The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vuile honden van de ANWB
#1
Wat een vuile honden van de ANWB!!!
Al 3 jaar betaal ik door mijn eigen laksheid mijn ANWB lidmaatschap voor niets, omdat Peugeot zelf alle hulp etc verzorgd.
Eindelijk dacht ik er eens tijdig aan dat ik mijn lidmaatschap op moest zeggen, dus ik bel ze op. Krijg ik te horen dat ik 1 dag te laat ben en vervolgens dus nog 1 jaar moet betalen!!!
Dus, 1 dag te laat, nog 1 jaar betalen.
Dacht het niet...
Volgens mij mag het wettelijk niet eens, althans met tijdschriften niet, dat zal met een ANWB lidmaatschap wel weer anders zijn, maar ik dacht te weten dat je contracten voor een jaar altijd maandelijks moet kunnen opzeggen.

Toen ik vertelde dat ze bij mijn dossier kon invullen dat ze niet hoefden te rekenen op mijn contributie zei de doos "maar mijnheer, dan wordt het alleen maar duurder voor u".
Ja? Echt? lik me reet trut, nou en?!
Daar gaat het mij niet om! Het is GVD belachelijk dat je als je 1 dag te laat bent, 1 jaar moet betalen.

Iemand enig idee of dit rechtsmatig is. Ik ga sowieso niet betalen, als iemand mij weet te helpen dit niet te hoeven betalen, zal ik hetzelfde bedrag op stichting Kika storten.
echt, dit soort dingen kan ik zo ontzettend pissig over worden, zal straks waarschijnlijk mijn post wel editten, maar wat een honden!!!
The great old Ludwig von...
Reply
#2
lol ja zo'n grapje heb ik ook ooit eens gehad. 4 dagen te laat met opzeggen en vervolgens een half jaar lang nog moeten betalen. Had toen geen zin om uit te zoeken of dit rechtsmatig was maar je voelt je wel altijd flink genaaid.

Maar goed vaak helpt het wel om flink stennis te schoppen, vragen om manager etc. Het is jammer dat het vaak zo moet maar dat is de enige manier.
Reply
#3
1 km te hard rijden is ook te hard rijden!

en als je het geld naar feyenoord had overgemaakt had ik je geholpen!

en het is rechtmatig!
Reply
#4
nog wel inderdaad. Maar als het goed is duurt dat niet lang meer:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://blog.iusmentis.com/2009/01/28/stilzwijgende-verlenging-aan-banden-gelegd/">http://blog.iusmentis.com/2009/01/28/st ... en-gelegd/</a><!-- m -->
Reply
#5
@ Waf: er is toch ook iets als redelijkheid en billijkheid... Project voor zieke kinderen van feyenoord ook goed? Dan hebben we een deal!
@ Mac: Volgens mij mag stilzwijgend verlengen nu al niet meer, echter gaf zei aan "het is ook niet stilzwijgend, we communiceren het in autokampioen en het staat op je pas" Daarnaast is het al jaren zo...
echt, als ik al eerder had opgezegd had ik het probleem niet gehad en de autokampioen??? O ja, das dat kutblad dat af en toe in de bus ligt. Mijn pasje? Die heb ik al 9 maanden niet meer bekeken....
The great old Ludwig von...
Reply
#6
gittermaster Wrote:@ Waf: er is toch ook iets als redelijkheid en billijkheid... Project voor zieke kinderen van feyenoord ook goed? Dan hebben we een deal!
@ Mac: Volgens mij mag stilzwijgend verlengen nu al niet meer, echter gaf zei aan "het is ook niet stilzwijgend, we communiceren het in autokampioen en het staat op je pas" Daarnaast is het al jaren zo...
echt, als ik al eerder had opgezegd had ik het probleem niet gehad en de autokampioen??? O ja, das dat kutblad dat af en toe in de bus ligt. Mijn pasje? Die heb ik al 9 maanden niet meer bekeken....

alle feyenoordkinderen zijn er op dit moment goed ziek van!

als je het van de redelijkheid en billijkheid moet hebben sta je er niet best voor hoor....

heb je schriftelijk opgezegd? zoniet, als nog doen. zo ja, dan geef je schriftelijk als antwoord op de reactie dat het je niet bekend was wanneer je op moet zeggen en dat je geen idee hebt hoe je dat wel zou moeten weten, dat je ervan uit gaat dat je tijdig hebt opgezegd en dat je het verschuldigde abonnenmentsgeld niet zult voldoen.

kijk, zo'n girley aan de telefoon die zit daar ook alleen maar om haar salaris terug te verdienen.

tot slot geef je aan dat je ervan uit gaat dat je hen voldoende hebt geïnformeerd en dat je op eventuele sommaties 'uwerzijds' niet meer zult reageren.

(hoeveel moet je betalen? daar gaan ze vast de ring niet voor in)
Reply
#7
Ik ben dus ook weer te laat om bij dat kut bedrijf op te zeggen. Betaal ook al jaren en heb er nooit iets aan.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#8
Ik heb nog niet schriftelijk opgezegd, heb ze gebeld en aantekeningen laten maken in mijn dossier, zal nu direct schriftelijk opzeggen en aangeven dat ik geen idee had wanneer ik op moest zeggen en ook niet wist hoe ik dat zou moeten weten.

Het gaat om 120 eutjes. De ring ingaan lijkt me ook niet, aan de andere kant, zullen ze wel een standaard incasso procedure hebben, aangezien 1000 leden met dit verhaal al om 12000 eutjes gaat. Denk jij vast na over een goed Feyenoorddoel?
@ Ekslem:
ALs ik jouw as zou ik alsnog schriftelijk opzeggen, dan moet je aangeven dat je geen idee had wanneer je op moest zeggen (na hun afwijzing uiteraard) en dat je ook niet zou moeten weten hoe je dat moest weten. Vervolgens moet je zeggen dat je ze voldoende hebt geinformeerd en op eventuele sommaties "uwerzijds" niet meer zult reageren...
Dat zal denk ik wel helpen... :8:
The great old Ludwig von...
Reply
#9
gittermaster Wrote:Ik heb nog niet schriftelijk opgezegd, heb ze gebeld en aantekeningen laten maken in mijn dossier, zal nu direct schriftelijk opzeggen en aangeven dat ik geen idee had wanneer ik op moest zeggen en ook niet wist hoe ik dat zou moeten weten.

Het gaat om 120 eutjes. De ring ingaan lijkt me ook niet, aan de andere kant, zullen ze wel een standaard incasso procedure hebben, aangezien 1000 leden met dit verhaal al om 12000 eutjes gaat. Denk jij vast na over een goed Feyenoorddoel?
@ Ekslem:
ALs ik jouw as zou ik alsnog schriftelijk opzeggen, dan moet je aangeven dat je geen idee had wanneer je op moest zeggen (na hun afwijzing uiteraard) en dat je ook niet zou moeten weten hoe je dat moest weten. Vervolgens moet je zeggen dat je ze voldoende hebt geinformeerd en op eventuele sommaties "uwerzijds" niet meer zult reageren...
Dat zal denk ik wel helpen... :8:


nene, als je nog niet schriftelijk hebt opgezegd, dan gewoon schriftelijk opzeggen.

als ze dan terugkomen met het verhaal dat je te laat bent, dan pas zeggen dat je dat niet wist, dat je dat niet kunt weten en dat je ervan uit gaat dat de opzegging rechtens is.

als je daar nu meteen al mee komt, geef je hen een tool, terwijl ze de mogelijkheid hebben je opzegging te accepteren. weet jij veel wie het behandelt...
Reply
#10
Smile dat heb ik uiteraard ook gedaan, had t niet goed opgeschreven. Smile
Is nog op tijd in de brievenbus gegaan, dus ik wacht t af....
The great old Ludwig von...
Reply
#11
gittermaster Wrote:Smile dat heb ik uiteraard ook gedaan, had t niet goed opgeschreven. Smile
Is nog op tijd in de brievenbus gegaan, dus ik wacht t af....

jammer dat je het al weggedaan hebt. je had het uiteraard moeten antedateren en dan de schuld aan de stakingen van de tnt geven. :razz:
Reply
#12
daar dacht ik gisteren ook nog aan, maar ik heb gisteren natuurlijk ook gebeld en daar zijn aantekeningen van gemaakt, dat zou dan natuurlijk niet helemaal kloppen Smile
Ik wacht nu gewoon ff hun antwoord af...
The great old Ludwig von...
Reply
#13
En je hebt het voordeel dat TNT een dag landelijk gestaakt heeft......

Je had eventueel als dagtekening bijv. 13 of 14 november op de 'schriftelijke opzegging' kunnen zetten. Dat is de datum, die ze over het algemeen hanteren voor opzeggingen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#14
Mukkus Wrote:En je hebt het voordeel dat TNT een dag landelijk gestaakt heeft......

Je had eventueel als dagtekening bijv. 13 of 14 november op de 'schriftelijke opzegging' kunnen zetten. Dat is de datum, die ze over het algemeen hanteren voor opzeggingen.

ja en hij had ook bijv een andere datum kunnen nemen omdat tnt gestaakt heeft. dat was ook nog een oplossing geweest. 8-[
Reply
#15
Het had slimmer geweest om een datum van een paar dagen geleden boven je brief te zetten en dan te zeggen dat de brief vertraagd was door de staking van tnt.
Reply
#16
Nog slimmer was natuurlijk geweest om gewoon op tijd op te zeggen. En als je ze per se terug wilt pakken, moet je een jaar lang voor elk wissewasje de Wegenwacht laten komen.
May The Schwartz Be With You
Reply
#17
Mac Wrote:Het had slimmer geweest om een datum van een paar dagen geleden boven je brief te zetten en dan te zeggen dat de brief vertraagd was door de staking van tnt.

Overheen gelezen...... :oops:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#18
Berend Botje Wrote:Nog slimmer was natuurlijk geweest om gewoon op tijd op te zeggen. En als je ze per se terug wilt pakken, moet je een jaar lang voor elk wissewasje de Wegenwacht laten komen.


:Big Grin :Big Grin
Dat ga ik zeker doen als het niet gaat lukken.....
Auto voor mijn deur, accu leeg laten lopen als ik m niet nodig heb en de wegenwacht bellen, zo 2 x per week, kijken hoe lang ze blijven komen
The great old Ludwig von...
Reply
#19
en wie denk je dat je daarmee dupeert? de wegenwacht? die moeten toch wel werken. nee, dan dupeer je andere pechhebbers, die wel willen betalen voor de diensten van de wegenwacht en die dan extra lang moeten wachten door de misplaatste rancune van 1 individueel laks lid.

kijk, zo leer je je medeforummers wel kennen. vooral van berend valt mij dat natuurlijk enorm tegen. en maar de grootvader uithangen en met colleges taalafwijkingen een sfeer maken van een kruising tussen roomse babbelaars en warninks advocaat, maar dan hier opeens moreel verwerpelijke suggesties doen. gedver.
Reply
#20
:lol: :lol:
je hebt inderdaad een punt, maar het lijkt me wel heel geestig...
"mijnheer, ik zie dat u deze maand voor de derde keer belt dat u een lege accu heeft"
"en vorige maand stond u 2 x zonder benzine"
The great old Ludwig von...
Reply
#21
http://trololololololololololo.com/
May The Schwartz Be With You
Reply
#22
gittermaster Wrote:Auto voor mijn deur, accu leeg laten lopen als ik m niet nodig heb en de wegenwacht bellen, zo 2 x per week, kijken hoe lang ze blijven komen

Voordat je dat doet, check dan wel even of je ook de woonplaatsdekking wel hebt.

Paar maanden geleden stond ik in Heerenveen met een gesprongen dieselslang. En dan doet ie het niet meer, ik bellen met de ANWB. Helaas, geen woonplaatsdekking. Of ik dan even 70 euro wou bij betalen, dan zouden ze komen. Nee, dat wil ik niet. Probleem was heel simpel, slang erop, even die koppeling vastdraaien met een schroevedraaier en ik kon weer op pad. Niks geen onderzoek of wat dan ook. Als ie langs was gereden met een schroevedraaier, was het probleem ook opgelost. Wat ik dan nog even van hem wilde weten of het kwaad kon of ik met een in diesel gedrenkte motor veilig kon rijden........Nee, telefoonmevrouw was niet te overtuigen. Keurig gemeld dat ik wel een andere oplossing zou zoeken. Bekende gebeld en de auto 1,5 km buiten de bebouwde kom van Heerenveen gesleept (zelfs langs 8 dealers, een Kwikfit, een Euromaster gereden), en daarmee meteen ook even de grens van een andere gemeente gezet. Weer gebeld:
"Meneer, ik zie dat u net ook gebeld heeft, met hetzelfde probleem"
"Klopt, ik had de dieselslang wat amateuristisch weer geprobeerd vast te zetten, maar nu schoot ie weer los"
"En waar staat u nu?"
"Vlak buiten de gemeentegrenzen van Heerenveen, mevrouw!"
Binnen een kwartier was ie er........(zit een ANWB-servicepunt in Joure op 8 km van Heerenveen)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#23
Vriend van me had laatst panne, geen ANWB lid. Belt iemand anders die wel lid is en die is 25 min. later bij auto. Belt die ANWB op dat ie probleem heeft, zegt ANWB je staat daar al een half uur dus we komen niet meer. Was toevallig gezien door ANWB wagen die daar eerder al voorbij was gereden en die geven dit dus dan door. ALs je 'te laat' belt komen ze dus ook al niet meer als ze het niet vertrouwen. In dt geval terecht, maar ik kan me ook wel wat gevallen bedenken waar dit wel zomaar terecht kan zijn. STa je dan mooi....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#24
Voor ik de brief had gestuurd had ik ook al een klacht achtergelaten...
Heb antwoord en een halve tegemoet koming zeg maar... Nog ff de reactie op mijn brief afwachten..

Geachte heer,

De wetswijziging waaraan u refereert, heeft betrekking op het stilzwijgend verlengen van abonnementen op tijdschriften en verzekeringen. Deze wet geldt niet voor lidmaatschappen van verenigingen

U geeft aan het lidmaatschap te willen beëindigen omdat uw auto via uw autodealer van voertuighulp is voorzien.

Conform de lidmaatschapsvoorwaarden kunnen lidmaatschapsmutaties / opzeggingen alleen per 1-1-2011 worden gehonoreerd indien deze schriftelijk voor 15 november jl. zijn ingestuurd. In uw situatie is de ANWB echter bereid enige coulance te betrachten

Uw Wegenwachtservice kan alsnog per 1-1-2011 worden beëindigd. Het ANWB lidmaatschap, dat niet bij de dealerservice inbegrepen is, zal nog een jaar worden geprolongeerd en zal per 1-1-2012 alsnog worden beëindigd.
The great old Ludwig von...
Reply
#25
yessss blijf je tenminste wel de kampioen ontvangen!!
Reply
#26
en shinji en dirk kunnen alvast ruimte maken in hun spaarpot. :razz:
Reply
#27
:razz: we wachten t nog ff af....
welk goede doel is dat? stichting dishin?
The great old Ludwig von...
Reply
#28
Over de ANWB gesproken Smile

Kunnen zij een afgebroken gedeelte van een autosleutel uit mijn deurslot halen? De tering, ding breekt net gewoon af Icon_evil Iemand ervaring mee hoe evt op te lossen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#29
Ekslem Wrote:Over de ANWB gesproken Smile

Kunnen zij een afgebroken gedeelte van een autosleutel uit mijn deurslot halen? De tering, ding breekt net gewoon af Icon_evil Iemand ervaring mee hoe evt op te lossen.

Je had zeker een kopie laten maken... :eten:

En trouwens, sleutels in het deurslot is voor sloebers! SLOEBER! :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#30
Die A6 kan ik nog net niet betalen, sorry.

Maar bedankt voor het meedenken. Sloeber
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: