The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




[new feature] Scenario berekenaar
#1
Met dank aan tampie voor het idee presenteer ik u met gepaste trots de scenario berekenaar.

Hij werkt nog niet helemaal zoals ik wil, zo kun je bijvoorbeeld nog niet spelers een ronde terug zetten qua punten maar je kan wel berekenen wat er gebeurt in een bepaald scenario. Als je een nieuw scenario wil berekenen moet je dus even de pagina verversen.

Hoe werkt het verder? Klik op een speler om die speler een ronde verder te laten gaan. Aan de rechterkant verschijnt een tabel met daarin de weekscores per speler. Op het moment dat je op een speler klikt en deze een ronde doorgaat wordt de tabel automatisch opnieuw gegenereerd met de nieuwe scores.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/ftm/scenario.php">http://www.competitieteam.nl/ftm/scenario.php</a><!-- m -->

Als ik de eerste bugs eruit heb gehaald zal ik hem ook als link zetten in het menu.
Reply
#2
Haha, vet! Tampie en Mac: Notworthy
Reply
#3
Bij mij doet ie het nog niet.
Reply
#4
Hij lijkt het inderdaad niet helemaal lekker te doen nu er meerdere toernooien in 1 week zijn. Ga ik even naar kijken.
Reply
#5
Ik heb de scenario berekenaar een flinke update gegeven. Hij sorteert nu ook in Internet explorer automatisch en bovendien is het mogelijk om spelers ook een ronde terug te zetten door op het minnetje achter de naam te klikken.

let me know how it works.
Reply
#6
Dat minnetje werkt bij mij wel, maar hij zet geen spelers een ronde verder als ik erop klik...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Dat heb ik ook.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#8
hmmm das vreemd, werkt bij mij in zowel IE9 als firefox...welke browser gebruiken jullie?
Reply
#9
IE7 of 8?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
Heb het hier op mn werk inderdaad uitgeprobeerd in IE7 en daar doet hij het inderdaad niet. Zal er vandeweek wel even naar kijken.
Reply
#11
Ja, hier op werk werkt het wel.

Vreemd, volgens mij heb ik thuis ook IE9...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Hier werkt het prima, ik ga zilver pakken deze week.
Reply
#13
Gewoon lekker switchen naar FF jongens, IE is bagger.
Reply
#14
Via Google Chrome doet ie 't ook prima. Nooit eerder gezien maar een schitterend ''nieuw'' onderdeel Mac!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
Top Mac!! =D>
Reply
#16
Helaas werkt hij hier op het werk bij mij ook niet. Hopelijk thuis wel.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#17
Bij mij zowel thuis als op werk gaat doorklikken niet. Beide IE8.
Reply
#18
En hier thuis lukt het me helaas ook niet.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#19
ok, thx dan werkt het dus gewoon niet in IE8 en IE7 (en waarschijnlijk ook niet in IE6 maar die ondersteun ik sowieso niet). Zal er dit weekend even naar kijken
Reply
#20
Succes, ik hoop dat het lukt dan hoef ik geen sheetjes meer te maken Wink
Reply
#21
Volgens mij doet hij het nu ook in de andere IE versies. Kan iemand dat even bevestigen voor de zekerheid? ik heb hier geen echte IE7/8 alleen compatibility view in IE9.
Reply
#22
Bij mij doet ie 't nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#23
Hier ook.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#24
Hier ook..ziet er prima uit ! =D> =D>
Reply
#25
Bij mij ook!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Er zat nog een klein foutje in waarbij er in sommige gevallen teveel punten afgingen als je op het minnetje drukte. Dat is nu hersteld
Reply
#27
Is het mogelijk dit ding beschikbaar te maken terwijl de db dicht is en er op dat moment geen punten van deelnemers aan te koppelen? Ik zou het wel handig vinden bij het maken van mn team (normaal copy-paste ik dan het schema in Word als ik zin heb, maar dat is gedoe).
Reply
#28
zou wel kunnen denk ik maar moet ik wel wat aanpassingen maken. Gaat dus iig niet vandaag lukken maar wellicht voor volgende week.
Reply
#29
Heeft ook zeker geen haast Mac en als het teveel werk is laat dan maar, maar als je er iig een keer naar kunt kijken dan zou dat top zijn. Smile
Reply
#30
Hij is nu ook beschikbaar als de db geopend is. Hij genereert dan alleen geen tabel.

zag wel dat er een klein foutje in zit als je spelers doorklikt vanaf de eerste ronde, dan kapt hij de laatste 2 letters van de achternaam af.
Reply


Forum Jump: