The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Feyenoord
#1
Lekkere pot om de 2e seizoenshelft mee in te gaan.
Zo denkt Cabral er ook over :waf:

Ben benieuwd wat hij bedoelt met een verrassing en sensatie, verbetering van het 10-0 record dit seizoen?


Rotterdamse bluf: 'Wij zorgen voor sensatie tegen Ajax'11 januari '11 15:35 door Bas Abresch


Normaal gesproken zijn het Amsterdammers die bluffen, maar Jerson Cabral brengt daar verandering in. De 20-jarige linksbuiten van Feyenoord denkt dat zijn ploeg volgende week woensdag gaat winnen bij Ajax.

De Eredivisie wordt volgende week woensdag hervat met De Klassieker, die op 19 december werd afgelast. Cabral heeft veel vertrouwen in een goede afloop. "Iedereen heeft ons al een beetje afgeschreven en denkt dat we gaan verliezen, maar ik denk dat we voor een sensatie en een verrassing gaan zorgen", zegt hij vol bravoure tegenover NUsport.

"Het wordt weer eens tijd, want Feyenoord heeft al vijf jaar niet meer van Ajax gewonnen. Ik heb alle vertrouwen in een goede afloop. We hebben een beter team dan iedereen denkt", aldus Cabral.

Voor hem persoonlijk wordt het ook een mooie test. Zijn tegenstander heet Gregory van der Wiel. "Ik zie het echt als een uitdaging om tegen de vaste rechtsback van het Nederlands elftal te spelen. Dit zijn toch de wedstrijden waarin jongens zoals ik zich met de grote jongens kunnen meten. Ik heb er zin in."
The great old Ludwig von...
Reply
#2
ik hou daar helemaal niet van. ons credo is immers: geen woorden maar daden.

gewoon je smoel houden en het op het veld laten zien.

en kijk maar uit: feyenoord heb met 0-1 gewonnen van een regioteam in oman!
Reply
#3
:lol:
man o man...
Maar goed, dan snap ik t zelfvertrouwen ook wel.
The great old Ludwig von...
Reply
#4
gittermaster Wrote::lol:
man o man...
Maar goed, dan snap ik t zelfvertrouwen ook wel.

kun je nagaan: dat interview was nog voor die wedstrijd! \Big Grin/
Reply
#5
Na de winterstop moet iedereen weer wat wennen en is 'het' spel er nog niet. Dat is een voordeel voor Feyenoord, ik verwacht een kleine overwinning voor Ajax; 2-0 of 2-1.
Ik heb een droom.
Reply
#6
Vertonghen zal der wel een cornertje inkoppen en ook De Jong en De Zeeuw kunnen een goaltje maken, maar dan heb je het wel gehad qua scorend vermogen. 3-0 max.
Reply
#7
Peter Wrote:Vertonghen zal der wel een cornertje inkoppen en ook De Jong en De Zeeuw kunnen een goaltje maken, maar dan heb je het wel gehad qua scorend vermogen. 3-0 max.

Dat zal het wel 6-0 worden met een hattrick van Sulejmani d'r bovenop. Niet zo onvoorspelbaar als het voetbal.
(Misschien zelfs een 0-1 door een solo op volle snelheid van van Beukering, maar ergens houdt de onvoorspelbaarheid ook weer op natuurlijk......) :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#8
Mulder heeft in zijn schoen eindelijk een telraam gekregen, Rob van Dijk was al voorzien van dit speeltuig.
Reply
#9
Hoe is 't met Liverpool dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
Na een goed seizoen (2008-2009) nu 2 overgangsseizoenen. Trainer net een jaar te lang gehouden, kan gebeuren.

Eindigen in mei als 6e.

Volgend seizoen weer top 3.
Reply
#11
Welke 2 clubs uit het rijtje Chelsea, Man U, Man C en Arsenal gaan jullie dan voorbij streven? Zeker als Torres en Gerrard gaan wordt Liverpool pure middelmaat. Maar nu weer on topic?
Reply
#12
willen jullie even doorpraten in het provincialentopic? dit gaat over de klassieker, daar mogen boeren niet over meepraten.
Reply
#13
Peter Wrote:Welke 2 clubs uit het rijtje Chelsea, Man U, Man C en Arsenal gaan jullie dan voorbij streven? Zeker als Torres en Gerrard gaan wordt Liverpool pure middelmaat. Maar nu weer on topic?

Pffff, 2 jaar geleden nog 2e na 38 potten.

Ver voor Chelsea, Arsenal, City en Spurs.

De bal blijft rond, en als je 2 spelers verkoopt voor 100 mil. totaal heb je een leuke pot om je te versterken.

Ik geef toe dat het de laatste 2 seizoenen bagger is, maar goed, volgend jaar worden we kampioen.


Ontopic:

Voor minder dan 5-0 zet ik de tv niet aan volgende week.

Kon wel eens de laatste klassieker ooit zijn.
Reply
#14
Natuurlijk is Ajax de grote favoriet, maar een grote afslachting zal het niet worden. Denk dat het een stugge 2-0 word. Simon zal wellicht een paar dingen laten zien als hij speelt, maar Feyenoord zal Steekie niet passeren!

Off-topic (Liverpool);

Ik las net iets over Gerrard en Torres verkopen en dan is Liverpool niks meer. Maar met alle respect, Torres is toch ook al een flinke poos uit vorm terwijl ook Gerrard zijn topvorm niet meer haald? Het middenveld is (naast een fitte Gerrard) gewoon bagger. Kom op man; Poulsen/Raul Mereiles ](*,) Alleen Joe Cole kan ik nog wel waarderen! Grote held van L'pool blijft toch wel Reina! Heldd \Big Grin/
Blue White Army!
Reply
#15
een slecht ajakkes en een dramatisch feyenoord. en dan ook nog in zo'n saai kutstadion met saai kutpubliek. en uiteraard een kutscheids, maar dat geheel terzijde.

ik begin langzaam te twijfelen aan het inzicht en de coachkwaliteiten van been.
Reply
#16
Quote:een slecht ajakkes en een dramatisch feyenoord.

ik smste exact hetzelfde naar een rotterdamse maatje en hij beaamde het ook.
eerste helft was nog oke, maar tweede helft was slecht.
The great old Ludwig von...
Reply
#17
Ik vond er wel een paar geniale aanvallen tussen zitten!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#18
1e helft was aardig, met name tot de 1-0.

Vanaf de 1-0 weet je dat de buit binnen is als speler en wordt de motivatie toch minder, met name door de tegenstander (de nummer 13 of 14 van de ranglijst) die werkelijk niets kan, de hele competitie nog geen uitwedstrijd gewonnen heeft en zelfs bij een 1-0 achterstand met 10 man achter de bal blijft spelen.

Toen het nog even leuk leek te worden zette Ajax fftjes aan en de 2-0 was een feit. Jammer, met iets meer concentratie en nauwkeurigheid in de afronding staat het met de rust al 5-0.


"Met één BEEN in eerste divisie"

cry
Reply
#19
gittermaster Wrote:
Quote:een slecht ajakkes en een dramatisch feyenoord.

ik smste exact hetzelfde naar een rotterdamse maatje en hij beaamde het ook.
eerste helft was nog oke, maar tweede helft was slecht.


eerste helft heeft ajakkes 1 echte kans gehad met eriksen. die goal was niet eens een kans.

in de tweede helft waren er meer kansen omdat feyenoord iets meer naar voren stond, maar die pingel was imo onterecht omdat allereerst een overtreding werd gemaakt op vlaar. maar net als de gehele wedstrijd kreeg feyenoord het nadeel van de twijfel.

maar goed, je mag pas zeuren op anderen als je zelf presteert.
Reply
#20
waf Wrote:
gittermaster Wrote:
Quote:een slecht ajakkes en een dramatisch feyenoord.

ik smste exact hetzelfde naar een rotterdamse maatje en hij beaamde het ook.
eerste helft was nog oke, maar tweede helft was slecht.


eerste helft heeft ajakkes 1 echte kans gehad met eriksen. die goal was niet eens een kans.

in de tweede helft waren er meer kansen omdat feyenoord iets meer naar voren stond, maar die pingel was imo onterecht omdat allereerst een overtreding werd gemaakt op vlaar. maar net als de gehele wedstrijd kreeg feyenoord het nadeel van de twijfel.

maar goed, je mag pas zeuren op anderen als je zelf presteert.


Ok, je vergeet de kans van Vertongen en Siem de Jong gemakshalve maar even.


Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero
Reply
#21
Dugarry Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:
Quote:een slecht ajakkes en een dramatisch feyenoord.

ik smste exact hetzelfde naar een rotterdamse maatje en hij beaamde het ook.
eerste helft was nog oke, maar tweede helft was slecht.


eerste helft heeft ajakkes 1 echte kans gehad met eriksen. die goal was niet eens een kans.

in de tweede helft waren er meer kansen omdat feyenoord iets meer naar voren stond, maar die pingel was imo onterecht omdat allereerst een overtreding werd gemaakt op vlaar. maar net als de gehele wedstrijd kreeg feyenoord het nadeel van de twijfel.

maar goed, je mag pas zeuren op anderen als je zelf presteert.


Ok, je vergeet de kans van Vertongen en Siem de Jong gemakshalve maar even.


Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero

dat halve schotje van vertongen, waar hij maar net bij kon en dat ruim over ging? dan zou ik eerder zeggen dat het een pingel was doordat bahia vasthield.

een kans van de jong kan ik me niet herinneren.
Reply
#22
cry


Was wel leuk om te zien, na ongeveer 75 minuten, dat er bij Ajax ook gewoon een keeper op doel stond.

Kreeg een beetje het gevoel of ze met 11 spelers zonder keeper bezig waren.

Toch leuk voor de stekel dat er zelfs nog een "zinderende" inzet gekeerd moest worden, hij had het geluk lekker vroeg naar huis te kunnen, eerst douchen leek me voor hem een beetje overbodig, tenzij hij in de warming-up nog wel op de grond gelegen heeft.


ACTIE VAN DE AVOND: DEBUTANT LUKOKI DIE TIMBO DE CLER FF POORT NET OVER DE ACHTERLIJN, GENIAAAAAL!
Reply
#23
Ik heb Calimero ook nog een keer 1 op 1 met Mulder gezien :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#24
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lXPwdtTC7xc&feature=related[/youtube]
Reply
#25
Dugarry Wrote:cry


Was wel leuk om te zien, na ongeveer 75 minuten, dat er bij Ajax ook gewoon een keeper op doel stond.

Kreeg een beetje het gevoel of ze met 11 spelers zonder keeper bezig waren.

Toch leuk voor de stekel dat er zelfs nog een "zinderende" inzet gekeerd moest worden, hij had het geluk lekker vroeg naar huis te kunnen, eerst douchen leek me voor hem een beetje overbodig, tenzij hij in de warming-up nog wel op de grond gelegen heeft.


ACTIE VAN DE AVOND: DEBUTANT LUKOKI DIE TIMBO DE CLER FF POORT NET OVER DE ACHTERLIJN, GENIAAAAAL!

nou, dat was idd geniaal zeg. :| de bal was al over de achterlijn hoor, dan is dat wel heel moeilijk idd om dit te doen terwijl een tegenstander al zowat omkeert.

maar ja, een kinderhand is snel gevuld, er was verder geen ruk te beleven in die aarsrena.
Reply
#26
Haggie Wrote:Ik heb Calimero ook nog een keer 1 op 1 met Mulder gezien :8:

waar heb je het over? waar reageer je op?
Reply
#27
Ik heb alleen de samenvatting gezien maar mij viel vooral op dat Feijnoord onmachtig leek? Veel mensen achter de bal en echt goeie aanvallen niet gezien.

De wedstrijd wordt nog leuk omdat Ajax een zondagsschot erin ziet vliegen maar ik zag dit zomaar een bloedeloze 0-0 worden.

Dat de scheids een penalty geeft kan ik mij voorstellen. De Cler is te laat en laat zijn been staan, Suljemani zoekt het been idd op en valt veel te mooi maar m.i. blijft het een overtreding.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#28
Box Brother Wrote:Ik heb alleen de samenvatting gezien maar mij viel vooral op dat Feijnoord onmachtig leek? Veel mensen achter de bal en echt goeie aanvallen niet gezien.

De wedstrijd wordt nog leuk omdat Ajax een zondagsschot erin ziet vliegen maar ik zag dit zomaar een bloedeloze 0-0 worden.

Dat de scheids een penalty geeft kan ik mij voorstellen. De Cler is te laat en laat zijn been staan, Suljemani zoekt het been idd op en valt veel te mooi maar m.i. blijft het een overtreding.

ik vond die overtreding ook wel een pingel, maar het gaat mij erom dat hij daarvoor al had moeten fluiten.

ajakkes was gewoon beter, feyenoord bakte er helemaal niks van, kon de bal geen 3 passes in de ploeg houden. echt onthutsend.
Reply
#29
ik had in de eerste helft wel 3 kansen gezien voor Ajax.
Vond de kans van de Jong erg groot, maar toegegeven, hij stond wel buitenspel.
Ook Vertonghen had een grote zelf gecreerde kans, warabij hij met een omhaal de bal controleerde en daarna van 3 meter afstand overpeerde.
Maar idd het meeste is al gezegd.

Wat ik wl goed vind van Ajax kant is de inpassing van eigen kweek. Ook de positie van Daley Blind en gewoon 2 vleugels. Ik zag een paar erg mooie aanvallen, maar ook behoorlijk wat gepruts, maar heb zeker vertrouwen in de Boer. Je kunt echt nu al zien, dat hij bouwt en vaak gaat dat gepaard met puntverlies, maar hij heeft toch even 4 uit 4 gepakt
The great old Ludwig von...
Reply
#30
Dugarry Wrote:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lXPwdtTC7xc&feature=related[/youtube]

Dit is géén panna. Bij een echte panna speel je de bal door de benen van je tegenstander en neem je de bal daarna weer aan.
Leuke actie, maar hij speelt de bal door de benen van een niet 100% gefocuste speler, aangezien de bal over de achterlijn is.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: