The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
#61
Mr. T Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik weet zo net nog niet of ik een team met grote spelers ga nemen, al deed ik dit wel altijd. Veel top-10 spelers hebben het absoluut niet waargemaakt dit jaar, en het is maar de vraag of ze dat nu wel kunnen doen. In een GS hebben ze nog een best-of-five om het goed te maken, maar dat is hier niet zo.

Dat is wel zo, maar bijv. vorig jaar bleek wel dat dit een toernooi is waar de topspelers er staan. Kijk maar naar drie van de halve finalisten van vorig jaar (Federer-Hewitt-Roddick). Daarnaast is het zaak in het 'zwakke kwart' de verrassende halve finalisten eruit te zoeken. Zoals vorig jaar Canas en in 2004 Labadze.

Wat is hier 't zwakke kwart? :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#62
Lijkt mij het tweede.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
ik zie zowel in het kwart van Nalbandian als het kwart van Roddick mogelijkheden :8:
Reply
#64
Mr. T Wrote:ik zie zowel in het kwart van Nalbandian als het kwart van Roddick mogelijkheden :8:
Bij Roddick zitten nog wel Haas, Blake, Soderling en Karlovic.
Bij Nalbandian zit echt geen een echt goede speler in vorm.
Reply
#65
Ad Wim Wrote:
Mr. T Wrote:ik zie zowel in het kwart van Nalbandian als het kwart van Roddick mogelijkheden :8:
Bij Roddick zitten nog wel Haas, Blake, Soderling en Karlovic.
Bij Nalbandian zit echt geen een echt goede speler in vorm.

Haas gaat ook zeker ver komen. Hij zal Agassi in de 3e ronde er al uitknikkeren. De kwartfinale in het 3e kwart zal gaan tussen, Haas-Roddick. Optie om beide te nemen?!?!

Nalbandian staat er altijd wel op een groot toernooi, al heb ik ook mijn twijfels altijd over hem. Maar zoveel bijzonders komt hij niet tegen. (Lopez, Mathieu, Spadea??) De kans dat hij faalt is natuurlijk zeker aanwezig, maar zoals bij AO, had ik hem niet en kwam hij erg ver.

Verder zie ik Fedex in zijn kwart, de kwartfinale tegen Ljubicic spelen, al weet je nooit wat Mario deze weken van plan is. Dat Nadal grote kanshebber is om het toernooi te winnen, heeft hij in Dubai wel laten zien. 4600euro voor Nadal? is hij het waard?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#66
Haas heeft het toch niet zo makkelijk? Eerst Clement, dan Goldstein/Agassi en dan Blake...

Wel eens voor wat betreft Nalbandian, ik denk dat veel TMers voor hem zullen gaan.

Voor Baghdatis lijkt de weg naar de kwartfinale overigens ook niet onbegaanbaar.
Reply
#67
Mr. T Wrote:Haas heeft het toch niet zo makkelijk? Eerst Clement, dan Goldstein/Agassi en dan Blake...

Wel eens voor wat betreft Nalbandian, ik denk dat veel TMers voor hem zullen gaan.

Voor Baghdatis lijkt de weg naar de kwartfinale overigens ook niet onbegaanbaar.
Blake heeft weer een goede week gehad, dus die zal waarsch nu weer falen.
Bij Nalbi is het alles of niks, je weet het nooit bij hem. Maar het is riskant niet voor hem te gaan, zeker in dat kwart.
Baghdatis is een eendagsvlieg.
Reply
#68
Driewerf eens :lol:
Reply
#69
Maar ja, zoveel geld heb je niet, dus het blijft keuzes maken. Voor het geld van Nalbi, namelijk, kun je ook gewoon Roddick nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Mr. T Wrote:Haas heeft het toch niet zo makkelijk? Eerst Clement, dan Goldstein/Agassi en dan Blake...

Wel eens voor wat betreft Nalbandian, ik denk dat veel TMers voor hem zullen gaan.

Voor Baghdatis lijkt de weg naar de kwartfinale overigens ook niet onbegaanbaar.

Clement vind ik een degelijke speler meer niet. Agassi is een ouwe man, die een 3setter al niet meer aan kwam. Blake denk na vorige week weer dat hij onoverwinnelijk is en dat kost hem waarschijnlijk al de kop in de 2e ronde tegen Dent.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#71
Eigenlijk zijn de enige echte zekerheidjes voor mij Hewitt, Nalbandian en Haas. Nadal zou je daar bij kunnen voegen maar die is wel erg duur. Voor hem kun je bijvoorbeeld Ljubicic en Agassi nemen.
Reply
#72
Je bedoelt de nadal die federer heeft verslagen op hardcourt vorige week? De Nadal die geen punten hoeft te verdedigen en fris en fit is?
Nee, ik zou hem ook niet nemen... :wink:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#73
Hewitt? Ik weet het niet hoor. Nadal is in principe zn eindstation en hij heeft veel te verdedigen.

Nadal is mss duur, maar hij heeft zonder overdrijven tot de finale weinig te vrezen: spelers als Haas, Blake en Stepanek zijn dan wel in vorm, maar gewoon van een andere (mindere) klasse dan Nadal in vorm. Roddick is veel te wisselvallig en heeft nog niks laten zien en laat ik de discussie over Agassi maar niet weer met je aangaan :wink: .
Reply
#74
Dodge Wrote:Je bedoelt de nadal die federer heeft verslagen op hardcourt vorige week? De Nadal die geen punten hoeft te verdedigen en fris en fit is?
Nee, ik zou hem ook niet nemen... :wink:

Dat wil ik zeggen :lol: .
Reply
#75
Ik heb het hier in principale over TM, dus over budget heb ik het even niet.
Nadal lijkt me bij MV een zekerheid, inderdaad.

Hewitt staat 3-0 voor in H2H tegen Nadal, waarvan er eentje vorig jaar op de US Open was dus nog niet heel lang geleden. Bovendien heeft Hewitt het twee keer eerder gewonnen, een keer de halve finale en vorig finalist.
En hij is vorm met twee finales in de afgelopen weken.

Bovendien heeft Haas op ATP-niveau alleen nog maar van Federer verloren en twee keer nipt.

En los van dit alles denk ik dat Federer geen twee keer achter elkaar van Nadal zal winnen en dat ik wel ergens anders 70 punten vandaan kan halen met 4700 euro, met minder risico.
Reply
#76
Ik redeneer automatisch vanuit MV idd, sorry.

Wat te doen met Safin? Zn loting is niet de makkelijkste, maar je kan gewoon niet het risico lopen die vent niet in je team te hebben, omdat hij zomaar het toernooi kan winnen.
Reply
#77
Nou, winnen lijkt me niet, maar ik denk inderdaad dat hij redelijk ver kan komen. Al is zijn vorm en wedstrijdritme nog neit van het niveau dat hij zomaar even van een qualifier en Moya wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
hewitt-nadal wordt inderdaad wel een key-match! Ik gok toch liever op het momentum en de vorm van nadal, plus het budget-argument geeft natuurlijk de doorslag.

Als je nadal niet neemt, moet je bijna wel met goed fatsoen hewitt nemen daar, dat levert je dan 2775 extra op. Daar moet je iemand erbij voor vinden die eventuele winst van Nadal compenseert. Toernooiwinstinst of finale van nadal betekent per definitie dat hewitt 25 punten gaat halen. Dan moet je dus voor 2775 een zekere halve finalist vinden minimaal. En behalve federer zie ik die niet echt.
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#79
Nalbandian
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Kortom, het is wel een week waarin je klassement gemaakt of gebroken kan worden. Je weet nog geen enkele uitslag dus weinig over vorm of blessures. Dure spelers (Nalbandian, Roddick, Agassi) kunnen er zomaar in de tweede ronde uit liggen en dan baal je wel met slechts 1 puntje.
Maar ja, een heleboel kleintjes is ook weer een risico. Waar je in andere weken de kleintjes kunt nemen die al de eerste ronde hebben overleefd, kan dat hier ook weer niet. Bovendien zijn er heel weinig kleintjes van rond de 400 euro die rechtstreeks mee mogen doen.
Reply
#81
De eerste afzegging is bekend, Taylor Dent. Vervangen door Reynolds in het schema.
Reply
#82
Daar mazzelt die dikkop van een Blake dus alweer :roll: ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#83
Ik denk niet dat Dent nou het probleem is voor James.
Reply
#84
Niet meer nee.. :wink:

Blake is sowieso kansloos tegen Tommy. Maar verliezen tegen Taylor had ik ook niet erg gevonden.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#85
Ik vind het steeds lastig of ik nu wel of geen Nadal moet nemen bij TM. Hij heeft inderdaad geen moeilijke loting, maar je kunt er wel bijzonder weinig toppers naast nemen als je hem neemt. Aan 7 a 8, waar jullie het over hebben, kom ik dan niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Ad Wim Wrote:Ik vind het steeds lastig of ik nu wel of geen Nadal moet nemen bij TM. Hij heeft inderdaad geen moeilijke loting, maar je kunt er wel bijzonder weinig toppers naast nemen als je hem neemt. Aan 7 a 8, waar jullie het over hebben, kom ik dan niet.

Dan moet je Federer wel weg laten natuurlijk :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#87
Ad Wim Wrote:Ik vind het steeds lastig of ik nu wel of geen Nadal moet nemen bij TM. Hij heeft inderdaad geen moeilijke loting, maar je kunt er wel bijzonder weinig toppers naast nemen als je hem neemt. Aan 7 a 8, waar jullie het over hebben, kom ik dan niet.

Ik ook niet hoor... Dus ik weet ook niet wat de rest onder toppers verstaat.
Reply
#88
Wat te denken van Nalbandian, of Roddick, of Ljubicic? Die laatste lijkt me niet rendabel genoeg, maar Nalbandian en Roddick zouden de halve finale kunnen halen. Ik heb niet echt vertrouwen in Roddick en zie Nalbandian eerder de halve finale halen, maar die heeft dit jaar nauwelijks gespeeld. Roddick daarentegen zou dan wel weer de finale kunnen halen als Nadal het laat afweten.

Lastig, lastig, lastig...

Voorlopig laat ik het bij Nalbandian, Safin, Haas, Blake, Baghdatis, Nadal, Pavel en Soderling.
Reply
#89
Ik begin nu toch wel aardig te twijfelen over Nalbandian. Misschien dat ik voor hem dan maar een paar kleintjes ga nemen of zo. Roddick heb ook niet zoveel vertrouwen in. Dan maar een paar Nieminens en Spadea'tjes extra... Daar is dan wel 35 punten mee te halen, iets wat Nalbandian eerst maar eens moet waarmaken.

Een set verliezen van Soderling in je eigen land tijdens de Davis Cup is wel heel erg. De eerste partij van de AO was ook al niet overtuigend van Nalbandian. Echt zo'n iemand die moet groeien in een toernooi en ik denk zelfs dat hij dit toernooi nodig heeft om volgende week in Miami pas te kunnen presteren.
Reply
#90
Genomico Wrote:Wat te denken van Nalbandian, of Roddick, of Ljubicic? Die laatste lijkt me niet rendabel genoeg, maar Nalbandian en Roddick zouden de halve finale kunnen halen. Ik heb niet echt vertrouwen in Roddick en zie Nalbandian eerder de halve finale halen, maar die heeft dit jaar nauwelijks gespeeld. Roddick daarentegen zou dan wel weer de finale kunnen halen als Nadal het laat afweten.

Lastig, lastig, lastig...

Voorlopig laat ik het bij Nalbandian, Safin, Haas, Blake, Baghdatis, Nadal, Pavel en Soderling.
Neem ajb Baghdatis niet. Doe het voor mij.
Reply


Forum Jump: