The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vraag over het WW-dorp
#1
Ik speel op s2.com en gisteren zijn de WW-dorpen in het spel gekomen. De meeste zijn al weg, maar niet zo ver van mijn kleine alliantie is er nog 1 vrij en het is onzettend stil in de buurt. Wel zijn er al lieden die de troepen opgeruimd hebben, ik weet niet wie. Wij willen een poging wagen, ik heb 45k aanvalstroepen, maar wat ik mij afvraag, heb je cultuurpunten nodig voor het veroveren van dit dorp en leiders om de loyaliteit omlaag te brengen? Ik kan het niet vinden, wie kan mij uitsluitsel geven?
May The Schwartz Be With You
Reply
#2
Je verovert toch niet het dorp? Je haalt alleen het wereldwonder op. tenminste zo was het in mijn tijd.
Reply
#3
Nee, dat is nu anders, de WW-dorpen liggen vast, en je moet later een bouwplan zien te veroveren om daadwerkelijk een WW te kunnen bouwen.
May The Schwartz Be With You
Reply
#4
Ik heb het getest, je hebt cultuurpunten nodig. Het ziet er naar uit dat wij (ik) dat WW dorp pakken, niemand anders lijkt geinteresseerd, het is te ver weg. Degenen die de def troepen hebben opgeruimd willen niet, maar zullen ons wel helpen. Mijn alliantie heeft slechts 4 leden, waarvan ik de grootste ben met 20 dorpen. Zou een geweldige grap zijn als het ons lukt :8: . Nu nog een bouwplan zien te bemachtigen, maar die zijn er nog niet.
May The Schwartz Be With You
Reply
#5
Het is gelukt, ik heb het WW-dorp, ik heb het 'Wij willen WW' gedoopt, leek me wel toepasselijk. Er stonden al een zooi aanvallen te wachten, maar wij hebben goede hoop dat we die wel kunnen pareren.
May The Schwartz Be With You
Reply
#6
Ik weet dat het niemand interesseert, maar ik geef toch even een beknopte update, er zijn heel vreemde dingen gebeurd. Een bouwplan was niet haalbaar voor ons, dus we hebben het WW-dorp overgedaan aan een bevriende speelster met bouwplan, die samen met een paar anderen 3 WW's konden bouwen. Echter het 'onze' schoot relatief niet echt op, had ook met de ligging te maken. Na verloop van het tijd werd dat WW ook vernield, en toen hebben wij (ik) het weer teruggekregen, inclusief bouwplan. Je had in die periode 3 blokken, waarvan 1 op de overwinning af leek te stevenen, zeker toen de rest werd afgeschoten naar nul. Maarrrr, ze hadden intern bonje en het eind van het liedje was dat ze wegens vals spel uit de strijd werden genomen, 1 speler had toen een WW van 98, en een van in de 90. Toen was het spel weer helemaal open, de rest lag ver achter, die hadden weer op nul moeten beginnen en een, die al in de 80 had gestaan, was er al helemaal mee gekapt. Wij waren inmiddels stukgeschoten toen we op 14 stonden, we waren ook weer opnieuw begonnen. We hebben zelfs kort 2e gestaan, achter de ene die nog over was van ons bevriende drietal, we liggen in hetzelfde kwadrant, alleen wij wat verder weg. De leden van de geschorste alliantie die wel integer waren baalden en vechten min of meer tegen het 3e grote blok dat nu 3 WW's heeft. Bovendien heeft er een, degene die het WW op 98 had (althans, zijn sitter), uit balorigheid ons nog een bouwplan toegespeeld, zodat ik nu in het bezit ben van 1 WW-dorp en 2 bouwplannen, voldoende om een WW 100 te bouwen.
De situatie is nu zo: Ons vriendje staat bovenaan met WW level 55, dan 2 uit het derde blok, op resp. 34 en 20, en dan wij op 9. Dan nummer 3 uit derde blok op 3. Er zijn dus in totaal nog maar 5 WW's. In 5 andere WW-dorpen wordt niet gebouwd, ze hebben geen bouwplan. Omdat wij nog steeds maar met 4 man zijn, gaat het erg langzaam bij ons, nummers 2 en 3 groeien nu als kool door hun grote achterban. Ik heb ook niet de illusie erg ver te komen, maar we worden weinig aangevallen, en het is bovenal erg grappig zoals de zaken gegaan zijn. Wij zijn zonder enige ambitie met een alliantietje van 4 man en incidenteel wat extra hulp voor de grap aan het WW begonnen, en nu hebben we een WW en twee bouwplannen. Ik heb trouwens nog een groot aanvalsleger achter de hand, misschien kan ik daar tzt nog een WW mee beschadigen. Ik denk niet dat er nog veel heel gote legers over zijn. Later meer.
May The Schwartz Be With You
Reply
#7
lol mooi verhaal! zal wel een teringzooi zijn geweest op het forum destijds.
Reply
#8
Ik volg het forum niet zo eigenlijk, maar wat ik gehoord heb is er wel behoorlijk beroering geweest, er heeft er zelfs een een kopie van een skype-gesprek gepubliceerd, waaruit wel bleek dat sommige figuren late we zeggen een beetje onder druk werden gezet.... Hij had dit ook in zijn profiel gezet, maar dat is door de MH's verwijderd. :Big Grin
May The Schwartz Be With You
Reply


Forum Jump: