The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte-Carlo 2011
#1
Tennisser Andy Murray doet toch mee aan het graveltoernooi van Monte Carlo, dat op 9 april begint. De Brit kreeg maandag van de organisatoren een wildcard.
Andy Murray. Foto: AFP Murray haalde in januari de finale van de Australian Open, die hij verloor van de Serviër Novak Djokovic. Daarna gingen zijn resultaten hard achteruit.
Om voor de open Franse titelstrijd op Roland Garris toch ritme op te doen op gravel meldde de Brit zich in Monte Carlo. De organisatoren waren hem ter wille. In Monte Carlo komen naast de nummer vier van de wereld ook Djokovic tweede op de wereldranglijst), de Spaanse nummer één van de wereld Rafael Nadal en de Zwitser Roger Federer (derde) in actie. Ook de Tsjech Tomas Berdych ontving een wildcard voor het sterk bezette gravelevenement.

Eerste wedstrijden main draw starten zondag om 11:00...Hopelijk is dit bekend voor de deadline van FTM?!
Nadal voor de zevende keer oprij? Nu aan de wiskundige onder ons om te bepalen of hij rendabel is als winnaar...
Reply
#2
Vorig jaar ook al, wat is het toch een drol Undecided

Deadline is maandag 10 uur.
Reply
#3
Nadal is als winnaar wel rendabel natuurlijk. De vraag is of hij gaat winnen, kans daarop is zo'n 90% als hij gewoon fit is. Bij mij zal hij er gewoon in staan, het wordt zoeken voor de andere finalist. Djoko is te duur voor 600 en kan niet meer in het team als je Nadal al hebt. Misschien gaan voor de 2 andere SF plaatsen, Ferrer is een kandidaat en Almagro of Wawrinka bij een leuke loting. We zullen het zien.

Wel weer apart, Murray nu weer nummer 4 na maanden van wanprestaties. Voor degenen die het ranking systeem niet begrijpen een onverklaarbare zaak.
Reply
#4
mindlight Wrote:Vorig jaar ook al, wat is het toch een drol Undecided

Deadline is maandag 10 uur.
Nutteloos en jammer...
Reply
#5
Nutteloos zeker niet, we hebben vorig jaar 0x gezeur over de deadlines gehad omdat deze nu duidelijk van te voren vaststonden. Zo ook dit jaar.
Reply
#6
mindlight Wrote:Nutteloos zeker niet, we hebben vorig jaar 0x gezeur over de deadlines gehad omdat deze nu duidelijk van te voren vaststonden. Zo ook dit jaar.

Als je van te voren zondag had gecommuniceerd had dat ook geen gezeur opgelverd. Hoeft niet meer te veranderen nu hoor, maar blijf het jammer vinden.
Zondagochtend van 10-11 kan iedereen een team maken. Meer dan op maandagochtend.

.
Reply
#7
Dit is echt al tot in den treure besproken Kooltje, dus het heeft echt geen zin om daar nu weer over te beginnen. Vorig jaar was je er niet bij geloof ik, maar lees dan de topics terug als je benieuwd bent naar de reden.
Reply
#8
Overdune Wrote:Dit is echt al tot in den treure besproken Kooltje, dus het heeft echt geen zin om daar nu weer over te beginnen. Vorig jaar was je er niet bij geloof ik, maar lees dan de topics terug als je benieuwd bent naar de reden.
Daar was ik bij...
staat een . achter mijn tekst dus dit was het wat dit onderwerp betreft maar wilde het toch even gezegd hebben.
Reply
#9
Ok, prima. Je kunt het natuurlijk altijd weer proberen voor aanvang van het nieuwe seizoen.
Reply
#10
Ik vind de deadlines allemaal fantastisch. (Tot nu toe) geen gezeur, allemaal met een goede reden op een bepaald tijdstip en goed te onthouden. Natuurlijk heb je er altijd wel eentje tussen die voor jou wat minder uitkomt.
Reply
#11
Normaal gesproken zijn er maar 3-4 partijen op de zondag en vaak met een Franse wildcard
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#12
Ik ben ook blij dat het met de duidelijkheid van tegenwoordig is afgelopen met dat oeverloze gezeur over deadlines. Dus inderdaad:

.
Reply
#13
Berdych ook een WC. Schrijf je dan gewoon meteen in. Ik vermoed dat Soderling en Del Potro er ook nog een krijgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
andre Wrote:Ik vind de deadlines allemaal fantastisch. (Tot nu toe) geen gezeur, allemaal met een goede reden op een bepaald tijdstip en goed te onthouden. Natuurlijk heb je er altijd wel eentje tussen die voor jou wat minder uitkomt.

Absoluut mee eens...
Reply
#15
Thiemo de Bakker gaat niet naar Monte Carlo om het Masterstoernooi te spelen. De tennisser is weliswaar volop in training, maar is nog niet voldoende hersteld van een virusinfectie in de zijn mond. Daardoor is De Bakker niet fit genoeg om deel te nemen aan het toernooi in Monte Carlo
Reply
#16
Djoko trekt zich terug.

It is a sad day for me,guys. Had to pull out from Monte Carlo tournament.

Monaco is place where i live and spend most of my time practicing. Each year i am looking forward to this event,because it's one of my favorites. This time i had to prioritize my health and rest of the season,for which i have high ambitions. I believe i will be recovered and ready for upcoming events on clay courts. I apologize to all my fans who bought tickets to come and watch me play here, hope this will not discourage you from following me in the future. I live here so you may see me around - a little hint for you - I spend most of my time at "La Spiaggia" restaurant (on the beach) during the lunch time Wink See you!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#17
Wat een koning is het toch. Hoewel het bericht niet leuk is, probeert hij het wel goed te maken. Als Nadal zich terugtrekt zie je enkel beelden van hem rondom een zwembad, maar deze koning nodigt zijn fans gewoon uit voor een boterham Notworthy
Reply
#18
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/posting/2011/410/mds.pdf">http://www.atpworldtour.com/posting/2011/410/mds.pdf</a><!-- m -->

Zwak 2e kwart, Haase tegen Davy, Nadal 95% zeker van finale. Gasten als Ferrer, Almagro enz zitten allen onderin bij Federer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
Dank CC. Zelfs Murray moet nu ver kunnen komen zou je zeggen. Verder vind ik het maar een baggerloting, een aantal R1's met jongens tegen elkaar die ik graag ver zie komen.

Ik zit ondertussen de quali-potten te volgen, en daar gaat Paire er weer eens gemakkelijk af. Die Gremelmayr heeft volgens mij nog geen pot gewonnen in 2011, en verspeelde vandaag weer eens vakkundig een 5-1 voorsprong in de eerste set.
Reply
#20
Wat doet ons mentale beest nu dan? Rochus mocht het uitserveren en pardoes is het 5-5.
Reply
#21
Rochus is mentaal gebroken door de Franse entertainer en begint DF's te slaan. Wederom een break en het is 6*-5 voor Paire.
Reply
#22
En 7-5 Notworthy
Reply
#23
Het wonderkind van Avignon staat weer een break achter :|
Reply
#24
zit jij nu werkelijk waar op deze zonnige dag de q van monte carlo te volgen Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#25
Nou ja, ik zit te werken met het SB aan.
Reply
#26
Maar je hebt wel een punt, ik heb ook sterk het gevoel dat ik de enige ben :8:

Miracle man Paire breakt overigens weer terug \Big Grin/
Reply
#27
Riba nu alweer in Monte Carlo... Hoop wel dat Paire het hoofdtoernooi haalt. Valt er nog iets te lachen :Big Grin
Reply
#28
Paire leek op weg naar de ondergang met een 4*-2 achterstand en diverse gamepoints voor Rochus. Maar de man is inmiddels bezig aan zijn zoveelste leven en breakt weer terug. 4-3* derhalve.
Reply
#29
De database voor Monte Carlo is open. Succes met het maken van de keuzes!
Reply
#30
Thanks Arco!
Reply


Forum Jump: