The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dit is het grote Kater-onderwerp
#1
HIer mag je alleen op reageerbuisbabieyen als je wat gedronken hebt.
Vanavond wad ik niet succesvol.. Zew ilden wel, maar ik niet

Wanneer je eeen keer wat gedronken hebt, moet j ehiet reagern
Aiolos unleash your torn
Reply
#2
:waf:

Altijd leuk om de volgende dag terug te lezen he WWW?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#3
Je moet hier gewoon wel typen als je gedronken hebt, dan kun je de volgende dag dus lachen... :lol:
Ik wacht ff tot oud en nieuw en ga dan door het lint... #-o
Bangkok resident.
Reply
#4
Jezus
Aiolos unleash your torn
Reply
#5
Nou laten we hier 6 uur 's ochtends allemaal vertellen hoe ons Oud en Nieuw is geweest :lol:
Aiolos unleash your torn
Reply
#6
Nu is het wachten op Balthazar tot hij dit topic heeft gevonden.
Ik kan me herinneren dat hij laatst iets schreef toen hij bezopen was, en de volgende ochtend zijn post weer delete.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#7
WoutersWervelWinden Wrote:Nou laten we hier 6 uur 's ochtends allemaal vertellen hoe ons Oud en Nieuw is geweest :lol:

Alsof ik dan al thuis ben?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#8
Vret Mien Gras Wrote:
WoutersWervelWinden Wrote:Nou laten we hier 6 uur 's ochtends allemaal vertellen hoe ons Oud en Nieuw is geweest :lol:

Alsof ik dan al thuis ben?

Beaam. Of is de Villa dan al dicht Wout :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#9
Ik ben altijd bezopen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
Ik ben nu net een keer nuchter.
Bangkok resident.
Reply
#11
Moet het perse drank zijn of mag je ook van iets anders een kater hebben?
Wie dit leest is gek
Reply
#12
heb je plannen Jan?
Aiolos unleash your torn
Reply
#13
WoutersWervelWinden Wrote:heb je plannen Jan?

tja... mag ik ook eens.. als non-alcoholico :wink:
Reply
#14
Ik heb gedronken dus plaats het maar hiet...nieuw topic hiervoor openen lijkt me onzinnig!

COLLECTE!
Zoals de meeste van jullie weten liepen de emoties na de wedstrijd De Graafschap – NEC hoog op. Na de dramatische verliespartij had een groep van ongeveer 30 man het plan de spelersbus te bezetten. Nadat dat niet lukte wilde men verhaal gaan halen bij de spelers. Hoe dat is afgelopen hebben jullie allemaal kunnen zien op Omroep Gelderland. Helaas had dit avontuurtje een staartje voor een 3-tal supporters die zich mochten melden bij de Commissie stadionverboden. Tijdens deze gesprekken kwam naar voren dat NEC voornamelijk viel over het feit dat er ook een auto van een sponsor van NEC was bekrast. De 3 supporters lieten weten dat zij geen spijt hadden van hun acties maar het bekrassen van auto’s niet te kunnen waarderen en niet te konden begrijpen. Even voor alle duidelijkheid, zij waren niet diegene die de auto bekrast hadden. Na onderling overleg werd besloten te collecteren onder die 30 supporters. Het gecollecteerde geld werd gisteren samen met een flesje wijn overhandigd aan de gedupeerde sponsor. Zowel de sponsor als Commissie stadionverboden waren erg blij met dit gebaar.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#15
jezus wat ben ik dronken
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#16
gegarandeer een kater morhen!

Im haagt bier
!!

:eeeek:
* Winnaar eerste HB cup!
* Winnaar vierde Forum Liga!
* CM: #79
Reply
#17
ik heb nu al een kater, ik heb gisterenavond vast voorgedronken #-o
Bangkok resident.
Reply
#18
Ik ga nu halfsjikker naar het werk......
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#19
ik begin nu met zuipen op het werk =P~
Bangkok resident.
Reply
#20
ik heb NU mijn eerst flesje biet in mijn hand!
Aiolos unleash your torn
Reply
#21
WoutersWervelWinden Wrote:Nou laten we hier 6 uur 's ochtends allemaal vertellen hoe ons Oud en Nieuw is geweest :lol:

is 11.00 ook goed, want om 6 uur neem ik er nog wel een paar hoor.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#22
Dan ben ik toch niet zo'n bikkel als dat ik dacht!
Aiolos unleash your torn
Reply
#23
ben benieuw hoeveel pagina's dit topic heeft als ik thuis kom morgen ergens in de ochtend!

Van mij mag het beginnen! :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#24
Van een collega van mij wat nitraten gehad. Ik ben helemaal niet zo'n vuurwerkman. Maar die dingen klappen baas!
Aiolos unleash your torn
Reply
#25
Ik meld mij morgenochtend wel een keertje als ik thuis kom
Make tea, not war
Reply
#26
WoutersWervelWinden Wrote:Van een collega van mij wat nitraten gehad. Ik ben helemaal niet zo'n vuurwerkman. Maar die dingen klappen baas!

Nitraten, HHAHAHAHAH.

Een Koperenbuis van 22mm doorsnee en 15 cm lang met twee knelkoppelingen er aan om hem aftesluiten en dan vullen met knalpatronen +/- 30 a 40 stuks en dan afsteken, das pas knallen man, reeds 8 van gemaakt deze 3 dagen.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#27
hehehehe ik ben er al weeer/. Ben alweer buiz als een rover...zo maar eens de stad in... Irish Pub! 40 euro...Open bar...

tot 8 uur opem!~

p.s. Om 23.15 precies met de bruurtgenoten een 2,5 miljoen klappert aangestoken...hijs nu op 3 kwart ongeveer :eeeek: ! Ongelovelijk wat een klappert...

Gelukkig nieuwjaar
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#28
kvdn nu thuis....knaaa na bedd nooooooitmer. hajjuh
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#29
Keyzer meld zich ook... Komt net uit de stad... Redelijk wat gedronken, maar toch nog kraaknuchter...
Reply
#30
Ik was vanochtend om 11.00 uur niet in staat om nog enige activiteit te ontplooien....Altijd vervelend als je je huis kwijt raakt :roll:
Make tea, not war
Reply


Forum Jump: