The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AO 2011
Ik zit alleen een beetje met mijn laatste 1600 te kutten. Eén halve speler of 3 qualis...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zit nog helemaal te kutten... Best lastig! :eeeek:
Reply
Ad Wim Wrote:Ik zit alleen een beetje met mijn laatste 1600 te kutten. Eén halve speler of 3 qualis...
Idem, die laatste 1600 zijn voor mij 3 q's geworden. Zullen misschien 140 punten zijn, ik zie geen speler voor dat geld die een goede kans heeft R4 te halen.
Reply
Hij staat!
Reply
Het gaat toch om de top-jongens, daar wordt 't beslist. Die 140 punten voor de qualies maken 't verschil niet.

En die topjongens zijn nog moeilijk zat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Moeten jullie nog niet slapen? Ook wekkertje gezet om in alle vroegte paar uurtjes mee te pikken 8-[
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Welke ga je morgenochtend kijken?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hier staat ie ook, niks meer aan doen. Vannacht vast wel even een paar keer eruit om te kijken. Al zijn de leukste partijen vroeg: Bakker-Monfils, Davy-Mayer en Haase. Golubev-Dimitrov en Gasquet-Dancevic lijken me ook nog wel leuk, maar om daar nou slaap voor te missen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ga vannacht me wekker niet zetten, maar vanaf 7:00 kijk ik denk ik het Kroatische onderonsje tussen Dodig en Karlovic gevolgd door Schuettler-Verdasco en Granollers-Djoko!
Blue White Army!
Reply
mindlight Wrote:Als er minimaal 5 man meedoen kunnen we wel een CT subleague maken. Zag dat daar ook nog een prijsje aan hangt.

Ik heb hier ook ingeschreven. Is er nog een subleague gemaakt voor het forum?
Reply
Zo te zien niet. Ik heb er een gemaakt:

FTM
adwim
Reply
Ging dus om:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.zweeler.com/australianOpen/main.php">http://www.zweeler.com/australianOpen/main.php</a><!-- m -->
Reply
Mijne staat ook, alhoewel ik nog aldoor twijfel...
We zullen zien!Big Grin
Reply
_Tampie Wrote:
mindlight Wrote:Als er minimaal 5 man meedoen kunnen we wel een CT subleague maken. Zag dat daar ook nog een prijsje aan hangt.

Ik heb hier ook ingeschreven. Is er nog een subleague gemaakt voor het forum?
Mooi is dat. Ben een team aan het samenstellen, blijken er ineens dames tussen te staan. Nu heb ik niets tegen dames, maar van damestennis weet ik nog minder dan de gemiddelde sportverslaggever.
Reply
Dat probleem had ik ook.... even een kwartiertje research gedaan en wat dames gevonden.
Reply
I'm in Tampie!
Reply
Gaan we het hier nou over een ander spel hebben?! :eeeek:
Reply
mindlight Wrote:I'm in Tampie!

Sta er ook in nu.. ZIjn met 4. Nog 1 minimaal nodig om mee te dingen voor de forum prijzenWink
Reply
Ze verdienen daar trouwens wel leuk aan zeg.. Zijn al minimaal 175 teams x 5 euro = 875 euries..
Wordt 550 uitgekeerd .. Doen ze goed Smile
Reply
Ze verhogen weleens de prijzen als ze meer deelnemers krijgen dan verwacht.
Ik ben de 5e in de FTM subleague, dan kunnen we dus meedoen voor de prijzen mits allemaal betaald (vergeet ook niet je team te activeren door na het storten van het geld nog op 'Betaal al mijn teams' te drukken)
Aangezien het damestoernooi een stuk onvoorspelbaarder is heb ik 18 dames, hopelijk zit daar de winnaar bij. De 7 heren zijn Federer, Nadal, Tsonga, Monfils, Nalbandian, Davydenko en Del Potro.
Reply
Thiemo werkt 3 sps een 5-2 achterstand in de set weg en wint de 1e set in de TB!

Haase uiteraard easy.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Thiemo die een tb wint. Moet niet gekker worden. Hup holland!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Werd net wakker bij 76 32 en zit een een paar games te kijken maar dit gaat lekker zeg. Ik zie een hele andere Thiemo op de baan staan die met veel flair speelt. Goed om te zien!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En de break in de 3e set. Die Monfils loopt toch te klooien zeg. Bij 2-1 Thiemo staat Gael 30-0 voor en dan 4 punten op rij, 1 winner en 3 UE :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Jongen, dat jij nog op bent :wink:
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
Wat een game van 4-2 naar 5-2. 9 x deuce en zelfs 6 x BP Monfils
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Viper-500 Wrote:Jongen, dat jij nog op bent :wink:

Ja dat krijg je als je wakker bent. Toch effe dit meepikken. Maak het nou maar af dan kan ik weer een paar uur slapen :-"
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Monfils op love naar 3-5. Nou Thiemo maak het aub af, anders gaat het straks nog fout ook
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
0-15
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
15-15, dropshot van Gael in het net
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: