The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TWE-EXC
#1
Twente nog zonder Theo en waarschijnlijk Wout. Net als in Bremen een leuke verdedigende middenvelder in de vorm van Bengtson, en lekker goedkoop ;-)
Ik heb een droom.
Reply
#2
hot-chadli erin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#3
Chadli in vorm en Rosales op het middenveld (verdediger op papier).
Neem Rosales nu maar, dit weekend gaat hij bewijzen dat Johan op maandag gaat zeuren dat Rosales nog steeds een miskoop is want tegen Excelsior kan zelfs van Rijswijk scoren.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#4
Vret Mien Gras Wrote:Chadli in vorm en Rosales op het middenveld (verdediger op papier).
Neem Rosales nu maar, dit weekend gaat hij bewijzen dat Johan op maandag gaat zeuren dat Rosales nog steeds een miskoop is want tegen Excelsior kan zelfs van Rijswijk scoren.

zeg, krijg jij het een beetje hoog in je duitse bol?

wacht maar tot die gladli murw gebeukt is op de kralingse betonmuur daantje bovenberg.

en na het weekend zat luuk het retejong met respect praten over norrichio nieveld!

en dat terwijl ceesje paauwe gaat bewijzen waarom hij ten onrechte is heengezonden ten faveure van die kale grabbelaar!

schones wochenende und bis spater, freßt meine hasjies!
Reply
#5
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Chadli in vorm en Rosales op het middenveld (verdediger op papier).
Neem Rosales nu maar, dit weekend gaat hij bewijzen dat Johan op maandag gaat zeuren dat Rosales nog steeds een miskoop is want tegen Excelsior kan zelfs van Rijswijk scoren.

zeg, krijg jij het een beetje hoog in je duitse bol?

wacht maar tot die gladli murw gebeukt is op de kralingse betonmuur daantje bovenberg.

en na het weekend zat luuk het retejong met respect praten over norrichio nieveld!

en dat terwijl ceesje paauwe gaat bewijzen waarom hij ten onrechte is heengezonden ten faveure van die kale grabbelaar!

schones wochenende und bis spater, freßt meine hasjies!

Tijdens zo'n seizoen zou ik ok als Feyenoorder de Excelsior spelers de hemel in prijzen, volgend seizoen zit waarschijnlijk daar op de tribune.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#6
Dus als Twente een paar slechte seizoenen heeft ben jij voor Heracles?
Reply
#7
Bengtson is ook niet okselfris en Drama wel.

Waarschijnlijk:

Mihal

Rosales Douglas Wisgerhof Leugers

Drama De Jong Landzaatg

Ruiz Jankerd Chadli
Ik heb een droom.
Reply
#8
Vret Mien Gras Wrote:Tijdens zo'n seizoen zou ik ok als Feyenoorder de Excelsior spelers de hemel in prijzen, volgend seizoen zit waarschijnlijk daar op de tribune.

ah, dus dat zou bij jou van het seizoen van twente afhangen. lijkt me weer een duidelijk verschil dan.

maar ik ben toch enigszins verrast om te lezen dat jij kennelijk naar heracles gaat als het bij twente wat minder zou gaan.
Reply
#9
Djabs Wrote:Dus als Twente een paar slechte seizoenen heeft ben jij voor Heracles?

Shit, was de knipoog vergeten.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#10
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Tijdens zo'n seizoen zou ik ok als Feyenoorder de Excelsior spelers de hemel in prijzen, volgend seizoen zit waarschijnlijk daar op de tribune.

ah, dus dat zou bij jou van het seizoen van twente afhangen. lijkt me weer een duidelijk verschil dan.

maar ik ben toch enigszins verrast om te lezen dat jij kennelijk naar heracles gaat als het bij twente wat minder zou gaan.

We posten gelijk, zie andere post van me.
Maar om toch te reageren. Ik heb de club gesteund ook toen het bijna failliet was. En ik heb ook geen hekel aan Heracles en Heraclieden, ben geen trouwe supporter van ze maar ik gun ze na FC Twente al het succes.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#11
Gaat lekker, 0-1 Van Steensel. Ach laat dat dan maar de eindstand zijn.... Undecided
Ik heb een droom.
Reply
#12
hot chadli 1-1 obv =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: