The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
6-3, 2x op eigen service nu, doe het!!
Reply
Ai, de gifbeker moest weer eens helemaal leeg. Helaas weer keihard gestraft voor het niet-zekere managen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:de koning gaat winnen! Vamos!
Inderdaad. Er is maar één koning op dit moment.

Ik blijf Djoko haten, maar op dit moment is natuurlijk wel de koning van 2011.

En die moeder van Djoko Puke
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Feli voor de mensen met Djoko. Zure 400 punten extra zo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nole! Wat een topper zeg.
Reply
Never in doubt!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:Ai, de gifbeker moest weer eens helemaal leeg. Helaas weer keihard gestraft voor het niet-zekere managen.

wat ben jij een triest mannetje.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nadal 25 winners, 36 UEs, tja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Held! Geweldige wedstrijd. Rafa in de TB met toch wel cruciale DF. Djoko nog ongeslagen dit jaar, niet verwacht! :letitallout:
Reply
Nadal is echt steenkapot, dat zie je toch ook niet vaak bij hem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Stille Wrote:Ik denk dat Djokovic ook op gravel Nadal gaat pakken. Nadal vind ik niet meer zo vast als andere jaren

Niet onmogelijk, ik ben er ook wel heel benieuwd naar. Hij maakt iig meer kans als Federer.
Au.

Slakken, zout, etc.
Tuurlijk ja, je zou het eens toegeven. Ijdeltuit.

Het is vrij duidelijk dat ik een taalfout maak, dus als ik dat nog moet toegeven, dan bij deze.
Maar het interesseert me niet zo en ik vind het pietluttig gedrag om daar een reply aan te wijden.

On topic; imo ook geen klassieker. Daarvoor is het gemiddelde niveau iets te laag en zijn er te weinig momentum swings. Beide zijn wel zeer aan elkaar gewaagd en mentaal retesterk. Nadal is daarin nog sterker en ik denk dat hij aan het langste eind gaat trekken. Djoko moet nu 2x gaan serveren om in de wedstrijd te blijven, mentaal ook lastig.

Dit lijkt me een wedstrijd die je over 5 jaar nog weet te herinneren.
Verder is het een wedstrijd tussen de nr. 1 en 2 van de wereld.
De wedstrijd wordt beslist via een 3e set tb.
Ik vond het niveau ook best aardig. Erg veel lange rally's.

Dus voor mij zeker een semi-klassieker :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:de koning gaat winnen! Vamos!

:lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Na 5 jaar nog niet vergeten? Ik denk dat ik na RG al niets meer van deze wedstrijd weet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Welke wedstrijd?

Kijk, daar ga je al.
Reply
buurs Wrote:kutzooi, ik was om 21.50 uur thuis...heb namen aan moeten klikken die in me opkwamen... :|

Ik wou eigenlijk een team met Murray ipv Djoko, maar geen tijd om te uit te zoeken hoe het schema er uit ziet...
Zo zie je maar weer, geboren voor het geluk die buurs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Anders had ik waarschijnlijk Nadal gehad (ik was er heilig van overtuigd dat hij zou winnen...) en Simon.
Verder had ik ook geen Roddick gehad.

Totaal zou ik niet heel veel punten minder hebben denk ik. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:kutzooi, ik was om 21.50 uur thuis...heb namen aan moeten klikken die in me opkwamen... :|

Ik wou eigenlijk een team met Murray ipv Djoko, maar geen tijd om te uit te zoeken hoe het schema er uit ziet...
Zo zie je maar weer, geboren voor het geluk die buurs.

Zo zie je maar weer, de 1e ingeving is vaak het best. :-({|=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zo zie je maar, Nadal is koning af! Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Asl we spreken over best of 3 sets vind ik het fenomeen klassieker zeker wel gepast. Wat een klasbakken !
Tja, dan is elke 3-setter tussen toppers een klassieker. Ik vind het niveau niet geweldig, sterker nog, eigenlijk vrij matig muv een aantal punten. En dat niveau moet wel goed zijn in een klassieker. Tenzij het richting de 4 uur gaat met mps over en weer.

Jij hebt er dus echt geen verstand van...

Reactie Djoko.

Djokovic: Beste duel in tijden

"Ik wist tot het allerlaatste punt niet hoe dit zou aflopen”, bekende de uitgeputte Novak Djokovic na zijn zwaarbevochte zege op Rafael Nadal in de finale van het tennistoernooi van Miami. "Rafael was aanvankelijk duidelijke de betere. Daarna kwam ook ik in mijn spel. Dit was de beste wedstrijd die ik in tijden heb gespeeld. Ik kan het echter op dit moment nog amper begrijpen.”


Verder was het sinds 1995 niet gebeurd dat in Miami de 3e set tb de beslissing moest brengen.
De partij heeft bijna 3,5 uur geduurd.


Ik zeg: HET IS EEN KLASSIEKER!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
:Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En opnieuw ga je blind op een interview, nog wel van een speler die net een prachtige overwinning geboekt heeft. Je bent en blijft een achterlijke zonder eigen mening.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als dit nog niet gezien mag worden als een klassieker, dan weet ik het ook niet meer.
Niet een geweldig hoog niveau, sterker nog een vrij matig niveau. Ongelofelijk...
Ik vond het een geweldige pot, waarbij duidelijk werd dat dit verreweg de beste 2 spelers zijn van dit moment.
Reply
Keurig Roos =D>

Adje heeft er helaas weinig verstand van.
Dit was smullen tussen idd de 2 beste spelers van dit moment.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hoe voorspelbaar deze reactie ook weer. Buurs probeert iedereen erbij te halen om zijn gelijk te halen in plaats van zelf eens te proberen met argumenten te overtuigen. Helaas, dat lukt niet.
Ik vond het verre van een klassieker, gewoon een leuke, spannende pot.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
met een vrij matig niveau. Hmm apart.
Reply
Een klassieker is imo een wedstrijd waar jaren na dato nog over gesproken wordt. Een wedstrijd die je zo na kan spelen in je geheugen. Ik heb de wedstrijd gezien en ik vond hem spannend en bij vlagen goed, maar zeker geen klassieker. Daar vond ik het toernooi ook te klein voor. Federer-Nadal op Wimbledon vond ik wel een klassieker. Gezien de historie, het wedstrijdverloop, de extremen. Van die wedstrijd heb ik dus geen punt gemist en ik weet nog precies waar ik op dat moment was en wat voor weer het was bijvoorbeeld.
Vind het overigens niet relevant wat Djokovic er zelf van vindt. Dat is wat mij betreft geen graadmeter voor een klassieker al dan niet.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
imo kan een pot met een matig niveau bijna nooit een klassieker zijn, of er moet echt iets extreems gebeuren zoals bij isner - mahut bijvoorbeeld. Ik vond beide spelers teveel UE's maken om dit een klassieker te laten worden.

Ik zal me deze partij echt niet over 2 jaar nog steeds herinneren en dat is voor mij toch wel 1 vd voorwaarden om iets als klassieker te willen bestempelen.
Reply


Forum Jump: