The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Zweeler AO game
#1
Hier inderdaad maar even verder. We gaan goed met FTM, we staan (uiteraard) eerste.

Onderling is het spannend. Stille heeft zovast een zelfverklaard topteam.
Reply
#2
Is inderdaad een stuk makkelijker.. Zit met die maffe Willams haha.. Maar ja.. 1 meer of minder maakt ook niet uit he Wink
Reply
#3
Wordt lastig Stille:

Regel 11. Na de start van het spel is het niet meer mogelijk om je in een sub league aan/af te melden of een nieuwe sub league aan te maken
Reply
#4
Zou wel heel verrassend zijn als we het subleaugue klassement winnen. De subleagues met 17 deelnemers mogen de slechtste 12 resultaten schrappen.
Reply
#5
Hoi Rene,

Eigenlijk ben je te laat, want we sluiten de sub leagues altijd tegelijk met de start van het spel. Dit doen we omdat er geldprijzen op staan en omdat het dan te beïnvloeden is. En dan kunnen we de grootste problemen krijgen, en dat willen we natuurlijk niet.

Omdat we net begonnen zijn zal ik je er voor deze keer bij laten zetten.

Veel succes,
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#6
Ohh netjes, en dat vergroot de kansen voor ons wel iets. Wij mogen nu de laagste schrappen?
Reply
#7
Yep al snap ik dan de totaalpunten niet want het gaat om de optelling van de eerste 5. We hebben 40 punten volgens de stand maar als we de punten van de eerste 5 optellen krijg ik een ander aantal

regel zweeler site:
3.Wanneer uw subleague 5 of meer spelers heeft dan doet u mee aan het beste sub league klassement. De beste 5 teams in elke sub league worden bij elkaar opgeteld en dan wordt een klassement opgemaakt.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#8
Zo zou het idd moeten zijn.. En de beste 5 mogen die prijzenpot dan ook verdelen..
Reply
#9
:-({|=
Reply
#10
Jeetje nu moet ik ook nog extra al die damespartijen gaan volgen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#11
Net of jij dat erg vind Undecided :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#12
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.zweeler.com/australianOpen/main.php">http://www.zweeler.com/australianOpen/main.php</a><!-- m -->

effe voor het gemak.

Het viel mij ook al op dat de punten niet kloppen met de som van de bovenste 5.
Misschien moet daar nog een update overheen ofzo.
Reply
#13
_Tampie Wrote:http://www.zweeler.com/australianOpen/main.php

effe voor het gemak.

Het viel mij ook al op dat de punten niet kloppen met de som van de bovenste 5.
Misschien moet daar nog een update overheen ofzo.

Nu klopt het wel idd.. Staan op 64 punten..
Reply
#14
Alles door vandaag alleen Gulbis, Isner en Clijsters nog te gaan. Lekker weer die dubbele belangen maar win liever die 500 euro hier :Big Grin (al is die kans klein)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#15
Gek dat je niets meer zegt nu Gulbis eruit is.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#16
Wat moet ik dan zeggen. 23 man van de 25 door !!!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#17
En de veel gekozen Ivanovic out. Gaat prima zo
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#18
Je had ook alle favorieten in elke wedstrijd. 1e ronde potten zeggen niet zoveel natuurlijk :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#19
Precies, laten we volgende week maar eens kijken waar we staan.
Reply
#20
Ivanovic eruit, dubbel jammer!
Verder Davy en Groth kwijt in de eerste ronde. Nog geen man overboord (Davy door iedereen gekozen, en 2 vrouwen overboord).
Reply
#21
Was natuurlijk ook een risicootje, ze was behoorlijk geblesseerd volgens mij.
Reply
#22
Ik ben er 4 kwijt.. Maar ja 1 begon er niet eens aan het toernooi Smile

Verder Davy, Flipkens & Hantuchova kwijt.. Ach heb wel de 2 toernooiwinnaars met Federer & Clijsters Wink
Reply
#23
Ze tellen anders dan ik dacht: Als een gekozen speler de 3e ronde haalt, krijg je hiervoor niet 2 punten, maar 1+2=3 punten.
Dat maakt de eindfase van het toernooi nog belangrijker: In de 2 finales worden meer punten uitgedeeld dan tot nu toe gehaald zijn.
Toch kan het niet kwaad om nu goed te scoren: als je nu nog veel spelers in het toernooi hebt, hebt je ook meer kans om er uiteindelijk wat over te houden.
Reply
#24
Plus natuurlijk dat je het risico loopt 'gecovered' te zijn. Je kan wel Fedex en Clijsters als juiste winnaars hebben, iemand anders met die combi en meer restpunten laat je in het stof bijten.
Reply
#25
Ben er vannacht alweer 3 of 4 kwijt geraakt Sad
Reply
#26
Hier ook. Kut wijven! Bartoli, Pironkova en u ook Wickmayer en bij de heren Tipsarevic (ondanks MP ](*,)
Focus kan weer op FTM maar daar gaat het nu ook ruk. Morgen heb ik er nog 3 over :-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#27
Stille Wrote:Hier ook. Kut wijven! Bartoli, Pironkova en u ook Wickmayer en bij de heren Tipsarevic (ondanks MP ](*,)
Focus kan weer op FTM maar daar gaat het nu ook ruk. Morgen heb ik er nog 3 over :-({|=

FeVer is weer een koning! Held!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#28
Dat Zweeler gaat nu wel lekker, maar heb in het verdere verloop van het toernooi wat meer gegokt. Vrees dus dat de huidige positie geen blijvende is.
Reply
#29
ik zag het, 3e. Mooi, maar nog geen garantie idd. Gokken is goed bij dit soort spelletjes. Ik heb dat toch te weinig gedaan denk ik. Ben daarom nu al kansloos, geen verrassingen meer die mij de zege kunnen bezorgen.
Reply
#30
Na dag 2 FTM'mers in de top 10. Heb nog wat goed gemaakt met Djokovic, Li, Petkovic en Monfils
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: