The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AO 2011
Wat is whatsapp Buurs?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een mooie dag. Ben bijna genezen van een langdurige ziekte (prio 1), de uitslagen vallen prima (Robin =D> en doei Steppie, Kavicc, Giraldo en Nalbi) en nu schijnt zelfs de zon
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nu alle prutsers(q's en halve jongens) eruit zijn kunnen we naar het echte managen kijken. Vanaf nu wordt 't door de grote jongens beslist. Wint Federer of Nadal de finale? Kan Roddick of Djoko het Federer net zo moeilijk maken als Simon? Komt Soderling of Murray tegen Nadal uit? Dat waren de keuzes die je vooraf moest maken en dat zullen tot diep in volgende week de keuzes zijn die beslissend worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Hebben jullie nog geen whatsapp?

nope. mijn abbo loopt nog ff.

je hebt toch wel internet op je mobiel?

whatsapp is gratis te downloaden.

maar ik heb geen Iphone, blackberry, android of nokia symbian
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dan nog, gewoon een goed abonnement en je hebt dat helemaal niet nodig; sms-en kost niks meer tegenwoordig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Wat is whatsapp Buurs?

applicatie die je kan downloaden iig op htc, nokia, i phone en samsung.

hiermee kun je gratis naar elkaar smsen, video's en muziek versturen.

je hebt wel beide de applicatie nodig.
soort msn eigenlijk.

voor nokia (wellicht ook voor andere merken) ga je naar: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.whatsapp.com/download">http://www.whatsapp.com/download</a><!-- m -->
de rest wijst voor zichzelf.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Dan nog, gewoon een goed abonnement en je hebt dat helemaal niet nodig; sms-en kost niks meer tegenwoordig.

klopt, maar je kan veel meer dan smsen.

en je kan gesprekken met elkaar voeren, waarbij de vorige berichten erboven blijven staan.
bij smsen is niet het geval.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Dan nog, gewoon een goed abonnement en je hebt dat helemaal niet nodig; sms-en kost niks meer tegenwoordig.

Ik heb onbeperkt smsbundel. Ik sms vooral en bel vrijwel niet.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dan nog, gewoon een goed abonnement en je hebt dat helemaal niet nodig; sms-en kost niks meer tegenwoordig.

klopt, maar je kan veel meer dan smsen.

en je kan gesprekken met elkaar voeren, waarbij de vorige berichten erboven blijven staan.
bij smsen is niet het geval.

Bij mij blijven alle smsjes van 1 persoon bij elkaar staan hoor :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dan nog, gewoon een goed abonnement en je hebt dat helemaal niet nodig; sms-en kost niks meer tegenwoordig.

klopt, maar je kan veel meer dan smsen.

en je kan gesprekken met elkaar voeren, waarbij de vorige berichten erboven blijven staan.
bij smsen is niet het geval.
Jawel hoor, gewoon een goede telefoon nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dan nog, gewoon een goed abonnement en je hebt dat helemaal niet nodig; sms-en kost niks meer tegenwoordig.

klopt, maar je kan veel meer dan smsen.

en je kan gesprekken met elkaar voeren, waarbij de vorige berichten erboven blijven staan.
bij smsen is niet het geval.
Jawel hoor, gewoon een goede telefoon nemen.

waarom heb jij dan een htc? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Bij mijn HTC blijven ook de smsjes van 1 persoon er boven staan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Murray set en break voor. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Bij mijn HTC blijven ook de smsjes van 1 persoon er boven staan.

je kunt het natuurlijk downloaden en als het niet bevalt verwijder je het weer.

tov van smsen vind ik het een enorme verbetering.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Forza what'app. Buurs : pm effe je nummer naar me
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
done.

kunnen we schelden via whatsapp :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik scheld niet meer. Dat laat ik aan Ad over :Big Grin Die heeft dit jaar al regelmatig onze lieve heer er bij gehaald
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
JMDP pakt toch een setje, wellicht wordt het nog leuk.
Reply
Zo ik had morgenmiddag al vrij en heb nu ook de morgen vrij genomen.Kan ik mooi vanaf 0100 Djokovic-Troicki en daarna Haase-Roddick kijken :-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als de stats kloppen, speelt Baghdatis behoorlijk goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Baghdatis break naar 2-0. Denk de def nekslag voor Delpo
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:Als de stats kloppen, speelt Baghdatis behoorlijk goed.

Ziet er inderdaad prima uit. Alleen zijn 1e serve percentage in is aan de lage kant
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Baggie wint toch nog wel vrij simpel met 6-4.
Reply
Bagha en Potro speelden beide vrij behoorlijk. Potro mist duidelijk ritme en had vrij veel UE's. Bagha leek fysiek ook vrij goed. Hij kan Melzer ook wel hebben.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Melzer gaat de kf spelen tegen Soderling :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tot nu toe verloopt het toernooi zoals verwacht zonder verrassingen. Ik wil dit seizoen toch echt serieus mee gaan doen met TM en ik moet zeggen dat ik het weer erg leuk vind om het intensief te volgen allemaal. Ik haal weer nachten door momenteel en verdiep me in de materie. Heb heel lang zitten dubben over mijn team. Ik heb de stellige overtuiging dat Federer het toernooi gaat winnen, dus hij was als eerste aangevinkt. Bovenin zaten m'n grootste zorgen, met name in het blokje Soderling/Murray. Wie van die twee haalt de halve? Ik denk Soderling, maar hij heeft imo een lastige vierde ronde. Murray zelfde verhaal. Niks van te zeggen nog, doet het eigenlijk nooit goed in Melbourne en kan maar zo verliezen van Baghdatis. Een van de twee haalt 720 punten en daar betaal je dan 5700 voor, daarna wacht Nadal. Risico was me te groot, hoewel je uiteindelijk met een dergelijke goede keuze wel het verschil kan maken. Ik denk dat Nadal gewoon de finale gaat halen en dan pakt hij in ieder geval 100 punten per 1000 geïnvesteerd met kans op 2000, wat in dit geval het ideale scenario is natuurlijk.
Federer heeft imo eigenlijk alleen risico op verlies tegen Djokovic, maar Roger won de laatste drie keer en ik heb het idee dat hij nu weet hoe hij die Serviër moet aanpakken. Roger op zeker 1200 punten dus. Federer en Nadal dus en dan heb je nog wat centjes over. Logischerwijs neem je dan Davydenko want die is te goedkoop om te laten liggen. Ik was ook overtuigd van Haase. Derde ronde moest kunnen en Roddick hoeft niet perse eindstation te zijn. Mahut en Dimitrov gekozen als quali's, omdat zijn itt Muller/Sweeting imo kans hadden op meer. Kavcic zag ik niet winnen van Anderson. Ook lang zitten twijfelen over Berankis, maar jammer genoeg niet gekozen.

Hopen op Federer-Nadal. Vannacht aantal interessante potjes en Haase kijken na Djokovic-Troicki.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Hehe Tripple bijna helemaal op 1 lijn. Murray/Soderling durfde ik ook niet aan, maar ik zag Baghdatis wel winnen van Murray. Derhalve best een aardig gokje dacht ik (en lijkt het ook wel te worden). Rest sluit ik me bijna volledig bij aan.
Reply
Lekker, Berankis. Ferrer is de volgende! :eten:
Reply
Ik heb ook bijna hetzelfde Tripple, ik ben alleen voor een iets minder zeker team gegaan en bewust wat meer gegokt.
En ik haal ook geen nachten meer door. Mooi was die studententijd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Precies, daar ben ik ook mee gestopt. Wekker 's-ochtends een half uurtje eerder lukt nog wel, maar hele nachten doortrekken of een gat in mijn nachtrust laten vallen zit er niet meer in. Als Jantje Henych de QF haalt overweeg ik daarvoor wat uren slaap op te geven :8:
Reply


Forum Jump: