The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
#61
andre Wrote:Ik vind het ook jammer dat je geen ander team hebt.
Maar ik snap het niet, als je wat meer tijd hebt kom je tot een heel ander team dan met weinig tijd? Dan gaat Murray wel ineens van Djokovic winnen?

Ik moest dus in een paar minuten een team maken.

Dus voor de spelers gegaan die zeker lijken voor mijn gevoel.

Als ik Murray wil kiezen, moet ik daar eerst even over nadenken, gezien zijn vorm.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#62
buurs Wrote:Ik was om 21.50 uur thuis....heb tussendoor geen tijd gehad om het schema te bekijken.
Ach we zien wel.

Worden die 4 extra punten van IW nog bijgeteld?

Tsja dat doe je dus zelf. En die punten is Mac mee bezig, maar zoals gezegd, als dat lastig wordt en/of handmatig moet komen ze er niet meer bij.
Reply
#63
Dat is toch allemaal parate kennis? Je weet toch al dat Murray slecht in vorm is?
Wat andre zegt, tot welke andere conclusies kom je als je na gaat denken en/of research gaat doen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
mindlight Wrote:
buurs Wrote:Ik was om 21.50 uur thuis....heb tussendoor geen tijd gehad om het schema te bekijken.
Ach we zien wel.

Worden die 4 extra punten van IW nog bijgeteld?

Tsja dat doe je dus zelf. En die punten is Mac mee bezig, maar zoals gezegd, als dat lastig wordt en/of handmatig moet komen ze er niet meer bij.

Dat doe ik zelf idd, maar heb weinig keuze.
Super druk nog steeds op het werk en vanaf 16 uur cursus tot 20 uur.
Dan als een speer naar huis, want een team op de mobiel maken lukt ook nog steeds niet :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#65
Je had ook gisterenochtend wat minder lang op bed kunnen blijven liggen en daar je tijd kunnen nemen. En wat hier al eerder gezegd is, wat zou het verschil zijn geweest? Ik snap niet dat je Djokovic aanklikt en je dan een paar minuten na de deadline je ineens realiseert dat dat een stomme keuze is.

Als hij nou geblesseerd zou zijn geweest (zoals Soderling blijkbaar is) snap ik het nog, maar hij is nu toch nog "gewoon" favoriet?
Reply
#66
Ad Wim Wrote:Dat is toch allemaal parate kennis? Je weet toch al dat Murray slecht in vorm is?
Wat andre zegt, tot welke andere conclusies kom je als je na gaat denken en/of research gaat doen?

Als je om 21.52 uur inlogt, dan heb je geen tijd om een schema van 128 te bekijken.

Ik heb daarom eerst snel budget opgemaakt met logische keuzes, zoals Djoko, Cilic, Roddick, Raonic, Potro en de Q die hadden gewonnen.

Toen had ik nog 4 minuten ofzo.

Ik had nog genoeg geld voor Harrison en Waw, dus die maar gekozen.
Toen had ik nog 2 minuten over.

Was al blij dat ik het gered had.

Maar normaal ga ik nooit voor Djoko en Waw....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#67
Ik heb m'n team ook on 8 minuten gemaakt.
Je denkt toch voor de draw ook al na over bijv Djokovic, of je die wel of niet wilt, of Murray, etc.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Ja uiteraard, maar dit is natuurlijk gewoon indekken. Als het misgaat ligt het aan het gebrek aan tijd, zwaktebod imo. En inderdaad, ik was ook zeer snel klaar.
Reply
#69
Buurs is zich alweer aan het indekken. Loting was al maandagavond bekend Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#70
Net als vorige week, toen was het ook al vreselijk net na de deadline, fantastisch in de eerste dagen en vreselijk aan het eind. Smoesjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Trouwens wel klote dat ik ook geen team kan maken op m'n mobiel. Ik wilde gisteravond nog snel even wat veranderen, maar dat kan dus niet.
En ik heb inmiddels wel alles geprobeerd denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat is toch allemaal parate kennis? Je weet toch al dat Murray slecht in vorm is?
Wat andre zegt, tot welke andere conclusies kom je als je na gaat denken en/of research gaat doen?

Als je om 21.52 uur inlogt, dan heb je geen tijd om een schema van 128 te bekijken.

Ik heb daarom eerst snel budget opgemaakt met logische keuzes, zoals Djoko, Cilic, Roddick, Raonic, Potro en de Q die hadden gewonnen.

Toen had ik nog 4 minuten ofzo.

Ik had nog genoeg geld voor Harrison en Waw, dus die maar gekozen.
Toen had ik nog 2 minuten over.

Was al blij dat ik het gered had.

Maar normaal ga ik nooit voor Djoko en Waw....

Je hebt nadat de database is open gegaan nog je CTM team doorgegeven, je maakt mij niet wijs dat je toen helemaal niet naar het schema gekeken hebt.
Reply
#73
Quote:Re: Miami
by Overdune on Mon Mar 21, 2011 21:49

De database is geopend!

Quote:Re: CTM-voorspellingen week 10, posten voor maandag 22 uur
by buurs on Mon Mar 21, 2011 22:01

Bath: Tursunov def Cervenak*
Marrakech: Klizan* def Gensse*
Pingguo: Lacko def. Stebe*
Caltanissetta: Volandri def Trevisan*
Reply
#74
Ik had het niet gezien, maar was Buurs alweer te laat met zijn deelname aan een spel? Organisatie, grijp eens in!
Reply
#75
Nee, OD heeft zijn tijd niet goed staan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Altijd als ik inlog verspringt de tijd een uur, maakt niet uit waar. Geen idee hoe dat komt.

Maar on topic, het is niet alleen een trieste indekpoging van Buurs, maar zeer waarschijnlijk ook gewoon gelogen.
Reply
#77
Je kunt in je instellingen de tijd aanpassen, dat linkt ie aan je account, dus dan zou het goed moeten staan.

En ik geloof best dat buurs zijn team snel moest maken, maar hij gebruikt het als excuus en indekken, en dat slaat nergens op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Ad Wim Wrote:Je kunt in je instellingen de tijd aanpassen, dat linkt ie aan je account, dus dan zou het goed moeten staan.

Check. Smile Tijdzone stond op Oost-Europa om de een of andere reden.
Reply
#79
Ik heb wel een ander team wanneer ik er een half uur over doe, dan wanneer ik er maar 5 minuten over doe. Maar dat is geen reden om te klagen of in te dekken. Vorige week was ik op vakantie en heb tijdens de apres ski mijn team gemaakt. Had ik thuis een analyse gedaan had ik waarschijnlijk andere keuzes gemaakt. So be it, als het een topweek is dan wordt er niet over geklaagd!
Reply
#80
Ik heb gister voor het eerst op m'n mobiel een team gemaakt, ging prima :8:
Reply
#81
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Je kunt in je instellingen de tijd aanpassen, dat linkt ie aan je account, dus dan zou het goed moeten staan.

Check. Smile Tijdzone stond op Oost-Europa om de een of andere reden.
Daar zal ML achter zitten!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Haha nee, ik houd dat ongerepte gebied liever voor mezelf :8:
Reply
#83
En dus ook de ongerepte vrouwen!
Reply
#84
mindlight Wrote:Haha nee, ik houd dat ongerepte gebied liever voor mezelf :8:

Ongerept is het niet meer, ik heb die tijdzone wrs zelf een keer veranderd toen ik daar zat. Wink
Reply
#85
Voor mij Oost-Europa in het algemeen ook niet, maar die exotische plekken waar ML komt, is nog nooit een Westerling geweest volgens mij.
Over een tijdje naar Praag, dat vind ik Oosters genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Ongerept is het juist wel. Met name in Oekraïne zie je totaal geen Westerlingen. Voor Russen is het wel een mooie vakantiebestemming trouwens. Overigens kan ik daar nog maar een jaar van genieten, na het EK zal het voorbij zijn met de pret. Gelukkig blijft het een Oostblokland en is er procedureel van alles fout gegaan rondom Dnjepropetrovsk (wel een stadion gebouwd, maar geen infrastructuur), waardoor die stad is geschrapt als speelstad.
Reply
#87
Zover ben ik nog niet geweest, maar Oekraine staat zeker op mn verlanglijstje. EK lijkt me idd mooie gelegenheid. :8:
Reply
#88
Met het EK ben ik er ook zeker bij, die wedstrijden in Polen kunnen me gestolen worden, maar in Oekraïne kan het best leuk worden. Wel vraag ik me af hoe ze dat willen gaan doen met die supportersgroepen, maar laten we dat maar afwachten.
Reply
#89
Deze week moet Nadal het doen, Stakhovsky en Verdasco ook graag. 3 x gekozen...
Reply
#90
Nadal mag idd hier het toernooi best winnen Roos. Vamos Rafa.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: