The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
#91
Mijn team is ook bagger. ](*,)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#92
Ik twijfel over Ferrer. Hij is wel titelverdediger, maar ik twijfel aan zijn vastberadenheid om in Acapulco te presteren. Hij heeft nog geen gravel in de benen, en was na de Aus Open slecht in Rotterdam en verder nog niet in actie.
Reply
#93
Ferrer ademt gravel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Ad Wim Wrote:Ferrer ademt gravel.

Tja, dat vind ik wel meevallen. Hij lijkt de laatste jaren de voorkeur aan hardcourt te geven. Vorig jaar een goed gravelseizoen, dat wel.....
Reply
#95
_Tampie Wrote:Wie durft Raonic nog een keertje aan? Hij is nu nog betaalbaar.... maar hoe is hij op gravel, hij speelde er vorig jaar 2 wedstrijden voor de DC, verder wat futures in 2009, zonder al te veel succes. De baas moet maar even tot Indian Wells in de wachtkamer denk ik.

Ik wel hoor, deze held blijft gehandhaafd.
Reply
#96
Almagro en Raonic gaan voor de 'back to back to back'.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#97
Ik zou hem graag nemen als held zijnde. Maar 837 is wel redelijk veel om door sympathie geleid in de sloot te mikken!
Reply
#98
Ad Wim Wrote:Ik vind dit voor het eerst echt een hele moeilijke week en ik heb geen goed gevoel bij m'n team. Misschien wordt het dan eens een goede week...

Ik ben nog nooit zo snel klaar geweest en ben ubertevreden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#99
Ik heb hetzelfde als Ad, ik kom er totaal niet uit, en heb nog niet eerder zo'n slecht gevoel gehad.
Reply
Kom eens op Harrison, breaken! Anders moet de handel zo weer omgegooid.
Reply
Ook ik kom er niet echt uit, pff lastig hoor!
Hopen op een weekje mazzel...
Reply
Die Harrison lijkt toch wel een beetje stil te staan. Dit zijn must-win potjes.
Reply
Tegen fucking Serra.... die kan echt niks. Brown geeft de break voorsprong weg in de 3e. Mijn team staat.
Reply
Hop, op naar het lafste team ooit!
Als Acapulco niet doorgaat, is mijn seizoen over.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Die Harrison lijkt toch wel een beetje stil te staan. Dit zijn must-win potjes.
Nou ja, must-wins. Vergeet niet dat ie nog steeds pas 18 is. Het was wel een toploting, maar zo makkelijk is het niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha ik geloof niet dat het mijne heel laf is, maar ik voel al op mijn klompen aan dat ik op de zekere teams behoorlijk ga verliezen. Wel of geen Montanes en/of Almagro blijft de bottleneck.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Die Harrison lijkt toch wel een beetje stil te staan. Dit zijn must-win potjes.
Nou ja, must-wins. Vergeet niet dat ie nog steeds pas 18 is. Het was wel een toploting, maar zo makkelijk is het niet.

Nee ok, maar ik had de indruk dat hij vorig jaar deze pot wel gewonnen zou hebben. Hij heeft het even niet lijkt het helaas.
Reply
Ad Wim Wrote:Hop, op naar het lafste team ooit!
Als Acapulco niet doorgaat, is mijn seizoen over.

:lol: :lol:

Ik zal snel al mijn spelers in Acapulco verkopen, want als jij vol op dat toernooi speelt zal La Familia Michoacana er vanavond wel een shoot-out organiseren.
Reply
Ad Wim Wrote:Hop, op naar het lafste team ooit!
Als Acapulco niet doorgaat, is mijn seizoen over.

Waarom doe je dat, als je er altijd zo op tegen bent?
Je hebt toch wel principes?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:Haha ik geloof niet dat het mijne heel laf is, maar ik voel al op mijn klompen aan dat ik op de zekere teams behoorlijk ga verliezen. Wel of geen Montanes en/of Almagro blijft de bottleneck.
Ik zit alleen nog met Almagro of een paar halve jongens. Dan maar hopen dat Nico het nog 1 weekje doet, en iig QF haalt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb een kleine ommezwaai gemaakt en toch wat laffe keuzes ingebouwd. Hup Ramos-Vinolas en/of Giraldo!
Reply
Ik heb geen spelers die elkaar in R1 treffen, maar wel gewoon een lekker laf team.
Reply
Nu maar hopen dat Verdasco de finale niet haalt, dan is het een prima week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Hop, op naar het lafste team ooit!
Als Acapulco niet doorgaat, is mijn seizoen over.

Waarom doe je dat, als je er altijd zo op tegen bent?
Je hebt toch wel principes?
Heb ik twee mensen die tegen elkaar moeten dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Bellucci, supertroef!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
15 man dezelfde Ad, dat overkomt ons niet vaak :-({|=
Reply
Ad Wim Wrote:Hup Bellucci, supertroef!

[-o<
Reply
Ik heb zelfs 16 man hetzelfde als CC en Buurs!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik hoop er ook op. Heel lang Bellucci gehad, maar durfde het niet aan.
Reply
Overzichtelijke week wederom. Ferrer mag niet de finale halen en ik heb een paar troeven in Dubai. O.a. Gulbis, Davy, Troicki en Youzhny! Hup!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: