The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Zagreb, Joburg en Santiago
#61
RRH Verspeelt 6-3 voorsprong in tb derde set...
Reply
#62
Lekker GSM...mooi meteen 15x Gil eruit =D>
Reply
#63
Idd, toch 4x gekozen in de top 10.
Reply
#64
Klasse Tommy!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#65
Ad Wim Wrote:Lafaard!
Je zegt ook maar wat je uitkomt. In een andere week vind je het juist laf als je 2 toppers kiest die vlak bij elkaar in het schema staan, als je geen keuze durft te maken. Als Robredo de partij al gewonnen had (wat er dik inzat op het moment van de deadline) had je de keuze voor Robredo waarschijnlijk als een laffe keuze bestempelt.
Reply
#66
Roos Wrote:Kan er trouwens ook iets gemaakt worden, dat in die balk bovenaan zeg maar bij plaats: ... dat dat actueel wordt? Nu staat er bijvoorbeeld de plaats nog van vorige week, terwijl ik nu al op een hele andere plaats sta. Zou echt tof zijn dat dat gewoon continu veranderd. Of is dit qua ontwerp niet te doen?

foutje van mij geweest, had ergens een scriptje 2x laten draaien ipv 1x. Maar het is sowieso een onderdeel dat wel verbeterd kan worden. Ik zet het op mn todo list.
Reply
#67
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Lafaard!
Je zegt ook maar wat je uitkomt. In een andere week vind je het juist laf als je 2 toppers kiest die vlak bij elkaar in het schema staan, als je geen keuze durft te maken. Als Robredo de partij al gewonnen had (wat er dik inzat op het moment van de deadline) had je de keuze voor Robredo waarschijnlijk als een laffe keuze bestempelt.
Als je dit niet begrijpt, ga ik er verder geen energie in steken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
O, ik begrijp het wel. Vind het alleen niet zo opportuun dat je met dit soort kwalificaties voor teams van anderen komt. Doel van het spel is om zoveel mogelijk punten te scoren en iedereen moet zelf weten hoe hij dat doet.
En jij mag het laf vinden, ik mag mijn mening hebben over dat jij het laf vindt.
Reply
#69
Dat mag ook zeker, maar zeg dan niet dat ik maar zeg wat me uitkomt, want ik zeg dit al jaren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Zo direct 3 man op de baan. Hup Radek, Dustin en Michal
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#71
We beginnen zo met:

Serra(17,CC,Arco,Roos)-Brown(8, Stille,Scholten)
Przy(23,Buurs,Arco,Ad NIET) - Fischer
Lu(12 Haggie, Player) - Raonic

Kavcic(28, Haggie,Arco,Buurs,CC,Scholten,Player) - Zverev
Stepanek(23 Andre,Tampie,CC,Buurs,Stille,Arco,Player) - Koubek
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#72
Hup troef Lu,Pzry en held Kavcic.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#73
Tja, als het op de deadline 2-6 3-3 staat, is de kans dat Robredo wint kleiner als aan het begin van de wedstrijd. Was hij nog niet begonnen, dan had ik hem genomen. Haalt hij 45 punten, dan is hij net aan rendabel genoeg imo. Die kans is op voorhand aanzienlijk, op het moment 2-6 3-3 is die kans behoorlijk minder. In de kwart en halve komt hij lastige jongens tegen, maar hij is heeft wel kans op toernooiwinst. Ik wilde na de rebreak niet meer wisselen, anders had ik Gil er uit gehaald en beide dus niet genomen. Belucci heb ik namelijk wel.

Verder vind ik de kwalificaties 'laf' en 'zeker manager' uit Ad zijn mond vooral complimenten.
Reply
#74
Ik heb helemaal niemand, dus zie alleen maar jongens wegvallen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Ad Wim Wrote:Ik heb helemaal niemand, dus zie alleen maar jongens wegvallen.

Jij ziet idd Fischer, Raonic, Zverev en Stepanek wegvallen! :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#76
Doet die link van Eli het nog?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#77
_Tampie Wrote:Tja, als het op de deadline 2-6 3-3 staat, is de kans dat Robredo wint kleiner als aan het begin van de wedstrijd. Was hij nog niet begonnen, dan had ik hem genomen. Haalt hij 45 punten, dan is hij net aan rendabel genoeg imo. Die kans is op voorhand aanzienlijk, op het moment 2-6 3-3 is die kans behoorlijk minder. In de kwart en halve komt hij lastige jongens tegen, maar hij is heeft wel kans op toernooiwinst. Ik wilde na de rebreak niet meer wisselen, anders had ik Gil er uit gehaald en beide dus niet genomen. Belucci heb ik namelijk wel.

Verder vind ik de kwalificaties 'laf' en 'zeker manager' uit Ad zijn mond vooral complimenten.
Dat vind ik dus laf en op zeker spelen, want jij wist ook wel dat ie nog een goede kans had om te winnen, zelfs met een break achterstand. Dat je Gil hebt, snap ik dan ook niet, ik had ze dan beiden niet genomen, als ik op zeker was gegaan.

En het is trouwens 'kleiner dan'...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Weet je wie trouwens de weekwinst behaalde in deze week vorig jaar :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#79
Klasse Brown, klasse Radek, klasse Prz. Hup Zverev, hup Raonic
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#80
Gaat allemaal nog redelijk als verwacht. Alleen Serra niet, maar Brown is geen pretje in R1.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Przy gaat lekker en held Kavcic voorlopig ook.

Lu heeft 't niet makkelijk, maar Raonic in R1 is ook een mooie testcase.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#82
Een mooie testcase? Dat is de moeilijkste R1 die je je kunt voorstellen. Ik zag zelfs Raonic als lichte favoriet van tevoren. Lu is wel een erg grote gok...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
Ad Wim Wrote:Een mooie testcase? Dat is de moeilijkste R1 die je je kunt voorstellen. Ik zag zelfs Raonic als lichte favoriet van tevoren. Lu is wel een erg grote gok...

Als hij er doorheen wint ie ook het toernooi. Op dit moment ziet het er alleen niet al te best uit. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#84
Ik ben ook vreemd. Je weet toch dat ik altijd vreemde keuzes en teams heb? Ik had wel gedacht dat het merendeel Kavcic zou nemen, dan heb ik hem liever niet als ik hem niet op zeker zie winnen. Maar helaas is Zverev nog helemaal niks dit seizoen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Ad Wim Wrote:Ik ben ook vreemd. Je weet toch dat ik altijd vreemde keuzes en teams heb? Ik had wel gedacht dat het merendeel Kavcic zou nemen, dan heb ik hem liever niet als ik hem niet op zeker zie winnen. Maar helaas is Zverev nog helemaal niks dit seizoen.

Ik had mn bericht alweer weg gehaald.
Maar als je in de top wilt meedraaien moet je toch zulke mustpicks hebben/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#86
Ik hoef niet in de top mee te draaien. En bovendien heb ik Berrer daar al, en ik probeer altijd voor een maximale score te gaan, en dus geen gasten te nemen die in de 2e ronde tegen elkaar spelen. Dat is mijn probleem waarsch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Hmmm Serra lijkt eraf te gaan dat is minder.
Maar als Raonic zijn AO niveau haalt zal hij daar de halve finale wel halen...

Kavcic en Przysiezny gaan prima
Reply
#88
Mac Wrote:
Roos Wrote:Kan er trouwens ook iets gemaakt worden, dat in die balk bovenaan zeg maar bij plaats: ... dat dat actueel wordt? Nu staat er bijvoorbeeld de plaats nog van vorige week, terwijl ik nu al op een hele andere plaats sta. Zou echt tof zijn dat dat gewoon continu veranderd. Of is dit qua ontwerp niet te doen?

foutje van mij geweest, had ergens een scriptje 2x laten draaien ipv 1x. Maar het is sowieso een onderdeel dat wel verbeterd kan worden. Ik zet het op mn todo list.

Top! Zou helemaal gaaf zijn als het in de week zelf ook gewoon continu verandert. Maar dat is niet aan mij, ben benieuwd wat er van gemaakt kan worden! :wink:
Reply
#89
Niet in de top meedraaien? Iedereen wil toch maximaal presteren?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#90
Haggie Wrote:We beginnen zo met:

Serra(17,CC,Arco,Roos)-Brown(8, Stille,Scholten)
Przy(23,Buurs,Arco,Ad NIET) - Fischer
Lu(12 Haggie, Player) - Raonic

Kavcic(28, Haggie,Arco,Buurs,CC,Scholten,Player) - Zverev
Stepanek(23 Andre,Tampie,CC,Buurs,Stille,Arco,Player) - Koubek

Hup Serra, dit had ik dan weer niet aan zien komen... Sad
Reply


Forum Jump: