The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2011
#61
Ik wilde juist zeggen dat die stand me wel beviel. Ziet er top uit MAC =D>

Misschien dat je bij TOP5 totaal, de top 5 kunt noemen, met daaronder (als je niet in de top5 valt) je eigen score. hetzelfde geldt voor de top5 vd week. snap je? (je wilde toch iets te doen :wink: )

Met zo'n vernieuwde site is de motivatie plotsklaps weer top! Doelstelling: top5
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#62
haggie, dat kan natuurlijk alleen als je ingelogd bent en dat ben je meestal niet als je op de voorpagina zit Smile

maar ben blij dat t iedereen zo bevalt.
Reply
#63
Hij logt mij nu standaard in als ik jou link aanklik en dan kom ik wel op de 'home' pagina terecht :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#64
klopt, dat is iets verbeterd, na een uur word je echter uitgelogd. Ik moet nog wel even zorgen dat je sessie verlengd wordt als je bezig bent op de site, af en toe word je er 'opeens' uitgegooid.
Reply
#65
We moeten ook zorgen dat er aankomend jaar minder proefdeelnemers zijn.

Dus meedoen = betalen.

Als dat ergens duidelijk staat, zullen er wellicht meer mensen serieus meespelen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#66
Klopt Buurs, wordt achter de schermen aan gewerkt as we speak. Wink
Reply
#67
Ik ben er nog altijd op tegen om een betaling verplicht te maken. Competitieteam is in de basis gratis en FTM moet ook gratis zijn. Ik vind het niet erg als er hier een soort van sociale druk is dat er wel een prijzenpot komt maar als iemand per se niet wil betalen maar wel mee wil doen moet dat gewoon mogelijk zijn vind ik.

Wat wel mogelijk is, is om het de zogenaamde 'proefteams' zoals jullie ze noemen te verwijderen. Als iemand 5 weken z'n team niet maakt dat dat account gewoon verwijderd wordt.

Als ik jullie was zou ik echter zeker een limiet instellen qua betaling. Bijvoorbeeld betalen voor de AO anders strijdt je niet mee voor de prijzen. Maar goed eigenlijk bemoei ik me daar het liefst helemaal niet mee.
Reply
#68
Quote:Is het wat om de grafiek op de persoonlijke pagina wat te pimpen en daarbij een grafiek te maken met alle deelnemers (als dat niet te onoverzichtelijk wordt) en die onder de stand weer te geven? Op die manier kun je voortgang van iemand gedurende het seizoen goed zien.

sorry OD, heb het geprobeerd maar allemaal tegelijk wordt echt te onoverzichtelijk. Ik denk dat er een max van 10 moet zitten als je het overzichtelijk wilt houden. Ga nog wel even nadenken of daar een goede oplossing voor is. Misschien iets met checkboxen ofzo.
Reply
#69
Ad Wim Wrote:Misschien nog een extra toevoeging om een soort pop-up te krijgen als je 10/5/1 minuut van de deadline zit?
Heb je hier nog naar gekeken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
nog niet serieus, maar denk dat t wel mogelijk is.
Reply
#71
Overdune Wrote:Ben meteen ff gaan googelen: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/elikian/UK/">http://www.competitieteam.nl/elikian/UK/</a><!-- m -->

Elikian had ook een stand per ondergrond, die zou ik er zeker graag inzien.

er staat nu een extra kopje onder stand. Ondergrond stand. Ik moet hem nog een beetje pimpen maar de basis staat er.
Reply
#72
Mac Wrote:
Quote:Is het wat om de grafiek op de persoonlijke pagina wat te pimpen en daarbij een grafiek te maken met alle deelnemers (als dat niet te onoverzichtelijk wordt) en die onder de stand weer te geven? Op die manier kun je voortgang van iemand gedurende het seizoen goed zien.

sorry OD, heb het geprobeerd maar allemaal tegelijk wordt echt te onoverzichtelijk. Ik denk dat er een max van 10 moet zitten als je het overzichtelijk wilt houden. Ga nog wel even nadenken of daar een goede oplossing voor is. Misschien iets met checkboxen ofzo.

Was ik al bang voor, 35 lijntjes in een grafiekje word je natuurlijk helemaal kierewiet van. Zou mooi zijn als je nog een oplossing vindt, ik denk dat het zeker een interessante statistiek kan zijn.
Reply
#73
aah, kijk aan. Net zoiets als eerder sportdreams' tennismanager dus....

Zal eens kijken, heb niet bijster veel verstand van tennis, maar goed, misschien wel leuk om mee te doen :Big Grin
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#74
We doen allemaal alsof we er verstand van hebben Jansoe, dus gewoon meedoen. Wink
Reply
#75
Wat mij ook wel handig lijkt, is een export mogelijkheid van de draws naar excel, met de namen van de spelers en de prijzen.
Ik denk dat er genoeg zijn die het een en ander rekenen voor hun team, dus bespaart het nodige werk.
Reply
#76
buurs Wrote:2 jaar geleden kon je zien op je eigen pagina welke speler je hoevaak hebt gekozen.

Dat vond ik wel interessant.

Dat is weer terug. Hij is alleen nog niet te sorteren op behaalde punten en wordt nu standaard gesorteerd op aantal keer gekozen. Komt later nog.

Aan de rechterkant in je profiel staat nu een linkje "gekozen spelers".
Reply
#77
Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#78
Hoeveel is het inschrijfgeld nu? 10 euro?

Misschien leuk om het te verhogen om het interessanter te maken? Je doet een heel jaar mee, dus volgens mij kan er dan wel wat meer vanaf. Dan kunnen we eventueel een deel ervan reserveren voor Mac/serverkosten.
We hebben nu toch een min of meer harde kern, en dan doet iedereen in ieder geval serieus mee, en is er wellicht meer incentive om het seizoen actief af te maken. Verhogen naar 25 euro? Ga ik ook een keer serieus meedoen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Graag Ad! hoe meer des te beter. Ik stem voor!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#80
Ad gaat ook een keer serieus meedoen :lol:

En hij is nu al de meest serieuze deelnemer :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#81
:Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#82
Bij verhoging naar 25 euro haak ik af.
Reply
#83
ondanks dat de kans redelijk is, dat het geld op mijn rekening komt vind ik 25 euro te veel. 10/15 euro vind ik genoeg.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#84
10 is voldoende vind ik
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#85
Van mij mag 't ook best meer zijn maar als dan leden van de harde kern afhaken doen we 't niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#86
Uiteraard doen we het dan niet, maar ik heb nog geen goede reden gehoord...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Zal met financiele middelen(voor een enkeling) te maken hebben en andere zullen het er niet voor over hebben neem ik aan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#88
Ik vind 100 euro ook wel mooi hoor, life is a gamble :-({|= Ik hoor het allemaal wel maar ik vind 25 euro niet veel voor een spelletje waar een gemiddelde speler een paar uur per dag (sommigen meer) mee bezig door het volgen van diverse/alle wedstrijden (ja ik val onder die sommigen 8-[ )

Maar als mensen het niet willen en zeker de mensen die het meest er mee bezig zijn dan zou ik er max 15 euro van maken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#89
Ik zie niet in waarom het inleg- en daarmee prijzengeld verhoogd zou moeten worden. We spelen met minimaal 30 man en dus een pot van 300 euro. De winnaar pakt ruim over de 100 euro, en ik zie het voordeel niet als dat ruim 250 euro zou worden.

Als ik rijk wil worden met spellen ga ik wel pokeren of wedden (niet dat die opzet slaagt, maar dat terzijde), maar ik wil niet om fors meer geld gaan spelen met mensen met wie ik ook gewoon een gezellige dag wil hebben een paar keer per jaar. Het gaat er (althans bij mij) dus niet om dat het niet op te brengen zou zijn, maar wel om het toenemende belang van de prijzenpot en ik zou het zeer jammer vinden als dat de sfeer onderling niet ten goede zou komen.

En nog even op Stille ingaan, het gaat mij dus niet om het bedrag an sich, maar ik zie ook de relatie tussen het inlegbedrag en de tijd die je bezig bent met het volgen van wedstrijden niet zo.

Tenslotte, Mac's standpunt is (en dat recht heeft ie) dat deelnemers zonder betaling ook gewoon mee zouden moeten kunnen doen (maar dan niet voor de prijzen uiteraard). Mijn eerdere stelling t.a.v. het afhaken heeft dus betrekking op het spelen voor de (geld)prijzen en niet op mijn deelname aan FTM in het algemeen. Overigens schat ik in dat er dan meerdere zullen zijn die niet om de prijzen mee zullen doen en de prijzenpot netto niet (veel) gevulder zal raken.
Reply
#90
Ik respecteer ieders mening, maar ik zie gewoon niet in waarom we minder relaxed met elkaar om zouden gaan als de jaarinleg van 10 naar 25 euro zou gaan. Terwijl we ook op een forumdag pokeren voor een tientje per pot, en dus meerdere tientjes kunnen verliezen/winnen.

En ik heb Macs post even gemist, denk ik, maar ik vind het wel een beetje vreemd als er mensen mee zouden spelen die niet betalen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: