The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Inter - Ajax
#61
Deportivo Wrote:
Kezmania Wrote:
Deportivo Wrote:Lindenbergh zei dat ze een paar kansen hebben gehad en dat het eigenlijk geen echte penalty was. Ook vond ie dat ze goed speelden.
Beter als PSV iig, koekebakkers daaro in het zuiden.

Vraag: 1-0 terechte nederlaag?
Lindenbergh: nou dat weet ik niet, ze hebben wel kansen gehad, maar na 20 min stond het bij ons goed..bla bla bla

1-0 was meer dan terecht, ik heb niet echt het idee gehad dat er een overwinning voor Ajax in zat. Maar ze hebben het niet hier laten liggen, maar in Amsterdam, waar ze heel knullig een 2-0 voorsprong om zeep hielpen.

Ja maar gaat om het gevoel van zo een speler alsof die gasten ooit gelijk hebben. Hiddink had vorige week ook zo een grapje..als het anders was gelopen was het geen 4-0.

Daarom een videoband :wink:
Verder zijn er ook voetballers die wel realistisch zijn.

Blind is wel realistisch..ook over de 'penalties'
Reply
#62
Ekslem Wrote:@Kezmania: zucht.

@Bumme: Misschien had Blind wat spelers eerder naar de kant kunnen halen met het oog op de zware uitwedstrijd in Grun toen hij na de 1-0 doorhad dat ze eruit lagen! Keer op les bij de ervaren rot Guus zou voor Blind geen kwaad kunnen :8:

Verschil met Ajax is dat dit voornamelijk gasten zijn die dit nog nooit hebben meegemaakt. Denk dat de ervaring belangrijker is dan of ze een beetje moe zijn zoals die tank daar bij PSV achterin.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#63
Deportivo Wrote:
Ekslem Wrote:@Kezmania: zucht.

@Bumme: Misschien had Blind wat spelers eerder naar de kant kunnen halen met het oog op de zware uitwedstrijd in Grun toen hij na de 1-0 doorhad dat ze eruit lagen! Keer op les bij de ervaren rot Guus zou voor Blind geen kwaad kunnen :8:

Verschil met Ajax is dat dit voornamelijk gasten zijn die dit nog nooit hebben meegemaakt. Denk dat de ervaring belangrijker is dan of ze een beetje moe zijn zoals die tank daar bij PSV achterin.

Heb je mss ook wel weer gelijk in, Ajax is de laatste jaren niet echt verwend.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#64
Ekslem Wrote:
Deportivo Wrote:
Ekslem Wrote:@Kezmania: zucht.

@Bumme: Misschien had Blind wat spelers eerder naar de kant kunnen halen met het oog op de zware uitwedstrijd in Grun toen hij na de 1-0 doorhad dat ze eruit lagen! Keer op les bij de ervaren rot Guus zou voor Blind geen kwaad kunnen :8:

Verschil met Ajax is dat dit voornamelijk gasten zijn die dit nog nooit hebben meegemaakt. Denk dat de ervaring belangrijker is dan of ze een beetje moe zijn zoals die tank daar bij PSV achterin.

Heb je mss ook wel weer gelijk in, Ajax is de laatste jaren niet echt verwend.

Dat valt ook wel mee toch 2 jaar geleden nog kwartfinale gespeeld. Maar hele nieuwe ploeg met een stel jonkies en daar komen Stam en Perez (waarschijnlijk nog wel een paar) bij. Alle ervaring die ze nu meepikken is mooi met het zicht op het WK en het volgende seizoen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#65
Deportivo Wrote:
Ekslem Wrote:
Deportivo Wrote:
Ekslem Wrote:@Kezmania: zucht.

@Bumme: Misschien had Blind wat spelers eerder naar de kant kunnen halen met het oog op de zware uitwedstrijd in Grun toen hij na de 1-0 doorhad dat ze eruit lagen! Keer op les bij de ervaren rot Guus zou voor Blind geen kwaad kunnen :8:

Verschil met Ajax is dat dit voornamelijk gasten zijn die dit nog nooit hebben meegemaakt. Denk dat de ervaring belangrijker is dan of ze een beetje moe zijn zoals die tank daar bij PSV achterin.

Heb je mss ook wel weer gelijk in, Ajax is de laatste jaren niet echt verwend.

Dat valt ook wel mee toch 2 jaar geleden nog kwartfinale gespeeld. Maar hele nieuwe ploeg met een stel jonkies en daar komen Stam en Perez (waarschijnlijk nog wel een paar) bij. Alle ervaring die ze nu meepikken is mooi met het zicht op het WK en het volgende seizoen.

Ach met een beetje geluk heb je volgend jaar een herkansing..
Al zou het voor Ajax wel fijn zijn als ze eens een keer geen italiaanse tegenstander loten.
Reply
#66
Nou, over kotsmaniak is al genoeg gezegd, laat ik nu eens wijs zijn en me daar niet aan wagen, straks word ik ook opgepakt nav teksten op fora... :wink:

Terecht verloren, nooit echt kansen gehad (waar zag Olaf die ?), alleen een half kansje van Trabelsi...
Vooral het eerste kwartier was het dweilen met de kranen open.

Vage wedstrijd, ene moment leek Ajax weer sterker, om vervolgens weer onder de 'voet' gelopen te worden.
Reply
#67
ben 't voor een keertje met kezmania eens. Lindenbergh geeft een belachelijke analyse na de wedstrijd..alsof ze een kans hadden..(de enige "bijna" kans was voor babel in de 87e minuut, maar hij bukte ipv te springen bij de voorzet). Blind was ook de enige die ik tot nu toe gehoord heb die aangaf dat je de handsbal van inter en ajax niet met elkaar kon vergelijken...pluspuntje voor een realistische blind.

lindenbergh, bukharry, hunterlaar en rosales waren echt drama (al dan niet door een sterke tegenstander), maduro heeft ook laten zien dat hij verdedigend tekort komt voor zo'n tegenstander (o.a. kinderlijk uitgekapt bij het doelpunt). De enige die zich (aanvallend) kon onderscheiden was trabelsi.

Moment van de wedstrijd...babel valt in...en arno vermeulen:"nu komt de man met ervaring" :lol:
Reply
#68
Quatro Wrote:maduro heeft ook laten zien dat hij verdedigend tekort komt voor zo'n tegenstander (o.a. kinderlijk uitgekapt bij het doelpunt).

Wat moet je dan doen in zo'n situatie. Je staat in het strafschopgebied en er komt iemand aan op hoge snelheid die met een aardige beweging langs je gaat. Als je de herhaling terugziet, zie je dat Maduro in eerste instantie zn voet wil uitsteken maar daar net op tijd op terugkomt. Als er al een fout was, dan was het die risicovolle pass van Boukhari die de bal daar eigenlijk niet op zo'n manier mag verspelen.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#69
Bumme Wrote:Speelde er trouwens nog een andere Lindenbergh mee vanavond? Nee? Waarom noemde die commentator hem dan de hele tijd met voor- en achternaam terwijl hij alle andere spelers alleen bij de achternaam noemde.

(of is dit alleen mij opgevallen?)

Dat doet Olav Mol ook altijd bij de F1 als hij het over Montoya heeft. Daar is, bij mijn weten, ook maar eentje van, maar toch heeft hij het altijd over Juan Pablo Montoya.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#70
Lance Wrote:
Quatro Wrote:maduro heeft ook laten zien dat hij verdedigend tekort komt voor zo'n tegenstander (o.a. kinderlijk uitgekapt bij het doelpunt).

Wat moet je dan doen in zo'n situatie. Je staat in het strafschopgebied en er komt iemand aan op hoge snelheid die met een aardige beweging langs je gaat. Als je de herhaling terugziet, zie je dat Maduro in eerste instantie zn voet wil uitsteken maar daar net op tijd op terugkomt. Als er al een fout was, dan was het die risicovolle pass van Boukhari die de bal daar eigenlijk niet op zo'n manier mag verspelen.

dat was idd de bekroning van een geweldige wedstrijd van bukharry...god, wat hebben jullie geluk dat hij volgend seizoen niet meer opgesteld kan worden.

maduro is veel te traag in z'n reacties om op snelle aanvallen te anticiperen. Eerder in de wedstrijd was daar ook al een voorbeeld van. Opbouwend speelt hij misschien aardig voor zo'n jonge gast...maar verdedigend komt hij gewoon te kort. (iig op dit moment)
Reply
#71
Quatro Wrote:
Lance Wrote:
Quatro Wrote:maduro heeft ook laten zien dat hij verdedigend tekort komt voor zo'n tegenstander (o.a. kinderlijk uitgekapt bij het doelpunt).

Wat moet je dan doen in zo'n situatie. Je staat in het strafschopgebied en er komt iemand aan op hoge snelheid die met een aardige beweging langs je gaat. Als je de herhaling terugziet, zie je dat Maduro in eerste instantie zn voet wil uitsteken maar daar net op tijd op terugkomt. Als er al een fout was, dan was het die risicovolle pass van Boukhari die de bal daar eigenlijk niet op zo'n manier mag verspelen.

dat was idd de bekroning van een geweldige wedstrijd van bukharry...god, wat hebben jullie geluk dat hij volgend seizoen niet meer opgesteld kan worden.

maduro is veel te traag in z'n reacties om op snelle aanvallen te anticiperen. Eerder in de wedstrijd was daar ook al een voorbeeld van. Opbouwend speelt hij misschien aardig voor zo'n jonge gast...maar verdedigend komt hij gewoon te kort. (iig op dit moment)

Was ook een geimproviseerde opstelling, een luie spanjaard op de linksback pos, die marrokaan die er al weken niets van bakt, Pienaar die niet in vorm is. Huntelaar werd uit de wedstrijd gehouden door die benenbreker van een Materazzi. Al met al Inter verdiend door hadden we maar niet 2 goals moeten weggeven in Amsterdam.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#72
Materazzi had overigens al in de eerste minuten geel moeten hebben voor zijn overtreding van achteren! Ik sanp niet dat die gast er niet vaker afgestuurd wordt!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#73
Als we dezelfde overterding bedoelen (heb er maar 1 van achteren gezien), dan vond ik dat geen geel. Materazzi verbaasde me gisteren in positief opzicht. Hij had Huntelaar in z'n zak en gaf ook nog eens een aantal keer een goede lange pass van achteruit op Figo. Toch blijft me het "Materazzi-beeld" bij van Feyenoord-Inter.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#74
Materazzi is voor mij de meest gemene momenteel spelende verdediger in Europa. Van mij mag dat ventje levenslang geschorst worden. Niet op basis van de wedstrijd van gisteren, maar wel op basis van zijn nietsontziende killersgedrag in andere wedstrijden. In Italie spelen nog wel meer klootzakken die het toch eigenlijk, door hun verdienstelijke mogelijkheden, niet nodig hebben maar bij tijd en wijle smerige overtredingen begaan, zoals ene Cruz en ene Zlatan.

Jammer dat Ajax er ook uit ligt. Europees seizoen is voor ons Nederland nu ineens voorbij. De UEFA-coefficientenjacht op de Portugezen is nu ook even stilgelegd. Deze ronde vliegen alle 4 onze clubs eruit, terwijl hun enige overgebleven Benfica wel doorgaat en punten verzamelt.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#75
Benfica krijgt pakkie van Barça hoop ik
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#76
Kezmania Wrote:blablabla
Puke
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#77
Lamme Lennie Wrote:Als we dezelfde overterding bedoelen (heb er maar 1 van achteren gezien), dan vond ik dat geen geel.

](*,)
Reply
#78
Fabian Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Als we dezelfde overterding bedoelen (heb er maar 1 van achteren gezien), dan vond ik dat geen geel.

](*,)

Geweldige reactie Fabian! Undecided
Wat probeer je in hemelsnaam duidelijk te maken?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#79
Overtreding van achter is altijd geel, en zeker die overtreding die die debiel maakte na 4 minuten.... :roll:
Reply
#80
Een overtreding van achter is lang niet altijd geel. Is een duw in de rug geel?

Over het algemeen als je iemand van achteren trapt is het geel, maar de overtreding waar Ekslem (denk ik) op doelt vond ik geen geel (leek meer dan dat het was, hij raakte hem amper). Maar daar kan een ander anders over denken.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#81
In principe is een tackel van achteren wel altijd geel. Of dit terecht, daar valt over te discussieren, maar momenteel is het wel zo.
Echter lang niet elke scheids hanteert de regels volgens t boekje. Of schaf bepaalde regels af of degradeer bepaalde scheidsechters...
The great old Ludwig von...
Reply
#82
Houdoe Ajax! Inpakken en snel terug naar de Nederlandse competitie waar jullie zelfs te kort komen voor de top..

Forza Interrrrr
Brazilianen staan te boek als ware balkunstenaars. Wat Romario en Ronaldo met dit speeltuig kunnen, zoiets deden van Gogh en Rembrandt met penceel!
Reply
#83
:roll: zucht...
The great old Ludwig von...
Reply
#84
ROBERTOOO BAGGGIOOOO
Brazilianen staan te boek als ware balkunstenaars. Wat Romario en Ronaldo met dit speeltuig kunnen, zoiets deden van Gogh en Rembrandt met penceel!
Reply


Forum Jump: