The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AO 2011
15-30 slechte volley Thiemo
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Oh oh oh wat slecht dit 15-40. Makkelijke bal aan het net die hij zo maar uitslaat!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En een dubbele fout! Gvd zeg wat een choke !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lovegame erover en 5-5. Dit is wel erg klote
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En weer een break voor Monfils! Triest dit. 2-0 in sets en 5-2 voor en het dan zo weggeven
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
omg die thiemo! wat een choke!

davy ook uitstekend Puke
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat is dit joh? Thiemo er zo uit, Davy er hard af, Querrey er al af, Cuevas die verliest van Gil. Niet best allemaal.
Reply
Stond Thiemo serieus 7-6 6-2 5-3 15-15? :cry:
Volgende ronde had Gil gewacht die een 8-6 5e set wint. Grr.

Davy prutsert. Hopelijk had iedereen hem.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Damn, nu ben ik het een keer met Stille eens, wat is dit slecht zeg. Wat een kans op weer een 3e ronde en veel punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hier hetzelfde, zeer matig dit. Begin van het jaar ook gewoon ruk met maar 10 puntjes.
Reply
En Davy is ook wel jammer, al was het altijd lastig tegen Mayer. Maar voor dat geld mag je Davy niet laten liggen volgens mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee precies, en gelukkig had bijna iedereen hem ook. Die Mayer begint lekker aan het seizoen op deze manier.
Reply
Davy vond ik, en gelukkig iedereen met mij, een mustpick.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Behoorlijk veel 5-setters op de eerste dag al trouwens, dat belooft wat voor de rest van het toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op FTM gebied kom ik daar niet slecht mee weg trouwens. Zowel Fish als Monfils komen terug van een 2-0 achterstand in sets.
Reply
Nogal ja, al belooft het niet veel voor de rest van het toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Neuj, al zegt het zeker bij Monfils niet al te veel, die is toch te afhankelijk van de vorm van de dag. Fish is niet best maar R2 tegen Robredo/Devvarman en R3 tegen Kubot/Stakhovsky zou in ieder geval nog moeten kunnen.
Reply
Fish' loting zit idd mee, maar hij schijnt ziek te zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ahh, dat wist ik niet. Wel knap dat hij die pot tegen Hanescu er dan nog uitsleept, dat biedt perspectief!
Reply
Leuk dat Eurosport bij de slachting van Crugnola blijft trouwens, maar ze kunnen beter naar Wawrinka-Gabashvili gaan, daar lijkt nog iets van spanning aanwezig te zijn.
Reply
Andreev ook prima, weinig gekozen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Leuk dat Eurosport bij de slachting van Crugnola blijft trouwens, maar ze kunnen beter naar Wawrinka-Gabashvili gaan, daar lijkt nog iets van spanning aanwezig te zijn.
Ik heb Venus-Errani, dat is nog minder...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hehe gelukkig hier ook ES2, maar Berdych is vele malen beter. Dat overschakelen hoeft ook niet meer trouwens, Wawrinka slaat keurig toe wanneer het moet.
Reply
En ook Kohli die een 2-0 achterstand goed maakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kubot Undecided :lol:
Reply
Mooi was dat ja. Dat verlies van Querrey was trouwens nog lachwekkender...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha klopt, maar dat overwinningsdansje maakt dat ik voortaan hoop dat Kubot wint. Wat een malloot :lol:
Reply
Simon begint ook lekker na een toernooiwinst!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
andre Wrote:Ze verhogen weleens de prijzen als ze meer deelnemers krijgen dan verwacht.
Ik ben de 5e in de FTM subleague, dan kunnen we dus meedoen voor de prijzen mits allemaal betaald (vergeet ook niet je team te activeren door na het storten van het geld nog op 'Betaal al mijn teams' te drukken)
Aangezien het damestoernooi een stuk onvoorspelbaarder is heb ik 18 dames, hopelijk zit daar de winnaar bij. De 7 heren zijn Federer, Nadal, Tsonga, Monfils, Nalbandian, Davydenko en Del Potro.

Ik had 16 om 9, inderdaad bij de dames zijn verrassingen meer voor de hand liggend tegenwoordig. Hoe anders was het een aantal jaar geleden! Helaas ook Davy, de kneus.
Reply
Jezus, zie nu even die bal die Thiemo mist op 5-3 15-30 ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: