The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuwe LED TV
#1
'Moet' een nieuwe gaan uitzoeken.
Ivm met kijkafstand (ong 3 meter) denk ik aan een 40/42 inch scherm.
Iemand tips voor een leuk toetsel (/merk)? Wat zijn de belangrijkste specs waar ik op moet letten??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
Philips.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
Was gister ff bij de Saturn... Daar adviseerde zo'n gast die er wel verstand van leek te hebben (mij maak je alles wijs op dit gebied Wink) in mijn situatie de Samsung LED of een inderdaad een Philips Ambilight. Laatste is iets duurder.

Wel een aantal afwegingen te maken die voor veel prijsverschil zorgen:
- 100 of 200 Herz (ziet zeker wel verschil, vooral met een strakke pass met voetbal :8Smile
- type LED verlichting (full of edge)
- 3D (maar dat zit standaard bij de 200Hertz types)
- I-net widgets of niet (zit ook standaard bij 200H gevallen)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
Heb van de zomer net voor het WK eind mei

Deze gehaald, toen nog voor 1.300,-.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.kieskeurig.nl/lcd_tv/samsung/le46c750/897051/">http://www.kieskeurig.nl/lcd_tv/samsung ... 50/897051/</a><!-- m -->


Voor dat geld zou ik u deze nemen, zelfde tv, alleen dan led.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.kieskeurig.nl/lcd_tv/samsung/ue46c7700/897078/">http://www.kieskeurig.nl/lcd_tv/samsung ... 00/897078/</a><!-- m -->


Geen seconde spijt van de tv. Had een Philips van 40 inch, 3 jaar oud, nu op mn slaapkamer hangen, maar die mag "de veters van de Samsung nog niet eens strikken".
Reply
#5
Wel een aantal afwegingen te maken die voor veel prijsverschil zorgen:
- 100 of 200 Herz (ziet zeker wel verschil, vooral met een strakke pass met voetbal :8Smile
persoonlijk zou ik alleen 200herz nemen als je echt veel sport kijkt. Prijsverschil is volgens mij meestal vrij groot namelijk en bij normaal tv kijken zie je het verschil nauwelijks.
- type LED verlichting (full of edge)
heb ik niet genoeg verstand van
- 3D (maar dat zit standaard bij de 200Hertz types)
tja ik denk dat 3D nog altijd een grote bubbel is, zeker zolang je nog een brilletje nodig hebt.
- I-net widgets of niet (zit ook standaard bij 200H gevallen)
zou ik liever een goeie mediaplayer kopen, daar zitten dit soort dingen ook bij en vaak nog beter uitgewerkt ook.

maar goed ben benieuwd voor welke je gaat, wil ook binnenkort aan de LED namelijk.
Reply
#6
Denk dat ik voor die van Dugarry ga, alleen dan 1 maatje kleiner... maar moet hem nog aanschaffen
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#7
Mn broeder en broedertje hebben hem een maatje kleiner, die hadden wat minder ruimte, maar het verschil zie je pas als je ze naast elkaar zet overigens.

Uiteraard neem ik wel standaard mn verrekijker mee als ik bij een van hun een potje voetbal ga kijken :eten:
Reply
#8
Dugarry Wrote:Mn broeder en broedertje hebben hem een maatje kleiner, die hadden wat minder ruimte, maar het verschil zie je pas als je ze naast elkaar zet overigens.

Uiteraard neem ik wel standaard mn verrekijker mee als ik bij een van hun een potje voetbal ga kijken :eten:

ah, vandaar, jij kijkt voetbal bij je moeder. [gay]
Reply
#9
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Mn broeder en broedertje hebben hem een maatje kleiner, die hadden wat minder ruimte, maar het verschil zie je pas als je ze naast elkaar zet overigens.

Uiteraard neem ik wel standaard mn verrekijker mee als ik bij een van hun een potje voetbal ga kijken :eten:

ah, vandaar, jij kijkt voetbal bij je moeder. [gay]

](*,) Tjeees, hoe begrijpend kun je lezen, stoertje.... Calimero
Reply
#10
Gister de UE40C7700 gekocht met geluidssetje.
Komen het volgende week ergens afleveren.
Zal tzt wel laten weten hoe ie bevalt (icm met de interactieve TV/decoder van Ziggo)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#11
Jammer dat je niet even gewacht hebt Wink Hakkuh


Quote:Nieuw amoledprocedé Samsung maakt 65"-oled-tv's mogelijk

Samsung Mobile Display heeft technologie ontwikkeld waarmee het mogelijk is om 65"-amoledpanelen te produceren met behulp van 5.5G-substraten. Met de huidige technologie zijn amoledpanelen met een maximale grootte van 32" mogelijk.

Glassubstraten, zoals die gebruikt worden in de huidige 5.5G-amoledproductielijn van Samsung, hebben een grootte van 1,3 bij 1,5 meter. Met de huidige technologie zijn hieruit amoledpanelen te snijden met een maximale grootte van 32", omdat het substraat vanwege de gebruikte opdampingsmethode in minimaal drie stukken moet worden opgedeeld. Met het nieuwe amoledprocedé van Samsung is deze opdeling niet meer nodig, zodat de maximale grootte voor een 5.5G-productielijn stijgt naar 65", zo is te lezen bij Oled-Info.

Samsung Mobile Display gaat zijn tweede 5.5G-amoledfabriek in Tangjeong geschikt maken voor de nieuw ontwikkelde productietechnologie. Die fabriek komt in 2012 in bedrijf. Samsung heeft al een 4.5G-amoledfaciliteit in Cheonan, waar gewerkt wordt met substraten van 730 bij 920 millimeter. Die fabriek legt zich uitsluitend toe op de productie van displays voor mobiele toepassingen, zoals smartphones. Daarnaast opent Samsung Mobile Display in het tweede kwartaal zijn eerste 5.5G-fabriek. Die zal nog op het oude procedé stoelen en bedoeld zijn voor de productie van panelen voor mobieltjes en mogelijk tablets.

Hoewel Samsung in 2012 naar verwachting in staat is om 65"-amoledpanelen te produceren, zullen deze nog zeer duur zijn. Om de prijs van grotere amoledpanelen omlaag te brengen, is het nodig om substraten van de achtste generatie met een grootte van 2,2 bij 2,5 meter te kunnen verwerken. Uit een 8G-glassubstraat kunnen acht 46"-panelen gesneden worden. Samsung is van plan om een 8G-proeffabriek voor oleds op te zetten. Die moeten in 2013 online komen en volgens de originele planning zouden daar 55"-oledpanelen geproduceerd kunnen worden. Met de nieuw ontwikkelde technologie zijn zelfs nog grotere formaten mogelijk.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#12
Marshall Wrote:het substraat vanwege de gebruikte opdampingsmethode in minimaal drie stukken moet worden opgedeeld.

Cool!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#13
Ekslem Wrote:Gister de UE40C7700 gekocht met geluidssetje.
Komen het volgende week ergens afleveren.
Zal tzt wel laten weten hoe ie bevalt (icm met de interactieve TV/decoder van Ziggo)

Net 1 avond is huis, dus kan er nog niet al te veel over zeggen.

Gister in HD op sport1 Milaan - Hotspur gezien. Strak beeldje en redelijk verschil met niet HD zenders.

Internet@TV is op zich wel leuk, maar meeste apps zijn niet echt boeiend. oa. films huren, buienradar, nu.nl en youtube zijn wel lachuh. Alleen irritant dat ik volgens de sms manier op bv youtube moet zoeken (ipv via een soort van toetsenbord). Niet gebruiksvriendelijk. Wellicht dat hier nog een oplossing voor is?

3D nog niet kunnen testen, want heb mijn ('gratis') brillen nog niet binnen.

Ook de PS3 Media Server applicatie op mijn vaste PC geinstalleerd. TV herkent deze media server meteen en ik kan hiermee bv foto's direct vanaf mijn PC op TV kijken. Echter probleem dat .mov files (filmpjes met digitale fotocamera) niet gevonden / herkend worden en ik deze dus niet kan afspelen. Iemand ervaring met deze media server en enig idee hoe ik dat kan fixen?
Ik heb verder een externe schijf met heel veel foto's die niet op PC staan. ALs ik deze schijf aan PC hang, hoopte ik dat ik deze folder via PS3 media server opd e TV kon benaderen. Dit lijkt echter ook niet te gaan. Iemand enig idee over hoe en wat?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: