Threads: 273
Over tot de orde van de dag: PSV kampioen, Willem 2 degredeert, Feyenoord Europees voetbal  .
Makkelijke ronde komende ronde. Alle thuisspelende ploegen behalve NEC.
Ik heb een droom.
Threads: 40
Dus ook Willem II?
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
Threads: 22
PSV gaat verliezen bij NEC. Draaien niet helemaal lekker en hebben dan net Rangers in de benen. Goossens scoort winnende en de spanning om de titel is weer helemaal terug.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Threads: 53
Jansoe Wrote:Dus ook Willem II?
Euh nee, Willem 2 ook niet.
Ik heb een droom.
Threads: 312
Antidote Wrote:PSV gaat verliezen bij NEC. Draaien niet helemaal lekker en hebben dan net Rangers in de benen. Goossens scoort winnende en de spanning om de titel is weer helemaal terug.
PSV verspeeld de laatste jaren bijna altijd punten in Nijmegen, dus zou kunnen, maar je gedachtegang daarbij is pure onze. NEC draait ook voor geen meter en de enige man in vorm op hun midenveld is geschorst. Sibum en Schone raken (opmerkelijk genoeg) al weken geen bal. Rangers in de benen? Dan moeten PSV, Twente en Ajax vanaf nu dus elke week punten verspelen en wordt ADO kampioen? Kom op hé, PSV heeft de hele vorige week rust gehad, speelt donderdag thuis (geen verre reis ofzo) en het kan geen verlening worden. Das ook geen reden dus.
Sjaak Wrote:Over tot de orde van de dag: PSV kampioen, Willem 2 degredeert, Feyenoord Europees voetbal .
De Graafschap wint zonder Buijs en Frankel achterin van ADO? Willem II pakt Ajax? En Utrecht en Roda winnen thuis sowieso niet zo vaak, hebben altijd moeite als ze het spel moeten maken.
Threads: 22
Peter Wrote:Antidote Wrote:PSV gaat verliezen bij NEC. Draaien niet helemaal lekker en hebben dan net Rangers in de benen. Goossens scoort winnende en de spanning om de titel is weer helemaal terug.
PSV verspeeld de laatste jaren bijna altijd punten in Nijmegen, dus zou kunnen, maar je gedachtegang daarbij is pure onze. NEC draait ook voor geen meter en de enige man in vorm op hun midenveld is geschorst. Sibum en Schone raken (opmerkelijk genoeg) al weken geen bal. Rangers in de benen? Dan moeten PSV, Twente en Ajax vanaf nu dus elke week punten verspelen en wordt ADO kampioen? Kom op hé, PSV heeft de hele vorige week rust gehad, speelt donderdag thuis (geen verre reis ofzo) en het kan geen verlening worden. Das ook geen reden dus.
Peter neem een hap adem. Ga rustig zitten. Als alles op feiten was gebaseerd dan hadden we niet hoeven te spelen. Maar gelukkig zijn er nog andere factoren. Zoals onderschatting, meer wedstrijden in de benen (dus vermoeidheid), externe en interne ruis en ga zo maar door. Als je dergelijke factoren mee rekent dan zeg ik dat PSV gaat verliezen bij NEC. En of jij mijn gedachtegang daarbij pure onzin vind is dat prima, maar blijft het altijd mijn gedachtegang. En als we van gedachtegang waren uitgegaan. Dan was PSV voor jou afgelopen twee jaar kampioen geweest en voor mij geldt dat voor Ajax. Is dat gebeurd?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Peter Wrote:Sjaak Wrote:Over tot de orde van de dag: PSV kampioen, Willem 2 degredeert, Feyenoord Europees voetbal .
De Graafschap wint zonder Buijs en Frankel achterin van ADO? Willem II pakt Ajax? En Utrecht en Roda winnen thuis sowieso niet zo vaak, hebben altijd moeite als ze het spel moeten maken.
Ik denk inderdaad dat de Graafschap thuis wint van Ado. Ado is toch ook niet zo bijzonder of wel dan? De Graafschap moet nog, en op de Vijverberg winnen is voor niemand makkelijk.
Ik heb een droom.
Threads: 76
Sjaak Wrote:Peter Wrote:Sjaak Wrote:Over tot de orde van de dag: PSV kampioen, Willem 2 degredeert, Feyenoord Europees voetbal .
Ik denk inderdaad dat de Graafschap thuis wint van Ado. Ado is toch ook niet zo bijzonder of wel dan? De Graafschap moet nog, en op de Vijverberg winnen is voor niemand makkelijk.
ado is wel degelijk een bijzonder team. op basis van kwaliteiten winnen ze makkelijk. ook ado moet nog, willen ze 4de worden.
je hele redenering slaat dus eigenlijk als kut op dirk.
Threads: 12
Peter
Quote:En Utrecht en Roda winnen thuis sowieso niet zo vaak, hebben altijd moeite als ze het spel moeten maken.
Pfff, wat Roda betreft heb je gelijk met maar 4 keer winst in 12 thuiswedstrijden dit seizoen, maar Utrecht heeft 7 keer gewonnen, 4 keer gelijk en 1 verloren en dat is toch heel behoorlijk.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
waf Wrote:Sjaak Wrote:Peter Wrote:Sjaak Wrote:Over tot de orde van de dag: PSV kampioen, Willem 2 degredeert, Feyenoord Europees voetbal .
ado is wel degelijk een bijzonder team. op basis van kwaliteiten winnen ze makkelijk. ook ado moet nog, willen ze 4de worden.
Beste Waf,
Als ik nou denk dat Graafschap wint van Ado dan denk ik dat toch. Jij kan het er niet mee eens zijn maar ik verwacht dat gewoon.
Gegroet. :/\
Ik heb een droom.
Sjaak Wrote:waf Wrote:Sjaak Wrote:Peter Wrote:Sjaak Wrote:Over tot de orde van de dag: PSV kampioen, Willem 2 degredeert, Feyenoord Europees voetbal .
Beste Waf,
Als ik nou denk dat Graafschap wint van Ado dan denk ik dat toch. Jij kan het er niet mee eens zijn maar ik verwacht dat gewoon.
je moet lekker denken wat je wil, ik zeg ook helemaal nergens dat je niet mag denken wat je wil, ik zeg ook helemaal niet of ze wel of niet zullen winnen of dat ik het wel of niet met je eens ben, ik zeg alleen maar dat je redenering helemaal nergens op slaat.
en als jij hier lekker je gedachtespinsels met kutredeneringen wil etaleren vind ik dat ook prima, maar dan moet je ook niet huilebuilen als daar een reactie op komt.
dus.
Antidote Wrote:Peter Wrote:Antidote Wrote:PSV gaat verliezen bij NEC. Draaien niet helemaal lekker en hebben dan net Rangers in de benen. Goossens scoort winnende en de spanning om de titel is weer helemaal terug.
Peter neem een hap adem. Ga rustig zitten. Als alles op feiten was gebaseerd dan hadden we niet hoeven te spelen. Maar gelukkig zijn er nog andere factoren. Zoals onderschatting, meer wedstrijden in de benen (dus vermoeidheid), externe en interne ruis en ga zo maar door. Als je dergelijke factoren mee rekent dan zeg ik dat PSV gaat verliezen bij NEC. En of jij mijn gedachtegang daarbij pure onzin vind is dat prima, maar blijft het altijd mijn gedachtegang. En als we van gedachtegang waren uitgegaan. Dan was PSV voor jou afgelopen twee jaar kampioen geweest en voor mij geldt dat voor Ajax. Is dat gebeurd?
Ik zeg toch juist dat PSV niet meer vermoeid is (NEC-uit is 3e pot in 15 dagen pas, PSV speelt er bijna altijd 4 in 15 dagen dus dit is juist rustig), dat er niet meer onrust is en ga zo maar door. Dat is PSV de afgelopen 2 jaar kampioen heb voorspeld is ook nonsense, er zijn de afgelopen jaren potten genoeg geweest waar ik een zeer zwaar hoofd in had. Ook as. zondag sluit ik puntverlies zeker niet uit, maar niet met als reden dat NEC zoveel beter draait dan PSV of zoveel meer rust heeft gehad de afgelopen week. Tis ook gewoon simpelweg een kwaliteitsverhaal.. PSV is niet goed genoeg om potjes als NEC-uit zomaar naar de hand te zetten en makkelijk te winnen.
waf Wrote:Sjaak Wrote:waf Wrote:Sjaak Wrote:Peter Wrote:Sjaak Wrote:Over tot de orde van de dag: PSV kampioen, Willem 2 degredeert, Feyenoord Europees voetbal .
Ik denk inderdaad dat de Graafschap thuis wint van Ado. Ado is toch ook niet zo bijzonder of wel dan? De Graafschap moet nog, en op de Vijverberg winnen is voor niemand makkelijk.[/quo
Beste Waf,
je moet lekker denken wat je wil, ik zeg ook helemaal nergens dat je niet mag denken wat je wil, ik zeg ook helemaal niet of ze wel of niet zullen winnen of dat ik het wel of niet met je eens ben, ik zeg alleen maar dat je redenering helemaal nergens op slaat.
en als jij hier lekker je gedachtespinsels met kutredeneringen wil etaleren vind ik dat ook prima, maar dan moet je ook niet huilebuilen als daar een reactie op komt.
dus.
Wie huilebuilt er hier?
Ik heb een droom.
Sjaak Wrote:Wie huilebuilt er hier?
ah kijk, een jij-bak. =D> keurig bewijs van je verbale onvermogen. de gegeven argumenten zul je wel niet kunnen weerleggen.
waf Wrote:Sjaak Wrote:Wie huilebuilt er hier?
ah kijk, een jij-bak. =D> keurig bewijs van je verbale onvermogen. de gegeven argumenten zul je wel niet kunnen weerleggen.
Heb jij een vrouw/vriendin?
Ik heb een droom.
Threads: 114
Sjaak Wrote:waf Wrote:Sjaak Wrote:Wie huilebuilt er hier?
Gezien zijn forumnaam, denk ik een teefje.
Oh, my god, we bought Kenny!
Mukkus Wrote:Sjaak Wrote:waf Wrote:Sjaak Wrote:Wie huilebuilt er hier?
Hahahaha, zoiets vermoedde ik al.
Ik heb een droom.
Mukkus Wrote:Sjaak Wrote:waf Wrote:Sjaak Wrote:Wie huilebuilt er hier?
ah, seth gaaikema is er ook weer eens. wat een hilarische grap.
waf-hond-vrouwelijke hond= teefje.
wat een giga grap!!!!!!!
Ach, ik had ook een zakje ketchup kunnen beginnen.....
hoewel ik niet weet waar je het over hebt, zal ook dit vast bedoeld zijn als een jij-bak. bravo!=D>
mukkus in een notendop: hoe je van een regelmatig geestige en niet onvrolijke forummer kan verworden tot een zure, belegen, dooie, cynische ouwe fries.8-[
wordt het niet tijd om voor een trein te springen?
waf Wrote:wordt het niet tijd om voor een trein te springen?
Waf, beetje makkelijk om mij de dood in te praten. Was je neefje niet ernstig ziek? :-$
Dat je een probleem met iedereen (of de opmerkingen van iedereen) hebt. Is dat een probleem van iedereen? Of is dat misschien een probleem van waf?
@mac: Kun je ook forumnamen wijzigen? Dan graag de naam van de forumdictator 'Waf' wijzigen in 'Khadwaffi'. Bij voorbaat dank.
Goed weekend!
Mukkus Wrote:waf Wrote:wordt het niet tijd om voor een trein te springen?
Waf, beetje makkelijk om mij de dood in te praten. Was je neefje niet ernstig ziek? :-$
Dat je een probleem met iedereen (of de opmerkingen van iedereen) hebt. Is dat een probleem van iedereen? Of is dat misschien een probleem van waf?
@mac: Kun je ook forumnamen wijzigen? Dan graag de naam van de forumdictator 'Waf' wijzigen in 'Khadwaffi'. Bij voorbaat dank.
Goed weekend!
ja dat is het, ik praat je de dood in.
maar leuk dat je m'n neefje erbij haalt. tamelijk zielig als je het daarvan moet hebben, maar daaruit blijkt maar weer dat het niet gek is je als een depri neer te zetten.
heb ik een probleem met iedereen joh? creeer jij maar lekker je eigen waarheid, als je je daar goed bij voelt.
Ik haal inderdaad jouw neefje erbij: Mijn neefje is enkele jaren geleden omgekomen bij een treinongeluk.
Vond het wel een aardig verband: Hoe zou jij het vinden als ik jou de bloedkanker wens?
Hoe is het trouwens met je neefje? Het laatste wat ik weet, is dat hij ziek was.
waf Wrote:heb ik een probleem met iedereen joh? Eh, nee. Maar ik krijg sterk het gevoel dat iedereen (oftewel een groot gedeelte van het forum) inmiddels wel een probleem met jou heeft. Sinds jouw aanwezigheid op dit forum is het er niet op vooruit gegaan en ik weet van een aantal (nee, ik noem geen namen!) dat jouw aanwezigheid ervoor heeft gezorgd dat ze hier niet meer posten. Letterlijk hebben ze tegen mij gezegd: "Dat domme gezeik van die waf....ben er wel klaar mee"
Misschien wordt het weer eens tijd om met de psycholoog te praten?
Goed weekend. Succes morgen met het veldvoetbal!
Mukkus Wrote:Ik haal inderdaad jouw neefje erbij: Mijn neefje is enkele jaren geleden omgekomen bij een treinongeluk.
Vond het wel een aardig verband: Hoe zou jij het vinden als ik jou de bloedkanker wens?
ik wens toch niet dat jij onder een trein springt? waar staat dat dan? dat zeg ik, je zit je eigen waarheid te verzinnen en mij daar vervolgens op af te rekenen. knap triest, maar ja, dat heb je kennelijk nodig in een discussie.
maar als je mij niet kunt afzeiken, dan moet je idd mijn neefje er maar bijhalen. echt heel logisch.
als ik overigens wist dat je neefje bij een treinongeluk was omgekomen, had ik wel een ander voorbeeld verzonnen om te illustreren dat je wat mij betreft ltegen een depressie aan zit.
maar als jij serieus van mening bent dat iedereen die de beelspraak 'dan spring je toch voor een trein' je persoonlijk wil kwetsen (terwijl ze niet kunnen weten of je neefje bij een treinongeluk is omgekomen), dan begin ik wel medelijden met je te krijgen.
Quote:Hoe is het trouwens met je neefje? Het laatste wat ik weet, is dat hij ziek was.
hij heeft bloedkanker.
Quote:Eh, nee. Maar ik krijg sterk het gevoel dat iedereen (oftewel een groot gedeelte van het forum) inmiddels wel een probleem met jou heeft. Sinds jouw aanwezigheid op dit forum is het er niet op vooruit gegaan en ik weet van een aantal (nee, ik noem geen namen!) dat jouw aanwezigheid ervoor heeft gezorgd dat ze hier niet meer posten. Letterlijk hebben ze tegen mij gezegd: "Dat domme gezeik van die waf....ben er wel klaar mee"
zozo, dat hang je allemaal aan mij op. dan moet ik bijna nog trots worden! gewoon de waarheid verzinnen waar je het meest gemakkelijk bij voelt, net zoals hierboven. en als ze al niet tegen mijn gezeik kunnen, en kennelijk geen weerwoord meer hebben, dan gaan ze toch lekker weg? dan moeten ze lekker naar een forum van de evangelische omroep gaan, waar ze niet worden tegengesproken. als je geen andere mening kan verdragen moet je vooral weggaan. wat zal mij het nou jeuken? ik kan er nog wel een paar missen als kiespijn!
er zaten/zitten hier gewoon relatief veel kneusjes, erg vermakelijk, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik me ook als een kneus moet gaan gedragen om hen te pleasen.
ik geef allemaal argumenten mukkus, die kun je allemaal weerleggen. probeer gewoon eens niet op een ander spoor te gaan zitten, mijn familie erbij halen en zo. gewoon proberen mijn argumenten te weerleggen.
Quote:Misschien wordt het weer eens tijd om met de psycholoog te praten?
ik doe dat elke dag, dus daar zal het niet aan liggen!
Sterkte met je neefje. Hoop dat ie er weer bovenop komt.
Hoe je het ook bekijkt, je haalt onbedoeld wel mijn familie erbij. Misschien had je even kunnen nadenken voordat je zoiets post. Vandaar dat ik die referentie maakte. Vind zelf dat ik daarin netjes ben gebleven, waaruit verder ook blijkt dat ik geen enkele intentie heb gehad om je daarmee te kwetsen.
En ik hoef jouw argumenten helemaal niet te weerleggen. Ik weet wie ik ben en hoe ik me voel. Als ik om een mening verlegen zit, zal ik me niet geroepen voelen om af te gaan op een mening van één of andere forummer die ik toch al nauwelijks serieus neem.
Over afzeiken gesproken: Ik heb nergens ook maar de intentie gehad om jou af te zeiken, als jij dat wel zo ziet of voelt, dan kan ik daar niet echt veel mee.
Voor mezelf sprekend: Een forum is bedoeld om open en eerlijk een discussie aan te gaan, waarbij je waardering hebt voor je medeforummer. Het lijkt mij al voldoende dat jij hier over 'tegenspreken' begint, dat is dan kennelijk jouw houding.
Kijk vanavond eens rustig in de spiegel en zeg tegen jezelf: "Zou het misschien aan mij liggen?"
Als het antwoord 'Ja' is, wil ik graag verder met je in discussie. Als het antwoord 'Nee' is, succes verder met je leven.
Goed weekend in ieder geval.
[quote="Mukkus"
Hoe je het ook bekijkt, je haalt onbedoeld wel mijn familie erbij. Misschien had je even kunnen nadenken voordat je zoiets post. Vandaar dat ik die referentie maakte. Vind zelf dat ik daarin netjes ben gebleven, waaruit verder ook blijkt dat ik geen enkele intentie heb gehad om je daarmee te kwetsen.[/quote]
jaja, wat een onzin, ik haal helemaal niks erbij. jij haalt je eigen neefje erbij. en vervolgens haal je bewust mijn neefje erbij en tot slot verzin je ter plekke dat ik gezegd zou hebben dat ik jou onder een trein wens. dat is per definitie niet netjes en ik kan dit totaal niet rijmen met je onderstaand betoog over waardering.
[quote]Over afzeiken gesproken: Ik heb nergens ook maar de intentie gehad om jou af te zeiken, als jij dat wel zo ziet of voelt, dan kan ik daar niet echt veel mee.[/quote]
geef dan maar een andere verklaring waarom je (dit is trouwens al de tweede keer dat je het doet, maar dat terzijde) mijn familie erbij haalt. als je zelf niet in de gaten hebt hoe laf dat is, tsja.
[quote]Voor mezelf sprekend: Een forum is bedoeld om open en eerlijk een discussie aan te gaan, waarbij je waardering hebt voor je medeforummer. Het lijkt mij al voldoende dat jij hier over 'tegenspreken' begint, dat is dan kennelijk jouw houding. [/quote]
voor sommige forummers heb ik waardering, voor anderen niet. dat geldt kennelijk ook voor jou. tegenspreken gebeurt in elke discussie. er zijn hier mensen die niet tegen een andere mening kunnen. hieronder wordt duidelijk dat dat ook voor jou geldt. dat is is dus niet open en eerlijk discussieren. je gepredikte theorie komt niet overeen met de praktijk. dat blijkt overigens ook uit het feit dat je mijn familie erbij haalt.
[quote]Kijk vanavond eens rustig in de spiegel en zeg tegen jezelf: "Zou het misschien aan mij liggen?"
Als het antwoord 'Ja' is, wil ik graag verder met je in discussie. Als het antwoord 'Nee' is, succes verder met je leven.[/quote]
dit is dus typisch, hier staat: als ik je mij geen gelijk geeft, wil ik niet met je in discussie.
heb je nou zelf niet in de gaten hoe zielig die opmerking is?
ik vrees van niet.
Waf, jij hebt een probleem!
Ik heb een droom.
Threads: 67
Wie spelen er eigenlijk in Ronde 25?
He i’m back, koploper FTM 2018!
|