The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
#91
Komt goed. Vamos Rafa :8:
Reply
#92
Goede papieren voor Golubev, Andujar en Nieminen...
Reply
#93
Golubevs opleving is ook van korte duur geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Ik heb Rochus in mijn team maar hij is niet groen op de 'aantal keer gekozen' lijst
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#95
1e speler al in actie, hup Davy!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Ad Wim Wrote:Golubevs opleving is ook van korte duur geweest.

Ik zou willen dat Davy eens een opleving had. Je blijft 'm kiezen voor dat geld maar het is tegen beter weten in.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
Wat blijft het toch een drol die Davydenko. Gaat ie er weer in de 1e ronde uit ](*,)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#98
Die Tomic ook, verkloot een hele hoop bps op 5-5 en verliest dan met 7-5. Van Andujar verliezen op HC is knapper dan van hem winnen. 1e HC outdoor-winst ooit voor Andujar cry

Davy is een hond, toch weer ingetuind.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Davy bedankt voor niets weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pffff wat een drol die Davy...Tegenvallende comeback zeg...
Reply
Davydenko verdient geen kossnaampje meer cry
Reply
Uhh Ljubo... wat denk je ervan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Ivan idd. En nog gewoon 9x gekozen ook :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Russell is trouwens wel op een topspot gekomen, kan zo de derde ronde halen. Samen met die van Capdeville de beste spots.
Ook Rochus en Ilhan zitten prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Bogo. Qualie!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hoezo heb je Ljubo?! 25 punten vrij zeker a la, maar toch duidelijk de underdog tegen Gasquet voor mij. En niet topfit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ljubo zo'n gast die juist op dit soort toernooien een keer verrast. Vorig jaar had ik 'm ook bijna als enige. Dat ie niet topfit is weet ik niets van, ik vond hem tegen Potro prima spelen vorige week. Daarnaast ie is niet duur. 2e ronde tegen Gasquet is 50-50. Als Gasquet echt in vorm is wint hij van Ljubo, dan kan ik daar vrede mee hebben want als Gasquet echt goed is kan ie hier ook de halve finale halen. Daarom beide.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
O, je hebt ook Gasquet. Dan vind ik het misschien nog vreemder, had je wellicht beter 2 qualis kunnen nemen.
Gasquet vind ik een prima keus.

Ik dacht alleen dat we het er vorige week over eens waren dat je hier de winnaar en potentiële halve finalisten moet hebben, en niet van die net-niet gasten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ah, daar gaat Lorenzi al, het zou ook te gek zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:O, je hebt ook Gasquet. Dan vind ik het misschien nog vreemder, had je wellicht beter 2 qualis kunnen nemen.
Gasquet vind ik een prima keus.

Ik dacht alleen dat we het er vorige week over eens waren dat je hier de winnaar en potentiële halve finalisten moet hebben, en niet van die net-niet gasten.

huh? Juist omdat de hele top 5 ''onzeker'' is moet je dan toch hier juist dat soort halve gasten hebben? Dat zie je ook aan de teams, de meeste managers hebben hooguit 1 topper, sommige teams(waaronder ikzelf) geen enkele topper. Dan ben je verplicht tot 't nemen van dit soort gasten.

Ljubo breakt terug trouwens. 5-5.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hup Sweeting en Bogo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja, gasten als Roddick, Ferrer en Berdych, en in mindere mate Gasquet, Troicki en Wawrinka.
Maar niet jongens als Ljubicic, Nieminen, etc.

Tsonga, Baghdatis en Gulbis vind ik nog onbegrijpelijker dan Ljubicic, daar snap ik niks van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Sweeting! Even Malisse pakken en dan heb je alleen nog maar een makkelijkere ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, Lorenzi mist nog even een paar bps.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan worden Bogo en Sweeting beiden terug gebroken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klote qualies.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En ook Somdev nog op de baan! Leuk die eerste rondes met veel kleine prutsers. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Denk je dat Devvarman van Raonic gaat winnen dan?

Vorige week begon het ook ruk, maar uiteindelijk gaat het om de laatste rondes. Als je een winnaar of finalist hebt die maar de helft heeft, is het sowieso al goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Niet dat 't belangrijk is maar Grannollers heeft al heel wat mps gemist maar verliest nu 2e set TB van Becker. 3e set daar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Sweeting is het helemaal kwijt helaas.
Lorenzi geeft een mb in de tb weg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: