The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AO 2011
Als Murray zo nu eens een paar sets lang zou spelen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nole wil graag de 3e set beginnen en zet nu een tandje bij 0-30
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat een set van Djokovic, petje af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Als Murray zo nu eens een paar sets lang zou spelen...
Fijn dat je het zelf nu ook ziet
Reply
Goede zaak voorlopig. Nog 1 setje Nole!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Djoko is in alles de betere speler dan Murray. Als je dit ziet, vraag je je af hoe Murray die 3x van hem heeft kunnen winnen.
Had je de eerste set moeten kijken dan wist je het
Omdat ie toen zoveel breakkansen had?
Haha je baalt gewoon dat je niet gekeken hebt...kom je nu met scorebordjournalistiek tegen degen die wel gekeken hebben.

Eerste set had makkelijk naar Murray gekund als hij zelf wat scherper was...Dat geeft dus aan hoe hij de voorgaande ontmoetingen wel heeft kunnen winnen

helemaal gelijk, kooltje.
1e set ging gelijk op.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Concentratie vasthouden Djoko en hem geen kans geven, direct 0-30
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik had hier liever Beest gezien tegen Djokovic. Die had er iig meer een wedstrijd van gemaakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit is zo een game...pak je vertrouwen en ga beter spelen!!
Reply
Er zit zoveel verschil in wat Djoko met een return doet en wat Murray. Daar zit 'm de crux, Murray moet veel meer risico nemen, vooral met de return.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hmmmm wat een game...mijn vertrouwen is ook weg...
Reply
kooltje Wrote:Dit is zo een game...pak je vertrouwen en ga beter spelen!!
En wat een vertrouwen pakte ie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Dit is zo een game...pak je vertrouwen en ga beter spelen!!
En wat een vertrouwen pakte ie.
Je hoeft je teleurstelling niet op mij af te reageren...
Reply
Ik ben helemaal niet teleurgesteld en ik reageer niks af. Ik vond het wel grappig, zo'n game na jouw uitspraak.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ben helemaal niet teleurgesteld en ik reageer niks af. Ik vond het wel grappig, zo'n game na jouw uitspraak.
Ik ook...Niet meer verwacht van Murray maar mentaal erg zwak.
Reply
Murray kan het ook gewoon niet. Elke keer als ie voor een agressieve bal wil gaan, slaat ie ver uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als ie deze game weet te winnen, zie ik nog wel een opleving.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat is dat nou weer voor een volley...

Geweldig punt van djoko en de break...

Terecht
Reply
Je ziet hem al een uur die kant op lopen, maar het was wel een mooie passing.

Murray verkloot het hier weer voor zichzelf, dit lijkt me GSM.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat haat ik djoko en zijn aanhang Puke
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En dan weer de break...Waarom geen constant niveau Andy? Een paar games ipv een paar punten...
Reply
en dan weer onnozel van 30-0 naar 30-40...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Murray wat doe jij allemaal... :letitallout:
Reply
Hij blijft er wel voor vechten, dat vind ik netjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hij blijft er wel voor vechten, dat vind ik netjes.

wat zou jij doen in een GS finale :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En dan toch 3-3...Djoko moet toch nog maar even een aantal goede games spelen...
Reply
Waarom loopt Murray nog op? Hij volleert als Nadal vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prachtige winnaar, het is hem zeer gegund.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff Wat een makkelijke zege voor Djoko.
WEl meer dan terecht.

Balen voor FTM en hij behoort ook niet tot mijn favoriete spelers maar niks aan te doen deze twee weken
Reply
Zo zie je maar weer wat het winnen van de DC met iemand kan doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: