The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
#31
centre court Wrote:Ik ben het totaal niet eens met de mensen die zeggen dat het deze week simpel is. Je moet echt hele moeilijke keuzes maken. Het lastige in deze weken vind ik altijd dat je nooit zeker weet hoe de mensen in vorm het gaan doen. Djoko is de beste speler op de tour, maar kan ie nog eens in zo'n zwaar veld de beste zijn, richt hij zich langszaam op het gravel, is ie moe? Nadal precies hetzelfde maar die is ook nog eens vrij duur.
Wordt het de week van de vroege exits in IW(Murray, Ferrer, Soder), of zijn die gewoon echt uit vorm?
Wanneer wordt 't de week van de ''oude'' krijgers die op zeker nog een keer een piek hebben, denk aan Ljubo, Gasquet, Fish, Simon, Tsonga, Bagha.
Ik zeg alleen dat het makkelijk is als je besluit Nadal en Djokovic niet te nemen.
En dan is het alleen vervelend als een van beiden wint, anders is er genoeg alternatief te vinden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Ik ben het totaal niet eens met de mensen die zeggen dat het deze week simpel is. Je moet echt hele moeilijke keuzes maken. Het lastige in deze weken vind ik altijd dat je nooit zeker weet hoe de mensen in vorm het gaan doen. Djoko is de beste speler op de tour, maar kan ie nog eens in zo'n zwaar veld de beste zijn, richt hij zich langszaam op het gravel, is ie moe? Nadal precies hetzelfde maar die is ook nog eens vrij duur.
Wordt het de week van de vroege exits in IW(Murray, Ferrer, Soder), of zijn die gewoon echt uit vorm?
Wanneer wordt 't de week van de ''oude'' krijgers die op zeker nog een keer een piek hebben, denk aan Ljubo, Gasquet, Fish, Simon, Tsonga, Bagha.
Ik zeg alleen dat het makkelijk is als je besluit Nadal en Djokovic niet te nemen.
En dan is het alleen vervelend als een van beiden wint, anders is er genoeg alternatief te vinden.

Als je Nadal en Djoko niet neemt wil dat nog niet automatisch zeggen dat dan iemand anders is dat gedeelte ver komt natuurlijk. Ik zie ze eigenlijk beide zonder heel veel moeite de halve finale halen. Dat is voor beide niet genoeg om rendabel te zijn maar dat betekent ook meteen dat iedereen die in die stukken nog eerder verliest ook niet rendabel is. Er zijn imo op voorhand weinig mustpicks en het zal nog meer dan vorige week belangrijk worden of je de juiste toppers(of geen toppers?) kiest. Relatief gezien zal het wel meevallen itt bijv 250 toernooien maar gevoelsmatig zit er een groot gat tussen de titel(1000 punten) en een halve finale(360 punten) wat ook voor bijna alle spelers een prima resultaat zou zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
Klopt, vorige week waren er veel meer must-picks. En ik dacht ook dat het heel lastig zou worden, maar toen ik ermee bezig was, viel het eigenlijk zo in elkaar.
Ik zou nog steeds niet echt kunnen zeggen wie hier gaat winnen, maar tot de QF denk ik wel dat je een hoop kunt voorspellen.

Maar winst is hier idd zeer belangrijk, met een winnaar heb je gegarandeerd een goede week. Ik denk echter dat er zoveel kandidaten voor winst zijn, dat het te riskant is om voor de top 3 te gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Tsja, ik sta al zover achter dat ik al een wanhoopsweek ga doen. Ofwel ik verlies een hoop, of ik pak een mooi stuk score terug. Let's see.
Reply
#35
Weinig discussies over de teams? Ik ben wel klaar denk ik. Q's nu nog bezig, hoe was dat vorige week? Devvie leverde aardig wat op, niet?
Reply
#36
Geen Djoko hier. Ben er al zo vaak ingetrapt met hem (ook die keer met Andersson die Ad noemde), durf het niet aan. Hoewel hij dit keer beter dan ooit lijkt..
Reply
#37
ik vind het ook niet zo makkelijk. Ik heb nu 4 teams die eigenlijk totaal verschillend zijn. Laat m'n team nu maar staan het kan toch alle kanten op.
Reply
#38
Een Q is toch 22 punten waard?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#39
Heb er een mega slecht gevoel over. Weer zoveel lopen wisseln omdat ik het niet weet. Toch maar weer voor Djokovic gegaan. Neem aan dat ze weer aan de bovenkant van het schema beginnen zodat ie pas zaterdag zijn 1e wedstrijd heeft en goed uitgerust is
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#40
Hebben jullie Karlovic niet vergeten? Die is in vorm.
Reply
#41
Wat een grap, hetzelfde team als Buurs.
Reply
#42
kutzooi, ik was om 21.50 uur thuis...heb namen aan moeten klikken die in me opkwamen... :|

Ik wou eigenlijk een team met Murray ipv Djoko, maar geen tijd om te uit te zoeken hoe het schema er uit ziet...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#43
Met Kraai weinig verschillen. Met Tamp, Andre, Buurs e.a. is het Djoko voor hen en wat kleine voor mij. Djoko geen finale en ik ben blij!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
andre Wrote:Wat een grap, hetzelfde team als Buurs.

wat een laf team heb jij dan...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#45
Hopen dat Nadal en Murray in vorm zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#46
Heb een grote gok met Ferrer genomen. Hopen dat ie 100% fit en hij kan best ver komen (lees hf)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#47
Klasse qualies.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
3 man met Soderling, dan moet het deze week maar gaan gebeuren.
Reply
#49
27 keer Djoko :lol: Come on Querrey =D>

Voorderest 3 keer Murray, Soder én Nadal! Hopen dus dat als de toppers toch weer de baas zijn deze week het deze 3 zijn en niet Djoko en Fedex!
Blue White Army!
Reply
#50
Murray 3x, Ferrer 2x :eeeek:
Hup megatroeven!

En Djokovic nu meer dan vorige week, dat is altijd zo typisch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Stille Wrote:Heb een grote gok met Ferrer genomen. Hopen dat ie 100% fit en hij kan best ver komen (lees hf)
Dit is zijn (HC)-toernooi, ik heb alle vertrouwen in hem!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
mindlight Wrote:3 man met Soderling, dan moet het deze week maar gaan gebeuren.
Volgens mij is het nog niet eens zeker of ie uberhaupt gaat spelen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Kleine motivatie:

-Djokovic: bekend, ik geloof er gewoon niet in dat hij het 2x achter elkaar kan, zelfs niet dit jaar, en hij moet echt de finale halen om rendabel te zijn.
-Nadal: voor mij altijd een beetje onzeker, zeker back-2-back. Miami is niet zijn toernooi en hij moet echt winnen voor dat geld.
-Federer: vind ik het laatste half jaar eigenlijk ook onzeker, ook al haalt ie altijd minimaal de SF. Heeft een makkelijke loting tot de QF, en zal Roddick waarsch ook wel pakken, maar dan in de SF eraf tegen Nadal of iemand anders. En dan is ie ook te duur. Maar hem heb ik het meest overwogen.
-Soderling: geblesseerd en veel te moeilijke loting.

Dus de toppers en mannen in vorm van dit seizoen allemaal niet, dan kom je al snel bij jongens uit als Berdych, Roddick, Murray en Ferrer. Die zijn allemaal uitgerust en hopelijk gemotiveerd na een kutweek vorige week. Berdych-Roddick was hier vorig jaar finale, Murray heeft het al eens gewonnen en Ferrer doet het er heel vaak goed.
Loting van Berdych, Ferrer en Murray zijn ook goed en ze kunnen de toppers in hun kwart allemaal pakken.
Ferrers loting is kut, maar ik heb voor de loting al gezegd dat ik hem koste wat kost deze week zou nemen. Dus geen laffe bende, gewoon doen.
Daarnaast nog wat must-picks als Raonic, Potro, Davydenko en wat qualis. Klaar is kees.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
In de motivatie kan ik me grotendeels vinden. Als had geweten dat het onzeker was of Soderling uberhaupt op zou komen dagen had ik hem niet overwogen, maar het ontbreekt mij momenteel aan de tijd om daar in te duiken. En dan zou het waarschijnlijk toch weer Murray geworden zijn. Over de andere toppers kan ik jouw redenering goed volgen, al geloof ik niet dat Federer de SF verliest als hij tegen iemand anders dan Nadal staat.
Reply
#55
Ik durfde Ferrer niet aan helaas. Sad
Gelukkig wel koning Verdasco, megatroef! \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#56
Nadal te duur op HC, Federer teveel kans op early exit of anders SF exit, Murray bij Djoko en slecht in vorm, Soderling onzeker en slecht in de grote toernooien. Djoko ongeslagen dus toch maar voor hem gekozen.

Wawrinka, Roddick en Harrison zwaar overwogen, maar niet genomen. Tevens de meest gekozen spelers die ik niet heb, met Dolgopolov. Deze mannen moeten er snel uit! Djoko door Kraai en CC niet gekozen, beide voor een team zonder top-5 spelers.
Reply
#57
Ik vind het nu wel erg jammer, dat ik niet iets meer tijd heb gehad.

Dan was ik op zeker voor jongens als Murray, Simon (en geen Roddick), Dolgopolov, Nieminen, Andreev gegaan...

Hopelijk haalt Djoko minimaal de halve finale, maar ik ben er niet zeker van.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#58
Niet iets meer tijd heb genomen bedoel je neem ik aan?
Reply
#59
Ik was om 21.50 uur thuis....heb tussendoor geen tijd gehad om het schema te bekijken.
Ach we zien wel.

Worden die 4 extra punten van IW nog bijgeteld?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#60
Ik vind het ook jammer dat je geen ander team hebt.
Maar ik snap het niet, als je wat meer tijd hebt kom je tot een heel ander team dan met weinig tijd? Dan gaat Murray wel ineens van Djokovic winnen?
Reply


Forum Jump: