The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
#91
De wonderen zijn de wereld nog niet uit :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#92
Dat kun je wel zeggen ja. Hup Spurs!
Reply
#93
Hup Milan!

Ik wil heel graag held Wawrinka, maar ik vind het toch te link. Ik moet de CC-buurs-andre-tactiek blijven volhouden!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Wawrinka zet zijn vorm gewoon door. Hij is al tijdje in de States aan het trainen en heb volop vertrouwen in hem
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#95
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Buurs, als je denkt dat Roddick 60% kans heeft tegen Djoko in de QF, maar als Djoko dat wint hij ook het toernooi wint, moet je dan beiden nemen?

Kun je dat niet beter aan CC vragen tegenwoordig? Die zit alleen nu in de bus terug vanuit Oostenrijk :-({|=

CC teert net als Andre op 1 goede keuze tot nu toe.
Het probleem bij jou is dat je nooit een keuze maakt waarbij je kans hebt dat je erop kunt teren.
Reply
#96
Ad Wim Wrote:Hup Milan!

Ik wil heel graag held Wawrinka, maar ik vind het toch te link. Ik moet de CC-buurs-andre-tactiek blijven volhouden!
Buurs tactiek is niet mijn tactiek.
Tampie b.v. die heeft elke week bijna hetzelfde team als Buurs.
Reply
#97
Even kijken of we pokerberekeningen ook op tennis los kunnen laten:

Roddick heeft 40% kans op 180 punten. In het slechtste geval heeft hij 60% kans op 360 punten. Oftewel de verwachte waarde van Roddick is:
0,4 * 180 = 72
0,6 * 360 = 216
72 + 216 = 288. Dat geeft hem een budg/pnt van 3770/288 = 13,09
Bij een finale wordt dat 3770/432 = 8,72

Djokovic heeft 60% kans op 180 punten en 40% kans op 1000 punten
0,4 * 1000 = 400
0,6 * 180 = 108
400 + 108 = 508 dat geeft hem een budg/pnt van 15,35

Neem je ze samen dan krijg je bij een halve finale plek van Roddick:
288 + 508 = 796 geeft een budg/pnt van 11570 / 796 = 14,53 Bij een finale wordt dat:
432 + 508 = 940 geeft een budg/pnt van 11570 / 940 = 12,31

Oftewel met de percentages die jij aangeeft is alleen Djokovic nemen nooit interessant. Ze samen nemen is eigenlijk ook nooit interessant omdat andere combinaties van spelers waarschijnlijk al heel snel onder de 14,53 gaan komen van ze samen.
Reply
#98
Ik ga toch voor de gok en voor een van de twee. Niks laf managen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Team van 8 spelers voor deze week...

Hopelijk vind ik de weg weer omhoog.
Reply
Ad Notworthy Notworthy Je hebt mijn week gered
Reply
Nu al? Doordat ik een keuze maak?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb zowaar al 3uur niets aan mijn team gedaan. nog 20minuten volhouden!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Heb alweer 30 combinaties gehad en toch maar niet voor Ferrer gegaan. Die blessure vind ik niet geruststellend
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Welke blessure?

Ik heb nu het probleem dat ik zoveel geld over heb na die keuze gemaakt te hebben dat ik gekke keuzes ga nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zou jij toch moeten weten Ad
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik heb nu ook gekke keuzes als Mannarino, Giraldo maar ik laat het maar lekker staan. Ik ga maar afwassen ofzo
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tja, hij wilde gewoon rust en had geen zin in een pot tegen Malisse.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop, nog maar even 3 qualis erin gegooid voor de opvullende puntjes.

Hup Brands, Devvarman en Young!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kut, wat heb ik gedaan :eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Buurs verrast! ik ook uiteraard!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad heeft mijn week gered door erop te wijzen dat R1 winst helemaal geen 45 punten oplevert. Ik had eerst een man of 22 staan :lol:
Reply
Haggie Wrote:Buurs verrast! ik ook uiteraard!

Iedereen neemt natuurlijk Djoko.

Nu hopen dat hij een keer faalt [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:Ad heeft mijn week gered door erop te wijzen dat R1 winst helemaal geen 45 punten oplevert. Ik had eerst een man of 22 staan :lol:

zoals Buurs Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Absurd grote verschillen.
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Buurs verrast! ik ook uiteraard!

Iedereen neemt natuurlijk Djoko.

Nu hopen dat hij een keer faalt [-o<

Uiteraard neem ik dan Federer.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tjonge, wat een verschillen :eeeek:
Del Potro en Raonic door bijna iedereen gekozen, maar voor de rest bijna niemand. Djoko en Roddick ongeveer even vaak, hup Djoko!

Verder wel heel veel opvallende keuzes die veel gekozen zijn: Murray, Federer, Tsonga, Cilic, Simon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
andre Wrote:Absurd grote verschillen.

Inderdaad, dit kan leuk worden. Hup Murray Puke
Reply
Ad Wim Wrote:Tjonge, wat een verschillen :eeeek:
Del Potro en Raonic door bijna iedereen gekozen, maar voor de rest bijna niemand. Djoko en Roddick ongeveer even vaak, hup Djoko!

Verder wel heel veel opvallende keuzes die veel gekozen zijn: Murray, Federer, Tsonga, Cilic, Simon.

Waarom vind jij Fedex opvallend? Is nog steeds de beste speler die er rondloopt Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Ad heeft mijn week gered door erop te wijzen dat R1 winst helemaal geen 45 punten oplevert. Ik had eerst een man of 22 staan :lol:
Hehe, graag gedaan hoor. Wel opvallend voor een volger als jij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik vind Soderling een opvallende vage keus. :|
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: