The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ABN AMRO WTT
#1
Gaan we nog proberen om met een leuke groep een dagje ABN toernooi mee te nemen? Ik moet al redelijk snel vrije dagen tm maart opnemen dus graag hoor ik van jullie welke dag het beste uit komt zodat we zsm een dag kunnen plannen.
(p.s. is al een keer over gesproken maar nog niets def afgesproken)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#2
ik wil wel een dagje mee.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#3
Stille kan alle dagen behalve zaterdag en zondag. Voorkeur is woensdag of donderdag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#4
donderdag zou voor mij het beste zijn. Volgens mij is CC daar ook wel happy mee.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#5
ik ga waarschijnlijk zondag en woensdag.

woensdag is de mooiste dag.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#6
Ik ben er ook bij, maar heb nog steeds geen werkschema. Woensdag of donderdag is denk ik ok.
Reply
#7
Hehe mijn voorkeur blijft vrijdag.
Reply
#8
Dus wil iedereen zo'n beetje een andere dag Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#9
Met elke keer zo'n smiley kom je ook nergens. En maar zeggen dat het zo moeilijk overleggen is...

Mij maakt het niet zoveel uit, ik kan alleen niet op maandag. Donderdag lijkt mij de beste dag om te gaan met de meeste partijen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
mij maakt het ook niet zoveel uit, denk idd ook dat donderdag/vrijdag de leukste dag is.
Reply
#11
Donderdag is prima en heb je sowieso toppers op het dagprogramma
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#12
Ja vrijdag ook
Reply
#13
Op vrijdag heb je maar 2 single partijen per sessie. Vorig jaar zelfs maar 1 partij door afzegging. Op donderdag meestal 5 partijen in dagsessie maar als je niet kan op donderdag wil ik wel een andere dag met je gaan. Heb optie op alle dagen in die om vrij te nemen en heb er centjes voor apart gelegd. Overigens gaan Michael K en Baltes Fussbalgott ook mee als we met de groep gaan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#14
Wat het is, ik stop waarschijnlijk met vrijdags te werken dus die dag ben ik dan sowieso vrij. Ik zal eens kijken of ik e.e.a. kan schuiven in die week, dan maakt het minder uit.
Reply
#15
Stille Wrote:Overigens gaan Michael K en Baltes Fussbalgott ook mee als we met de groep gaan

Klinkt als tuig uit de Rotterdamse onderwereld. :o

Ik ga overigens mee als het de donderdag wordt.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#16
Michael K ken ik ook niet, Baltes Fussbalgott is niet bepaald tuig.
Reply
#17
Michael Kerkhof is ook geen tuig. Je kent hem wel, hoort bij die jonge gasten uit Hoogvliet/Poortugaal (waar ook die Chinees bij hoort)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#18
De entrylist is er iig, cut-off van 41 Notworthy

Baghdatis, Marcos, CYP (20)
Berdych, Tomas, CZE (6)
Cilic, Marin, CRO (14)
Davydenko, Nikolay, RUS (22)
Djokovic, Novak, SRB (3)
Ferrer, David, ESP (7)
Garcia-Lopez, Guillermo, ESP (33)
Gasquet, Richard, FRA (30)
Golubev, Andrey, KAZ (36)
Gulbis, Ernests, LAT (24)
Isner, John, USA (19)
Kohlschreiber, Philipp, GER (34)
Ljubicic, Ivan, CRO (17)
Llodra, Michael, FRA (23)
Lopez, Feliciano, ESP (32)
Lu, Yen-Hsun, TPE (35)
Mayer, Florian, GER (37)
Melzer, Jurgen, AUT (11)
Murray, Andy, GBR (4)
Nieminen, Jarkko, FIN (39)
Simon, Gilles, FRA (41)
Soderling, Robin, SWE (5)
Troicki, Viktor, SRB (28)
Tsonga, Jo-Wilfried, FRA (13)
Youzhny, Mikhail, RUS (10)

ALT
Granollers, Marcel, ESP (42)
De Bakker, Thiemo, NED (43)
Stakhovsky, Sergiy, UKR (46)
Seppi, Andreas, ITA (52)
Petzschner, Philipp, GER (57)
Tursunov, Dmitry, RUS @58
Kukushkin, Mikhail, KAZ (59)
Stepanek, Radek, CZE (62)
Haase, Robin, NED (65)
Kamke, Tobias, GER (67)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
ik ben er zoals elk jaar bij, zal jullie daar wel ontmoeten. alleen vind ik wel dat jullie niet meer voor een berrer of zoiets moeten gaan juichen, dat gaat me echt te ver! dan nog liever jarkko nieminen!
Reply
#20
ligt eraan wie ik in mijn team heb :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#21
Wtf, heerlijke line-up!
Reply
#22
Ik ga nu iig zeker op de zondag en de woensdag (overdag).
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#23
Ik vind de line-up, ondanks de hoge cut-off, eigenlijk een beetje tegenvallen. Geen Federer/Nadal en voor de rest veelal nietszeggende spelers (imo) als GGL, Golubev, Lopez, Gulbis, Lu, Melzer, Nieminen, Simon, Youzhny.

Ik mis toch echte smaakmakers als Monfils, Wawrinka, Nalbandian, Tipsarevic. Maar nog steeds wel genoeg te zien, zeker als Berrer zich kwalificeert.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Ik vind de line-up juist super. Er zitten zoals elk jaar een paar "moet dat nou" spelers bij, maar smaakmakers zijn er imo meer dan genoeg.
Reply
#25
Misschien is het omdat elk jaar dezelfde jongens terugkeren die ik nu wel heb gezien. Weinig nieuw bloed. Nooit Amerikanen en Zuid-Amerikanen, dat vind ik jammer. In dat licht is Isner nu wel een leuke toevoeging. Apart ook dat hij hier speelt en niet in San Jose.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
buurs Wrote:Ik ga nu iig zeker op de zondag en de woensdag (overdag).

Wat heb je toch met die zondagen? Helemaal uit Emmen voor een paar qualy wedstrijden en trainingen van spelers. Kijk ik woon 15 min van Ahoy af dus ik zal er ook wel zijn die dag maar om nou 2,5 uur in de auto te zitten :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#27
Stille Wrote:
buurs Wrote:Ik ga nu iig zeker op de zondag en de woensdag (overdag).

Wat heb je toch met die zondagen? Wordt er alleen wat gekwalificeerd en zie je een paar spelers trainen...

Dat heeft vooral te maken met degene waarmee ik naar Ahoy ga.
Hij kan doordeweeks niet, maar is wel een echte liefhebber.

En je ziet minimaal 25 spelers uit het hoofdschema trainen.

En de Q-wedstrijden zijn ook vaak leuk.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#28
Stille Wrote:
buurs Wrote:Ik ga nu iig zeker op de zondag en de woensdag (overdag).

Wat heb je toch met die zondagen? Helemaal uit Emmen voor een paar qualy wedstrijden en trainingen van spelers. Kijk ik woon 15 min van Ahoy af dus ik zal er ook wel zijn die dag maar om nou 2,5 uur in de auto te zitten :Big Grin

Ach ja, 2 uur heen, dan 5 uur tennis kijken en weer 2 uur terug.
Wel relaxed voor een zondag eigenlijk. :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#29
Ja je moet er wat voor over hebben. Ik ga bijv 16 jan naar oefenwedstrijd Heerenveen-Excelsior. Dat is 2 uur heen, 90 min voetbal kijken en 2 uur terug :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#30
Stille Wrote:Ja je moet er wat voor over hebben. Ik ga bijv 16 jan naar oefenwedstrijd Heerenveen-Excelsior. Dat is 2 uur heen, 90 min voetbal kijken en 2 uur terug :Big Grin

En dan zit je ook nog in de kou.... :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: