The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2011
#91
Ik weet niet of dat hier heeft gestaan, maar in het FTM forum was hij daar iig vrij duidelijk over.
Reply
#92
Bedoel je dan het afgesloten organisatiegedeelte? Misschien wel handig om dat even hier in het openbaar voor te stellen, want ik ben er niet voor. Het zou toch uitermate vreemd zijn als er straks een top 3 komt die niet betaald heeft, en dat iemand als nummer 4 er dan met de prijzenpot vandoor gaat?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
ik denk dat het aantal betalende deelnemers flink zal afnemen. Pot zal weinig toenemen, maar wel minder deelnemers.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#94
Dat deel ja.

Ik ga geen posts van Mac hier plaatsen, dat mag hij zelf doen. Conclusie van het verhaal was dat wel, en ik geloof niet dat dat erg open voor discussie stond (en dat bedoelde ik met zijn recht, het is tenslotte zijn site). Het was dus ook geen voorstel.
Reply
#95
ik vind dat iedere deelnemer geld in moet leggen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#96
mindlight Wrote:Dat deel ja.

Ik ga geen posts van Mac hier plaatsen, dat mag hij zelf doen. Conclusie van het verhaal was dat wel, en ik geloof niet dat dat erg open voor discussie stond (en dat bedoelde ik met zijn recht, het is tenslotte zijn site). Het was dus ook geen voorstel.
Het is inderdaad zijn site, zijn programma, waarvan iedereen hem hier heel dankbaar is, maar het is ons aller spel; door het gehele forum bedacht en ontwikkeld.

Ik zou dan ook graag zien dat hij dat met ons hier bespreekt. Kijk, een paar spelers die vorig jaar af en toe in de ranglijst stonden als proefspelers, vond ik nog prima. Maar vanaf het begin af aan en dus het mogelijk maken van een situatie zoals door mij hierboven geschetst, lijkt mij zeer onwenselijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Mij ook, maar dat is niet aan mij (of aan ons). En als de inleg 25 euro wordt ben ik blij met deze uitweg.
Reply
#98
En jullie denken dat iemand die niet betaalt, serieus meedoet om de prijzen? Zal hooguit voor het medailleklassement af en toe vervelend zijn. Had je met Competitiemanager ook. Maakten sommige manager 1 x een team en hadden ze er soms weken bij dat ze hoog eindigden.

Misschien suggestie om een soort van subleague te organiseren, zoals de GG-subleague bij CM was. Ach, ik denk dat het kaf zich gauw genoeg van het koren onderscheidt.

Ik snap Mac wel, gewoon het laagdrempelig houden en iedereen de vrijheid geven om gratis mee te doen. Daar was de site in eerste instantie ook voor bedoeld, een gratis alternatief.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#99
Ik snap Mac ook wel, en het zal waarschijnlijk wel goed komen, maar daar kun je geen regels op maken. En dat staat dan nog los van de rommel in de stand.

En als ik voor mezelf spreek, mij boeit dit spel toch al met het jaar minder. Nu kan ik er dan voor kiezen om niet te betalen en te kijken hoe het de eerste weken gaat. Sowieso win ik toch al nooit iets, dus voor mij een betere optie. Gaat het net als afgelopen jaar bij de AO al mis, stop ik ermee. Ik heb dan niet die extra incentive dat ik ingelegd heb, ook al maakt me die tien euro an sich niet uit.
Ik denk niet dat je dat moet hebben, en wellicht zijn er meer mensen zoals ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mijn mening staat ook gewoon heel duidelijk op de vorige pagina. Op het organisatie deel hebben we dat nog even iets uitgebreider besproken. Ik ben gewoon van mening dat je het niet kan maken om een verplichte betaling in te voeren bij dit spel. Als iemand per se niet wil betalen vind ik het heel raar om dan te zeggen dat diegene niet mee mag doen met het spel. Persoonlijk zou ik het heel raar vinden als iemand niet een tientje over heeft om in de prijzenpot te steken maar dat is een heel andere discussie.

Het grootste bespreekpunt zijn de mensen die het een aantal weken uitproberen en dan alsnog zouden betalen/niet betalen. Dat probleem lijkt mij zeer simpel op te lossen door te zeggen dat een eventuele betaling voor de AO binnen moet zijn anders doe je niet mee voor de prijzen. Dat lijkt me in het interbankiertijdperk toch geen al te grote opgave.

Maar goed dat 'probleem' had je de afgelopen jaren eigenlijk ook al. Niemand die er een punt van maakte als iemand pas 5 weken na de AO de betaling regelde terwijl diegene net zo goed had kunnen afhaken dan.
Reply
Je vindt het raar dat een niet-betalend iemand niet mee zou mogen doen, maar tegelijkertijd vind je het ook raar dat iemand niet tien euro over heeft voor het spel. Dat strookt niet helemaal met elkaar.

Verder zeg je op de vorige pagina dat je je liever niet bemoeit met het inschrijfgeld voor FTM, maar tegelijkertijd leg je in je posts wel een impliciete druk op dat je het liever niet hebt, en dat jij de uiteindelijke laatste zeg hebt (iig ML voelt die druk).
Ook zeg je dat CT gratis is, terwijl er toch jaarlijks bijgedragen wordt door ons allen (terecht natuurlijk) en daar ook een sociale druk op ligt om dat te doen.

Dus ik ben benieuwd of het nou je mening is, en dus neem ik aan ook wil luisteren naar de meningen van anderen hier, of dat je je beslissing eigenlijk al gemaakt hebt en we er ons naar moeten schikken.

Dat laatste deel ben ik overigens met je eens, maar dat is niet mijn grootste punt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Even mijn mening dan maar :

Ik vind de inleg van €10,- ook voldoende.. Ik speel persoonlijk ook nooit mee om de bovenste plaatsen en een doelstelling bij de 1e 10 is al een hoge voor mij Smile
Qua geld maakt het mij weinig uit of het € 10,- of € 25,- wordt, maar meer of minder plezier krijg ik er niet van.. Ik vind het gewoon leuk om wekelijks een team te maken en vervolgens de hele week je gekozen spelers te volgen... Daarom mag van mij de inleg gewoon op € 10,- blijven staan. Daarmee is de kans ook grote dat het grootste % deelnemers bereid is om € 10,- over te maken om deel te nemen en waar € 25,- misschien net een te grote barriere is..

Ook ik vind dat spelers die niet betalen gewoon moeten kunnen meespelen, maar dan niet om de prijzen. Wel vind ik dat je niet na 5 toernooien kunt bepalen of je wel of niet betaald..
Betaal je voor de AO doe je ook mee om de prijzenpot, betaal je niet of te laat dan niet...
Reply
Sociale druk is heel iets anders dan verplicht zijn om te betalen. Je geeft zelf eigenlijk een perfect voorbeeld met CT. Er wordt elk jaar gevraagd om een bijdrage te doen om de host te kunnen betalen. Als er niet genoeg geld binnenkomt vraag ik het nog eens. Ik ga de mensen die niet betalen echter niet de toegang ontzeggen tot het forum.

Zo zou ik het graag ook houden bij FTM. Eigenlijk vind ik de hele betaaldiscussie niet mijn ding. Mijn enige rol is eigenlijk om een platform te bieden om FTM te kunnen spelen. Echter werd er gevraagd om dingen te implementeren waardoor mensen die niet betaald hebben niet meer mee kunnen doen met FTM en dat strookt tegen mijn ideeen in van het spel. Toen heb ik mijn mening gegeven en mijn visie op het spel.

Als iedereen het er unaniem over eens is dat alleen mensen mogen spelen die betaald hebben dan ben ik niet de lulligste en zal ik een mogelijkheid inbouwen voor de organisatie om die mensen te verwijderen/blokkeren. Echter heb ik al een aantal mensen gehoord die ongeveer op dezelfde lijn zitten dus op dit moment acht ik de kans vrij klein.
Reply
cruijff Wrote:Even mijn mening dan maar :

Ik vind de inleg van €10,- ook voldoende.. Ik speel persoonlijk ook nooit mee om de bovenste plaatsen en een doelstelling bij de 1e 10 is al een hoge voor mij Smile
Qua geld maakt het mij weinig uit of het € 10,- of € 25,- wordt, maar meer of minder plezier krijg ik er niet van.. Ik vind het gewoon leuk om wekelijks een team te maken en vervolgens de hele week je gekozen spelers te volgen... Daarom mag van mij de inleg gewoon op € 10,- blijven staan. Daarmee is de kans ook grote dat het grootste % deelnemers bereid is om € 10,- over te maken om deel te nemen en waar € 25,- misschien net een te grote barriere is..

Ook ik vind dat spelers die niet betalen gewoon moeten kunnen meespelen, maar dan niet om de prijzen. Wel vind ik dat je niet na 5 toernooien kunt bepalen of je wel of niet betaald..
Betaal je voor de AO doe je ook mee om de prijzenpot, betaal je niet of te laat dan niet...

Wat dat niet meedoen om de prijzen betreft, ik vind dat niet-betalende spelers dan niet samen met betalende spelers in de stand mogen voorkomen. Ik voel het niet als winnen als ik vierde word in de week maar goud krijg omdat de nummers 1 t/m 3 niet betaald hebben. Als dit gescheiden wordt, voor week en totaal, ben ik niet tegen niet-betalende spelers.

Verder ben ik het (ook) wb hoogte van de inleg en deadline van betalen met Cruijff eens.
Reply
Ik snap 't punt van Mac best maar ik heb best moeite met deelnemers die niet betalen. Gaat de charme er toch een beetje van af.
Ik denk wel dat 't uiteindelijk niet zo'n vaart zal lopen, iedereen die zich hier voor inschrijft wil in principe een heel jaar spelen. Dan is 't toch ook diegene wel een tientje waard?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mac Wrote:Sociale druk is heel iets anders dan verplicht zijn om te betalen. Je geeft zelf eigenlijk een perfect voorbeeld met CT. Er wordt elk jaar gevraagd om een bijdrage te doen om de host te kunnen betalen. Als er niet genoeg geld binnenkomt vraag ik het nog eens. Ik ga de mensen die niet betalen echter niet de toegang ontzeggen tot het forum.

Zo zou ik het graag ook houden bij FTM. Eigenlijk vind ik de hele betaaldiscussie niet mijn ding. Mijn enige rol is eigenlijk om een platform te bieden om FTM te kunnen spelen. Echter werd er gevraagd om dingen te implementeren waardoor mensen die niet betaald hebben niet meer mee kunnen doen met FTM en dat strookt tegen mijn ideeen in van het spel. Toen heb ik mijn mening gegeven en mijn visie op het spel.

Als iedereen het er unaniem over eens is dat alleen mensen mogen spelen die betaald hebben dan ben ik niet de lulligste en zal ik een mogelijkheid inbouwen voor de organisatie om die mensen te verwijderen/blokkeren. Echter heb ik al een aantal mensen gehoord die ongeveer op dezelfde lijn zitten dus op dit moment acht ik de kans vrij klein.
Als het niet jouw ding is, hoef je je er van mij ook helemaal niet mee te bemoeien. En van mij hoef je ook niets te implementeren. Je zou in de regels kunnen zetten dat betaling verplicht is. Iedereen die via het forum binnen komt, kunnen we het ook gewoon vertellen.

En zo te horen ben je er dus niet op tegen om betaling verplicht te maken. En volgens mij zitten de meeste posters hier op de lijn dat betaling verplicht dient te zijn voor deelname, of dat iig niet-betalende deelnemers niet normaal in de stand komen te staan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mijn mening is dat niet betalende spelers, als ze al in de stand worden opgenomen, niet voor de medailles spelen.
Dus als er inderdaad 3 niet-betalers op 1-2-3 eindigen in de week, is het goud voor de eerste wel-betalende.

10 euro vind ik gewoon voldoende. 25 ook prima, maar ik denk dat daarmee inderdaad het aantal betalende (en dus serieuze) deelnemers daalt en dat vind ik minder voor het spel. De inleg en eventuele winst is voor mij ook niet belangrijk, ik speel het voor de uitdaging om de bovenste plaatsen met serieuze tegenstanders.

Als Mac het belangrijk vindt dat niet-betalers wel een team kunnen maken, prima. Wel onder bovengenoemde conditie; wellicht moeten niet-betalers een toevoeging in de stand (of arcering, whatever) krijgen om het duidelijk te houden. Zelf heb ik ze er liever niet bij, omdat het overzicht minder wordt daardoor. Maar ik hecht wel waarde aan de mening van Mac, als host zijnde.
Reply
Ik deel je mening, tampie.

De hoogte van de inleg is voor mij niet zo van belang. 10 of 50 euro maakt mij niet uit.
Het aantal betalende deelnemers zal echter rond de 10 liggen als je boven de 20 euro gaat.

Ik speel liever met 15 euro inleg en 25/30 deelnemers.
De totale pot zal ongeveer hetzelfde zijn.

Verder blijf ik vinden dat niet betalende en dus niet serieuze deelnemers in ieder geval niet in de stand van de betalende deelnemers moeten worden opgenomen.
Ik heb nog wel 2 suggesties (niet betalende deelnemers kunnen dan wel meespelen):
- bij niet betalende deelnemers wordt de totaalscore na iedere week weer op nul gezet, waardoor ze automatisch onderaan in de totaalstand komen.
- hoe hoog de totaalscore van de niet betalende deelnemers ook is, ze worden in het rood gearceerd en onderaan in de totaalstand geplaatst.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
daar zijn natuurlijk tig mogelijkheden voor. Ik kan een algehele totaalstand maken en een totaalstand voor betalende deelnemers zodat er een soort subleague ontstaat. Ook schuingedrikt, dikgedrukt, rood, geel, paars, zwart-wit gestreept is allemaal geen probleem.

@tampie: met de medailles wordt nu ook al gedaan. Als ik onverhoopt eens in de top3 eindig krijg ik ook geen medaille.

Maar goed ik denk eigenlijk dat dit een hele lange discussie is die eigenlijk niet eens van toepassing gaat zijn. De afgelopen seizoenen heeft er ook niemand serieus meegedaan die geen inleg heeft gedaan en ik verwacht eigenlijk dat dit volgend seizoen weer hetzelfde gaat zijn.
Reply
Ad Wim Wrote:
Ad Wim Wrote:Misschien nog een extra toevoeging om een soort pop-up te krijgen als je 10/5/1 minuut van de deadline zit?
Heb je hier nog naar gekeken?

Toch een stukje moeilijker dan ik dacht. Alert is wel mogelijk op zich maar om die slechts 1x te laten weergeven is wat lastiger. Ga hier nog wel een keer naar kijken maar voorlopig zet ik m ff in de koelkast.
Reply
Mijn eindbalans van 2011:
FTM: 6e
CTM: 5e
LTM: 2e
Poll: 4e
Top10: 9e
Conclusie: tevreden.

Graag zie ik ook andere lijstjes.
Reply
Mijn eindbalans van 2011:
FTM: 100e
CTM: 4e
LTM: 6e
Poll: 2e
Top10: 4e
Conclusie: tevreden

Win ik het nou van jou, Scholt? Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat zullen we zeggen, Ad? Laten we het erop houden dat het jou goed uitkomt dat ik de onderdelen niet gerangschikt heb op meerwaarde :wink:
Reply
Ik vind de poll het belangrijkste, dus ik win :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat had ik ook gezegd in jouw positie :8:
Reply
Daarna vind ik CTM het belangrijkste.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mijn eindbalans van 2011:
FTM: 1e
CTM: 1e
LTM: 4e
Poll: nvt
Top10: 3e
Conclusie: redelijk tevreden :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
In belangrijkheid:
FTM 9e
CTM 1e
LTM 1e

Toch niet slecht zo :-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Over 4 weken staat er op het forum:

Buurs:
Verdomme, alle 3-setters vallen weer eens verkeerd

Ad Wim:
Ik denk dat ik er nu al mee kap want dit gaat niet werken

Haggie:
YES COME ON!!!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:In belangrijkheid:
FTM 9e
CTM 1e
LTM 1e

Toch niet slecht zo :-({|=

Gedeelde eerste plaats over een heel jaar CTM, hadden jullie niet ff een tie-breaker kunnen bedenken?
Reply


Forum Jump: