The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




München/Belgrado/Estoril
#1
De database voor de komende week is weer geopend. De q's voeg ik vanavond toe, aangezien er nog 2 kwalificatierondes gespeeld moeten worden, en het nu toevoegen zou leiden tot een onoverzichtelijk lange lijst mogelijke q's (daarnaast scheelt mij dit een hoop werk Wink ).

Succes met het maken van de teams!
Reply
#2
Dit vind ik nou de betere weken! Het pruts werk! Hier kunnen ook wel veel verschillen in ontstaan.
Blue White Army!
Reply
#3
Hoop dat er voor de deadline heel weinig gespeeld wordt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#4
De vorige week is afgesloten en de kiesbare q's toegevoegd.
Reply
#5
Zit de wedstrijd van Thiemo te kijken. Gaat redelijk als je bedankt dat hij er een tijdje uit is geweest. Serveert nu bij 6-5 voor de 1e set
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#6
Ik vind het vreselijk slecht. Van Anderson snap ik het nog op gravel, maar het is echt een draak van een wedstrijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Wat ik trouwens ook weer niet snap, is dat er dus gewoon een stream is van 2 banen in Estoril, maar Sport 1 waarsch weer pas op donderdag gaat uitzenden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Pas vanaf vrijdag en geen Estoril maar Munchen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#9
Het is dus dat ik Sport1 al heb, maar anders zou ik het niet nemen. Dramatisch als je zo een tenniskanaal wilt runnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Wat ik heb begrepen is dat Sport 1 de beelden aangeleverd krijgt en zelf dus niet kan bepalen welk toernooi ze uitzenden en vanaf welke dag. Heb zojuist een mal gestuurd om te vragen hoe het nu daadwerkelijk zit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#11
Lang geleden dat ik zo'n slechte wedstrijd gezien heb, tering.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Het is idd heel slecht. Moet ook eerlijk zeggen dat ik alleen het begin van de partij heb gezien en het laatste stukje. Toen viel het nog wel mee maar nu is het een foutenfestival wat zijn weerga niet kent
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#13
Ik kijk sinds 3-3 en heb denk ik in totaal 5 winners gezien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
En 6-2 eraf in de derde. Anderson was wel goed in de derde, maar Thiemo mist duidelijk ritme.
Werd ook nog behandeld. Van Anderson op gravel verliezen is wel matig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Met Tipsa-Nishikori is er nog een leuk potje zo rond de deadline.
Reply
#16
Tja, wat moet je ermee? Ik ga toch maar gokken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Hup Kei!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Ik had Tipsa, die gooi ik er toch maar uit.
Reply
#19
Toch nog wel een paar leuke troefjes, vooral Youzhny. Toch wel opvallend, voor een titelverdediger die al door is.
Maar ook Devvarman, Nishikori en Berlocq leuke gokjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Op het laatst dus Tipsa eruit en samen met Tsonga vervangen voor Youzhny en Andreev, dus ik juich met je mee Ad.
Reply
#21
Wawrinka gewoon 24x gekozen, en dat voor 2000+ euro en Kohlie in z'n kwart.
Reply
#22
Had je Tsonga?! Dan zou ik er maar blij mee zijn, dan is het sowieso al een goede wissel.

Kei iig naar 5-4. Break hem!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Overdune Wrote:Wawrinka gewoon 24x gekozen, en dat voor 2000+ euro en Kohlie in z'n kwart.
Hij is dan imo ook topfavoriet voor dit toernooi. Kohl is mateloos uit vorm, dan vind ik Stepanek nog gevaarlijker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Samen met Ad gegokt op Kei.

Dus Kei zal wel verliezen... :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#25
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Wawrinka gewoon 24x gekozen, en dat voor 2000+ euro en Kohlie in z'n kwart.
Hij is dan imo ook topfavoriet voor dit toernooi. Kohl is mateloos uit vorm, dan vind ik Stepanek nog gevaarlijker.

wawrinka nog nooit gewonnen van stepanek.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#26
Ah, buurs heeft Kei ook. Dan zal ie wel winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
En dan nog weegt die 2000 euro niet zo zwaar op de begroting deze week. Geld zat om hoge seeds te nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
buurs Wrote:Samen met Ad gegokt op Kei.

Dus Kei zal wel verliezen... :|

Ad Wim Wrote:Ah, buurs heeft Kei ook. Dan zal ie wel winnen.

:lol:
Reply
#29
tipsa lijkt niet zo fit meer, maar kei maakt zelf de fouten ipv de rally lang te houden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#30
Ik ben blij dat ik Tipsa of Kei niet heb, al die stress voor max 90 puntjes. Wink
Reply


Forum Jump: