The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: De kampioen van 2010-2011 wordt:
You do not have permission to vote in this poll.
PSV
38.46%
10 38.46%
FC Twente
19.23%
5 19.23%
FC Groningen
3.85%
1 3.85%
Ajax
34.62%
9 34.62%
AZ
3.85%
1 3.85%
Total 26 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Kampioen 2010-2011
#1
Wie o wie? PSV, Twente en Ajax falen om beurten opzichtig, Groningen en AZ komen met rasse schreden dichterbij.
Reply
#2
Zolang het fct maar niet is! Denk wel dat het tussen hen en jullie zal gaan. Ik acht Ajax niet sterk genoeg en het lijkt me dat Groningen uiteindelijk ook tekort komt. AZ is misschien wel een gevaarlijke outsider...

De komende 2 uitwedstrijden naar psv en fct, zal bovenin wel een battle om het doelsaldo worden Dead Dead Dead
Reply
#3
Ik mis helaas Feijenoord in dit rijtje.
May The Schwartz Be With You
Reply
#4
Grapjas :lol:
Reply
#5
Ik gok toch op FC Twente.

PSV gaat het verlies van Affelay niet kunnen opvangen en Ajax Suarez niet.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#6
Ajax, maar das logisch !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#7
Je kan er geen hol van zeggen. Ik heb het al vaker gezegd. Het nederlandse voetbal dendert met rasse schreden acheruit. Het is erg jammer dat Ajax en PSV niet meer de boventoon voeren. Goed, voor de competitie is het leuker en spannender maar we worden toch echt in Europa een lachertje. Schrijnend om te zien dat PSV doodleuk met 4-2 van NAC verliest. 4-2 besef dat goed, tegen NAC!! Daar spelen middenmootvoetballers van Nederland, welke dromen van europees voetbal. Ajax tja Ajax, verlies tegen ADO, gelijk tegen Excelsior. Jammer maar schandalig.
Twente, leuk hoor een keer kampioen maar je ziet ze nu ook al achteruit boeren. Janko is minder dan Kufo in zijn goede tijd. De Jong heeft een opleving maar is net zo als zijn broer bij Ajax absoluut geen topper. Ruiz speelt nog steeds aardig maar ook niet meer top. Drama, Wisgerhof, Rosales, Tiendali.....leuk voor Nederland maar niet europees waardig.

Maw, er zijn veel selecties (lees elftallen, want de ene club is breder dan de andere) aan elkaar gewaagd. Je zou dus denken dat de club welke het minst aantal wedstrijden speelt en het minst met schorsingen te maken krijgt de grootste kans maakt. Dan vallen Ajax, PSV en Twente af. En laat ik eens gek doen: AZ, Gro of Ado......ik hou het op AZ.

SAD BUT TRUE !!!!!!!
Ik heb een droom.
Reply
#8
Haggie Wrote:Ik gok toch op FC Twente.

PSV gaat het verlies van Affelay niet kunnen opvangen en Ajax Suarez niet.

Hier ben ik ook bang voor. Of het nou door Afellay is of niet, ik geef Twente toch de meeste kans.
Reply
#9
Roda JC, ADO of SC Heerenveen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
De kampioen van 2010-2011 wordt:

PSV 33% [ 4 ]
FC Twente 33% [ 4 ]
FC Groningen 8% [ 1 ]
Ajax 17% [ 2 ]
AZ 8% [ 1 ]

Total votes : 12
-

Spannnund.
Reply
#11
PSV
5 maart: Excelsior-uit 3
13 maart: NEC-uit 1
20 maart: FC Utrecht-thuis 3
2 april: FC Twente-uit 0
8 april: SC Heerenveen-thuis 3
16 april: Heracles Almelo-uit 3
24 april: Feyenoord-uit 0
1 mei: Vitesse-thuis 3
15 mei: FC Groningen-uit 1

+ 17

FC Twente
5 maart: NAC-thuis 3
13 maart: VVV-Venlo-thuis 3
20 maart: Excelsior-uit 3
2 april: PSV-thuis 3
10 april: Roda JC-thuis 3
17 april: De Graafschap-uit 3
22 april: ADO Den Haag-uit 1
1 mei: Willem II-thuis 3
15 mei: Ajax-uit 0

+ 22

Ajax
6 maart: AZ-thuis 3
13 maart: Willem II-uit 3
20 maart: ADO Den Haag-uit 3
3 april: Heracles Almelo-thuis 3
10 april: FC Groningen-thuis 3
17 april: NEC-uit 3
24 april: Excelsior-thuis 3
1 mei: SC Heerenveen-uit 1
15 mei: FC Twente-thuis 3

+25

Ajax dus kampioen, Twente 2e.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#12
Berend Botje Wrote:Ik mis helaas Feijenoord in dit rijtje.


EB Sports Wrote:Grapjas :lol:

[-X
Ik zie daar niks grappigs in..., het is gewoon intriest.
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#13
Bumme Wrote:PSV
24 april: Feyenoord-uit 0

cry
Reply
#14
Overdune Wrote:
Bumme Wrote:PSV
24 april: Feyenoord-uit 0

cry

Tsja, moet ze die punten toch ergens laten liggen wil mijn ietwat optimistische berekening uitkomen ;-)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#15
Waar baseer je op dat Ajax wel wint bij NEC en PSV niet? Je hebt zondag toch gezien dat Ajax niets beter is dan PSV, beiden evenveel kans op puntverlies daar dan.

Twente gaat alles winnen zonder Douglas Bumme? Dat verwacht ik echt niet. Die man is zo belangrijk voor hun, zowel verdedigend als qua opbouw. Die gaan ze echt nog meer missen dan Ruiz.

Ben het dus niet met je eens Bumme. 1 ding overigens wel: 17 punten is voor PSV voldoende voor de titel. Met meer dan 70 punten wordt je dit jaar kampioen.

PSV
5 maart: Excelsior-uit 3
13 maart: NEC-uit 1
20 maart: FC Utrecht-thuis 3
2 april: FC Twente-uit 1
8 april: SC Heerenveen-thuis 3
16 april: Heracles Almelo-uit 3
24 april: Feyenoord-uit 1
1 mei: Vitesse-thuis 3
15 mei: FC Groningen-uit 0

+ 16

FC Twente
5 maart: NAC-thuis 3
13 maart: VVV-Venlo-thuis 3
20 maart: Excelsior-uit 3
2 april: PSV-thuis 1
10 april: Roda JC-thuis 1
17 april: De Graafschap-uit 3
22 april: ADO Den Haag-uit 1
1 mei: Willem II-thuis 3
15 mei: Ajax-uit 1

+ 19

Ajax
6 maart: AZ-thuis 3
13 maart: Willem II-uit 3
20 maart: ADO Den Haag-uit 1
3 april: Heracles Almelo-thuis 3
10 april: FC Groningen-thuis 3
17 april: NEC-uit 1
24 april: Excelsior-thuis 3
1 mei: SC Heerenveen-uit 1
15 mei: FC Twente-thuis 1

+19

PSV dus kampioen thuis tegen Vitesse (virtueel ivm. doelsaldo), Groningen-uit om des keizers baard terwijl Ajax en Twente vechten om plaats 2 waarbij ik verwacht dat Twente stand houdt.
Reply
#16
Toch leuk dat jullie én Ajax én Twente niet zien winnen in DH. :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#17
Jullie willen toch Europa in? Zul je wel punten moeten pakken thuis! :razz:
Reply
#18
EJR Wrote:Toch leuk dat jullie én Ajax én Twente niet zien winnen in DH. :razz:

Ik Twente niet maar Ajax uiteraard wel en zou dat graag zelfs met eigen ogen willen aanschouwen....... Denk dat je je dit seizoen sterk genoeg voelt om me nu wel uit te nodigen :wink:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#19
moet je wel beloven dat je hard juicht als ajakkes scoort. deed ik immers ook voor feyenoord bij de uitwedstirjd in volendam.
Reply
#20
waf Wrote:moet je wel beloven dat je hard juicht als ajakkes scoort. deed ik immers ook voor feyenoord bij de uitwedstirjd in volendam.
:Big Grin :Big Grin

Dit doet me denken aan de dag dat mijn rotterdamse kameraard me meenam naar Feyenoord-Ajax in een volgens hem "degelijk vak"...
Dit was de wedstrijd (een jaar of 6 geleden, toen de ajax-supporters niet in het stadion kwamen), waar volgens mij Urby of Grygera in de 90e minuut de 2-3 maakte nadat Feyenoord 2 x voor was gekomen.

Hij hield na dat doelpunt zijn volle gewicht op mijn benen (ga niet staan nu!!!).
Ik ging maar met mijn hoofd tussen mijn handen zitten...
The great old Ludwig von...
Reply
#21
Grygera scoorde toen idd de 2-2. Maduro was het (volgens mij) die uiteindelijk in de blessuretijd nog de 2-3 maakte...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#22
Het is los van de titelstrijd wel echt de allersaaiste competitie ooit.

Nu is al duidelijk dat AZ, Roda JC, Groningen en ADO play-offs europees voetbal gaan spelen. Nu is al duidelijk dat Excelsior 16 wordt. De nummer 4 t/m 16 zijn dus allemaal al uitgespeeld. VVV en Willem II hebben nog een onderling duel, daarna zijn zij ook klaar als VVV wint. Houdt je alleen de titelstrijd over, waarin alle drie de ploegen dus steeds tegenstanders krijgen die al zijn uitgespeeld waardoor het net wat makkelijker winnen is. Saaaaaaaaaaaaaaaai.
Reply
#23
Peter Wrote:Het is los van de titelstrijd wel echt de allersaaiste competitie ooit.

Nu is al duidelijk dat AZ, Roda JC, Groningen en ADO play-offs europees voetbal gaan spelen. Nu is al duidelijk dat Excelsior 16 wordt. De nummer 4 t/m 16 zijn dus allemaal al uitgespeeld. VVV en Willem II hebben nog een onderling duel, daarna zijn zij ook klaar als VVV wint. Houdt je alleen de titelstrijd over, waarin alle drie de ploegen dus steeds tegenstanders krijgen die al zijn uitgespeeld waardoor het net wat makkelijker winnen is. Saaaaaaaaaaaaaaaai.

ff kijken hoe makkelijk psvee van nec wint vandaag.

feyenoord moet nog tegen roda en tegen utrecht, dus we spelen gewoon nog om een playoff plek. of zullen we het maar opgeven peter?

dan hebben we nog 1 belangrijke pot. de revanche tegen psvee. daar gaan we dan alles op alles zetten. :razz:
Reply
#24
Peter Wrote:Het is los van de titelstrijd wel echt de allersaaiste competitie ooit.

Nu is al duidelijk dat AZ, Roda JC, Groningen en ADO play-offs europees voetbal gaan spelen. Nu is al duidelijk dat Excelsior 16 wordt. De nummer 4 t/m 16 zijn dus allemaal al uitgespeeld. VVV en Willem II hebben nog een onderling duel, daarna zijn zij ook klaar als VVV wint. Houdt je alleen de titelstrijd over, waarin alle drie de ploegen dus steeds tegenstanders krijgen die al zijn uitgespeeld waardoor het net wat makkelijker winnen is. Saaaaaaaaaaaaaaaai.

PSV, Twente, Ajax staan op 5 punten en spelen voor kampioenschap.
AZ, ADO, Groningen, Roda, FC Utrecht staan allemaal op 5 punten van elkaar en gaan voor de 4e plek (=direct Eurpopa League).
Heerenveen kan de 8e plek nog achterhalen.
Feyenoord acht ik heel weinig kans toe om nog 10 punten in te lopen op Utrecht, maar zeg nooit nooit in de vorm waarin ze nu verkeren.

Onderin is het wel saai, maar juist daardoor is het op de rest van de ranglijst wel spannend. Snap je dat Peter?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#25
Ben overigens benieuwd hoe Ajax het vandaag in Tilburg zal doen... Ik ben bang dat dat helemaal niet zo gemakkelijk zal worden, typisch Ajax om na een goede pot in Europa te falen tegen een degradatiekandidaat...
Reply
#26
EJR Wrote:
Peter Wrote:Het is los van de titelstrijd wel echt de allersaaiste competitie ooit.

Nu is al duidelijk dat AZ, Roda JC, Groningen en ADO play-offs europees voetbal gaan spelen. Nu is al duidelijk dat Excelsior 16 wordt. De nummer 4 t/m 16 zijn dus allemaal al uitgespeeld. VVV en Willem II hebben nog een onderling duel, daarna zijn zij ook klaar als VVV wint. Houdt je alleen de titelstrijd over, waarin alle drie de ploegen dus steeds tegenstanders krijgen die al zijn uitgespeeld waardoor het net wat makkelijker winnen is. Saaaaaaaaaaaaaaaai.

PSV, Twente, Ajax staan op 5 punten en spelen voor kampioenschap.
AZ, ADO, Groningen, Roda, FC Utrecht staan allemaal op 5 punten van elkaar en gaan voor de 4e plek (=direct Eurpopa League).
Heerenveen kan de 8e plek nog achterhalen.
Feyenoord acht ik heel weinig kans toe om nog 10 punten in te lopen op Utrecht, maar zeg nooit nooit in de vorm waarin ze nu verkeren.

Onderin is het wel saai, maar juist daardoor is het op de rest van de ranglijst wel spannend. Snap je dat Peter?

Je moet ook een beetje naar de programma's kijken EJR. AZ wordt 4e. ADO, Roda, Groningen, Utrecht play-offs. Uitgesloten dat NEC, Heracles, NAC, Heerenveen of Feyenoord nog over Utrecht gaat. Tis saaaaaai.
Reply
#27
Flixieluv Wrote:Ben overigens benieuwd hoe Ajax het vandaag in Tilburg zal doen... Ik ben bang dat dat helemaal niet zo gemakkelijk zal worden, typisch Ajax om na een goede pot in Europa te falen tegen een degradatiekandidaat...

Wordt gewoon een nulletje of 3 natuurlijk. Enige negatieve dat Ajax vandaag kan overkomen is een blessure of geel voor Vertonghen, wat hem ADO-uit kost.
Reply
#28
Peter Wrote:
EJR Wrote:
Peter Wrote:Het is los van de titelstrijd wel echt de allersaaiste competitie ooit.

Nu is al duidelijk dat AZ, Roda JC, Groningen en ADO play-offs europees voetbal gaan spelen. Nu is al duidelijk dat Excelsior 16 wordt. De nummer 4 t/m 16 zijn dus allemaal al uitgespeeld. VVV en Willem II hebben nog een onderling duel, daarna zijn zij ook klaar als VVV wint. Houdt je alleen de titelstrijd over, waarin alle drie de ploegen dus steeds tegenstanders krijgen die al zijn uitgespeeld waardoor het net wat makkelijker winnen is. Saaaaaaaaaaaaaaaai.

PSV, Twente, Ajax staan op 5 punten en spelen voor kampioenschap.
AZ, ADO, Groningen, Roda, FC Utrecht staan allemaal op 5 punten van elkaar en gaan voor de 4e plek (=direct Eurpopa League).
Heerenveen kan de 8e plek nog achterhalen.
Feyenoord acht ik heel weinig kans toe om nog 10 punten in te lopen op Utrecht, maar zeg nooit nooit in de vorm waarin ze nu verkeren.

Onderin is het wel saai, maar juist daardoor is het op de rest van de ranglijst wel spannend. Snap je dat Peter?

Je moet ook een beetje naar de programma's kijken EJR. AZ wordt 4e. ADO, Roda, Groningen, Utrecht play-offs. Uitgesloten dat NEC, Heracles, NAC, Heerenveen of Feyenoord nog over Utrecht gaat. Tis saaaaaai.

Zeker saai na NEC-PSV vandaag.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#29
Twente - PSV 3-0 Einde verhaal..................... \Big Grin/ :eten: :beerbros: :puh: :yeah:
Ik heb een droom.
Reply
#30
Sjaak Wrote:Twente - PSV 3-0 Einde verhaal..................... \Big Grin/ :eten: :beerbros: :puh: :yeah:

De Graafschap - FC Twente 1-1
ADO den Haag - FC Twente 1-0
Ajax - FC Twente 2-0

Xtragaap4de


Overigens heeft Peter R. de Vries hier wel een punt:

PeterRdeV

Als Martin Jol nog coach was geweest, was hij afgemaakt en doorgetrokken in de column van Cruijff. Er is inderdaad wat veranderd bij Ajax...
less than 20 seconds ago via web

Ajax vergooit in één week het kampioenschap en de Europese league op beschamende wijze, maar geen woord in de column van Cruijff erover....
1 minute ago via web
Reply


Forum Jump: