The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




vd Vaart - Twe
#1
wat een onterechte pingel, maar wel slim van Crouch.
op zich leuke pot, jammer dat Ruiz hem niet maakt.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
En wat te denken van die elleboog? Dead
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#3
Wat een zure wedstrijd voor Twente tot nu toe. Goed spelen maar 3-1 achterstaan. Die eerste en laatste pingel zeer makkelijk gegeven, de tweede terecht. Als je voor die eerste en derde een pingel geeft, moet je er Twente ook een geven na die handsbal van Crouch. Daarnaast had Huddlestone donkerrood moeten krijgen. De rode kaart van vd Vaart is terecht, hij is vandaag veel te gretig (zowel positief als negatief).

En die rechtscheiter kan beter stoppen, zijn assistenten nemen toch alle beslissingen :|
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#4
en wie was dat van de Spurs met dat "De Jongetje" op Ruiz? Daar kwam ook niet eens een kaart voor....

Spurs wint terecht, maar die Hauge fluit wel als een dweil zeg... Gadverdamme..
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#5
Kolere, wat wordt dat Twente genaaid door het arbitrale 6-tal. [-X
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#6
Lamme Lennie Wrote:Wat een zure wedstrijd voor Twente tot nu toe. Goed spelen maar 3-1 achterstaan. Die eerste en laatste pingel zeer makkelijk gegeven, de tweede terecht. Als je voor die eerste en derde een pingel geeft, moet je er Twente ook een geven na die handsbal van Crouch. Daarnaast had Huddlestone donkerrood moeten krijgen. De rode kaart van vd Vaart is terecht, hij is vandaag veel te gretig (zowel positief als negatief).

En die rechtscheiter kan beter stoppen, zijn assistenten nemen toch alle beslissingen :|

iedereen zei dat nou, dat die huddelstoon dat weer expres deed, maar hij werd wel aan zijn shirt getrokken en uit evenwicht gebracht. zo'n beweging naar achteren vind ik dus niet vreemd, zo'n beweging als je naar de grond gaat en dat toevallig dat smoelwerk van die oostenrijker er achterstond kon hij niet echt weten. hoe het ook zij, zo overduidelijk rood vond ik het niet, maar ik weet dat ik altijd vrij alleen sta hier in dat soort standpunten.

been vond die derde pingel terecht omdat het hands was. nonsens lijkt me. hij schiet gewoon tegen zijn elleboog aan zijn lichaam geplakt, gewoon niets aan de hand. maar idd, dan moet hij die van crouch ook geven, maar dat zag zijn grens niet... die tweede van rosales vonden ze ook geen pingel, lijkt me ook nonsens, ook die eerste kan ik me reuze voorstellen dat ze hem geven, maar die zat niet dus waar hebben we het over.

erg jammer van twente, hartstikke goed gespeeld, alleen de doelpunten en pingels vielen gewoon op kutmomenten. en dat heeft spurs wel afgedwongen.

man van de wedstrijd vond ik trouwens niet vd vaart, maar die bail. wat een geweldige voetballer. :eten:
Reply
#7
Die bale is idd een geweldenaar. Snel, techniek, overzicht. Kan een grote worden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#8
Leuke wedstrijd om te zien, Twente had de scheids niet mee (vond alleen de pingel tegen Rosales terecht) maar hebben niet daardoor verloren. Huddlestone had naar mijn mening wel rood moeten krijgen. Hij wordt uit balans gebracht, daar komt het eerste tikkie uit voort maar vervolgens zie je dat de arm toch echt expres nog een keer naar achter gaat.

Hoe oud is die Bale? Erg goede speler die ver kan komen, zal aan het einde van het seizoen wel vertrekken denk ik...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#9
waf Wrote:man van de wedstrijd vond ik trouwens niet vd vaart, maar die bail. wat een geweldige voetballer. :eten:

Helemaal mee eens, de beste man deed zo´n beetje alles goed. Maar er werd hem ook geen strobreed in de weg gelegd. Die Rosales vind ik erg matig in verdedigend opzicht, zelfde geldt voor Kuiper. Die heeft nog wel een aardig linkerbeen maar komt verdedigend echt tekort.
Ik vond Twente niet echt meevallen. Janssen vond ik voor zijn doen matig. Had meer ingezeten.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#10
Tripplexxx Wrote:
waf Wrote:man van de wedstrijd vond ik trouwens niet vd vaart, maar die bail. wat een geweldige voetballer. :eten:

Helemaal mee eens, de beste man deed zo´n beetje alles goed. Maar er werd hem ook geen strobreed in de weg gelegd. Die Rosales vind ik erg matig in verdedigend opzicht, zelfde geldt voor Kuiper. Die heeft nog wel een aardig linkerbeen maar komt verdedigend echt tekort.
Ik vond Twente niet echt meevallen. Janssen vond ik voor zijn doen matig. Had meer ingezeten.

ik vond jansen ook matig. maar ik denk toch echt dat dat komt dat hij op dit niveau gewoon (handelings-)snelheid te kort komt. die engelsel blijven wel gewoon doordraven. overigens zijn er weinigen in nederland die meekunnen in dit tempo. ik weet alleen niet of theo zich nog kan verbeteren zodat hij wel mee kan, ofwel, of hij die competitie aankan.
Reply
#11
waf Wrote:
Tripplexxx Wrote:
waf Wrote:man van de wedstrijd vond ik trouwens niet vd vaart, maar die bail. wat een geweldige voetballer. :eten:

Helemaal mee eens, de beste man deed zo´n beetje alles goed. Maar er werd hem ook geen strobreed in de weg gelegd. Die Rosales vind ik erg matig in verdedigend opzicht, zelfde geldt voor Kuiper. Die heeft nog wel een aardig linkerbeen maar komt verdedigend echt tekort.
Ik vond Twente niet echt meevallen. Janssen vond ik voor zijn doen matig. Had meer ingezeten.

ik vond jansen ook matig. maar ik denk toch echt dat dat komt dat hij op dit niveau gewoon (handelings-)snelheid te kort komt. die engelsel blijven wel gewoon doordraven. overigens zijn er weinigen in nederland die meekunnen in dit tempo. ik weet alleen niet of theo zich nog kan verbeteren zodat hij wel mee kan, ofwel, of hij die competitie aankan.

Inderdaad een gebrek aan handelingssnelheid. Zag hem op een gegeven moment zo vreselijk lang prutsen met de bal, teruglopen naar achter en bijna zelf verantwoordelijk zijn voor de assist van Tottenham. Maar goed, het blijft natuurlijk een speler met wapens. Vind het onzin om hem in Oranje naast Van Bommel te zetten. Van der Vaart kan daar ook spelen en die vind ik toch echt nog een klasse beter dan Theo.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: