The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Shanghai Masters
#1
Misschien is het al een keer besproken maar wat doen we met de deadline? Zondagochtend wordt er al gespeeld
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#2
Hoeveel potjes op zondag?

zondagavond deadline denk ik.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#3
Dat kan je gewoon zelf opzoeken....
Reply
#4
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/ftm/regels.php">http://www.competitieteam.nl/ftm/regels.php</a><!-- m -->
Reply
#5
en doe het slotje er maar op :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#6
Gelukkig gewoon maandagavond. Meeste tijd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
maandagavond :eeeek:

dan is 20% van de partijen al gespeeld...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#8
centre court Wrote:Gelukkig gewoon maandagavond. Meeste tijd.

33 Shanghai 1000 Mindlight 22.000 Zondag 22 uur
dit staat er..
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#9
gelukkig.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#10
En dat is het dus ook.
Reply
#11
Jammer dat er toch nog mensen serieus op in gaan. Zonder dat mailtje en deze reacties was het FTM jaar van Buurs klaar geweest. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#12
Hehe :lol:
Reply
#13
centre court Wrote:Jammer dat er toch nog mensen serieus op in gaan. Zonder dat mailtje en deze reacties was het FTM jaar van Buurs klaar geweest. :razz:

mailtje?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#14
buurs Wrote:
centre court Wrote:Jammer dat er toch nog mensen serieus op in gaan. Zonder dat mailtje en deze reacties was het FTM jaar van Buurs klaar geweest. :razz:

mailtje?

Blijkbaar denkt de organisatie er al net zo over. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
:8:
Reply
#16
DB is open. Succes!
Reply
#17
Ik mis nog Ilhan bij de qualis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Toegevoegd, en ook Soeda ontbrak nog (hoewel, die ligt er al uit, maar we laten deze q's staan voor mensen die willen gokken op een ll). Thx Ad.
Reply
#19
Dolgo Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Ai, Almagro stond 3-0 voor in die derde set.
Reply
#21
Hij is het mentale beest een beetje kwijt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Zou kunnen, daar heb ik niet echt zicht op (weinig wedstrijden van hem gezien de laatste tijd).
Reply
#23
Ik weet niet of je de wedstrijden hoeft te zien. hij had een periode waarin ie dit soort wedstrijden allemaal won.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Klopt, maar dat was niet tegen spelers van het kaliber Dolgo :8:
Reply
#25
Ik wil wel wat forceren deze week maar het is er niet echt de week naar. Kunt wel Nadal, Djoko, Fedex en Murray er buiten houden maar de subtop tussen 2000 en 3500 euro zijn ook allemaal labiel of zitten direct bij 1 vd grote 4 ingedeeld.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#26
Om de teams te kunnen zien van alle deelnemers zal ik de database zovast naar volgende week zetten. Dit betekent dat ik morgen handmatig de boel terug moet veranderen en daardoor korte tijd de teams weer niet zichtbaar zullen zijn.
Reply
#27
[Image: 94617790.png]
Reply
#28
wacht anders tot na de finale. Scheelt je veel werk.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#29
Valt wel mee hoor, naar schatting een minuut of 3.
Reply
#30
Ik heb zowel youzhny, federer als djokovic. 3xhf :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: