The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Olympique Lyon - PSV
#1
De complete basis is wat de defensie betreft afwezig: Réveillère, Cris, Cacapa en Berthod ontbreken. Daarom maakt een gelegenheidskwartet nu de dienst uit: Clerc, Müller, Abidal en Malouda.
--

Als Koné in dezelfde wereldvorm is als tegen Heerenveen en (in mindere mate) AZ ruik ik kansen op goals! [-o<
Een 1-2 zou me niks verbazen; een 2-0 echter ook niet. Net als in Eindhoven kan het alle kanten op.. [-o<
Reply
#2
Cris speelt gewoon...
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
#3
Lyon wint dit met 22 vingers in de neus: 3-1

Juninho en 2 keer fred
Eigen goal van Cris
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#4
Een spannende 0-0! Sad
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#5
Lamme Lennie Wrote:Een spannende 0-0! Sad

Lijkt me sterk met Lucius, Addo en Reiziger in de basis. PSV moet dus 2x scoren, want de 0 houden ze niet.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#6
over en sluiten
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#7
Doei Cocu :lol: :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#8
Afgelopen.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#9
ik zit al ff arsenal te kijken dat weer eens ouderwets loopt te tikken op de belg. erg aangenaam om te zien hoe madrid wordt dolgedraaid af en toe
Reply
#10
FC Wageningen Wrote:Afgelopen.

Alsjeblieft niet zeg. Dan boren ze me 45 minuten vermaak van de 2e helft door de neus. :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#11
Jansoe Wrote:
FC Wageningen Wrote:Afgelopen.

Alsjeblieft niet zeg. Dan boren ze me 45 minuten vermaak van de 2e helft door de neus. :8:
Nu kun je helemaal gaan genieten....
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#12
Afgezien van de kwaliteit van Lyon, maar wat is er toch met die scheidsrechters? Gisteren al bij Barcelona-Chelsea, daar floot een topscheidsrechter een hele wedstrijd kapot. Niets mocht werkelijk. Vandaag, waar een Engelsman de leiding heeft, hoop je op iemand die iets meer toe laat. Maar niets is minder waar. Het minste of geringste is direct rijp voor een fluitsignaal of zelfs geel.

En dat ziet er toch niet uit zo'n headset bij een scheidsrechter. Ik mis alleen het Mc Donalds-petje nog en een speler die een bestelling komt plaatsen. :roll:
Reply
#13
Tukker_Rulez Wrote:Afgezien van de kwaliteit van Lyon, maar wat is er toch met die scheidsrechters? Gisteren al bij Barcelona-Chelsea, daar floot een topscheidsrechter een hele wedstrijd kapot. Niets mocht werkelijk. Vandaag, waar een Engelsman de leiding heeft, hoop je op iemand die iets meer toe laat. Maar niets is minder waar. Het minste of geringste is direct rijp voor een fluitsignaal of zelfs geel.

En dat ziet er toch niet uit zo'n headset bij een scheidsrechter. Ik mis alleen het Mc Donalds-petje nog en een speler die een bestelling komt plaatsen. :roll:

Kun jij je lol ook weer op komend WK...
De scheidsrechters-instructies zijn geweest....Ze moeten streng gaan optreden tegen shirtje vastpakken en bal wegtrappen enz enz.

Wordt dus weer een kaartenfestival
Make tea, not war
Reply
#14
Zo, laten we maar eens overschakelen naar de Belg...
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#15
Lance Wrote:Zo, laten we maar eens overschakelen naar de Belg...

Nu pas????

Die heb ik al vanaf 20.45 opstaan
Make tea, not war
Reply
#16
Lance Wrote:Zo, laten we maar eens overschakelen naar de Belg...
Idem.


Misschien nog 2 goaltjes voor PSV :wink:
Wo Mrt 08, 2006 20:45 Lyon - PSV Gelijkspel 50 3.40 Pending 0
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#17
3-0 Lyon.


Liverpool 0 - 2 Benfica
Champions League - Aanvang 20.45 uur / 2e helft


0 1 36. Simão

0 2 89. Miccoli

Zozo, goed van Koeman, slecht voor het Nederlandse voetbal (en Liverpool natuurlijk).


Arsenal blijft 0-0, al was het nog spannend.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#18
Afgemaakt, geen schijn van kans.... Schitterende goal van Fred trouwens.

Eigenlijk snap ik niet hoe ik het 90 minuten heb volgehouden hierna te kijken; schrijnend niveauverschil.
Reply
#19
Slecht, heel slecht, en dan met name Farfan, Lucius en Reiziger!

Stom van Cocu die 2e gele kaart, je weet gewoon dat die vent weer geel gaat trekken. Maar goed voor die rode kaart was het al niet best. Lyon was zoals Youri al aangaf, sterker en sneller.

2e helft viel me nog enigzins mee, alleen het commentaar was bedroevend.
Dat was vast een gefrustreerde Ajax supporter :wink:. Doelpunt van Fred was trouwens wel een juweeltje, net als die actie waarbij Lucius gepasseerd werd bij de 1-0.

Gelukkig was Simons na de wedstrijd eerlijk, en zei hij dat het gewoon slecht was en dat Lyon gewoon beter was.
Nu op naar zaterdag. Gelukkig ligt het nivo in de Nederlandse competitie een stuk lager zodat PSV in Amsterdam weer orde op zaken kan stellen, en fluitend kampioen kan worden!
Reply
#20
Quote:zodat PSV in Amsterdam weer orde op zaken kan stellen, en fluitend kampioen kan worden!

Met 1 van de 2 stellingen ben ik t eens, met de ander echter niet...
The great old Ludwig von...
Reply
#21
gittermaster Wrote:
Quote:zodat PSV in Amsterdam weer orde op zaken kan stellen, en fluitend kampioen kan worden!

Met 1 van de 2 stellingen ben ik t eens, met de ander echter niet...

Het gaat er ook niet om wat jij als Ajax supporter vind. Jouw club doet al sinds oktober niet meer mee voor de landstitel!
Reply
#22
tsja, als je tegen een ploeg met een weergaloos middenveld je beste middenvelder verliest met rood is het niveauverschil al snel schrijnend. was wel terecht rood trouwens, ik vond die scheids ook helemaal niet zo slecht. paar kleine warrige beslissingen, maar niet doorslaggevend. en ja, hij was niet heel slecht maar feit blijft: hoe meer addo, hoe meer tegendoelpunten.

erg jammer, ik gun het die kutfransen voor geen meter, maar ja, ze zijn vorig jaar al prima vernederd.

gelukkig heeft fainoid wel 1 hele mio verdiend aan fred. en, dat moet je niet uitvlakken, we hebben magrao erbij gekregen :wink: (en die heeft weer 2x gescoord bij jong fainoid, ..............in het met 2-3 verloren duel van weetikveel :roll: ).

het wordt tijd voor een gelijkspelletje in de aarsrena!
Reply
#23
Ach Vennegoor heeft niet in hoeven vallen, Addo heeft zich wederom staande gehouden; dit keer zelfs als 1 van de weinigen, Farfan speelde net zo slecht als al weken, maar iedereen blijft roepen dat ie in topvorm is, Cocu heeft zich lekker kunnen sparen voor zaterdag, net al de rest van PSV.. elk nadeel hep zn voordeel. :cry:
Reply
#24
waf Wrote:tsja, als je tegen een ploeg met een weergaloos middenveld je beste middenvelder verliest met rood is het niveauverschil al snel schrijnend. was wel terecht rood trouwens, ik vond die scheids ook helemaal niet zo slecht. paar kleine warrige beslissingen, maar niet doorslaggevend. en ja, hij was niet heel slecht maar feit blijft: hoe meer addo, hoe meer tegendoelpunten.

erg jammer, ik gun het die kutfransen voor geen meter, maar ja, ze zijn vorig jaar al prima vernederd.

gelukkig heeft fainoid wel 1 hele mio verdiend aan fred. en, dat moet je niet uitvlakken, we hebben magrao erbij gekregen :wink: (en die heeft weer 2x gescoord bij jong fainoid, ..............in het met 2-3 verloren duel van weetikveel :roll: ).

het wordt tijd voor een gelijkspelletje in de aarsrena!


Willem II
Make tea, not war
Reply
#25
jack van gelder: herhaaldelijk als afsluiting: Wat was dit een MOOIE avond

[Image: 1480.gif]
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#26
Voor hem als ajakkesied natuurlijk wel, ja. Jammer dat hij niet verder kijkt (dan zijn neus lang is ) naar het belang van het nederlandse voetbal.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#27
Bredanaar Wrote:jack van gelder: herhaaldelijk als afsluiting: Wat was dit een MOOIE avond

[Image: 1480.gif]

Gelukkig corrigeerde Willem hem netjes,
verder denk ik dat het voor vele wel een mooie avond was..
Reply
#28
Kezmania Wrote:
Bredanaar Wrote:jack van gelder: herhaaldelijk als afsluiting: Wat was dit een MOOIE avond

[Image: 1480.gif]

Gelukkig corrigeerde Willem hem netjes,
verder denk ik dat het voor vele wel een mooie avond was..

Was voor de NEUTRALE voetballiefhebber een mooie avond met mooie goals. Alsof iemand had verwacht dat het krakkemikkige PSV van nu Lyon aan kan. (Niet dat Feijenoord Ajax of AZ daar tegen potten kan breken) Dus het was inderdaad een mooie avond. Jammer dat PSV ongelofelijk pak op de broek heeft gehad anders was het een mooiere avond geweest.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#29
van gelder is geen neutrale toeschouwer das zeker :^o
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply
#30
Als eerste kan ik er met mijn pet niet bij dat o.a. Jansoe op zo'n manier kan reageren (als psv-ers zo reageren naar ajacieden kan ik daar eveneens met mijn pet niet bij!). Echt te sneu voor woorden. Wrs zat ie met zijn pik in zijn handen toen Fred de 4-0 maakte :|

Eerste gele kaart voor Cocu vond ik zwaar, tweede was heel dom. Zo'n overtreding mag je niet maken als je al een kaart op zak hebt en zovel ervaring hebt als Cocu. Erg dom dus. Toen ik de overtreding van Juninho nog een aantal maal in herhaling zag, vond ik dat trouwens gewoon rood. Robben kreeg er bij Chelsea rood voor en die vond ik minder ernstig.

En wie beweert dat Addo zich redelijk staande hield heeft er weinig van begrepen imo. Eerste goal scoort zijn vent en bij de tweede laat hij hem weer lopen. Bij de eerste goal zie je Simons ook naar hem kijken, waar ben jij mee bezig, je bent te laat en dan loop je nog eens voor mijn poten waardoor ik niet meer in kan grijpen! Grootste prutser was dus wederom Addo met Reizger als goede tweede.

Al met al dik verdiend verloren van een kwalitatief beter Lyon. Als Cocu was blijven staan, waren we er ook uitgegaan. Hopelijk is iedereen zaterdag weer fit en weet PSV in Amsterdam een overwinning uit het vuur te slepen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: