The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined variable $can_link - Line: 6 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vraag over het WW-dorp
#6
Ik weet dat het niemand interesseert, maar ik geef toch even een beknopte update, er zijn heel vreemde dingen gebeurd. Een bouwplan was niet haalbaar voor ons, dus we hebben het WW-dorp overgedaan aan een bevriende speelster met bouwplan, die samen met een paar anderen 3 WW's konden bouwen. Echter het 'onze' schoot relatief niet echt op, had ook met de ligging te maken. Na verloop van het tijd werd dat WW ook vernield, en toen hebben wij (ik) het weer teruggekregen, inclusief bouwplan. Je had in die periode 3 blokken, waarvan 1 op de overwinning af leek te stevenen, zeker toen de rest werd afgeschoten naar nul. Maarrrr, ze hadden intern bonje en het eind van het liedje was dat ze wegens vals spel uit de strijd werden genomen, 1 speler had toen een WW van 98, en een van in de 90. Toen was het spel weer helemaal open, de rest lag ver achter, die hadden weer op nul moeten beginnen en een, die al in de 80 had gestaan, was er al helemaal mee gekapt. Wij waren inmiddels stukgeschoten toen we op 14 stonden, we waren ook weer opnieuw begonnen. We hebben zelfs kort 2e gestaan, achter de ene die nog over was van ons bevriende drietal, we liggen in hetzelfde kwadrant, alleen wij wat verder weg. De leden van de geschorste alliantie die wel integer waren baalden en vechten min of meer tegen het 3e grote blok dat nu 3 WW's heeft. Bovendien heeft er een, degene die het WW op 98 had (althans, zijn sitter), uit balorigheid ons nog een bouwplan toegespeeld, zodat ik nu in het bezit ben van 1 WW-dorp en 2 bouwplannen, voldoende om een WW 100 te bouwen.
De situatie is nu zo: Ons vriendje staat bovenaan met WW level 55, dan 2 uit het derde blok, op resp. 34 en 20, en dan wij op 9. Dan nummer 3 uit derde blok op 3. Er zijn dus in totaal nog maar 5 WW's. In 5 andere WW-dorpen wordt niet gebouwd, ze hebben geen bouwplan. Omdat wij nog steeds maar met 4 man zijn, gaat het erg langzaam bij ons, nummers 2 en 3 groeien nu als kool door hun grote achterban. Ik heb ook niet de illusie erg ver te komen, maar we worden weinig aangevallen, en het is bovenal erg grappig zoals de zaken gegaan zijn. Wij zijn zonder enige ambitie met een alliantietje van 4 man en incidenteel wat extra hulp voor de grap aan het WW begonnen, en nu hebben we een WW en twee bouwplannen. Ik heb trouwens nog een groot aanvalsleger achter de hand, misschien kan ik daar tzt nog een WW mee beschadigen. Ik denk niet dat er nog veel heel gote legers over zijn. Later meer.
May The Schwartz Be With You
Reply


Messages In This Thread
Vraag over het WW-dorp - by Berend Botje - 08-01-2011, 05:07 PM
Re: Vraag over het WW-dorp - by Mac - 08-01-2011, 05:10 PM
Re: Vraag over het WW-dorp - by Berend Botje - 08-01-2011, 05:43 PM
Re: Vraag over het WW-dorp - by Berend Botje - 09-01-2011, 10:30 AM
Re: Vraag over het WW-dorp - by Berend Botje - 10-01-2011, 08:45 PM
Re: Vraag over het WW-dorp - by Berend Botje - 18-03-2011, 04:00 PM
Re: Vraag over het WW-dorp - by Mac - 18-03-2011, 09:52 PM
Re: Vraag over het WW-dorp - by Berend Botje - 20-03-2011, 10:25 AM

Forum Jump: