The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Memphis/BA/Marseille
#1
De DB is open, succes met het maken van de teams. De q's zullen worden ge-update en nader ingevuld als er meer bekend is.
Reply
#2
Lastige stukjes in vooral Marseille en BA. Hopen dat er morgen al veel potjes afgelopen zijn voor de deadline. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Manmanman wat een eerste ronde wedstrijden! Niet normaal;

Verdasco-Raonic
Isner-Del Potro
Roddick-Berankis
Simon-Davydenko
Dimitrov-Tursunov
Haase-Seppi

Weer een pittige week!
Blue White Army!
Reply
#4
Schoorel wint met 6-1 6-4 van Millot =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
Top =D>
Reply
#6
Schoorel grote klasse!!
Reply
#7
buurs Wrote:Schoorel wint met 6-1 6-4 van Millot =D>

17 aces en hij speelt in de beslissende ronde tegen onbekende Fransman Jouan (258). Moet te doen zijn lijkt me zo!
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#8
Jouan is geen onbekende, maar die moet hij kunnen pakken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
Zijn er nog spelers die hebben afgezegd voor deze toernooien? Ik weet dat Monfils zich heeft teruggetrokken voor Marseille en dat Berdych beetje ziekjes was.
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
#10
Waarom staan de qualifiers van Memphis er nog niet in?

Tipsa-Sweeting (q)
Mannarino-Hajek (q)
Karlovic-Russell (q)
Anderson-Kendrick (q)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#11
Raonic - Verdasco Undecided

Hebben net de finale tegen elkaar gespeeld en nu 1e ronde. :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#12
Wie heeft er eigenlijk in Memphis de plaats van Monfils (of Mailsse) ingenomen? Ik zie geen LL staan.
Reply
#13
Lukas Lacko, Monfils had op tijd afgezegd dus die kwam als ALT binnen.

Schoorel 7-5 1e set gewonnen!
Reply
#14
Afzegging was bekend voordat de qualis begonnen waren, dus dat is een alternate geworden ipv een LL. Malisse is daardoor van ongeplaatst naar geplaatst gegaan, maar volgens mij wist je dit al...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Ik zeg 't wel vaker maar volgens mij wordt dit echt een lastige week. In USA(belangrijkste toernooi) wat lastige spots, wat te denken van Potro-Isner en Raonic-Verdasco(beide? :razz: ). Dan hebben we ook nog een kneuzenkwart met Querrey en Fish. Welk kleintje haalt daar de HF?
Op gravel ouderwets 10 gasten die 't toernooi kunnen winnen en de jongens die ver gaan komen in Frankrijk zijn te duur.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
Anders koop je toch alles op CC?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#17
Ik vind dat cc een budget van 50000 moet krijgen! :eten:
Hoeft hij geen keuzes te maken. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
Haggie Wrote:Anders koop je toch alles op CC?

In dat 3e kwart in USA zou ik zomaar alles op kunnen kopen. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
Wordt weinig gespeeld in Memphis voor de deadline, dat maakt het leuker.
Maar toch zal vrijwel iedereen 75% van z'n budget in Memphis steken, en dat is ook wel logisch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
buurs Wrote:Ik vind dat cc een budget van 50000 moet krijgen! :eten:
Hoeft hij geen keuzes te maken. :8:

Volgens mij haal jij 2 dingen door elkaar. Tussen Malisse en Raonic kon ik niet kiezen dus heb ik ze beide gekozen. Een uitstekende keuze lijkt me. Nu doe jij net of ik geen keuzes kan of durf te maken. Vorige week geen grote jongen in Rotterdam is toch een keuze? Murray ipv Soderling op de AO was een (belangrijke) keuze.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#21
Ad Wim Wrote:Wordt weinig gespeeld in Memphis voor de deadline, dat maakt het leuker.
Maar toch zal vrijwel iedereen 75% van z'n budget in Memphis steken, en dat is ook wel logisch.

75% investeren in 1 toernooi? Laffe managers!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
Ik zit je te jennen, kerel.

tot nu toe heb jij goede keuzes gemaakt.
alleen montanes en becker vorige week begrijp ik niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#23
Schoorel wint trouwens 7-5, 7-6 =D>
Reply
#24
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Wordt weinig gespeeld in Memphis voor de deadline, dat maakt het leuker.
Maar toch zal vrijwel iedereen 75% van z'n budget in Memphis steken, en dat is ook wel logisch.

75% investeren in 1 toernooi? Laffe managers!
Pas als ze 1e rondes tegen elkaar nemen en hele kwarten opkopen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Yep goede wedstrijd met zeer weinig punten tegen op eigen serve. Nu hopen op een goede spot. Clement?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#26
Klasse Schoorel!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#27
Schoorel tegen Kamke! Maakt hij daartegen een kans?

FTM word nog wel een hele puzzel, mooi dat er maar weinig word gespeeld vóór de deadline!
Blue White Army!
Reply
#28
Ik geef hem zeker kans.
Vooral omdat het indoor is.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#29
Zeker kans, Kamke is wisselvallig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Krajicek wint in de eerste ronde van de als eerste geplaatste voor het toernooi van Memphis. Knap =D>
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply


Forum Jump: