Eerst altijd de homepage ff lezen Ad :wink:
Elikian denkt daar echt wel aan :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#43
centre court Wrote:P.s. tampie als het nog nodig is wil ik best je team maken hoor, maar zoals je zelf al zei kan je toch ook gewoon donderdag overdag je team maken als je toch geen q's neemt?

Ik zal mijn team zelf maken, ik heb er woensdag en donderdag voor om dit te doen. Kan ik je wel mijn gegevens sturen zodat je even kunt kijken of geen van mijn spelers heeft afgezegd kort voor de deadline?
Reply
#44
_Tampie Wrote:
centre court Wrote:P.s. tampie als het nog nodig is wil ik best je team maken hoor, maar zoals je zelf al zei kan je toch ook gewoon donderdag overdag je team maken als je toch geen q's neemt?

Ik zal mijn team zelf maken, ik heb er woensdag en donderdag voor om dit te doen. Kan ik je wel mijn gegevens sturen zodat je even kunt kijken of geen van mijn spelers heeft afgezegd kort voor de deadline?

geen probleem. doe woe/don dan maar ff een PM met je team en je gegevens, zal ik late afzeggers nog vervangen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#45
Ik weet zo net nog niet of ik een team met grote spelers ga nemen, al deed ik dit wel altijd. Veel top-10 spelers hebben het absoluut niet waargemaakt dit jaar, en het is maar de vraag of ze dat nu wel kunnen doen. In een GS hebben ze nog een best-of-five om het goed te maken, maar dat is hier niet zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Ad Wim Wrote:Ik weet zo net nog niet of ik een team met grote spelers ga nemen, al deed ik dit wel altijd. Veel top-10 spelers hebben het absoluut niet waargemaakt dit jaar, en het is maar de vraag of ze dat nu wel kunnen doen. In een GS hebben ze nog een best-of-five om het goed te maken, maar dat is hier niet zo.

Dat is wel zo, maar bijv. vorig jaar bleek wel dat dit een toernooi is waar de topspelers er staan. Kijk maar naar drie van de halve finalisten van vorig jaar (Federer-Hewitt-Roddick). Daarnaast is het zaak in het 'zwakke kwart' de verrassende halve finalisten eruit te zoeken. Zoals vorig jaar Canas en in 2004 Labadze.
Reply
#47
Doen Ljubo en Nalbi mee? al paar weekjes niks meer van gehoord.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
Waarschijnlijk omdat ze zich wilden sparen voor dit toernooi en Miami. Ze staan wel op de spelerslijst.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
De loting gaat nu beginnen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#50
En? :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
centre court Wrote:En? :wink:

Ik heb net met Federer gebeld en hij zei dat het nog een half uurtje duurt,
voordat het op de site staat :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#52
je maakt ons dus blij met een dooie mus. een uur geleden kondig je de loting aan en nu is ie er nog steeds niet! :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
centre court Wrote:je maakt ons dus blij met een dooie mus. een uur geleden kondig je de loting aan en nu is ie er nog steeds niet! :8:

De loting is om 22 uur begonnen, maar 96 papiertjes uit de bak halen
kost even tijd :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#54
trouwens gewonnen van Mardle? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#55
3-1 in sets. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
Niet slecht =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#57
Hier is die dan :wink:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.pacificlifeopen.com/assets/scripts/TrackIt.asp?file=/posting/2006/404/MDS.pdf">http://www.pacificlifeopen.com/assets/s ... 04/MDS.pdf</a><!-- m -->
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#58
kerel kan beter zuipen dan darten. whisky-sinas. :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#59
centre court Wrote:kerel kan beter zuipen dan darten. whisky-sinas. :eeeek:

Vandaar die rare shiffle :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#60
Centre Court liet geen spaan van Mardle heel met dat demonstratie partijtje. Het leek wel een demonstratie van CC :wink: :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: