The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
#61
mindlight Wrote:[-X

die ene procent ben jij ook ML :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#62
Hakkuh
Reply
#63
Alle geplaatste spelers in Acapulco? Ik iig ook niet hoor. Bij lange na niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Ad Wim Wrote:Alle geplaatste spelers in Acapulco? Ik iig ook niet hoor. Bij lange na niet.

Moet je ook zelf weten uiteraard!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#65
Team staat. Geen Fed en Djo maar wel 6 geplaatsten in Mexico. Ik hoop dat het nu eens een keertje goed gaat vallen. Ben de afgelopen 2 weken 7 plekken gezakt. Kut spel !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#66
8 geplaatste spelers in Acapulco lijkt me wat teveel van het goede. Dan kan ik namelijk die stukken daartussen niet meer opkopen :wink: .

Maar wie laat je daar nou weg...
Reply
#67
_Tampie Wrote:8 geplaatste spelers in Acapulco lijkt me wat teveel van het goede. Dan kan ik namelijk die stukken daartussen niet meer opkopen :wink: .

Maar wie laat je daar nou weg...

Zeg t maar dan, wie van de 8 geplaatste jongens het toernooi niet kan winnen in een goede week? :-k
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#68
Tja, maar dat is wel heel sec bekeken. Je moet natuurlijk wel de omstandigheden (vorm, vermoeidheid, ritme) in ogenschouw nemen.
Bovendien zijn sommigen wel een stuk meer favoriet dan anderen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Ad Wim Wrote:Tja, maar dat is wel heel sec bekeken. Je moet natuurlijk wel de omstandigheden (vorm, vermoeidheid, ritme) in ogenschouw nemen.
Bovendien zijn sommigen wel een stuk meer favoriet dan anderen.

Klopt. Ferrer/Waw-Dolg/Alm/Verd zijn gewoon mustpicks in mijn eigen ogen.
Ik ga niet de hele puntenberekening uitvoeren, maar deze kunnen allemaal het toernooi winnen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#70
Must-picks zijn het imo niet, maar ik ga niet nog meer info weggeven. Mijn beredenering komt vanavond wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Ad Wim Wrote:Must-picks zijn het imo niet, maar ik ga niet nog meer info weggeven. Mijn beredenering komt vanavond wel.

Ik weet nu al, mocht ik er eentje weglaten, die de finale haalt of zelfs het toernooi wint! #haggieweek
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#72
Hij wil gewoon ook deze week weer winnen! Heerlijk ventje!

milosraonic Milos Raonic
I can't wait to arrive to acapulco already, its one of the shortest trips I've had this year but its def feeling like its taking forever
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#73
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, maar dat is wel heel sec bekeken. Je moet natuurlijk wel de omstandigheden (vorm, vermoeidheid, ritme) in ogenschouw nemen.
Bovendien zijn sommigen wel een stuk meer favoriet dan anderen.

Klopt. Ferrer/Waw-Dolg/Alm/Verd zijn gewoon mustpicks in mijn eigen ogen.
Ik ga niet de hele puntenberekening uitvoeren, maar deze kunnen allemaal het toernooi winnen!

Ik heb er 1 uit die rij
Reply
#74
Bubka! =P~
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#75
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Must-picks zijn het imo niet, maar ik ga niet nog meer info weggeven. Mijn beredenering komt vanavond wel.

Ik weet nu al, mocht ik er eentje weglaten, die de finale haalt of zelfs het toernooi wint! #haggieweek
Nee joh, dat is de buurs-/cc-tactiek; ik kan en durf niet te kiezen, dus neem ik ze maar allemaal, dan kan ik iig niet verliezen.
Jij bent een man van de aanval, houd dat zo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Must-picks zijn het imo niet, maar ik ga niet nog meer info weggeven. Mijn beredenering komt vanavond wel.

Ik weet nu al, mocht ik er eentje weglaten, die de finale haalt of zelfs het toernooi wint! #haggieweek
Nee joh, dat is de buurs-/cc-tactiek; ik kan en durf niet te kiezen, dus neem ik ze maar allemaal, dan kan ik iig niet verliezen.
Jij bent een man van de aanval, houd dat zo!

Dat is waar Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#77
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Berdych gaat natuurlijk winnen en wordt door zeer velen gekozen. Jammer dat er weer zoveel gespeeld is in Dubai. Leuk dat dat in Acapulco niet zo is.
Paar leuke keuzes te maken daar.

Nog beter zou het zijn als Chardy wint, als must-pick een stuk goedkoper.
Juist, en een hoop budget over voor andere must-picks. Berdych is waarsch geen must-pick als ie wint, maar wel een makkelijke keuze.

Ik denk juist dat weinig mensen Berdych zullen nemen. Wellicht een zooi aan de onderkant van het klassement.
Je weet toch vrijwel zeker dat hij wint van Chardy, die wedstrijd moet geen obstakel vormen.
Je weet voor 99% zeker dat iedereen alle geplaatste spelers van Acapulco neemt.

Spreek voor je zelf! Wanneer kunnen we weer is Del Potro kiezen, als hij deze week een beetje punten pakt?
Blue White Army!
Reply
#78
1 risicovolle actie hier...

Ljubo geeft op
Reply
#79
staat nu 166e, zal dus op zn vroegst over 2 weken zijn. Hij moet dan wel minstens de 3e ronde halen deze week.
Reply
#80
Gelukkig zie ik een paar mustpicks. Rest van het geld maar besteden om enkele kwarten op te kopen in Dubai en Acapulco.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#81
Alleen nog Querrey voor de deadline die speelt lijkt mij?

Dan staat mijn team...

1 groot risico maar dat maakt het leuk...
Reply
#82
Kutje, ben je een keer eerder thuis, sta je 2 uur te blauwbekken omdat er 2 paarden zijn losgeslagen en je ze probeert te weren van een 80km-weg Dead Nu alsnog laat het vizier op FT, iedere week hetzelfde ](*,)
Reply
#83
:lol: Plattelandse perikelen Wink
En je hebt toch nog 2 uur en 20 minuten? Dat is zo'n 20x zoveel tijd als ik nodig heb voor het maken van mijn team.
Reply
#84
mindlight Wrote::lol: Plattelandse perikelen Wink
En je hebt toch nog 2 uur en 20 minuten? Dat is zo'n 20x zoveel tijd als ik nodig heb voor het maken van mijn team.

Minus Voetbal International, het programma dat ik altijd moet missen vanwege cursus, behalve vandaag.
Reply
#85
kooltje Wrote:Alleen nog Querrey voor de deadline die speelt lijkt mij?

Dan staat mijn team...

1 groot risico maar dat maakt het leuk...

Tomas
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#86
pfff.... toch wel lastige dubio's hier en daar....
Reply
#87
Voor CC is dit weer een eitje!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#88
ONE TIME JOHNNY!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#89
Wie durft Raonic nog een keertje aan? Hij is nu nog betaalbaar.... maar hoe is hij op gravel, hij speelde er vorig jaar 2 wedstrijden voor de DC, verder wat futures in 2009, zonder al te veel succes. De baas moet maar even tot Indian Wells in de wachtkamer denk ik.
Reply
#90
Ik vind dit voor het eerst echt een hele moeilijke week en ik heb geen goed gevoel bij m'n team. Misschien wordt het dan eens een goede week...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: