The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
#61
Stille Wrote:Murray????

Dat jij die niet neemt kan ik snappen Stille!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#62
Ik kan mijn team steeds niet goed opslaan. Volgens mij heeft het te maken met de vorige FTM week en het overzetten naar een nieuwe week
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#63
Nadal 1000 punten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#64
Stille Wrote:Nadal 1000 punten

Nadal krijgt smeer van Koning David de IV!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#65
Andy Murray! Liever Söderling dan...
Reply
#66
andre Wrote:Misschien kun je hier een standaard-team neerzetten. Dan kan iedereen die er zelf niet uitkomt dat kiezen. Zeker voor Buurs is dat handig, die is nogal bang voor zulke 'gok'-weken.

Wat is er met jou aan de hand?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#67
Stille Wrote:Ik kan mijn team steeds niet goed opslaan. Volgens mij heeft het te maken met de vorige FTM week en het overzetten naar een nieuwe week

hier geen probleem...je kijkt toch wel bij de bovenste regels he en niet onder het kopje 'vorige week'
Reply
#68
Mac, heb jij enig idee hoe het kan dat ik alleen het rechter beeld van de FTM zie op mijn mobiel?
Ook heb ik bovenaan bijv. de link naar het forum er niet staan.

Ik heb mijn beeld op klein gezet en iedere pagina past zich aan.
Ook het forum.

Alleen bij FTM kan ik mijn gebruikersnaam dus niet invullen...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#69
nopes, ik heb het inmiddels op zeker 5 smartphones geprobeerd en op allemaal wordt de website correct weergegeven. Alleen nokia heb ik nog niet geprobeerd en die schijnen dus problemen te geven. Echter zonder een avondje met een nokia om zelf te testen is dit voor mij bijna onmogelijk om op te lossen.

Ik ga nog wel een keer kijken naar het creeren van een versie van ftm geoptimaliseerd voor mobieltjes maar dat gaat nog wel een tijdje duren.

Kun je met die nokia's niet een andere browser downloaden? opera? firefox? safari? Probeer het op die manier eens.
Reply
#70
buurs Wrote:Mac, heb jij enig idee hoe het kan dat ik alleen het rechter beeld van de FTM zie op mijn mobiel?
Ook heb ik bovenaan bijv. de link naar het forum er niet staan.

Ik heb mijn beeld op klein gezet en iedere pagina past zich aan.
Ook het forum.

Alleen bij FTM kan ik mijn gebruikersnaam dus niet invullen...

Hier hetzelfde, maar dan op de BB Torch..
Reply
#71
Mac Wrote:nopes, ik heb het inmiddels op zeker 5 smartphones geprobeerd en op allemaal wordt de website correct weergegeven. Alleen nokia heb ik nog niet geprobeerd en die schijnen dus problemen te geven. Echter zonder een avondje met een nokia om zelf te testen is dit voor mij bijna onmogelijk om op te lossen.

Ik ga nog wel een keer kijken naar het creeren van een versie van ftm geoptimaliseerd voor mobieltjes maar dat gaat nog wel een tijdje duren.

Kun je met die nokia's niet een andere browser downloaden? opera? firefox? safari? Probeer het op die manier eens.

Ik heb geen flauw idee of ik andere browser kan downloaden.

Maar in de eerste paar weken van dit jaar, kon ik wel het volledige scherm zien.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#72
cruijff Wrote:
buurs Wrote:Mac, heb jij enig idee hoe het kan dat ik alleen het rechter beeld van de FTM zie op mijn mobiel?
Ook heb ik bovenaan bijv. de link naar het forum er niet staan.

Ik heb mijn beeld op klein gezet en iedere pagina past zich aan.
Ook het forum.

Alleen bij FTM kan ik mijn gebruikersnaam dus niet invullen...

Hier hetzelfde, maar dan op de BB Torch..

Trouwens, mijn vriendin mag een nieuwe mobiel uitzoeken.
Ik heb haar de BB Torch geadviseerd, omdat ze touchscreen telefoons niet heel handig vindt.

Is het een handige/gebruiksvriendelijke telefoon of heb je er spijt van?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#73
Ik ga deze week voor een verrassend team. Er gebeuren daar nog wel eens verrassingen en ga wellicht voor 1 topper. Die moet hem dan wel winnen natuurlijk. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#74
Mogelijke wedstrijden als Roddick-Djoko en Soderling-Del Potro kunnen alle kanten op. :lol:
Reply
#75
heb deze week uitgeroepen tot 'heldenweek'.
heb bakkertje erbij moeten nemen omdat de helden op waren.
gonzo blessure en kavcic speelt challenger Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#76
Ik vind het zeer lastig. Vooral omdat het zo'n grote draw is, met in de eerste ronden relatief weinig punten. En de qualis die nog niet bekend zijn.
En zonder verder al te veel ongeplaatste spelers die ver kunnen komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Ik ga voor halve finales Ferrer-Soderling en Djokovic-Wawrinka :-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#78
Ik neem sowieso Kratochvil en Vinciguerra.
Reply
#79
Ja en ik Aaron Krickstein, Eric Jelen, Jan Frode Andersen, Paolo Cane en Jay Berger
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#80
Dus.. :-s

Net als iedereen heb ook ik het moeilijk. Het standaard woensdag-fifa-avondje met de boys (aanvang om 19.00) maakt het alleen maar moeilijker. Ik ga voor alles of niet, maak er maar een mooie bonte selectie van..
Blue White Army!
Reply
#81
Fifa? Daar gaat het natuurlijk al mis. PES is hét spel!
Reply
#82
Och.. gaan we zo beginnen? Kijk en luister één keer en dan snap je dat je fout zit;

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=kkFcfmNPZ3E">http://www.youtube.com/watch?v=kkFcfmNPZ3E</a><!-- m -->

Nostalgie Notworthy
Blue White Army!
Reply
#83
The Player Wrote:Och.. gaan we zo beginnen? Kijk en luister één keer en dan snap je dat je fout zit;

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=kkFcfmNPZ3E">http://www.youtube.com/watch?v=kkFcfmNPZ3E</a><!-- m -->

Nostalgie Notworthy

Toen dit filmpje werd gemaakt, zat jij nog in de poepluiers Playertje :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#84
mindlight Wrote:Fifa? Daar gaat het natuurlijk al mis. PES is hét spel!
Vroeger ja, nu al lang niet meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Buurs, als je denkt dat Roddick 60% kans heeft tegen Djoko in de QF, maar als Djoko dat wint hij ook het toernooi wint, moet je dan beiden nemen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Ad Wim Wrote:Buurs, als je denkt dat Roddick 60% kans heeft tegen Djoko in de QF, maar als Djoko dat wint hij ook het toernooi wint, moet je dan beiden nemen?

Kun je dat niet beter aan CC vragen tegenwoordig? Die zit alleen nu in de bus terug vanuit Oostenrijk :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#87
Ad Wim Wrote:Buurs, als je denkt dat Roddick 60% kans heeft tegen Djoko in de QF, maar als Djoko dat wint hij ook het toernooi wint, moet je dan beiden nemen?

Dat is een lastige kwestie.

Als Roddick volgens jou tegen Djoko favoriet is, dan is Roddick voor jou de keuze denk ik.
Als Roddick iig 180 punten pakt, verlies je niet al te veel met hem.

Djoko er ook bij nemen, hangt af van de rest van je team.
Als je een paar twijfelgevallen hebt die bijvoorbeeld tezamen 5000 euro kosten, dan kun je misschien beter ruimte maken voor Djoko.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#88
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Buurs, als je denkt dat Roddick 60% kans heeft tegen Djoko in de QF, maar als Djoko dat wint hij ook het toernooi wint, moet je dan beiden nemen?

Kun je dat niet beter aan CC vragen tegenwoordig? Die zit alleen nu in de bus terug vanuit Oostenrijk :-({|=

CC teert net als Andre op 1 goede keuze tot nu toe.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#89
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Buurs, als je denkt dat Roddick 60% kans heeft tegen Djoko in de QF, maar als Djoko dat wint hij ook het toernooi wint, moet je dan beiden nemen?

Dat is een lastige kwestie.

Als Roddick volgens jou tegen Djoko favoriet is, dan is Roddick voor jou de keuze denk ik.
Als Roddick iig 180 punten pakt, verlies je niet al te veel met hem.

Djoko er ook bij nemen, hangt af van de rest van je team.
Als je een paar twijfelgevallen hebt die bijvoorbeeld tezamen 5000 euro kosten, dan kun je misschien beter ruimte maken voor Djoko.
Zoiets had ik ook in m'n hoofd.

Beiden nemen vind ik ietwat laf, maar ik sla mezelf voor de kop als degene die ik niet heb het toernooi wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Was dat een serieuze vraag aan buurs? Undecided
Reply


Forum Jump: