The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2011
Idd gefeliciteerd Tampie, kun je trots op zijn in dit deelnemersveld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Feli Tampie met je overwinning!

Feli Ad met het MK.

Hier sluit ik me bij aan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Van harte gefeliciteerd Tampie!

Ook netjes van Ad. =D>
Reply
Volgend jaar alle deadlines voor begin elke toernooi he [-o<
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
De deadlines van dit jaar bevielen mij goed, ik zie weinig reden dit te veranderen.
Reply
Tampie van harte! Zeer goed gepresteerd gedurende het hele jaar en een verdiende overwinning lijkt me!

Zelf redelijk tevreden met m'n 14e plek. Denk voor het eerst dat ik een heel jaar elke week een team heb ingevuld. Jammer van de AO waar ik natuurlijk ook gewoon Fed/Djo/Mur had moeten hebben maar dat is achteraf lullen.
Reply
Feli Tamp!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Feli alle winnaars en dan met name Tampie en Ad voor hun hoofdprijzen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Overdune Wrote:Van harte gefeliciteerd Tampie!

Ook netjes van Ad. =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Nog de DC-finale en dan de grote leegte.

Kom maar op met dat prijzengeld, ML, kan ik er iets van kopen om de tijd te doden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je kan ook een paar avonden naar de Masters in het Topsportcentrum gaan met oa Haase, De Bakker, Schoorel, Krajicek, Rus :wink:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Feli Tampie! En feli aan iedereen die zich aangesproken voelt. Voor mij geen vlekkeloos seizoen. Naast een aantal uiterst belabberde weken ook 2x vergeten team te maken. Maar de winst met CTM maakt dat allemaal goed.
Reply
Nogmaals gefeliciteerd! Was niet al te best op FTM gebied. CTM 2e, medailleklassementwinst en 4e met LTM. Dat is wel prima. Helaas weddenschap verloren van Ad maar aan de andere kant ook 50 euro met Zweeler gewonnen. Heb zin in volgend jaar! Ik zeg het elk jaar maar ik moet met FTM echt eens vanaf het begin goed gaan presteren
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Bedankt allemaal voor de felicitaties. Ik had het niet verwacht maar werd na een goede start weer behoorlijk fanatiek en met hier en daar wat geluk en af en toe een beetje pech was het uiteindelijk Berdych die mij de beslissende voorsprong gaf. Andre ook gefeliciteerd met de mooie klassering en natuurlijk Ad nogmaals.

ML, heb je m'n rekeningnummer nog?
Reply
Allen,

Ik doe er morgen of begin volgende week een mail uit en betaal deze week de prijzen uit.
Reply
mindlight Wrote:Allen,

Ik doe er morgen of begin volgende week een mail uit en betaal deze week de prijzen uit.

Ik wil niet opdringerig zijn, maar kan het zijn dat ik nog niks heb ontvangen (geen mail en geen cash)?
Reply
Tamp,

Heb je volkomen gelijk in. Zit nu toevallig bij een PC en moet wellicht binnenkort weer naar het buitenland voor een opdracht. Heb jij toevallig de prijsverdeling bij de hand?
Reply
Gevonden, het wordt dus als volgt (als ik het goed heb):

Totaal klassement:
1: €180,- Tampie
2: €80,- Andre
3: €50,- Ad Wim
4: €30,- Centre Court
5: €20,- Kraai

Medaille klassement:
1: €50,- Ralfie-G
2: €20,- Omyaca
3: €10,- Gerritsen

Eens? Ik zit tegen een deadline aan te knallen en een foutje is snel gemaakt. Zodra ik een bevestiging/check van iemand heb ontvangen gaan de mails/betalingen eruit (jouw gegevens heb ik Tampie).
Reply
Bij geen tegenbericht stort ik het geld overigens gewoon terug op de rekening waar ik de inleg van ontvangen heb, dat versnelt het proces enigszins.
Reply
Het medailleklassement klopt niet, het is gewoon winnaar=winnaar, zie de discussie hier <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=13901&start=1470">viewtopic.php?f=3&t=13901&start=1470</a><!-- l -->.

Het is dus:
1: Ad Wim
2: Tampie
3: Ralfie-G

Edit: wat ik zeg klopt ook niet, de medailles voor de laatste week zijn nog niet verwerkt en Ralfie-G heeft daar geen goud gehaald. Gerritsen heeft dat wel en zou op de valreep Ralfie-G (en Omyaca die ook geen goud heeft gehaald) inhalen, dan wordt het dus:

1: Ad Wim
2: Tampie
3: Gerritsen

Ik zal Mac vragen de medailles te verwerken, dan weten we het zeker.
Reply
zijn verwerkt
Reply
Ahh winner takes all? Dan dus:

1: €200,- Tampie
2: €80,- Andre
3: €100,- Ad Wim
4: €30,- Centre Court
5: €20,- Kraai
6: €10 Gerritsen
Reply
Ad Wim kan 8 maanden lid worden van sport1! =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Ad Wim kan 8 maanden lid worden van sport1! =D>

Ik kan 32 maanden lid worden van Sport 1 (ik betaal maar 6,25 per maand!). Ik heb hem 3 weken geleden geactiveerd (toen ik zaterdag Barcelona wou zien).
Reply
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:Ad Wim kan 8 maanden lid worden van sport1! =D>

Ik kan 32 maanden lid worden van Sport 1 (ik betaal maar 6,25 per maand!). Ik heb hem 3 weken geleden geactiveerd (toen ik zaterdag Barcelona wou zien).

Dat klinkt goed!

Ik betaal € 12,50 per maand.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het vrouwtje heeft een Smartphone aangeschaft dus de tv is weer volledig van mij, daarom leek Sport 1 me nu wel van toepassing :wink: .
Reply
Daar ga jij geen spijt van krijgen.

Mijn vrouw interesseert zich ook niet zoveel voor de tv.
(ideaal)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Alle prijzen zijn onderweg, gefeliciteerd winnaars!
Reply
Ontvangen, thanks ML.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
FTM 11 voor de overwinning
Reply


Forum Jump: